Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautui naapurin naiselle meidän avioliiton ongelmista :(

Vierailija
30.07.2017 |

Mulle aina vaan sanoo, että kaikki on hyvin. Nyt kuulin salaa keskustelun.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, sinulla on alkoholiongelma ja myös sosiaalisissa taidoissa hankaluuksia. Puusilmänä et myöskään halua edes yrittää huomata miehen vaikeata oloa. Ei ihme, että miehellä on suhteessanne hankalaa ja hän tarvitsee edes jonkun, jolle avautua.

Naapurin rouva oli hänen mielestään oikea ihminen, tarpeeksi neutraali, mutta kutenkin teidät molemmat jotenkin tunteva. Mitä luultavimmin häneltä saa hyviä ajatuksia ja ehdotuksia siihen, että te voisitte yrittää parantaa suhdettanne. Miehelle hän edusti ystävää.

Tässä on nyt siis sinulle taputeltu älyttömän hyvä paikka keskustelulle. Pullon korkki siis kiinni nyt ja miehen kanssa keskustelemaan. Nostatte joka kiven ja kannon nyt, ja sovitte myös vastaavaa tilannetta varten säännöt, joista molemmat pitävät kiinni. Sinä et lavertele kavereillesi ja tänne ongelmiasi ja mies tulee juttelemaan ensin sinun kanssasi.

Vierailija
22/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Olin siis sisällä nukuttamassa lasta, kuulin sinne asti keskustelun ja kun menin mukaan istumaan lapsen nukahdettua, vaihtoivat puheenaihetta. Puhuivat tosi kovaa ja meillä oli ikkuna auki, en voinut lähteä kesken nukutuksen keskeyttämään.

Olitte siis molemmat kännissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ominaisuudessa juoksisin karkuun tuollaista avautujaa. Toisin sanoen lopettaisin miehet jorinat tyyliin juttele näistä vaimosi kanssa.

Vierailija
24/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kissa pöydälle ja juttelemaan kahden kesken miehen kanssa niistä asioista, jotka hän kokee suhteessanne ongelmalliseksi. Voitte saadan paremman parisuhteen.

Vierailija
25/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinulla on alkoholiongelma ja myös sosiaalisissa taidoissa hankaluuksia. Puusilmänä et myöskään halua edes yrittää huomata miehen vaikeata oloa. Ei ihme, että miehellä on suhteessanne hankalaa ja hän tarvitsee edes jonkun, jolle avautua.

Naapurin rouva oli hänen mielestään oikea ihminen, tarpeeksi neutraali, mutta kutenkin teidät molemmat jotenkin tunteva. Mitä luultavimmin häneltä saa hyviä ajatuksia ja ehdotuksia siihen, että te voisitte yrittää parantaa suhdettanne. Miehelle hän edusti ystävää.

Tässä on nyt siis sinulle taputeltu älyttömän hyvä paikka keskustelulle. Pullon korkki siis kiinni nyt ja miehen kanssa keskustelemaan. Nostatte joka kiven ja kannon nyt, ja sovitte myös vastaavaa tilannetta varten säännöt, joista molemmat pitävät kiinni. Sinä et lavertele kavereillesi ja tänne ongelmiasi ja mies tulee juttelemaan ensin sinun kanssasi.

Mistähän sä ton alkoholiongelman repäisit?

Ylempänä lukee että ap oli vähiten ottanut.

Toisekseen: tämä on anonyymipalsta. Tänne voi avautua kuka tahansa eikä kukaan katso avautumisen kohdetta kieroon kotipihassa tai töissä - kun kukaan muu kuin avautuja ei tiedä kenestä on kyse.

Siinä olet oikeassa että kovin pitkällinen keskustelu vain purkaa sitä energiaa jota ap:n olisi hyvä käyttää tilanteen selvittämiseen.

Mutta ap ei ole se joka tässä on karkeasti mokannut.

Voisitko nyt ryömiä takaisin sen kiven alle josta luikertelit ihmisiä kiusaamaan?

Vierailija
26/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottanut yhden saunasiiderin eli olin käytännössä selvä. Mies ja naapurin rouva enemmän. Taloyhtiön juhlat kyseessä.

Vierailija
27/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen yrittänyt jutella miehen kanssa, ollaan käyty jopa pariterapiassa joskus aikaisemmin, mutta ei avaudu minulle. Toki huomaan jos jokin vaivaa.

Vierailija
28/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ihan kamalaa kun naapurin rouva avautui miehensä muista naisista. Eikös tää mies ole heti muakin iskemässä, kun vaimonsa silmä välttää. Ihan mukavia ihmisiä, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
29/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi ulkopuolisen naispuolisen ihmisen näkemyksen asiasta=

no mun mielestä ap:n mies haluaa tältä naiselta jotain muutakin kuin vain näkemyksen :(

Vierailija
30/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, näitä miehiä löytyy. Omani jäi kiinni samaisesta kun oli tilittänyt suhdettamme naispuoliselle työkaverilleen. Joka ei edes tunne minua. Kun sain selville niin mies joutui kuulemaan mitä mieltä olen aiheesta että miksi ei puhu minulle, miksi valittaa jollekin tuntemattomalle akalle, että jos haluaa jollekin tilittää niin itkisi miespuolisille kavereilleen (jotka myös tunnen/tiedän). Ja kun kysyin miksi tuolla (tai kenelle tahansa vastaavalle naiselle) niin ei osannut vastata, joten kysyin suoraan että jotain säälip***ko se sieltä vinkui vai mitä? Että ensinnäkin mies joka itkee toiselle naiselle omaa liittoaan on vitun säälittävä. Ja toisekseen jos on jotain vialla niin ei ne korjaannu sen toisen akan välityksellä.

En tiedä onko sen jälkeen keskustellut aiheesta ko. naisen kanssa. Mutta ainakin nyt tietää että kukaan täysjärkinen ei tunne mitään muuta kuin sääliä ukkoa kohtaan joka tilittää hirviöliittoaan toiselle naiselle juhlissa, töissä, baarissa. Että jos ei muulla tavoin saa kuin säälistä niin be my guest vaan. Ja naisena, lämpiäisitkö itse jollekin ukolle baarissa, joka vaan vinkuu miten huonosti menee nykyisessä liitossa? Itse käskisin mennä kotiinsa itkemään. En ajattelisikaan jatkavani juttelua sellaisen miehen kanssa. Ja vitut nyt oma ukko paljastui yhtä ressukaksi.

Vierailija
31/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ehdottomasti puheeksi miehesi kanssa ja tee selväksi että kuulit keskustelun, miten loukkaavaa se oli sinua kohtaan, ja kysy suoraan että mitä se naapurin rouvalta oikein haluaa? Että ei normaali ihminen tee noin toiselle parisuhteessa. Ja onko kertonut ongelmianne muillekin ja miksi ei voi puhua sinun kanssasi? Kerro myös että naisen näkökulmasta miehesi toiminta näyttää siltä että hakee sääliä ja mahdollisesti myös lähempää lohdutusta, että noin tuommoinen käyttäytyminen nyt vain yleisesti tulkitaan niin baarissa kuin taloyhtiön juhlissakin. Että miettisi vähän käyttäytymistään ja miten noloksi tekee itsensä kun nyt kaikki voi naureskella että vai semmoinen mies. Että jos haluaa naisilta arvostusta niin pitäytyy valitsemassaan parisuhteessa ja pistää sen toimimaan eikä juokse kylillä ruikuttamassa kun vaimo on..

Vierailija
32/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi ulkopuolisen naispuolisen ihmisen näkemyksen asiasta=

Tuntuu vaan niin pahalta kun ei minulle puhu mitään ongelmista. Kaikki on hyvin, seksiä tarpeeksi ym. :(

Siis miten tämä nyt menikään? Teillä on kaikki hyvin, mutta olette kuitenkin käyneet pariterapiassa?

Sanoisin, että hyvä kun miehesi on löytänyt ihmisen, jolle uskaltaa avautua.

Kuinka kauan siellä ikkunan takana miestä ja naapuria kyyläsit? Mistä tiedät, että he puhuivat teidän seksielämästä? Tai yleensäkään teistä? Kuinka tarkkaan kaiken kuulit? Mitä naapurin rouva sanoi vai hoitiko mies puhumisen?

