Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maa on litteä! Tässä on nyt ne todisteet!

Vierailija
06.08.2017 |

Ihmisen arkihavainto ohjaa tähän suuntaan, sitä on vain vaikea uskoa koska meitä on koko ikämme opetettu toiseen totuuteen.

Sanotaan että kun Maata kiertää ympäri, niin palaa aina samaan paikkaan mistä on lähtenyt. Niin palaa, mutta kierros ei mene yläkautta! Tällöin liikutaan ikään kuin tikkataulun kehällä ympyrä. Se on ihmiselle luontaista, jossain oli tutkittu että kun ihmisen antaa mennä omasta mielestään suoraan ilman tietä tai apuvälineitä, ihminen meneekin oikeasti ympyrää. Vaikka kuinka yrittäisi mennä suoraan. Se on DNA:ssa ja johtuu juuri tästä elinympäristön muodosta. Luonto ohjaa niin, että aivot eivät hakeudu sinne reunalle.

Sieltä reunalta EI kuitenkaan voi pudota! Siellä on Antarktis, jonka jälkeen alkaa korkea jäävalli. Auringon lämpö ei enää yllä sinne, joten se ei sula, eikä ihminenkään pysty siellä siksi olemaan.

Miten kaikissa kuvissa on aina suora horisontti, paitsi NASAn ottamissa kalansilmälinssikuvissa? Miettikää, ette te ikinä ole nähneet kaarevaa horisonttia. Lentokoneen ikkunatkin vääristää, sen huomaa siitä että kun liikuttaa päätä niin lähellä oleva siipi mutjahtelee sen mukaan. Elivirheellinen näkymä. Horisontti on myös aina katseen tasolla, kun taas pallomallissa sen pitäisi laskea korkeuden noustessa.

Miksi NASAn julkaisemissa maapallokuvissa mantereet ovat eri vuosikymmenillä eri kokoiset? What!

Jos aurinko näkyy niin selvänä meille kun se näkyy, miten se voisi olla 150 miljoonan kilometrin päässä? Aurinko on oikeasti lähempänä, olikohan se noin 60 000 km. Auringon näkyvistä säteistä on joskus laskettu että se on tuolla etäisyydellä. Näkeehän sen ilman laskutoimituksiakin, kun pilvien takaa tulee auringon säteitä, että missä se aurinko on.

Pitkän valotuksen kuvissa näkyy, että tähtitaivas kiertää ympyrää! Pohjantähti pysyy keskellä lähes paikoillaan.

Kun tutkii lentoreittejä, huomaa että linjat ovat paljon lyhyemmät, suoremmat ja järkevämmät litteän maan kartalla, kuin pyöreän maan. Lentoyhtiön ei olisi mitään järkeä lentää lentoja liian pitkinä, siinä menee rahaa ja aikaa.

Lentoyhtiöiden lisäksi myös monet insinöörit kannattavat litteän maan mallia. He eivät _koskaan_ suunnittele siltoja ja pitkiä rautateitä kaareutuvan mallin mukaan. Laskureiden mukaan maan pitäisi jo pisimmillä rautateillä kaareutua, mutta oikeasti sitä ei tapahdu.

Todistusaineisto osoittaa, että maa todella on litteä.

Kommentit (400)

Vierailija
201/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä NIIN toivoisin että Concorde lentokone tulis takaisin käyttöön. Siellä istuessa typerinkin ihminen näkee heti kuinka maaperä kaartuu.

Lentokoneen kaikki ikkunat vääristää!

Mahtaa olla vittumaista laskeutua. Onneksi minulla on tuollainen ikkunaton ultrakevytkin, josta näkee myös hienosti horisontin kaarevuuden.

Jännää muuten että maassa ollessa ne ikkunat eivät vääristä yhtään.

Se on vain paikallista kaarevuutta. Olen nähnyt eräänkin pienen mäen lenkkipolulla, mutta ei se todista minulle pyöreää maata. Kyse on vain paikallisesta kaarevuudesta.

Minkälainen on paikallisesti kaareva meri?

Vierailija
202/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä NIIN toivoisin että Concorde lentokone tulis takaisin käyttöön. Siellä istuessa typerinkin ihminen näkee heti kuinka maaperä kaartuu.

Mahtaa olla vittumaista laskeutua. Onneksi minulla on tuollainen ikkunaton ultrakevytkin, josta näkee myös hienosti horisontin kaarevuuden.

Se on vain paikallista kaarevuutta. Olen nähnyt eräänkin pienen mäen lenkkipolulla, mutta ei se todista minulle pyöreää maata. Kyse on vain paikallisesta kaarevuudesta.

Ei sellaista olekaan, koska vesi ei voi pysyä kaarevalla pinnalla, kokeile vaikka kaataa vettä jumppapallon päälle, se ei kasaudu siihen nätiksi kerrokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista olekaan, koska vesi ei voi pysyä kaarevalla pinnalla, kokeile vaikka kaataa vettä jumppapallon päälle, se ei kasaudu siihen nätiksi kerrokseksi.

Ja koska meri kuitenkin on horisonttiin katsottuna kaareva, niin...?

Vierailija
204/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tuollaisen 40000km ympärysmitallisen, oman painovoimakentän luovan jumppapallon päälle kaataa, ja kyllä se siihen näytti jäävän kuin tikku paskaan. Vähän se hölskyy siinä pinnalla eikä näytä ihan tasaiseksi asettuvan, mutta hyvin pysyy kuitenkin.

Vierailija
205/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska meri kuitenkin on horisonttiin katsottuna kaareva, niin...?

No eihän se ole.

Vierailija
206/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs maailmanympäripurjehtijat? Yksikään ei ole pudonnut. Los Angelesista voi lentää Japaniin ihan länteen lentämällä. Ei onnistuisi jos tämä maailma olisi pannukakku.

Mites muuten tuo lentokone osuu kenttään jos  tulee pohjoisesta päiväntasaajalle ja alla pallomainen maa pyörii alta lännestä itään 1600km/h eli yli 400 metriä sekunnissa?

1) Sillä lentokoneella on jo maassa se sama nopeus kuin maapallolla. 2) Ilmassa ollessaan se toki jää hiukan jälkeen, mutta koska tämä ilmiö tunnetaan, se voidaan huomioida lentosuunnitelmaa tehtäessä. Pistetään se koneen nokka osoittamaan sopivasti "vikaan", jolloin osutaan lopulta oikealle kentälle. Kun se maapallon pyörimisnopeus on koko ajan sama, tämä on ihan helppo laskea.

Vierailija
207/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs maailmanympäripurjehtijat? Yksikään ei ole pudonnut. Los Angelesista voi lentää Japaniin ihan länteen lentämällä. Ei onnistuisi jos tämä maailma olisi pannukakku.

Mites muuten tuo lentokone osuu kenttään jos  tulee pohjoisesta päiväntasaajalle ja alla pallomainen maa pyörii alta lännestä itään 1600km/h eli yli 400 metriä sekunnissa?

1) Sillä lentokoneella on jo maassa se sama nopeus kuin maapallolla. 2) Ilmassa ollessaan se toki jää hiukan jälkeen, mutta koska tämä ilmiö tunnetaan, se voidaan huomioida lentosuunnitelmaa tehtäessä. Pistetään se koneen nokka osoittamaan sopivasti "vikaan", jolloin osutaan lopulta oikealle kentälle. Kun se maapallon pyörimisnopeus on koko ajan sama, tämä on ihan helppo laskea.

Paitsi että näitä ei oteta huomioon lentoreittejä laskiessa. Myöskään insinöörit, jotka suunnittelevat pitkiä, PITKIÄ siltoja ja rautateitä, eivät koskaan tee työtään pyöreän mallin mukaan.

Vierailija
208/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin tuollaisen 40000km ympärysmitallisen, oman painovoimakentän luovan jumppapallon päälle kaataa, ja kyllä se siihen näytti jäävän kuin tikku paskaan. Vähän se hölskyy siinä pinnalla eikä näytä ihan tasaiseksi asettuvan, mutta hyvin pysyy kuitenkin.

Hohhoijaa. Tietenkään se ei painovoimapallonkaan päällä lähtisi vielä tippumaan. Lisäksi, kokeilusi tulos tiedettiin jo, ja se sopii litteään maahan paremmin kuin pyöreään. Todistit siis litteän maan puolesta, et pyöreän! Litteän!

Vierailija
209/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukaan muka hyötyisi siitä että valehtelisi maan muodosta?

Vierailija
210/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen perusteella lentomatka kahden pisteen välillä kestää kauemmin, jos maa on litteä ja vähemmän aikaa jos pyöreä???

Vierailija
211/400 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
212/400 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flat earth Finland

Vierailija
213/400 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset täällä tosissaan koettavat selittää itsestäänselvyyksiä selkeälle trollille.

Suurin osahan näistä flatearthisteista on vain vitsillä mukana, ja huvin vuoksi trollailevat.

Mutta olisi kiva tietää, uskooko joku **ihan oikeasti** ja tosissaan litteään maahan! Joku sellainen, joka on kyvykäs lukemaan ja ottamaan selvää asioista ja perusteluista. Muistakaamme, että suurin osa niistä jotka näitä juttuja netissä juttelevat, ei käy esimerkiksi uskovasta. Trollaavat vain kustannuksellanne ja pitävät kovin hauskaa.

Vierailija
214/400 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset täällä tosissaan koettavat selittää itsestäänselvyyksiä selkeälle trollille.

Suurin osahan näistä flatearthisteista on vain vitsillä mukana, ja huvin vuoksi trollailevat.

Mutta olisi kiva tietää, uskooko joku **ihan oikeasti** ja tosissaan litteään maahan! Joku sellainen, joka on kyvykäs lukemaan ja ottamaan selvää asioista ja perusteluista. Muistakaamme, että suurin osa niistä jotka näitä juttuja netissä juttelevat, ei käy esimerkiksi uskovasta. Trollaavat vain kustannuksellanne ja pitävät kovin hauskaa.

Uskon ihan oikeasti.

Vierailija
215/400 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Eikä Amerikkaa ole olemassa. Amerikka-myyttiä ylläpitää litteän maan laajuinen salaliitto, johon minäkin kuulun. Salaliittomme perusteesi on, että Amerikka on olemassa, koska olen käynyt siellä. Keksimme omasta päästämme esimerkiksi kaikki Trump-jutut.

Vierailija
216/400 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis laivalla ollessa aavalla merellä pitäisi vahvalla kaukoputkellä nähdä maata. Siis jos maa olisi litteä.

No oikeastihan ei voi nähdä kaarevuuden takia.

Mitenkäs tämän perustelee litteään maaplaoon uskova? Miksi merellä näe maata kaukoputkella?

Vierailija
217/400 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voisin melkein uskoakin, että maa on litteä.

Paljon ihmeellisemmältä asialta tuntuu se, että niin pitkään niin moni on ollut äärimmäisen motivoitunut huijaamaan ihmisiä siitä, että maapallo on pyöreä. Miksi?

Nyt taisin keksiä... Jos maapallo on oikeasti litteä, silloinhan sillä on toinen puoli. Siellä täytyy olla jotain todella salaista!

Pallomalli on kaikkien valheiden perusta; Big bang -teorian, evoluutioteorian, ateismin, alien -huijauksen, monien väärien uskontojen ja okkultisten seurojen, pakanismin, Uuden Maailmanjärjestyksen (NWO), Ilmastomuutoksen (man-made), globalismin ja totaalisen kontrollin. Pallomalli palvelee näitä kaikkia.

Lähes kaikkia maailman hallituksia kontrolloi rikas rahaeliitti. Yhdistyneet Kansakunnat - jonka logo on flat earth kartta - on okkultisten satanistien perustama ( i.e Illuminati). YK:lla on jopa oma satanistinen kirjasto ja painotalo nimeltään Lucis Trust, alkuperäinen nimi Lucifers Trust oli liian ilmiselvä. Samainen Lucis Trust on "sponsoroinut" rukoushuoneen YK:n päämajassa jonka keskiössä on musta kuutio. Black Cube on satanistien symboli ja niitä löytyy joka maailman kolkalta. He haluavat merkitä reviirinsä ja kertoa olemassaolostaan. Mm. Mekasta löytyy musta kuutio, Kaaba, jota muslimit kierävät joka päivä vuodesta toiseen. Sekin on satanistinen symboli. Tuskin tietävät hekään mitä tulevat palvoneeksi.

Lähes kaikki maailman johtajat ovat mukana tässä (ok)kultissa. He ovat myyneet sielunsa tälle systeemille rahaa ja valtaa vastaan ja työskentelevät yhdessä lopullisen päämäärän hyväksi. Pyramidin rakenne perustuu erilaisiin ryhmiin ja tasoihin jolloin tieto ja tehtävät on hajautettu erilaisille ryhmille need-to-know-bases; Freemasons, Bilderberg, Council of Foreign Relations, Trilateral Commission, Club of Rome, Opus Dei, jne jne jne. Suomalaisetkin poliitikot ovat hyvinkin edustettuna lähes näissä kaikissa. Uhraa hieman aikaasi ja TUTKI!

Lopullinen päämäärä on Uusi Maailmanjärjestys, New World Order; yksi maailmanhallitus, yksi armeija, yksi uskonto ja yksi valuuttajärjestelmä. Satanistien tavoite on kadottaa ja piilottaa ajatus mistään luojasta, jumalasta, arkkitehdistä tai älystä tämän maailmankaikkeuden takana. Tämä tekee ihmisestä voimattoman, merkityksettömän ja helposti ohjattavan pelokkaan kuuliaisen kansalaisen, lue: orjan palvelemaan eliittiä. He haluavat tuhota kaiken luonnollisen ja alkuperäisen ja vihaavat kaikkea alkuperäistä ja elämää itsessään, siis kaikkea sitä hyvää jota on. Siksi agendalla on geenimanipulaatio, luonnon tuhoaminen, sukupuolien sekoitukset, perheydinyksiköiden tuhoaminen jne jne. Kaikki mikä on hyvää ja yhteiskuntarauhaa ylläpitävää, tuhotaan päivä päivältä. Tämän kehityksen kyllä huomaa jos yhtään on hereillä. Se että olisimme kehittyneet apinasta ja saaneet alkumme jostain alkuräjähdyksestä, ja että sinkoudumme pitkin ääretöntä avaruutta kohti ei-mitään palvelee tätä agendaa loistavasti. Nämä teoriat juontavat juurensa Babyloniaan ja tulevat juutalaisista Kabbalah opeista. Pallomalli -valhe on Vapaamuurareiden keksintö (Vapaamuurari -liikkeen juuret ovat Kabbalahssa) ja NASA on juurikin näiden okkultistien perustama organisaatio. Piiri pieni siis todellakin pyörii. Valta tässä maailmassa on muutamien tuhansien ihmisten käsissä. Poliitikot ovat vain marionetteja loppupeleissä ja siksi demokratia ja äänestäminen on yksi illuusio muiden joukossa. Kontrollin väline siis sekin.

Vierailija
218/400 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n älykkyys on sitä keskiajan luokkaa milloin noin uskottiinkin

Vierailija
219/400 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIK!

Vierailija
220/400 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen arkihavainto ohjaa tähän suuntaan, sitä on vain vaikea uskoa koska meitä on koko ikämme opetettu toiseen totuuteen.

Sanotaan että kun Maata kiertää ympäri, niin palaa aina samaan paikkaan mistä on lähtenyt. Niin palaa, mutta kierros ei mene yläkautta! Tällöin liikutaan ikään kuin tikkataulun kehällä ympyrä. Se on ihmiselle luontaista, jossain oli tutkittu että kun ihmisen antaa mennä omasta mielestään suoraan ilman tietä tai apuvälineitä, ihminen meneekin oikeasti ympyrää. Vaikka kuinka yrittäisi mennä suoraan. Se on DNA:ssa ja johtuu juuri tästä elinympäristön muodosta. Luonto ohjaa niin, että aivot eivät hakeudu sinne reunalle.

Sieltä reunalta EI kuitenkaan voi pudota! Siellä on Antarktis, jonka jälkeen alkaa korkea jäävalli. Auringon lämpö ei enää yllä sinne, joten se ei sula, eikä ihminenkään pysty siellä siksi olemaan.

Miten kaikissa kuvissa on aina suora horisontti, paitsi NASAn ottamissa kalansilmälinssikuvissa? Miettikää, ette te ikinä ole nähneet kaarevaa horisonttia. Lentokoneen ikkunatkin vääristää, sen huomaa siitä että kun liikuttaa päätä niin lähellä oleva siipi mutjahtelee sen mukaan. Elivirheellinen näkymä. Horisontti on myös aina katseen tasolla, kun taas pallomallissa sen pitäisi laskea korkeuden noustessa.

Miksi NASAn julkaisemissa maapallokuvissa mantereet ovat eri vuosikymmenillä eri kokoiset? What!

Jos aurinko näkyy niin selvänä meille kun se näkyy, miten se voisi olla 150 miljoonan kilometrin päässä? Aurinko on oikeasti lähempänä, olikohan se noin 60 000 km. Auringon näkyvistä säteistä on joskus laskettu että se on tuolla etäisyydellä. Näkeehän sen ilman laskutoimituksiakin, kun pilvien takaa tulee auringon säteitä, että missä se aurinko on.

Pitkän valotuksen kuvissa näkyy, että tähtitaivas kiertää ympyrää! Pohjantähti pysyy keskellä lähes paikoillaan.

Kun tutkii lentoreittejä, huomaa että linjat ovat paljon lyhyemmät, suoremmat ja järkevämmät litteän maan kartalla, kuin pyöreän maan. Lentoyhtiön ei olisi mitään järkeä lentää lentoja liian pitkinä, siinä menee rahaa ja aikaa.

Lentoyhtiöiden lisäksi myös monet insinöörit kannattavat litteän maan mallia. He eivät _koskaan_ suunnittele siltoja ja pitkiä rautateitä kaareutuvan mallin mukaan. Laskureiden mukaan maan pitäisi jo pisimmillä rautateillä kaareutua, mutta oikeasti sitä ei tapahdu.

Todistusaineisto osoittaa, että maa todella on litteä.

Isäs oli litteä kun sua teki.