Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
06.08.2017 |

Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?

Kommentit (470)

Vierailija
221/470 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miehet että miten haluaisitte että nainen tekisi aloitteen?

"haluaisitko lähteä lenkille joku päivä" ja sitten nainen voisi tarjota numeronsa.

Tällä repliikillä tuli pakit . " menen mieluummin yksin". Itkettää vieläkin vaikka tästä on jo vuosi. Se vaan vaati ujolta naiselta niin paljon rohkeutta, ja olin NIIN varma että mies on kiinnostunut.

Vierailija
222/470 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tiedustelin myös siksi, koska yleisesti ottaen tuntuu että työtön (etenkin mies) on vähän toisen luokan kansalainen. Tämän huomaan ihan jutustelussakin kun vaikka kaverit ovat pyytäneet jonnekkin ja tutustun heidän kavereihinsa ja useinhan jutustelu alkaa melko pian mennä koulutuksiin ja töihin - huomaan sen ihan pienen vivahteen ja reaktion kun käy ilmi että olen tällä hetkellä työtön, vastapuoli vähän ikään kuin kavahtaa sitä vaikkei välttämättä suoraan sano mitään. Ja onhan se aika ikävä tilanne, ei siitä paljoa voi juttua jatkaa kumpikaan, kuten kysellä mitä tarkalleen tekee työkseen (jos olisin töissä jne).

Meidän yhteiskuntamme kun nyt määrittää vähän ihmisarvon ja me itsekkin itsemme hyvin pitkälti työnkautta, tämä on opittua. Lehdistäkin saa lukea vähän väliä mm. hallituksen haukkuvan työttömiä ja työnantajapuolenkin ikään kuin syyllistävän heitä - ikään kuin kaikki työttömät vain olisivat epäonnistuneita ja homogeeninen massa laiskoja ihmisiä jotka eivät välttämättä haluakkaan työllistyä. Tämän pystyy moni muukin varmaan myöntämään.

Jaa, itse tällaisena "paremmissa töissä" olevana miehenä esittäydyn työttömäksi juuri siksi, etten halua kullankaivajaa, vaan naisen joka pitää minusta minun itseni takia. Ei lompakon tai statuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/470 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"haluaisitko lähteä lenkille joku päivä" ja sitten nainen voisi tarjota numeronsa.

Tällä repliikillä tuli pakit . " menen mieluummin yksin". Itkettää vieläkin vaikka tästä on jo vuosi. Se vaan vaati ujolta naiselta niin paljon rohkeutta, ja olin NIIN varma että mies on kiinnostunut.

Oletko varma ettei tulkinnut sitä pelkästään lenkkipyynnöksi? Jos hän oletti että oikeasti halusit vain lenkkiseuraa ja tykkää tosiaan juosta yksin.

224/470 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei tulkinnut sitä pelkästään lenkkipyynnöksi? Jos hän oletti että oikeasti halusit vain lenkkiseuraa ja tykkää tosiaan juosta yksin.

Aika helvetin tyhmä mies pitää olla jos olisi tulkinnut vain lenkkiseuran hauksi.

Vierailija
225/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6463 kirjoitti:

M27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika helvetin tyhmä mies pitää olla jos olisi tulkinnut vain lenkkiseuran hauksi.

Tai sitten mies on vain fiksu eikä tee hätiköityjä johtopäätöksiä? Näistähän aina tulee näpeille...

Vierailija
226/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä enää työpaikka-aloitteita kirjoitti:

En enää ikinä tee aloitetta ainakaan työpaikalla - siihen liittyy aivan liikaa riskejä jotka realisoituessaan voivat tuoda paljon harmia ja mielipahaa kaikille.

Ensimmäisessä työpaikassani jossa tein vuorotyötä oli aamuvuorossa sukupuolijakauma sellainen, että naisia oli n. 70% tekijöistä (ilta ja yövuoron hoitivat pääosin miehet - koska monella naisella oli lapsia jne ja eivät epäsäännöllisiin työaikoihin suostuneet).

Tulkitsin täysin väärin erään aamuvuorolais naisen ilmeet, eleet ja käytöksen. Hän olikin vain ystävällinen ja hymyili, sekä naureskeli luonnostaan - itse tyhmänä luulin että hän oli kiinnostunut kun katsoi mm. intensiivisesti hymyillen silmiin pitkään ja naureskeli paljon. Kun sitten firman pikkujouluissa koitin tehdä aloitetta niin en osannut odottaakkaan millainen hulabaloo siitä tulee. Nainen olikin varattu ja torjui minut - pakit olivat vielä ihan asialliset. Mutta kun hän kertoi tästä meidän kahdenkeskisestä kohtaamisesta muille naisille alkoi työpaikalla systemaattinen minulle naureskelu, naisten keskenään supsuttelu hiljaa ja minuun päin vilkuilu. Jopa esimieskin ja muiden osastojen tyypit lähtivät tähän mukaan - sain kuulla aina kun taukohuoneeseen mm. astuin joltakulta huudahduksen "kato mitäs Roomeo" jne typerää naljailua. Ilta- ja yövuorolaisia tapaus ei niin paljon kiinnostanut, aluksi tietty vähän kiusasivat miehetkin tapauksesta, mutta heille tapaus unohtui lähes yhtä nopeasti kuin se oli tapahtunutkin.

Mutta koska maineeni oli mennyt ja minusta tulikin vain yleinen pellehermanni talossa jouduin lopulta irtisanoutumaan työstäni ja vaihtamaan työpaikkaa. Sain ihan tarpeekseni siitä "hyväntahtoisesta läpästä" kun esimerkiksi työkaappini oveen joku neropatti oli leikannut lehdestä horoskooppi-ilmoitukseni jossa luki jotakin "sinulla on nyt hyvät mahdollisuudet löytää parisuhde, amor katsoo lempeästi perääsi".

Täällä joku nainen heitti aikaisemmin kommentin, kun naisia on kehotettu tekemään aloite jotakin tällaista "mutta tiedättekö te miehet kuinka noloa se on saada pakit" niin minä voin ainakin sanoa että se on todella noloa saada työyhteisössä pakit. Onneksi ei kuitenkaan ahdistelusta syytettä sentäs saanut, mutta kiusaamista kyllä ihan tarpeeksi.

Juuri tästä syystä työpaikalla ei tehdä aloitteita.Ei tarvitse naisten ihmetellä.

Vierailija
227/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä aloitetta. Mielestäni on kulunut liian vähän aikaa hänen erostaan. Puoli vuotta ja josko sitten. Voisi saada hyvän naisystävän itselleen kun ei nyt hötkyile. Nyt voisi saada kuumaa seksiseuraa, mutta siihen se tod.näk. jäisi. Antaa hänen nyt ottaa löysiä pois...

Vierailija
228/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ikinä enää työpaikka-aloitteita kirjoitti:

En enää ikinä tee aloitetta ainakaan työpaikalla - siihen liittyy aivan liikaa riskejä jotka realisoituessaan voivat tuoda paljon harmia ja mielipahaa kaikille.

Ensimmäisessä työpaikassani jossa tein vuorotyötä oli aamuvuorossa sukupuolijakauma sellainen, että naisia oli n. 70% tekijöistä (ilta ja yövuoron hoitivat pääosin miehet - koska monella naisella oli lapsia jne ja eivät epäsäännöllisiin työaikoihin suostuneet).

Tulkitsin täysin väärin erään aamuvuorolais naisen ilmeet, eleet ja käytöksen. Hän olikin vain ystävällinen ja hymyili, sekä naureskeli luonnostaan - itse tyhmänä luulin että hän oli kiinnostunut kun katsoi mm. intensiivisesti hymyillen silmiin pitkään ja naureskeli paljon. Kun sitten firman pikkujouluissa koitin tehdä aloitetta niin en osannut odottaakkaan millainen hulabaloo siitä tulee. Nainen olikin varattu ja torjui minut - pakit olivat vielä ihan asialliset. Mutta kun hän kertoi tästä meidän kahdenkeskisestä kohtaamisesta muille naisille alkoi työpaikalla systemaattinen minulle naureskelu, naisten keskenään supsuttelu hiljaa ja minuun päin vilkuilu. Jopa esimieskin ja muiden osastojen tyypit lähtivät tähän mukaan - sain kuulla aina kun taukohuoneeseen mm. astuin joltakulta huudahduksen "kato mitäs Roomeo" jne typerää naljailua. Ilta- ja yövuorolaisia tapaus ei niin paljon kiinnostanut, aluksi tietty vähän kiusasivat miehetkin tapauksesta, mutta heille tapaus unohtui lähes yhtä nopeasti kuin se oli tapahtunutkin.

Mutta koska maineeni oli mennyt ja minusta tulikin vain yleinen pellehermanni talossa jouduin lopulta irtisanoutumaan työstäni ja vaihtamaan työpaikkaa. Sain ihan tarpeekseni siitä "hyväntahtoisesta läpästä" kun esimerkiksi työkaappini oveen joku neropatti oli leikannut lehdestä horoskooppi-ilmoitukseni jossa luki jotakin "sinulla on nyt hyvät mahdollisuudet löytää parisuhde, amor katsoo lempeästi perääsi".

Täällä joku nainen heitti aikaisemmin kommentin, kun naisia on kehotettu tekemään aloite jotakin tällaista "mutta tiedättekö te miehet kuinka noloa se on saada pakit" niin minä voin ainakin sanoa että se on todella noloa saada työyhteisössä pakit. Onneksi ei kuitenkaan ahdistelusta syytettä sentäs saanut, mutta kiusaamista kyllä ihan tarpeeksi.

Juuri tästä syystä työpaikalla ei tehdä aloitteita.Ei tarvitse naisten ihmetellä.

Ai niin,joku nainenhan päätteli ettei miehelle ollut noloa saada pakit työpaikalla sillä perusteella kun naiselle ITSELLEEN se ei ollut noloa.Tosi nerokkaasti päätelty...

Vierailija
229/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan päässyt yli näistä ihastuksistaan joita ei ole uskaltanut lähestyä? Miten? Uusi nainen?

En minä ainakaan. Parikymmentä vuotta sitten alkoi ja kun silloin olin varattu, mitään ei tapahtunut. Erosin ja lähdin töihin kymmeneksi vuodeksi kotipaikkakunnan ulkopuolelle, en tavannut ihastustani ollenkaan ja pystyin unohtamaan. Nyt palasin ja pääsin töihin ja tavattiin uudelleen. Tunteet tuli pintaan entistä voimakkaampina. Sama silmäpeli jatkuu.

230/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan päässyt yli näistä ihastuksistaan joita ei ole uskaltanut lähestyä? Miten? Uusi nainen?

En minä ainakaan. Parikymmentä vuotta sitten alkoi ja kun silloin olin varattu, mitään ei tapahtunut. Erosin ja lähdin töihin kymmeneksi vuodeksi kotipaikkakunnan ulkopuolelle, en tavannut ihastustani ollenkaan ja pystyin unohtamaan. Nyt palasin ja pääsin töihin ja tavattiin uudelleen. Tunteet tuli pintaan entistä voimakkaampina. Sama silmäpeli jatkuu.

Ajattelitko häntä sen kymmenen vuoden aikana paljonkin? Ehkä nykyinen ihastukseni on se "oikea" minulle.. en ainakaan koskaan ennen ole ollut näin ihastunut.

Vierailija
231/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapahtaja kirjoitti:

Käyttäjä6463 kirjoitti:

M27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mies on vain fiksu eikä tee hätiköityjä johtopäätöksiä? Näistähän aina tulee näpeille...