Vierailija
33/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ehdottomasti puheeksi miehesi kanssa ja tee selväksi että kuulit keskustelun, miten loukkaavaa se oli sinua kohtaan, ja kysy suoraan että mitä se naapurin rouvalta oikein haluaa? Että ei normaali ihminen tee noin toiselle parisuhteessa. Ja onko kertonut ongelmianne muillekin ja miksi ei voi puhua sinun kanssasi? Kerro myös että naisen näkökulmasta miehesi toiminta näyttää siltä että hakee sääliä ja mahdollisesti myös lähempää lohdutusta, että noin tuommoinen käyttäytyminen nyt vain yleisesti tulkitaan niin baarissa kuin taloyhtiön juhlissakin. Että miettisi vähän käyttäytymistään ja miten noloksi tekee itsensä kun nyt kaikki voi naureskella että vai semmoinen mies. Että jos haluaa naisilta arvostusta niin pitäytyy valitsemassaan parisuhteessa ja pistää sen toimimaan eikä juokse kylillä ruikuttamassa kun vaimo on..

Eikö mies saa siis jutella kenenkään kanssa? Pitääkö hänellä olla aina vaimon lupa puhumiseen? Jos/kun ap lörpöttelee suhteensa ongelmista kavereilleen, niin se on ihan ok vai? Tai että hän haluaa mennä jollekin ventovieraalle valittamaan miehestä ja miehen pitää tulla mukaan sitä syyttelyä kuuntelemaan? Ei, mies ei tehnyt itseään noloksi, vaan hänellä on nyt todellisia huolia ja hänen on pakko niistä avautua ennen kuin pää räjähtää.

Vierailija
34/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt apn vika ole että oma mies on munaton eikä uskalla puhua vaimolleen, mutta naapurin Irma on niin kiva ja lähestyttävä että hänelle voi kertoa tuosta vain. Kännissä.

Vierailija
35/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että jollei hän keskustele tapahtuneesta kanssasi ja ratko ongelmaa niin hyvä on, kysyt sitten siltä naapurin naiselta että mitäs ongelmia teillä onkaan.

Olen pahoillani ap että jouduit kokemaan tuon. Älä missään tapauksessa jätä asiaa sikseen. Nyt teillä on mahdollisuus ratkaista tilannetta ja samalla viesti miehellesi että sinua kiinnostaa kuulla hänen ongelmansa, mutta myös viesti siitä että ei ole soveliasta jutella niistä ohi muille, tai vielä vähemmän että tiedät hänen olevan säälivonkaaja.

Vierailija
36/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että kaikki on hyvin, mutta minä huomaan että jokin vaivaa. Ei suostu puhumaan minulle. Pariterapiassa käytiin joskus aikaisemmin mutta sekään ei saanut miestä puhumaan. Nukutin lapsia puolisen tuntia ja kuulin kaiken kun pihalla juttelivat ja ikkuna auki. Naapurin nainen kehotti puhumaan ongelmista minulle, miesavautui niistä.

Vierailija
37/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies saa siis jutella kenenkään kanssa? Pitääkö hänellä olla aina vaimon lupa puhumiseen? Jos/kun ap lörpöttelee suhteensa ongelmista kavereilleen, niin se on ihan ok vai? Tai että hän haluaa mennä jollekin ventovieraalle valittamaan miehestä ja miehen pitää tulla mukaan sitä syyttelyä kuuntelemaan? Ei, mies ei tehnyt itseään noloksi, vaan hänellä on nyt todellisia huolia ja hänen on pakko niistä avautua ennen kuin pää räjähtää.

Kännissä. Naapurin rouvalle. Ja kas, puhe loppui kun oma vaimo tuli paikalle. Miehellä todellakin on ongelmia.

Vierailija
38/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan eri asia puhua jollekin kaverilleen kuin naapurin rouvalle/tuntemattomalle. Jollei tämä naapurin rouva sitten jo ole jollain tasolla ystävä..

Vierailija
39/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Mies sanoo että kaikki on hyvin, mutta minä huomaan että jokin vaivaa. Ei suostu puhumaan minulle. Pariterapiassa käytiin joskus aikaisemmin mutta sekään ei saanut miestä puhumaan. Nukutin lapsia puolisen tuntia ja kuulin kaiken kun pihalla juttelivat ja ikkuna auki. Naapurin nainen kehotti puhumaan ongelmista minulle, miesavautui niistä.

Miksi et puhu miehelle ongelmasta ja kerro hänelle että mitä kuulit hänen keskusteluistaan?

Vierailija
40/105 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aionkin kertoa mutta nyt lapset tässä lähellä. En viitsi aiheuttaa mahdollista riitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan