Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma, erääseen mieheen liittyen

Vierailija
31.07.2017 |

Tutustuin erääseen mieheen ystävänä. Olen nuori nainen. Mies on kokenut kovia elämässään ja olen kuunnellut häntä paljon. Monesti ollaan istuttu iltaa ja ihmetelty elämää yhdessä, ystävinä. Mies on rankan elämänsä takia hieman persoonallinen ja vieläkin hän esim. polttaa ja käyttää alkoholia vähän reilumman puoleisesti. Pystyy kuitenkin olemaan myös selvänä ja on fiksu keskustelija. Nyt hän yllättäen laittoi minulle viestiä, jossa kertoi, että hänen elämänsä paranee, joka kerta, kun minä olen läsnä ja, että hän olisi valmis suhteeseen kanssani. Ollaan molemmat parinkympin puolivälissä. Minulla olisi unelmana perhe, mutta en tiedä onko hänestä perustamaan sitä kanssani. Tietyllä tapaa välitän hänestä kovin, mutta en ole ikinä ajatellut meitä pariskuntana. Ehkä voisin ajan kanssa rakastua häneen, mutta vähän tuo hänen tietynlainen renttuus pelottaa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännämies - elämänkoulua käynyt kovasti? ei jatkoon.

Vierailija
2/4 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee perhettä rentun kanssa, ehkä sen kanssa on kiva istua iltaa, mutta ei kasvattaa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiaa on, niin anna palaa. Moni mies, joka hurvittelee nuorempana, vakavoituu (hyvän) parisuhteen myötä. Ja varsinkin kun tulee lapsia, ovat todella huolehtivaisia, koska kokemuksia ikävistä asiosita on takana, eivätkä halua lastensa kokevan samaa.

Sitten toki on olemassa myös ihan oikeat ja vaikeat mielenterveyden häiriöt.

Vierailija
4/4 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin suhdetta hankalat alkumetrit eläneen miehen kanssa. Alussa meni hyvin, mutta miehen hankalat puolet alkoivat syödä omia voimavarojani. Paljastui alkoholiongelmaa ja erilaista persoonallisuuden vinoutumaa. Huonot välit sisaruksiinsa, ex-vaimoonsa ja lastaankaan ei tavannut kuukausimääriin. Ei tuollainen ole puolisoainesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän