Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?
Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käytä kuukuppia? Minulla ei kyllä ole miestä enkä tiedä miten toimisi, mutta voisin kuvitella toimivan. Kuppi sisään ja antaa olla siellä ja tyhjentää jossain välissä.
Minulla on kuppi ja varmaan tuo voi toimia joillakin, ehkä. Itsellä on kupitellessa se ongelma, että lantionpohjalihakset hinaavat tyhjän kupin niin ylös kuin mahdollista ja näin sitten poistaminen on todella hankalaa. Nyt on menossa kuukautisten viimeinen päivä ja epähuomiossa laitoin eilen illalla kupin sisään. En saanut sitä sitten itse pois. Piti odotella kun mies tulee kotiin ja laittaa mies sitten hommiin. Hänkin sai äheltää tovin, kunnes sai otteen kupin pohjasta ja itistettyä alipaineen pois. Uskon, että siemennesteen kanssa olisi sama ongelma. Itseä ei sillä lailla haittaa siemennesteen valuminen, kun harrastetaan aika usein seksiä ja näin miehelle ei pääse koskaan kassit täyttymään liikaa, joten siemennestettä ei tule niin hirveitä määriä, että häiritsisi.
Miesten satseissa on eroa sekä määrän että laadun osalta. Jollakin sperma on juoksevaa ja toisilla paksumpaa liisteriä. Runsas liisterimälli ei poistu yhtä nopeasti kuin vetinen annos. N 23
Minulla valuu vasta seuraavana päivänä ulos, yleensä wc-käynnin yhteydessä, joskus valuu myös pikkareihin. Saan syviä orgasmeja, olen miettinyt että meneekö ne spermat kohtuun asti, kun tulevat vasta seuraavana päivänä ulos. En tiedä onko se mahdollista, että kohdunsuu avautuu ja imaisee spermat? Käytän hormonikierukkaa.
Mene hajareisin miehen kasvoille, ja ota miehen kieli sisääsi. Mies voi nuolla valuvat spermat sisältäsi samalla tekniikalla kun kissa tai koira juo kupista vettä.Kaiken lisäksi se tuntuu tooosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Hypin katolta painepesurin päälle.
:-D
Vierailija kirjoitti:
Minulla valuu vasta seuraavana päivänä ulos, yleensä wc-käynnin yhteydessä, joskus valuu myös pikkareihin. Saan syviä orgasmeja, olen miettinyt että meneekö ne spermat kohtuun asti, kun tulevat vasta seuraavana päivänä ulos. En tiedä onko se mahdollista, että kohdunsuu avautuu ja imaisee spermat? Käytän hormonikierukkaa.
Käytät hormonikierukkaa, joten mitä luultavimmin kohdunsuullasi on sellainen limaeste ettei siitä mene siittiöt (eikä spermakaan) sisään. Muutoin sitten: kohdunsuu on aina hiukan auki: eihän muuten kohdusta pääsisi vuotoa ulos. Kuukautiskierron aikana kohdunsuu avautuu hormonitoiminnan ja kohdun supistelujen vuoksi hiukan enemmän, joka mahdollistaa vuodon paremman valumisen ulos. Osa siemennesteestä ei koskaan pääse kohtuun asti (nyt puhutaan normaalitilanteesta, vaikkapa sellaisesta, että ei ole mitään ehkäisyä käytössä), osa pääsee. Mutta kun siemenneste on tahmeaa ja emätin ei ole mikään sileä onkalo, vaan aika poimuinen, niin kyllähän ne siemennesteet, jotka emättimeen jäävät, jäävät helposti sitten emättimen poimuihin ja tulevat sieltä sitten ulos emättimen liikkeiden ja emätineritteiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytät hormonikierukkaa, joten mitä luultavimmin kohdunsuullasi on sellainen limaeste ettei siitä mene siittiöt (eikä spermakaan) sisään. Muutoin sitten: kohdunsuu on aina hiukan auki: eihän muuten kohdusta pääsisi vuotoa ulos. Kuukautiskierron aikana kohdunsuu avautuu hormonitoiminnan ja kohdun supistelujen vuoksi hiukan enemmän, joka mahdollistaa vuodon paremman valumisen ulos. Osa siemennesteestä ei koskaan pääse kohtuun asti (nyt puhutaan normaalitilanteesta, vaikkapa sellaisesta, että ei ole mitään ehkäisyä käytössä), osa pääsee. Mutta ku
Minulla tulee kyllä kuukautiset, vaikka on hormonikierukka. Eli kohdunsuu lienee kuitenkin vähän auki.
T. Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Älä anna sen tulla sun sisään. Vatsalta on helpompi pyyhkiä kuin valutella pitkin päivää.
Toki saattaa sinne jotain tulla yhdynnän aikana, mutta ei silti koko sotkua.
No, vaimo ei halua nimenomaan tätä, syystä että kun mälli lentää, niin sitä sitten tulee paljon ja lentää pitkälle, pitkin rintoja ja naamallekin, mistä ei lainkaan pidä.
Sisältä on kuulemma vain helppo "losauttaa" pöntöllä ulos :)
On kyllä onni kun on vaimo joka ei tee sperman lentämisestä numeroa. Saan laueta sisään jaa vatsalle. Toisinaan hän runkkaa mällini lentoon niin että lentää milloin mihinkin. Suihin otosta ei pidä erityisemmin mutta silloin tällöin ottaa kyllä ja silloin mällit suuhun ja sylkee ne pois. Annanhan minäkin hänelle pimpin nuolentaa.
niin kun se kohdunsuu avautuu kuukautisten aikana ja hiukan niitä ennen. Ymmärsit ehkä nyt väärin sen, mitä sinulle yritettiin selittää
sivusta...
No ihan pideellä suihkutan pilluun, ei jää haisemaan; se spermahan se hajun aiheuttaa, jos jättää muhimaan.
Ja jokapäivä niin teen, eikä ole ollut mitään tuhelluksia ikinä. Siis vuosia noin tehty meillä. Ja ei tosiaan haise pilde yhtään sanoo mieheni.
Sitten eri juttu; joku tuolla sanoi saavansa syviä orgasmeja, eikös ne ole kaikki sellaisia. Mitäs ne muuta olisivatkaan.
Eikö siemenpitoisen nesteen laittaja voi itse imaista nektarin sieltä pois. Vai onko rassukka mittajoonas.
Mulla sitä valuu kaks päivää. Tosi kiva joo!
Vierailija kirjoitti:
Mulla sitä valuu kaks päivää. Tosi kiva joo!
Sama täällä. Joskus jos onnistaa selviää yhdellä.
Voiko höyryttää ? Vaikka silitysraudan tai ilmankostuttimen avulla. Älä mee liian lähelle kuitenkaan
Ainahan voi istua miehen naamalle ja antaa hänen nuolla omat sotkunsa pois.
Bidee suihkuihin voi vaihtaa sellasen (kai anaalisuihkutteluihin tarkoitetun) kromisen dildopään joka suihkuaa siitä kärjestä. Oisko bauhausissa sellaisia ?
Minä voin tarjoutua nuolemaan. Kuka vain tarvitseekin palvelusta.
emätin ei tarvitse minkäänlaisia pesuja, se on itsepuhdistuva laitos.