Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä paksummat sääret, sitä lyhyempi hame. Mitä roikuimmat tissit, sitä avoimempi paita!?

Vierailija
08.10.2007 |

Viikonloppuna baarissa satuin katsomaan, miten nuoret naiset pukeutuvat ja miltä näyttävät. Suurimmalla osalla nuorista tytöistä iso löysä maha. Harvassa olivat ne timmit tytöt, joita vielä näki 10 vuotta sitten kun itsekin oli nuori.

Nyt monilla paksureitisillä naisilla/tytöillä todella lyhyt hame ja todella avonainen toppi. Löydät tissit sieltä vaan vilkkuivat!

Törkeän näköistä!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin katson korkeintaan kateellisena, jos joku vähän rehevämpi tai vastaavasti pienirintaisempi nainen on uskaltanut pukeutua rohkeasti eikä mihinkään telttaan tai geelipushuppeihin. On vain ihanaa huomata, että Suomessakin edes joillakin on terve itsetunto ja että he ovat sinut kroppansa kanssa! Miksi tavisten pitää yrittää näyttää malleilta? Kuulosti ihan siltä, että ap:takin harmittaa oikeasti oma ïtsekriittisyytensä ennemminkin kuin muiden naisten pukeutuminen...

Vierailija
22/37 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssäkin menee yleensä parhaiten niillä, jotka on sinut kroppansa ja seksuaalisuutensa kanssa, kiloista viis! Anna kun ap veikkaan ikäsi: alle 30? Jos näin on, sulla on onneksi aikaa vielä kasvaa ihmisenä ja oppia hyväsymään itsesi sellaisena kuin olet. Sen jälkeen ehkä osaat paremmin kunnioittaa muitakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä liian pieniin vaatteisiin, kuten jotkut. Olihan siellä baarissa näitä lihavia, jotka pukeutuivat sopiviin vaatteisiin kroppaan nähden, mutta niitä oli liian vähän.

En tarkoita, että pitäisi säkkeihin tai kaapuihin pukeutua, mutta kropalleen sopiviin vaatteisiin!

Jotkut vaan haluavat pukeutua kuten hoikat mallit tai missit ja epäoonistuvat siinä pahasti.

Vierailija
24/37 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun on pakko arvostella muita?

Vierailija
25/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa???

Vierailija
26/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla on nykyään miestyyppistä lihomista eli iso vatsa. Järkyttävää. 

Vierailija
27/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..Sun mielestä?

Onneksi ketään kiinnostaa vaan kaikki tekee niinkuin tykkää! Ap voi pysyä kotona, jos ahdistaa.

Vierailija
28/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla naisilla on nykyään miestyyppistä lihomista eli iso vatsa. Järkyttävää. 

Myös nuoret miehet ovat lihavia eli sopivat hyvin yhteen. 

Vierailija
29/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa???

Sinua. Niin paljon että avasit lähes 19 vuotta vanhan ketjun ja jopa kommentoitkin.

Vierailija
30/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa???

Sinua vissiin, kun nostit ketjua vuodelta 2007...

Vierailija
31/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät tissit... siellä roikkuvat. Kirjotusvirheet pilaa nämä trollaukset heti alkuunsa. Keskittykää hyvät ihmiset!

Vierailija
32/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella järkyttävää. Naisilla on normaalia jos rasva kerääntyy peppuun ja lantiolle, ei vatsaan. 

Vierailija
33/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus 19 vuotta vanha ja edelleen nuoret naiset lihoo. 50 vuotta sitten naisten keski vaatekoko oli 36 ja nyt 44. Mitä on tapahtunut?

Vierailija
34/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paljastelu on aina tyylitöntä. Jostain luin kauan sitten sanonnan: "verhoiltu nainen on seksikkäin" ja tätä olen noudattanut.

Olen lähes 58v saakka ollut pieni ja siro (nyt 60+v 5kg ylipainoinen mutta ryhdikäs) eikä kroppakaan ole kehno joten vaatteet on aina istuneet hyvin päälle. Ei koskaan liian paljastavaa tsi tiukkaa, ei ikinä lyhyttä hametta! Ja aina olen saanut kuulla kuinka sensuelli ja viehättävä olen. 

Vierailija
35/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen urheillut koko ikänä, joten pohkeeni ovat paksut, kun ovat lihaksikkaat. Paino normaali.

Pohkeet ei kasva treenamalla, joko geneettistä tai lihava

Vierailija
36/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen urheillut koko ikänä, joten pohkeeni ovat paksut, kun ovat lihaksikkaat. Paino normaali.

Pohkeet ei kasva treenamalla, joko geneettistä tai lihava

Aha...

https://www.protrainer.fi/blogi/pohkeiden-treenaaminen-kuntoon/

Vierailija
37/37 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on hirveen näköset rinnat ensin lihova ja sitten laihtuvat ja rinnat roikkuu on rumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme