Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko mennä saunaan niin, että mukana olisi miehesi ja hänen paras kaverinsa ja te kaikki olisitte alasti?

Vierailija
02.08.2017 |

Niin?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te saatte siitä,että saunotte porukalla? Ellei kyse ole siitä,että haluatte vain esitellä itseänne.

Melko usein saunassa saa saunoa. Sen lisäksi saa viettää aikaa yhdessä saunoen sen sijaan että viettää iltaa niin että osa porukasta on saunassa ja osa odottaa vuoroaan päästä saunaan.

Jos on paljon porukkaa,niin joku joutuu kuitenkin odottamaan vuoroaan. Joten tuo ei käy hyvästä perustelusta.

Miksi koet tarpeelliseksi pisteyttää minun perustelujani? Minulle ihan se ja sama näetkö sinä tuon hyvänä vai huonona perusteluna. Enkä koe itsekään tarpeelliseksi sitä arvioida se vain on se perustelu miksi joskus tulee yhteissaunaan mentyä.

Tuo perustelu oli helposti kumottavissa vastaväitteellä. Siksi se oli huono perustelu.

Miksi koet tarpeelliseksi väitellä asiasta? Minulle on ihan selvää ja ok se että ihmisillä on sekasaunasta erilaisia mielipiteitä. Ei tulisi mieleenkään väittää että jonkun perustelu sille että hän ei halua sekasaunaan olisi huono sen takia että en ajattele hänen kanssaan samalla tavalla. Eriävät mielipiteet aina voi kumota vastaväitteellä mutta kun minä olen tätä mieltä.

Kun ei tässä ollut kyse mielipiteestä vaan siitä että kaikki saunojat eivät kuitenkaan mahdu samaan aikaan saunaan ja jotkut joutuvat odottamaan vuoroaan.

Aloituksessa on kolme ihmistä ja hypoteettisesti kaikki mahtuu samaan saunaan niin miksi jonkun/joidenkin pitäisi jäädä odottamaan vuoroa?

Lue ylemmät lainaukset. En vastannut aloitukseen.

Niin? Missä kohtaa joku mainitsi että porukka olisi isompi kuin kolme ihmistä?

No, jos sun mielestä on niin, että jos kaksi kolmesta menee saunaan ja yksi jää pois ja tätä yhtä poisjäävää voidaan kutsua porukaksi, niin ok. Mun mielestä ei voi.

Sinun perustelun "kumoaminen" oli nyt vaan surkea. Myöntäisit edes.

Et osannut vastata mulle kuin tuolla tavalla,koska olin oikeassa.

Missä kohti?

En nyt ala copy-pastaamaan niitä,mitä olen jo kirjoittanut. Joten joko ymmärrät tai et.

Et osannut vastata kuin tuolla tavalla, koska olin oikeassa.

Juuri näin! Hienosti laitoit jauhot suuhun tuolle vänkääjälle! Oppiipahan olemaan välttämättä vastaan.

Vierailija
142/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta esitellä itseäni mieheni kavereille. Olenhan naimisissa vain hänen kanssaan eikä hänen kaverinsa kiinnosta mua pätkääkään sillä lailla. En halua antaa mitään vihjailua siihen suuntaan. Enkä usko että se miehellenikään sopisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhteissaunomisesta tekee joidenkin mielestä seksuaalista?

Vierailija
144/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on useampi joka eivät ymmärrä missä kohtaa olit oikeassa eli vahvasti näyttää siltä että sitä kohtaa ei ollut. Et edes itse pysty sitä näyttämään.

Nyt putosin kyllä jo lopullisesti, miten niin oikeassa ja mikä väite että olisin oikessa tai väärässä?

Juu niin kaikki muutkin. Sekasaunassa on kivaa.

Näin se vaan on! Sait tuon räjäyttäjän oikein anelemaan armoa ja konttaamaan edessäsi. Niin siinä käy kun alkaa argumentoimaan älyllisesti huomattavasti kehittyneemmän voittajahahmon kanssa!

Vierailija
145/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mennytkin, mukana oli kyllä monia miehen kavereita. Oli illanvietto ja saunassa rampattiin kukin milloin halusi, eikä muut naispuoliset halunneet saunaan. Sain silti hirveät saarnat mieheltä myöhemmin, että en olisi saanut olla alasti vaikka kaikki muut olivatkin. Jätin sen sian myöhemmin

Vierailija
146/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi alasti, mökillä oon menny bikinit päällä.

Vierailija
147/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus tosiaan. Korkeintaan bikineissä ja jossain mökillä sekasaunassa. Ei todellakaan omassa kotisaunassa. Se on intiimiä. Ei ole muutenkaan tapana kekkuloida alasti miehen kavereiden edessä.

Vierailija
148/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhteissaunomisesta tekee joidenkin mielestä seksuaalista?

Meillä täällä Heinävedellä on ollut aina tapana harjoittaa seksuaalista kanssakäymistä yhteissaunomisen aikana. Tullaan lauteille, lattialle tai pitkin seiniä.

Vierailija
149/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri katselee minua muutenkin estottomasti (myös puolisonsa läsnäollessa) ja se saa oloni hyvin vaivaantuneeksi ja epämukavaksi. - Siihen vielä alaston saunareissu päälle, - EI KIITOS! 

Vierailija
150/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on pari sellaista kaveria, joiden kanssa voisin mennä vaikka kahdestaan, ja sitten muutama sellainen kaveri joiden kanssa en menisi missään tapauksessa.

Vierailija
151/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies usein kun kaverit on täällä sanomassa kysyy tulenko myös. Välillä menen, välillä en, välillä jonkun tyttöystävä on myös mukana.

Vierailija
152/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos mukana on muita miehiä kuin omani, koen tilanteen kiusalliseksi ollakseni alasti. Ja puen bikinit.

Usein kaveriporukan kanssa mökillä ollessa olen kieltäytynyt sekasaunasta ja aina saanut kuulla "ei sun tarvii häpee sun vartaloa!" Yleensä kaikki jostain syystä kuvittelevat että kyse on häpeästä. Tiedän itsekin että näissä tilanteissa usein minä olen ollut se parhainvartaloisin. Sekasaunassa kuitenkin mukana on myös "vieraita" miehiä (kavereiden miehet). Vaikka ollaankin kaveriporukkaa niin en kuitenkaan koe että kenenkään muun vastakkaisen sukupuolen edustajan on tarvetta nähdä minua alasti.

Tiedän, että minulla on hyvä vartalo, ja uskon, että moni sitä varmasti katselisi mutta kunnioitan itseäni enkä halua näyttäytyä alasti muille miehille. Muut sekä naiset että miehet voivat olla alasti oman fiiliksensä mukaan, eikä minua haittaa vaikka joku naispuolinen menisikin alasti samaan saunaan minun mieheni kanssa, tai joku miespuolinen olisi samassa saunassa alasti minun kanssani.

Vierailija
153/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
154/155 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa voin tai voisin .

Vierailija
155/155 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menisi en uskaltais vaan sen takia en menisi mä oon mies mutta jos ois päinvastoin että mun nainen ja sen kaveri ja mä kaikki alasti en menisi jos näkisin mun naisen kaverin emättimen niin vois alkaa siitin seisoo noloa ois en uskaltais mutta en näe siinä mitään väärää jos se sun mielestä on ok niin meette yhdessä saunaan mun mielesyä ihan ok mennä yhdessä 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi