Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Tulin teininä torjutuksi, pilkatuksi ja vuosien ajan koulukiusatuksi, koska yritin kerran olla aloitteellinen. Sen jälkeen en aloitteita uskaltanut tehdä. Vielä lähes 30 vuoden jälkeenkin vanhat kokemukset vaikuttavat niin, etten oikein edes uskalla puhua naisille joihin tunnen edes jonkinlaista vetoa, mistään aloitteista nyt puhumattakaan.
Mulla aika sama tilanne.. olin todella ihastunut koulussa enkä saanut vastakaikua. Taisi olla vähän yliyrittämistä. Ja totta kai kaverit naureskeli asialle ja koittivat vielä vittuillakseen iskeä ihastustani. Nyt olen +30v ja vieläkin sinkku.
Minuun ihastunut nainen käyttäytyi 3 vuotta työpaikalla niin ettei huomioinut minua pätkän vertaa. Ei koskaan moikannut, hymyillyt tai katsonut silmiin. Sitten paljasti vuosien jälkeen tunteensa ja olin puulla päähän lyöty.
Koska naisista on aivan mahdotonta nähdä, onko kiinnostunut vaiko eikö.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ihastunut nainen käyttäytyi 3 vuotta työpaikalla niin ettei huomioinut minua pätkän vertaa. Ei koskaan moikannut, hymyillyt tai katsonut silmiin. Sitten paljasti vuosien jälkeen tunteensa ja olin puulla päähän lyöty.
Kohta joku nainen tulee tästäkin selittämään että sinun olisi pitänyt huomata näin selvät merkit,hehhee.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo 254, teen nykyiselle ihastukselleni ihan samaa. En vain uskalla enää tässä iässä edes alottaa mitään. Olisi tavallaan katastrofi jos hän pitäisikin minusta. Olen niin rikki etten kestäisi pettymystä, oli hän minusta kiinnostunut tai ei.
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa vähän siltä minkä minä tein miehelle töissä :'D hänkin oli varmaan hämillään kun koitin vähän ottaa selvää kiinnostaako häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa vähän siltä minkä minä tein miehelle töissä :'D hänkin oli varmaan hämillään kun koitin vähän ottaa selvää kiinnostaako häntä
Miksi noin teit? Mahdotonta lähestyä ketään naista töissä...
Minua hieman epäilyttää että paikallinen ärrän nainen on ihastunut minuun?
,mutta voihan se olla kuviteltuakin? Normaalisti en saa naisilta ikinä mitään positiivista huomiota.
naisella ei ole sormuksia,nimen googlettamalla ei löytynyt oikeastaan muuta kuin että on ärrän täti,siviilissä en ole sitä ikinä nähnyt missään.
On tää kyllä hullua.. työpaikkaihastukseni ei ole viikkoon noteerannut minua ollenkaan. Sitä ennen juttelimme pari kertaa ja hän oli todella mukavan oloinen ja hymyili ja haki itsekin kontaktia. Viikon loman jälkeen olen kuin ilmaa. Välttelee katsekontaktia. Miten tän saa loppumaan? Käyn huorissa? Dokaan? Muutan toiseen maahan?
Ihastukseni ovat varattuja, työkavereita tai liian nuoria ja kauniita -- joskus näitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ujous voi aiheuttaa tuon, tai sitten ihan vaan ihastus on niin kova. Silloin miettii koko ajan miltä näyttää toisen silmissä, huomaako muut jne. ja käytös voi olla korostetun tylyä.
Itse olen varattuna naisena ihastunut varattuun työkaverimieheen ja välillä huomaa olevansa jäänviileä tai ignooraavansa toisen kokonaan. Ihan siksi että toinen on niin kuuma etten tiedä miten päin olisi ja järki häviää täysin hänen lähellään. Siksi olen korostetun asiallinen jos tekemisiin joudutaan. Muiden työpaikan miesten kanssa kevyt rupattelu ja pieni flirttailun onnistuu mutta ei juuri tämän kanssa keneen käyn kuumimpana. Ristiriitaista ja hölmöä, tiedän.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Eva Green lämpenee köyhälle pottunokkamiehelle.
Mäkin veikkaan että tuo Jessica Alba ei vaiha perhettään tälläiseen suomalaiseen opiskelijapoikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin teit? Mahdotonta lähestyä ketään naista töissä...
minulla se johtui silkasta huonosta itsetunnosta ja ujoudesta. Mies itse oli kuin unelma joten tietty pessimistinä ajattelin että eihän sellainen minua vilkaisekkaan ja sillä on kumminkin jokin miss suomi (ja minä kaukana siitä :'D) kumppanina joten parempi unohtaa koko ihminen. En vain galunnut olla täysin kusessa johonkuhun johon ei ole mahdollisuutta, tulee vain turhia pettymyksiä. mutta tavallaan tiesin koko ajan että mies saattaa olla kiinnostunut mutta pidin sitä vain toiveajatteluna. Mutta sitten kun mies oli lähdössä pois niin näin ettei minulla ole enään hävittävää joten kyselin vähän vihjailevasti kiinnostaako. Tietty mies oli täysin hämillään eikä tainnut tajuta mitä hain takaa
Minä olen niin todella ihastunut erääseen mieheen työpaikalla, etten koskaan puhu hänelle tai vastaa hänen katseisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin todella ihastunut erääseen mieheen työpaikalla, etten koskaan puhu hänelle tai vastaa hänen katseisiinsa.
Miksi et voi hymyillä hänelle? MIKSI
Koska en tiedä mihin tämän ihastuksen tulisi johtaa. Olen siis varattu mies todella pitkässä suhteessa, ja avokkini on kaikin puolin hyvä. Kuitenkin myös työpaikallani on yksi ikäiseni nainen, joka on kaikin puolin ihana. Olen varmaan ihastunut.
En kuitenkaan oikeastaan halua hänen kanssaan mitään kiihkeää seksi- /sivusuhdetta, mutten myöskään oikeastaan voi kuvitella seurustelevani hänen kanssaan. En oikeastaan tiedä mitä haluan. Tahtoisin vain.. omistaa hänet?
En tiedä. Vaikeaa tämä elämä. Kaikkea ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lenkille-kysymys on hyvä esimerkki kuinka naisia on mahdoton tulkita. Viaton kysymys voi tarkoittaa että on palavasti ihastunut ja keräsi rohkeutta viikkokausia, ja kova silmäpeli, hiusten pyörittely, halailu, jne ei välttämättä tarkoita kuin että hän on vain ystävällinen. Tässäpä se yksi pääsyistä miksi moni ei tee aloitetta, ei voi saada varmuutta.
Mulle tuli mieleen vähän saman tyylinen tapaus omasta historiasta. Nainen pyysi päivän jälkeen kaljalle, no mä vastasin että kiitos mutta en juo, ihan totuudenmukaisesti, olen raitis eikä kiinnosta baarissa notkuminen limsan kanssa pätkän vertaa. Hänen kohtelunsa viileni sitten huomattavasti sen jälkeen, ilmeisesti otti tuon pahempinakin pakkeina.
Niin että jos teette aloitteen, niin se voi hyvinkin olla että se mitä ehdotitte ei tule kuuloonkaan, vaikka muuten voisi olla kiinnostunut.
Ihan hyvä pointti ja voin vahvistaa tämän.
Esim vimeksi kun olin häissä niin nätti nainen tuli pyytämään tanssimaan. Kieltäydyin kohteliaasti koska en osaa tanssia ja se olisi ollut todella noloa. Tämän lisäksi kuulin jälkikäteen että tämä nainen oli siskoni ystävä ja oli valitellut siskolleni jälkikäteen sitä että minä olin kieltäytynyt.
Olisin siis mielelläni tutustunut naiseen mutta en tanssin yhteydessä. Jos hän olisi kysynyt että kelpaako seura tai jotain vastaavaa niin mielelläni olisin alkanut juttelemaan.
I Feel You Bro :/
En todellakaan ole tanssimiehiä, lukiossa vanhojen tanssit kyllä osasin ja hoidin kunnialla mutta tuollaista "vapaa tanssia" en osaa alkuunkaan, siitä tulee vain sellaista sätkyukkomaista heiluntaa joka varmasti näyttää todella typerältä ja josta vain itselleni tulee todella typerä ja nolo olo.
Joskus Tampereella olimme isommalla kaveriseurueella baarikierrokella, luonnollisesti kaikki muut olivat bilehileitä ja halusivat "krebata" tanssilattialla koko illan. Ei siis jäänyt vaihtoehtoja kun ei kenestäkään ollut juttuseuraksi seisoskelemaan jossakin tai istumaan sohvilla/ tuoleilla. Vedin koko illan sitten vain kantapäitä yhteen vuorojaloin ja heilutin käsiä vuoron perään ylös alas. Sain kyllä kuullakkin tästä "osaamattomuudestani" kun muut nauroivat tyylilleni - he itse tekivät kaikkia näyttäviäkin liikkeitä (eräs kaverini osaa mm. Michael Jacksonin lanseeraaman Moon walkin täydellisesti).
Eli itselleni tanssiminen on todella iso epämukavuusalue jolle en mieluusti mene. Baareissakun ei tanssita niitä joukko tansseja joita mm. vanhojen tansseissa aikanaan opeteltiin jossa on klassiset liikkeet.
Juttelen kyllä muuten mieluusti ja olen täysin normaali ja sosiaalinen mies. Tuota tanssimista en vaan harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuo 254, teen nykyiselle ihastukselleni ihan samaa. En vain uskalla enää tässä iässä edes alottaa mitään. Olisi tavallaan katastrofi jos hän pitäisikin minusta. Olen niin rikki etten kestäisi pettymystä, oli hän minusta kiinnostunut tai ei.
Itsellä 3 naisen kanssa sama kokemus koulu ja työkuvioista. Kyllä tympäisee.
Logiikka on siis se, että jos ollaan tosi ihastuneita niin sitten näytellään jäänaista ihastuksen kohteelle. Ei siis mitään järkeä, tyly jopa vihamieliseltä vaikuttava nainen tekee toiminnallaan aivan päinvastaisia asioita itselleen ja sille potentiaaliselle kumppaniehdokkaalle. Itse torpedoi miehen kiinnostuksen. Jotkut miehet ehkä voivat saada kimmokkeen ja haluta tuollaista naista joka käyttäytyy kun olisit vain ilmaa (ikään kuin "haasteena" yrittää kellistää tuittupää) - mutta suurimmanlle osalle se on signaali että "tämä tapaus ei ole kiinnostunut minusta vaan päin vastoin tuntee jotain antipatiaa minua kohtaan. Parempi siis pysyä kaukana".
M27
En pysty enkä kykene, se pakkien saaminen olisi niin nöyryyttävää + olisi kiusallista nähdä ja joutua kuitenkin olemaan tekemisissä hänen kanssaan sillä on sama työpaikka.
Tulin teininä torjutuksi, pilkatuksi ja vuosien ajan koulukiusatuksi, koska yritin kerran olla aloitteellinen. Sen jälkeen en aloitteita uskaltanut tehdä. Vielä lähes 30 vuoden jälkeenkin vanhat kokemukset vaikuttavat niin, etten oikein edes uskalla puhua naisille joihin tunnen edes jonkinlaista vetoa, mistään aloitteista nyt puhumattakaan.