Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko suurtakin iloa viedessänne ne lapset talvisena räntäaamuna kello 8 leikkipuistoon?

Vierailija
06.08.2017 |

Vaikka on kesä minun on pakko kysyä tätä teiltä. Töihin mennessä näen kun raahaatte niitä kakaroita leikkipuistoon vaikka sataa räntää ja on mustaa pimeää. Onko se ihan teidän omasta tahdosta ja nautitte siitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia asioita sitten mietit kesäisenä sunnuntaipäivänä.  :)

Vierailija
2/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa ja 17 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan vielä kello 8. Jos on nätti ilma mennään puistoon joskus 11 aikaan, jos ei, tehdään jotain muuta :) Suomessa on ihmeellinen kulttuuri lasten ulkoilun suhteen, sinne puistoon tulisi tosiaan mennä vaikka kaatosateessa, vaikkei kukaan siitä nauti. Miksi??

Vierailija
4/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun pitäisi kuskata 15-vuotiasta leikkipuistoon?

Vierailija
5/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo kovin yleistä toimintaa on. Suuri osa perheellisistäkin on joko töissä tai menossa töihin tuohon aikaan. Tulee mieleen vain että ehkä lähtevät ulos leikkimään aamusta jotta perheen yötyöläinen saisi nukkua?

Vierailija
6/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nukutaan vielä kello 8. Jos on nätti ilma mennään puistoon joskus 11 aikaan, jos ei, tehdään jotain muuta :) Suomessa on ihmeellinen kulttuuri lasten ulkoilun suhteen, sinne puistoon tulisi tosiaan mennä vaikka kaatosateessa, vaikkei kukaan siitä nauti. Miksi??

Sateestakin voi nauttia. Sun tapasi ei ole ainut oikea.

Vierailija
7/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa siitä nautintoa ollenkaan, lapseni saavat.

Vierailija
8/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No josse lapsi on herännyt 5-6 niin tuohon aikaan monet jo "hyppii seinille " sisällä. Ulkoilu tekee hyvää useimmille penskoille joka tapauksessa, ja on ihan perkeleen jokaisen oma asia milloin pihalle lähtee. Toivottavasti tämä selvensi.

Vierailija
9/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateestakin voi nauttia. Sun tapasi ei ole ainut oikea.

Niin, kysyinkin MIKSI näin pitäisi tehdä jos ei halua?

Vierailija
10/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin hoitovapaalla ja lapset heräsivät 5-5.30. Kasilta oltiin jo aamutoimien jälkeen puistossa, kotona seinät kaatuivat päälle kun kolme pientä rymisteli menemään. Ulkona hermot kesti paremmin.

Vierailija
11/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lakannut viemästä päiväkodin lapsiakin joka kelissä pihalle. Ei siitä taivaspaikka aukea.

Vierailija
12/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lakannut viemästä päiväkodin lapsiakin joka kelissä pihalle. Ei siitä taivaspaikka aukea.

Mutta tuo on totta, että ei siellä sisälläkään viitsi hirmu kauan olla, kun alkaa aikuiset ja lapset kiipeillä pitkin seiniä.

Vierailija
13/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiskysymys. Lasten ollessa pieniä kävimme ulkona säällä kuin säällä. Ei se mitenkään epämiellyttävää ollut, kun oli pukeutunut kunnolla. Onneksi tutustuin puistoillessa toiseen äitiin, jonka kanssa sitten yhdessä veimme lapsemme räntäsateeseen leikkimään vesi/kuraleikkejä. Lapsilla oli kivaa eivätkä he valittaneet koskaan. Ja itsekin olen sellainen ihminen, joka tarvitsee raitista ilmaa ja ulkoilua päivittäin. Yleensä ulkoilimme kylläkin vain kerran tälläisinä päivinä, sillä viitsin puhdistaa sade/kuravaatteet vain kerran päivässä.

Vierailija
14/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa siitä nautintoa ollenkaan, lapseni saavat.

En usko.

Vierailija
15/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraperheessä lenkkeillään säällä kuin säällä,joten tuo meillä ole mitään ihmeellistä. Vaatteet sään mukaan.

Vierailija
16/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo on totta, että ei siellä sisälläkään viitsi hirmu kauan olla, kun alkaa aikuiset ja lapset kiipeillä pitkin seiniä.

No aika sairasta että pitää kauhealla säällä lähteä ulos ettei "kiipeile seinille",  jossain on jotain vikaa. Kukaan normaali ihminen ei vapaaehtoisesti huonolla säällä ulos mene kun kerran sisällä on mukava olla, lämmintä ja kaikenlaista tekemistä.

Vierailija
17/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika sairasta että pitää kauhealla säällä lähteä ulos ettei "kiipeile seinille",  jossain on jotain vikaa. Kukaan normaali ihminen ei vapaaehtoisesti huonolla säällä ulos mene kun kerran sisällä on mukava olla, lämmintä ja kaikenlaista tekemistä.

Kokeile muutama päivä olla vain sissällä esim 3x2v lapsien kanssa ja kysyn sitten uudelleen kuinka kivaa se on olla vain sisällä. :D

Vierailija
18/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ilma, se on kai ihan ihmisestä kiinni millaista ilmaa pitää huonona. Meillä ei esim. naapurut lähde ulos, jos on edes pieni mahdollisuus siihen, että sataa. On siis niin huono ilma.

Mä tykkään sateesta. Mitä kovempaa sataa sitä kivempaa on.

En ole lasten kanssa kasilta kuitenkaan puistossa, koska meillä heräillään tuohon aikaan.

Sadesäällä lisäksi on kivempaa juosta lätäköissä ja kerätä vettä ränneistä ym. Harvemmin silloinkaan siis mennään puistoon.

Meillä on muutaman kerran kuussa tilanne, että heti herättyä lähdetään evakkoon kun mies tulee yövuorosta. Silloin voidaan olla vaikka ysiltä puistossa.

Vierailija
19/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun niitä lapsia on siellä 21 niin siellä on aina muutamia, jotka eivät jaksa kovin kauan keskittyä kivoihin siisteihin sisätöihin. Ja sitten he villitsevät muutkin.

Vierailija
20/23 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollenkaan puistossa viihtyvä ihminen jos siellä on paljon lapsia tai äiti-lapsi porukoita.Lapseni on kuitenkin todella menevä ja puistossa on turvallista temmeltää.Käymme monesti siellä sateella koska lapsiakin on siellä silloin vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan