Voisitko mennä saunaan niin, että mukana olisi miehesi ja hänen paras kaverinsa ja te kaikki olisitte alasti?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäisitte jos miehenne saunoisi parhaan kaverinsa ja hänen vaimonsa kanssa keskenään? Ja kaikki tietysti alasti.
Siitä vaan. Miksi minun siitä pitäisi häiriintyä?
Ei kukaan väittänytkään, että sinun siitä pitäisi häiriintyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäisitte jos miehenne saunoisi parhaan kaverinsa ja hänen vaimonsa kanssa keskenään? Ja kaikki tietysti alasti.
Ihan ok ja on niin tapahtunutkin (usein olemme ainakin osa-aikaa olleeet kaikki yhdessä saunassa).
Musta ois ihana katsella saunan ikkunasta ulkoapäin salaa, kun mies kaverinsa kanssa saunois keskenää .
Vierailija kirjoitti:
Musta ois ihana katsella saunan ikkunasta ulkoapäin salaa, kun mies kaverinsa kanssa saunois keskenää .
Ja vatkata... ?
Kimppasaunat on elämän suola.
Tänään on saunailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vatkata... ?
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää vain saunomaan, mutta älkää väittäkö ettei siinä ole mitään seksuaalista.
Ei siinä ole mitään seksuaalista.
No eipä se väittämällä siitä miksikään muutu.
Sanomme usein pariskuntana tai silloin tällöin miehen kaverin kanssa. Miehen kaveri on melko hoikka, ja hänellä on kookas "SE". Se usein menee jommalle kummalle pulelle reittä vasten siten, että välilihan ja pepun seutukin erottuu hyvin siitä keskeltä. Viimeksi katsoin, että häpykarvoituskin oli siistitty sellainseksi sieväksi tupsuksi keskelle (huom. ei ns. viiva). Hän istuu usein jalat lauteelle nostettuna vastakkaisella puolella. Vaikka saunassa onkin savua, niin usein näkyvyys on melko hyvä.
Mut siis joo, ei ongelma mulle saunoa miesten kera...
Saunon usein mieheni ja hänen parhaan kaverinsa kanssa (myös minun kaverini). Miehet menevät alasti saunaan, itselläni on pyyhe/uimapuku päällä. Alastomat miehet eivät minua häiritse, mutta koen oloni mukavammaksi, kun itselläni on jotain yllä. Toisaalta alastikin olen joskus mennyt, ei sekään kiusallista ollut. Asia voisi olla eri, jos mieheni ystävä olisi itselleni vieraampi.
Vierailija kirjoitti:
En häiriintyisi. Se on vain saunomista. Mikä tahansa skenaario, jossa on kaksi miestä ja yksi nainen tai kaksi naista ja yksi mies alasti samassa saunassa, on ok kummallekin meistä. Koska se on vain saunomista. Jos pettämishaluja löytyy, niin kyllä se ilman saunaakin tapahtuu.
Voisin ja ollaan mentykin puolin ja toisin vastaavalla porukalla. Kerran mentiin jopa kolmistaan poikaystävän exän kanssa (kavereita nykyään). En itse mene saunaan tuijottamaan nakuja ihmisiä vaan heittämään läppää ja saunomaan, näin uskoisin myös poikaystäväni ajattelevan. Jos se välillä vilkuileekin niin mitä se haitta. Kunhan ei silmät pyöreinä ja kuola valuen tuijota, se olisi vaan noloa käytöstä :D
Ei muiden alastomat vartalot saunassa edes liity mitenkään meidän väliseen rakkauteen ja seksiin, joten ihan sama. Ymmärrän myös jos joku ei tykkää saunoa vieraiden kanssa tai näyttää vartaloaan muille. Mut oudostuttaa monista viesteistä huokuva mustasukkaisuus ja omistuksenhaluisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää vain saunomaan, mutta älkää väittäkö ettei siinä ole mitään seksuaalista.
Ei siinä ole mitään seksuaalista.
No eipä se väittämällä siitä miksikään muutu.
Miksi siitä sitten pitää/pitäisi väitellä jos se jollekin seksuaalista on olkoot jos toiselle ei niin mitä sitten, miksi sen pitäisi muuttaa joksikin muuksi?
En menisi. Tykkään saunoa rauhassa ja en halua saunoa edes naispuolisten ystävieni kanssa. Sauna ei minulle ole läpän heiton paikka. Se on rauhoittumisen ja löylystä nauttimisen paikka.
Nuorena saunoin sen hetkisen avokkini ja hänen kaverinsa kanssa. Olihan se jännää ja pikkutuhmaa ja tunsi itsensä niin edistykselliseksi ja rohkeaksi. Olihan siinä seksuaalisuutta matkassa ja muuta pikku tuhmaa. Mutta se taas oli sitä aikaa, kun oli nuori.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi mua pätkän vertaa. Kuten mainitsin, saunomme usein porukassa jossa on mieheni lisäksi esim paras ystäväni tai muuta porukkaa.
Mitä te saatte siitä,että saunotte porukalla? Ellei kyse ole siitä,että haluatte vain esitellä itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ja ollaan mentykin puolin ja toisin vastaavalla porukalla. Kerran mentiin jopa kolmistaan poikaystävän exän kanssa (kavereita nykyään). En itse mene saunaan tuijottamaan nakuja ihmisiä vaan heittämään läppää ja saunomaan, näin uskoisin myös poikaystäväni ajattelevan. Jos se välillä vilkuileekin niin mitä se haitta. Kunhan ei silmät pyöreinä ja kuola valuen tuijota, se olisi vaan noloa käytöstä :D
Ei muiden alastomat vartalot saunassa edes liity mitenkään meidän väliseen rakkauteen ja seksiin, joten ihan sama. Ymmärrän myös jos joku ei tykkää saunoa vieraiden kanssa tai näyttää vartaloaan muille. Mut oudostuttaa monista viesteistä huokuva mustasukkaisuus ja omistuksenhaluisuus.
Mikäs siinä oudostuttaa? Kaikki eivät ole yhtä vapaamielisiä kuin sinä. Esim en minäkään antaisi puolisoni tietentahtoen mennä mihinkään samaan tilaan alastomien miesten kanssa, saatika että itse riisutuisi. Eikä hän minun, ja tämä on meille molemmille aivan päivänselvä asia. Ei siinä ole mitään kummallista, että parisuhteessa nimenomaan omistaudutaan sille omalle puolisolle. Se on parisuhteen yksi kulmakivistä, ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te saatte siitä,että saunotte porukalla? Ellei kyse ole siitä,että haluatte vain esitellä itseänne.
Melko usein saunassa saa saunoa. Sen lisäksi saa viettää aikaa yhdessä saunoen sen sijaan että viettää iltaa niin että osa porukasta on saunassa ja osa odottaa vuoroaan päästä saunaan.
Voisin mennä, koska mieheni paras kaveri on tosi lihava :D Jos hän olisi joku salihirmu teräksisellä sixpäkillä niin sitten tuskin :P
Vierailija kirjoitti:
No mitä sieltä saunasta nyt yleensä saa. Hien pintaan, peseytymisen ja sen jälkeen mukavan raukean ja puhtaan olon.
Siitä vaan. Miksi minun siitä pitäisi häiriintyä?