Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko mennä saunaan niin, että mukana olisi miehesi ja hänen paras kaverinsa ja te kaikki olisitte alasti?

Vierailija
02.08.2017 |

Niin?

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä ja olen mennyt, myös mies on saunonut minun ja parhaan kaverini kanssa. Ihan alasti kaikki. Muitoinkin sekasaunotaan alasti, niin olisihan se hassua jos parhaat kaverit olisivat poikkeus.

Vierailija
22/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi. Mies ei varmasti haluaisi että heilun alasti toisen miehen nähden. Ja minä itse olisin kiusaantunut. Pyyhkeet päällä voisin mennä. Miehen kanssa nyt käydään melkein joka päivä yhdessä alasti saunassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni idea on outo. Isolla porukalla kaikki alastomina ehkä menisi, joskaan en niin pitäisi siitä. Mutta siten että minä, mieheni ja miehen miespuoleinen kaveri, niin tunnelma olisi kyllä kai aika erikoinen. Kiusallinen jopa. Kenen aloitteesta tämä tapahtuisi? Mieheni? Vai minun? Vai sen kaverin? 

Vierailija
24/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä siihen.

Vierailija
25/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi minulle oikein hyvin. Sen sijaan en menisi saunaan yksin enkä kenenkään kanssa pukeutuneena.

Vierailija
26/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni paras kaveri ja hän minun, joten joo, voisin. Tosin menen mieluimmin yksin saunaan.

Vierailija
27/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon ollu, ja isommallakin porukalla. Opiskeluaikoina ihan normi. Kaikki ne näytti ihmisiltä. Ei jäänyt harhoja mistään tyypillisistä vartaloista, kaikki erilaisia.

Vierailija
28/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen? Tottakai. Ja ollaan niin tehtykin.

Vierailija
29/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein saunonut mieheni kavereiden kanssa, kivahan niitä komeita alastomia miehiä on katsella. Pari kertaa olen jäänyt kahden erään miehen kanssa ja puristellut hänen paksua vehjettään...

Vierailija
30/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten, mutta siitä seuraisi vääjäämättä erekstio miehen kaverille niin sen takia en menisi.

En halua nolata ketään.

Vierailija
31/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, miksei? Viime kuussa käytiin kolmesti. Eikä kyseessä ollut miehen paras kaveri vaan kaveriporukka, kuusi alastonta miestä.

Vierailija
32/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juggs kirjoitti:

Voisin muuten, mutta siitä seuraisi vääjäämättä erekstio miehen kaverille niin sen takia en menisi.

En halua nolata ketään.

*korjaus kirjoitusvirheeseen. Erektio siis.

Vierailija
33/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Olen tuolle miehen kaverille manaatti eli ei tarvis edes ajatella että näkisi minussa mitään seksuaalista :D

Vierailija
34/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juggs kirjoitti:

En halua nolata ketään.

Niin,että jos miehesi paras kaveri olisi impotentti,niin sitten menisit :D

Vierailija
35/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin, ja olen mennytkin mieheni ja hänen parhaan kaverinsa kanssa. Kaikki ok, kun pelisäännöt olivat selvät (katsoa saa, mutta ei koskea!).

No kyllä vähän voi koskea. Esim. pesuhuoneessa ohittaessa antaa semi-heijarin "vahingossa" hieman pyyhkäistä kankkua pitkin.

Vierailija
36/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut. Olen tuolle miehen kaverille manaatti eli ei tarvis edes ajatella että näkisi minussa mitään seksuaalista :D

Miksi haluat sitten esitellä manaatti-vartaloasi miehesi kaverille?

Vierailija
37/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää sauno ja harvoin käyn mutta kyllä me on sekasaunottu kaveriporukalla vaikka minkälaisilla kokoonpanoilla että voisin mennä. Nuorempana en varmaan ois mennytkään mutta ei sitä enää niin välitä, kroppa on sellanen kun on ja tarpeeks oon niitä nähnyt elämässäni että ei oo tarvetta enää saunassa kenenkään kroppaa tiirailla ja kytätä. 

Vierailija
38/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun miehellä ei ole noin hyviä kavereita...

Vierailija
39/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä naisista, mutta itse miehenä en todellakaan esittelisi alastonta vaimoani kavereilleni. Jos taas vaimo haluaisi olla alasti muiden miesten seurassa, niin voi tehdä sen jälkeen kun olen ottanut avioeron.

Minun mieheni on aivan samaa mieltä. Ja niin olen minäkin.

Puhutaan mukamas puhtaasta saunakulttuurista ja kilinv...t.

Ei tarvitse kuin lukea "eroottisia kertomuksia", joita on netti pullollaan. Iso osa sepitetyistä fantasioista tapahtuu - tadaa - saunassa. Kun mennään mukamas viattomina sinne.

Samoin ihmettelen näitä nuoria naisia Sompa-saunalla (vai mikä se nyt oli). Ehdoin tahdoin saunotaa vanhojen setämiesten kanssa alasti ja sitten ihmetellään, kun miehet käy kuumina nuorista alastomista kropista.

Olen viiskymppinen, mutta nuorena olin aika hottis. Nyt ei ehkä setämiesten päät enää kääntyisi :D Mutta nuorena olisi.

Iso osa miehistä vilkuilee naisvartaloita, vaikka olisivat kuinka varattuja. Jos ehdoin tahdoin tuodaan alaston nuori kroppaa tyrkylle, voi nuori nainen katsoa vain peiliin ja miettiä, mikä meni vikaan.

Niin ja nuorena sekasaunoin minäkin. Tyhmyyttäni - luokkakavereiden kanssa.

Vierailija
40/155 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paras kaveri tulee joskus meille iltaa viettämään ja saunomaan, meillä on kun puilla lämpiävä kiuas ja hänellä sähköinen ja onhan tuo puilla lämpiävä ihan eri juttu. Ei tulisi mieleenkään mennä häiritsemään miesten saunailtaa. Miksi ihmeessä minä änkeäisin sekaan? Ei minun miehenikään tunge mukaan kalu paljaana, kun minä tapaan kavereitani. Minä kannan kylmiä olutpulloja kylppärin oven taakse ja haen tyhjiä pullokoriin ja leivon kinkkupiirakkaa siksi, kun he tulevat saunasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän