Voisitko mennä saunaan niin, että mukana olisi miehesi ja hänen paras kaverinsa ja te kaikki olisitte alasti?
Kommentit (155)
Juggs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juggs kirjoitti:
Voisin muuten, mutta siitä seuraisi vääjäämättä erekstio miehen kaverille niin sen takia en menisi.
En halua nolata ketään.
Niin,että jos miehesi paras kaveri olisi impotentti,niin sitten menisit :D
Joo, sitten voisin mennä.
Yllättävän tiukkapipoista porukkaa täällä on. Suurin osa vastauksista on "en menisi".
Ei ole kyse mistään tiukkapipoisuudesta vaan siitä,ettei sellaiseen ole halua eikä tarvetta.
Aika pahasti saisin palella, että menisin.
Olen saunonut yhdessä mieheni ja hänen parhaan kaverinsa kanssa. Ja mies on saunonut yhdessä minun ja parhaan kaverini kanssa. Joskus on saunottu kaikki nelistään, joskus on ollut mukana myös kavereiden puolisoja tai muita kavereita, mutta harvemmin. Jos kolmestaan vietetään iltaa, niin onhan se tylsää että joku joutuu menemään yksin saunaan. Minulle on ihan yksi lysti vaikka miehen kaveri katselisikin kroppaani, tai mieheni katselisi kaveriani. Ei kukaan katseesta kulu.
olen mennyt. myös mieheni saunoo minun ja minun parhaan ystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Olen tuolle miehen kaverille manaatti eli ei tarvis edes ajatella että näkisi minussa mitään seksuaalista :D
Miksi haluat sitten esitellä manaatti-vartaloasi miehesi kaverille?
Tiedän että HIMYM-sarjan loppumisesta on jo aikaa ettei tuo vertaus aukea kaikille. Vaikka olisinkin lihava niin kuinka se saunassa käyminen on esittelyä? Kuinka mieheni kehtaa esitellä itseään kaverilleen ja kaveri minulle? Hui kamala!
Sauna tuollaisella kokoonpanolla on vielä ihan normaalia, mutta sen voin sanoa, että samaan suihkukoppiin kun menee kahden miehen kanssa, siinä alkaa kohta veri kiertää sekä omalla miehellä että miehen kaverilla. ;)
Menkää vain saunomaan, mutta älkää väittäkö ettei siinä ole mitään seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Menkää vain saunomaan, mutta älkää väittäkö ettei siinä ole mitään seksuaalista.
Ei siinä ole mitään seksuaalista.
Jos miehen paras ystävä voisi tulla saunaan niin kyllä. Olen ollutkin miehen ystävien kanssa saunassa sekä niin että mies on ollut mukana ja/tai esim. lähtenyt jo saunasta. Sitä en osaa sanoa onko näistä ystävistä joku ollut se miehen paras ystävä vai onko hän joku niistä jotka ei halua saunoa kuin korkeintaan samaa sukupuolta olevien ystäviensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään seksuaalista.
Ei ole. Käyn saunassa myös lasteni kanssa.
Tässä on nyt joku ihmeen oletus, että paras kaveri olisi mies?
Ystävien kanssa sekasaunotaan mökeillä suhteellisen usein sekaisin ja ei siinä kyllä mitään latausta ole. Ikähaitari on 30-50 vuotta.
Ne on sitten varmaan toinen juttu nämä saunaseksifantasiat. Ja vartalonmalleja löytyy joka lähtöön. Lapset saunoo siinä mukana jos niitä on paikalla. Murrosikäiset sitten käyvät itsekseen tai uikkareissa, mikä heistä hyvältä tuntuu siinä kohtaa.
En, sillä en suostu menemään saunaan, jos en saa seksiä myös. Ei mulla ole aikaa istuksia jossain hikoilemassa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
En koe tarpeelliseksi väittää sen paremmin kuin olla väittämättäkään mitään. Menen jos menen ja en jos en.
Oon menny monta kertaa. Mitä ihmeellistä siinä on? Pervot.
En todellakaan riisuudu tai siis ole alasti muiden miesten, kuin mieheni nähden. Uikkarit päällä ehkä mut mieluummin ei. Eiks miehet voi saunoa keskenään.. Miks naisen pitäisi sinne työntyä ALASTI!
Mitäs tykkäisitte jos miehenne saunoisi parhaan kaverinsa ja hänen vaimonsa kanssa keskenään? Ja kaikki tietysti alasti.
Joo, sitten voisin mennä.
Yllättävän tiukkapipoista porukkaa täällä on. Suurin osa vastauksista on "en menisi".