Itse en ainakaan olisi kehdannut olla noin tyly... tosi moukkamaista käytöstä. Vaikka miestä ei kiinnostaisi nainen pätkääkään olisin silti ollut vähän pehmeämpi sanavalinnoissa :D 

Vierailija
232/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lenkille-kysymys on hyvä esimerkki kuinka naisia on mahdoton tulkita. Viaton kysymys voi tarkoittaa että on palavasti ihastunut ja keräsi rohkeutta viikkokausia, ja kova silmäpeli, hiusten pyörittely, halailu, jne ei välttämättä tarkoita kuin että hän on vain ystävällinen. Tässäpä se yksi pääsyistä miksi moni ei tee aloitetta, ei voi saada varmuutta.

Mulle tuli mieleen vähän saman tyylinen tapaus omasta historiasta. Nainen pyysi päivän jälkeen kaljalle, no mä vastasin että kiitos mutta en juo, ihan totuudenmukaisesti, olen raitis eikä kiinnosta baarissa notkuminen limsan kanssa pätkän vertaa. Hänen kohtelunsa viileni sitten huomattavasti sen jälkeen, ilmeisesti otti tuon pahempinakin pakkeina.

Niin että jos teette aloitteen, niin se voi hyvinkin olla että se mitä ehdotitte ei tule kuuloonkaan, vaikka muuten voisi olla kiinnostunut.

Vierailija
233/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lenkille-kysymys on hyvä esimerkki kuinka naisia on mahdoton tulkita. Viaton kysymys voi tarkoittaa että on palavasti ihastunut ja keräsi rohkeutta viikkokausia, ja kova silmäpeli, hiusten pyörittely, halailu, jne ei välttämättä tarkoita kuin että hän on vain ystävällinen. Tässäpä se yksi pääsyistä miksi moni ei tee aloitetta, ei voi saada varmuutta.

Mulle tuli mieleen vähän saman tyylinen tapaus omasta historiasta. Nainen pyysi päivän jälkeen kaljalle, no mä vastasin että kiitos mutta en juo, ihan totuudenmukaisesti, olen raitis eikä kiinnosta baarissa notkuminen limsan kanssa pätkän vertaa. Hänen kohtelunsa viileni sitten huomattavasti sen jälkeen, ilmeisesti otti tuon pahempinakin pakkeina.

Niin että jos teette aloitteen, niin se voi hyvinkin olla että se mitä ehdotitte ei tule kuuloonkaan, vaikka muuten voisi olla kiinnostunut.

Ei kannata pyytää lenkille tai kaljoille... mitä jos toinen ei voi juosta tai toinen ei juo? Tulee kiusallinen tilanne molemmille. Parempi vaan mennä juttusille kun huomaa että ihastus on yksin jossain. Vaikea vaan keksiä aihetta.:)

Ja aiemmin mainittu kännykkäaddiktio on raivostuttava! Mun ihastus on aina jonkun toisen seurassa tai liimautuneena kännykkäänsä.. koita siinä sitten alottaa mitään...

Vierailija
234/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohohoijaa!! Ei voi ku ihmetellä miesten putkiaivoja 🙄

No ei käynyt sit mieles et olisit voinut ehdottaa naiselle jotain muuta esim "kiitos, en juo mutta kahville voin lähteä?" Jos siis olisit ollu kiinnostunut..

Vierailija
235/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen väitti että miehen on HELPPO nähdä onko naisen hymy ystävällisyyttä vai kiinnostusta.Tosi hyviä neuvoja...

Vierailija
236/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kertonut ihastuksestani työpaikalla kaksi kertaa. On ollut osa-aikainen työ ja vieläpä määräaikainen, niin olen ajatellut ettei niin paha. Yksinkertaisesti vaan irtisanoutuu sitten jos alkaa jotkut työpaikkajuoruilut sen ihastuksen paljastamisen myötä. No tämä ensimmäinen ihastus ei ollut molemminpuolista, vaan toinen osapuoli kertoi ettei ajattele meitä sillä tavalla kuin minä.. Noh, ei se mitään. Hän oli oikein ystävällinen ja mukava, ja pyysin häntä pitämään asian meidän välisenä. No luotettava taisi ollakin, sillä ainakaan kukaan ei ikinä ole mitenkään vilkuillut minua tai vaikuttanut siltä, että tietäisi asiasta jotain. Ilmeisesti tämä ihminen ei ihan oikeasti kertonut kellekään, vaan asia jäi meidän kahden väliseksi. Vähän oli ehkä awkward sen ihmisen kanssa työpaikalla kohdatessa, mutta eipä nyt kummempia.. oikeastaan oli ihan hyvä päätös kertoa ihastumisesta. Pystyin jatkamaan elämää.

No toisen työpaikkaihastuksen kohdalla kävikin aivan ihanasti, sillä hänkin kertoi tykkäävänsä minusta! Se oli aivan ihanaa. Ensin tapailimme salaa pidemmän aikaa ja lopulta aloimme avoimesti seurustelemaan. Edelleen seurustellaan ja olen onnellinen. Työpaikalla ei asiaan reagoitu loppujen lopuksi mitenkään kummemmin :)

Vierailija
237/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kertonut ihastuksestani työpaikalla kaksi kertaa. On ollut osa-aikainen työ ja vieläpä määräaikainen, niin olen ajatellut ettei niin paha. Yksinkertaisesti vaan irtisanoutuu sitten jos alkaa jotkut työpaikkajuoruilut sen ihastuksen paljastamisen myötä. No tämä ensimmäinen ihastus ei ollut molemminpuolista, vaan toinen osapuoli kertoi ettei ajattele meitä sillä tavalla kuin minä.. Noh, ei se mitään. Hän oli oikein ystävällinen ja mukava, ja pyysin häntä pitämään asian meidän välisenä. No luotettava taisi ollakin, sillä ainakaan kukaan ei ikinä ole mitenkään vilkuillut minua tai vaikuttanut siltä, että tietäisi asiasta jotain. Ilmeisesti tämä ihminen ei ihan oikeasti kertonut kellekään, vaan asia jäi meidän kahden väliseksi. Vähän oli ehkä awkward sen ihmisen kanssa työpaikalla kohdatessa, mutta eipä nyt kummempia.. oikeastaan oli ihan hyvä päätös kertoa ihastumisesta. Pystyin jatkamaan elämää.

No toisen työpaikkaihastuksen kohdalla kävikin aivan ihanasti, sillä hänkin kertoi tykkäävänsä minusta! Se oli aivan ihanaa. Ensin tapailimme salaa pidemmän aikaa ja lopulta aloimme avoimesti seurustelemaan. Edelleen seurustellaan ja olen onnellinen. Työpaikalla ei asiaan reagoitu loppujen lopuksi mitenkään kummemmin :)

Oletko mies vai nainen? Minkä ikäinen olet? Ja ihastustesi ikä?

Vierailija
238/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kuulla. Itse liikunnallisena miehenä menisin todella mielelläni lenkille vaikka nainen ei edes kiinnostaisi kovin paljoa. Mulle tuo lenkille pyyntö on ihannealoite.

Vierailija
239/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä pointti ja voin vahvistaa tämän.

Esim vimeksi kun olin häissä niin nätti nainen tuli pyytämään tanssimaan. Kieltäydyin kohteliaasti koska en osaa tanssia ja se olisi ollut todella noloa. Tämän lisäksi kuulin jälkikäteen että tämä nainen oli siskoni ystävä ja oli valitellut siskolleni jälkikäteen sitä että minä olin kieltäytynyt.

Olisin siis mielelläni tutustunut naiseen mutta en tanssin yhteydessä. Jos hän olisi kysynyt että kelpaako seura tai jotain vastaavaa niin mielelläni olisin alkanut juttelemaan.

Vierailija
240/470 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun olisi pitänyt kysyä että lähtisitkö sitten kahville tms. Jos ei lenkkeily kelpaa. Mutta ymmärrän että menit varmaankin ihan lukkoon noin tylystä vastauksesta. Ensi kerralla sitten :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän