Voisitko mennä saunaan niin, että mukana olisi miehesi ja hänen paras kaverinsa ja te kaikki olisitte alasti?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te saatte siitä,että saunotte porukalla? Ellei kyse ole siitä,että haluatte vain esitellä itseänne.
Melko usein saunassa saa saunoa. Sen lisäksi saa viettää aikaa yhdessä saunoen sen sijaan että viettää iltaa niin että osa porukasta on saunassa ja osa odottaa vuoroaan päästä saunaan.
Jos on paljon porukkaa,niin joku joutuu kuitenkin odottamaan vuoroaan. Joten tuo ei käy hyvästä perustelusta.
Jos on paljon porukkaa, onkin helpompi jakautua useampaan vuoroon.
Olen menny tietenkin ja tosi monenkin kanssa
M44
Aina näillä sekasaunojilla on päällimmäinen huoli, ettei kenenkään tarvitse vaan yksin saunoa. Onko se sitten niin kamalaa olla joskus omassa seurassaan? Omasta mielestäni saunassa ihaninta on just se, että saa olla yksin siellä omissa ajatuksissaan. Kukaan ei sählää löylykauhojen kanssa eikä höpise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te saatte siitä,että saunotte porukalla? Ellei kyse ole siitä,että haluatte vain esitellä itseänne.
No mitä sieltä saunasta nyt yleensä saa. Hien pintaan, peseytymisen ja sen jälkeen mukavan raukean ja puhtaan olon.
Ja sitten plussana on,et näkee *hihhih* vähän pimpsukoita,tissejä ja kul*eja :D
Huomatkaa sarkasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko usein saunassa saa saunoa. Sen lisäksi saa viettää aikaa yhdessä saunoen sen sijaan että viettää iltaa niin että osa porukasta on saunassa ja osa odottaa vuoroaan päästä saunaan.
Jos on paljon porukkaa,niin joku joutuu kuitenkin odottamaan vuoroaan. Joten tuo ei käy hyvästä perustelusta.
Ja tietenkään se ei voi mennä niin,että miehet ja naiset erikseen,koska sitten pysty esittelemään itseään ja saamaan kuolaavia katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet tarpeelliseksi pisteyttää minun perustelujani? Minulle ihan se ja sama näetkö sinä tuon hyvänä vai huonona perusteluna. Enkä koe itsekään tarpeelliseksi sitä arvioida se vain on se perustelu miksi joskus tulee yhteissaunaan mentyä.
Vierailija kirjoitti:
Aina näillä sekasaunojilla on päällimmäinen huoli, ettei kenenkään tarvitse vaan yksin saunoa. Onko se sitten niin kamalaa olla joskus omassa seurassaan? Omasta mielestäni saunassa ihaninta on just se, että saa olla yksin siellä omissa ajatuksissaan. Kukaan ei sählää löylykauhojen kanssa eikä höpise.
Minustakin yksin saunominen on ihanaa, mutta en harrasta sitä kesken illanviettojen. Meidän saunaan mahtuu mukavasti neljä henkeä, ja jos meitä on neljä tai vähemmän, kaikkein luontevin vaihtoehto on mennä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietenkään se ei voi mennä niin,että miehet ja naiset erikseen,koska sitten pysty esittelemään itseään ja saamaan kuolaavia katseita.
Tietenkin se voi mennä niin ja usein meneekin, koska saunomisen idea ei ole itsensä esittely ja katseiden kerääminen.
Voin mennä ja olen mennytkin. Sekasaunotaan kavereiden kanssa alasti aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sieltä saunasta nyt yleensä saa. Hien pintaan, peseytymisen ja sen jälkeen mukavan raukean ja puhtaan olon.
Ja sitten plussana on,et näkee *hihhih* vähän pimpsukoita,tissejä ja kul*eja :D
Huomatkaa sarkasmi.
Eiköhän niitä näe ihan riittävästi muuallakin. Nykyään netissä on ihan tähän tarkoitukseen olevia sivustojakin, ettei tarvitse mennä saunaan tuijottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet tarpeelliseksi pisteyttää minun perustelujani? Minulle ihan se ja sama näetkö sinä tuon hyvänä vai huonona perusteluna. Enkä koe itsekään tarpeelliseksi sitä arvioida se vain on se perustelu miksi joskus tulee yhteissaunaan mentyä.
Tuo perustelu oli helposti kumottavissa vastaväitteellä. Siksi se oli huono perustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se voi mennä niin ja usein meneekin, koska saunomisen idea ei ole itsensä esittely ja katseiden kerääminen.
Jatkan, että välillä vuorot jaetaan sen mukaan, haluaako matalaan vai vähän korkeampaan lämpötilaan. 80 asteessa viihtyvät saunovat ensin ja 100+ asteessa itseään grillaavat omalla vuorollaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni paras kaveri tulee joskus meille iltaa viettämään ja saunomaan, meillä on kun puilla lämpiävä kiuas ja hänellä sähköinen ja onhan tuo puilla lämpiävä ihan eri juttu. Ei tulisi mieleenkään mennä häiritsemään miesten saunailtaa. Miksi ihmeessä minä änkeäisin sekaan? Ei minun miehenikään tunge mukaan kalu paljaana, kun minä tapaan kavereitani. Minä kannan kylmiä olutpulloja kylppärin oven taakse ja haen tyhjiä pullokoriin ja leivon kinkkupiirakkaa siksi, kun he tulevat saunasta.
Leivo vaan sitä kinkkupiirakkaasi samalla kun tirkistelet miehesi kaverin paksua ja suonikasta siitintä saunan oven raosta. Mistä ihmeestä teitä perverssejä löytyy jokaiseen ketjuun!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta meidän kaveriporukassa mies ja nainen voivat olla kavereita keskenään. Mökillä meitä saattaa olla vaikka 10 tyyppiä, puolet miehiä ja puolet naisia ja sauna on päällä monta tuntia. Kaikki menevät saunaan silloin kun huvittaa ja sinne mahtuu, siellä juodaan olutta ja keskustellaan kaikesta. Välillä käydään uimassa ja istutaan terassilla ja grillaillaan samalla. Kuunnellaan ja soitetaan musiikkia, hoilataan ja heitetään läppää. Mitä pahaa tässä on? Mistään itsensä esittelystä ei ole kyse, eikä mistään seksuaalisesta. Myöhäisteini-iästä asti ollaan näin saunottu kolmekymppisiksi asti ja homma jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo perustelu oli helposti kumottavissa vastaväitteellä. Siksi se oli huono perustelu.
Miksi koet tarpeelliseksi väitellä asiasta? Minulle on ihan selvää ja ok se että ihmisillä on sekasaunasta erilaisia mielipiteitä. Ei tulisi mieleenkään väittää että jonkun perustelu sille että hän ei halua sekasaunaan olisi huono sen takia että en ajattele hänen kanssaan samalla tavalla. Eriävät mielipiteet aina voi kumota vastaväitteellä mutta kun minä olen tätä mieltä.
En jos mentäisiin kolmestaan. Jos olisi nainen mukana niin voisin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen paras ystävä voisi tulla saunaan niin kyllä. Olen ollutkin miehen ystävien kanssa saunassa sekä niin että mies on ollut mukana ja/tai esim. lähtenyt jo saunasta. Sitä en osaa sanoa onko näistä ystävistä joku ollut se miehen paras ystävä vai onko hän joku niistä jotka ei halua saunoa kuin korkeintaan samaa sukupuolta olevien ystäviensä kanssa.
Oliko miehesi vielä paikalla kun hänen paras ystävänsä tuli saunaan? Tuliko hän lauteille vai lattialle?
Voisin ja eksän kavereiden kanssa mökillä on mentykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää vain saunomaan, mutta älkää väittäkö ettei siinä ole mitään seksuaalista.
Ei siinä ole mitään seksuaalista.
No eipä se väittämällä siitä miksikään muutu.
Miksi siitä sitten pitää/pitäisi väitellä jos se jollekin seksuaalista on olkoot jos toiselle ei niin mitä sitten, miksi sen pitäisi muuttaa joksikin muuksi?
En tiedä pitäisikö minkään muuttua miksikään, kiinnitin vain huomiotani siihen väittämään että saunassa sekaporukassa olemiseen ei liittyisi mitään seksuaalista. Sitä väitettä kun kuulee joskus jopa kyllästymiseen asti, ja arvostan yli kaiken totuudellisuutta. Ei se sen kummempaa ole.