Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?
Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"miksi olet noin hiljainen"
"oletko vieraskorea"
"tiedätkö että et puhu yhtään mitään"
"olet pelokkain ihminen mitä olen koskaan nähnyt"
"why are you scared"
"voisi sitä joskus jotain jutellakin"
Mä inhoan tätä, kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja tämä vaan pahentaa tilannetta, koska alan stressaamaan ja panikoimaan siitä että olen liian outo/erilainen ja ihmiset huomaa sen. Sitten analysoin ja mietin jokaikistä pientä yksityiskohtaa päässäni päivätolkulla, menetän yöunet ja tunnen mokanneeni. Vastaikään en uskaltanut poistua kodistani, koska kerroin eräälle naapurille että minulla on vain yksi kissa vaikka olin ostanut jättisäkin ruokaa.
Kuulut yliherkkiin suomalaisiin ja meitähän riittää...
Itse vapauduin pikkuhiljaa kaikista sosiaalista peloista tulemalla Jeesus-uskoon, samalla sain ihan erilaisen ja elämän, jota en olisi ikinä uskonut saavani nimenomaan positiivisessa mielessä.
"Kyllä sä onnistut, kun vain oikein haluat." Tämä ja muut tämänkaltaiset kommentit lapsettomuuteen.
Minä olen myös törmännyt ihmiseen, joka on luullut että poneista kasvaa hevosia. Ensimmäisen vuoden ne ovat kuulemma varsoja, sitten poneja ja sen jälkeen hevosia.
Vähän kuin toukka kuoriutuu perhoseksi, gotlanninrussitkin joku päivä puhkeaa kukkaan ja muuttuvat arabeiksi.
Olin 12 v kun vanhempani erosivat. Naapurini oli jostain onkinut puhelinnumeromme ja soitti mulle kotiin ja sanoi "äitiskin lähti kun oot niin kamala". Aika rankkaa kuultavaa 12-vuotiaalle jonka äiti on juuri jättänyt. Muutenkin tämä naapuri ihan ihme tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"miksi olet noin hiljainen"
"oletko vieraskorea"
"tiedätkö että et puhu yhtään mitään"
"olet pelokkain ihminen mitä olen koskaan nähnyt"
"why are you scared"
"voisi sitä joskus jotain jutellakin"
Mä inhoan tätä, kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja tämä vaan pahentaa tilannetta, koska alan stressaamaan ja panikoimaan siitä että olen liian outo/erilainen ja ihmiset huomaa sen. Sitten analysoin ja mietin jokaikistä pientä yksityiskohtaa päässäni päivätolkulla, menetän yöunet ja tunnen mokanneeni. Vastaikään en uskaltanut poistua kodistani, koska kerroin eräälle naapurille että minulla on vain yksi kissa vaikka olin ostanut jättisäkin ruokaa.
Kuulut yliherkkiin suomalaisiin ja meitähän riittää...
Itse vapauduin pikkuhiljaa kaikista sosiaalista peloista tulemalla Jeesus-uskoon, samalla sain ihan erilaisen ja elämän, jota en olisi ikinä uskonut saavani nimenomaan positiivisessa mielessä.
Juu, no kyllä minä nyt taidan kumminkin jatkaa ihan vaan terapialla ja lääkityksellä.
Ps. mt-ongelmani johtuvat hyvin pitkälti siitä mitä jouduin kokemaan lapsuudessani Jeesus-uskon takia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös törmännyt ihmiseen, joka on luullut että poneista kasvaa hevosia. Ensimmäisen vuoden ne ovat kuulemma varsoja, sitten poneja ja sen jälkeen hevosia.
Vähän kuin toukka kuoriutuu perhoseksi, gotlanninrussitkin joku päivä puhkeaa kukkaan ja muuttuvat arabeiksi.
Minua alkoi itkettää kun luin tämän :') Siellä ne russit laitumella katselevat, miten naapuritarhassa niitä vanhempi kaveri on jo kuvankaunis, tulinen arabi, ja haaveilevat siitä, miten jonain päivänä itsekin ovat yhtä upeita! Sisäinen hevostyttöni heräsi eloon kahdenkymmenen vuoden unesta.
Se Jessica Simpson luuli, että tonnikala on kanaa.
"Mullon puhelimes semmonen toiminto että sillä näkee niinku sen puhelimen taakse tai siis läpi"; sanoi eräs ku näytin tälle puhelimessani olevaa peiliä ja sen huuru-toimintoa ensin...
(Ööö...)
"Ei kukaan petä jos ei ole mitään syytä"
Lausui äitini kun olin jättänyt hyvätuloisen ja arvostetun mieheni pettämisen takia äitini vastusteluista huolimatta. Muuten olemme aina olleet todella läheisiä joten tuo jäi kummittelemaan mieleeni vaikka asiasta on jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi itkettää kun luin tämän :') Siellä ne russit laitumella katselevat, miten naapuritarhassa niitä vanhempi kaveri on jo kuvankaunis, tulinen arabi, ja haaveilevat siitä, miten jonain päivänä itsekin ovat yhtä upeita! Sisäinen hevostyttöni heräsi eloon kahdenkymmenen vuoden unesta.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bb/90/44/bb904479c3d7394eef42…
http://c8.alamy.com/comp/DG18DK/gotland-pony-gotland-sweden-DG18DK.jpg
Muotinäytöksessä esittelin ylläni hääpukua. Muutama päivä sen jälkeen tuttu keski-ikäinen akateeminen nainen kommentoi, että onko sulla jäänyt prinsessavaihe päälle.
Selvennykseksi, että olen sirorakenteinen aikuisikäinen ja pukeutumistyylinini ei herätä millään tavoin huomiota. Siis semmoinen hiirulainen olen, en todellakaan mikään prinsessa.
Jossain vastaavassa ketjussa eräs mamma kertoi miten joku tuttunsa oli miettinyt, että minkälaiset jalat linnuilla on, että voivat istua sähköjohdoilla ilman, että tulee sähköiskua. :D
Vierailija kirjoitti:
Muotinäytöksessä esittelin ylläni hääpukua. Muutama päivä sen jälkeen tuttu keski-ikäinen akateeminen nainen kommentoi, että onko sulla jäänyt prinsessavaihe päälle.
Selvennykseksi, että olen sirorakenteinen aikuisikäinen ja pukeutumistyylinini ei herätä millään tavoin huomiota. Siis semmoinen hiirulainen olen, en todellakaan mikään prinsessa.
Mulla oli tuttava, joka aina nälvi pukeutumistani, viimeinen tikki oli, kun viime kesänä ilkkui, että mitä säkin nyt yrität siinä koreilla, ei sua kukaan kato. Päälläni oli siis menkkahaukan halpa kesämekko ja sandaletit, ihan normaali kesävaatetus mielestäni.
Kaikki lapsena vanhemmiltani kuulemat painoon liittyvät lausahdukset. Mm:
"Oletko sä oikeasti niin h*lvetin tyhmä ettet tajua, että sun pitää laihduttaa?! Et sä voi vetää kerralla kylpyammeellista ruokaa!"
"Siskosi on niin ihanan laiha ja kaunis, että siitä voisi ihan hyvin tulla malli. Sä olet kaikkea muuta, tuollainen pulska maalaiskissa."
Lieneekö kellekään yllätys, että vihaan edelleen kehoani, vaikka laihduttaisin kuukautisenikin pois.
Exän kaveri sanoi että et voi menettää fyysistä neitsyyttä lelulla tai muulla tavalla vaan ainoastaan miehen varustus sen voi viedä. Mikä ihmeen taikamuuri se luulee immenkalvon olevan joka tietää eron? "Voivoi en mä voi nyt revetä kun toi on vibraattori" ja pahimman tästä tekee se että tämä kyseinen tyyppi teki töitä hoitoalalla.
Kaverin kaverin mies taas sanoi että pissa tulee samasta reiästä vauvan kanssa.
Eikö miehet oikeasti kuuntele ollenkaan biologian tunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Turkulaisessa lähiössä lammen rannalla kuultua:
Lapseni kahlasi muiden tenavien kanssa matalassa vedessä, läheisillä penkeillä istui aikuisia.
Eräs perheenisä hörppi tölkkikaljaa ja huuteli varoituksia lapsille:
-Älkää sit ottako sielt mitään ylös sielt vedestä, siellä on iilimatoja.
Ne on sellasii, et ne menee ihmisen ihon alle ja jää verenkiertoon.Tässä vaiheessa puutuin huuteluun ja korjasin,
ettei suomalainen iilimato mene ihon läpi, saattaa vain imeä verta niinkuin hyttynen. Vaarallinen se ei ole.
Isä suuttui minulle ja alkoi raivota:
-Mitä v****a sää siinä yrität opettaa!
Iilimato voi mennä aivoihin ja se on saat**a vaarallinen! Per**leen opettaja! ja niin poispäin.
Lapset pelästyivät ja lähdimme siitä sitten oman lapseni ja hänen kaverinsa kanssa menemään.
Vaikka olisitkin oikeassa, niin kyllä muakin ärsyttäisi tällaiset "oikaisijat" ja sivusta kommentoijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulaisessa lähiössä lammen rannalla kuultua:
Lapseni kahlasi muiden tenavien kanssa matalassa vedessä, läheisillä penkeillä istui aikuisia.
Eräs perheenisä hörppi tölkkikaljaa ja huuteli varoituksia lapsille:
-Älkää sit ottako sielt mitään ylös sielt vedestä, siellä on iilimatoja.
Ne on sellasii, et ne menee ihmisen ihon alle ja jää verenkiertoon.Tässä vaiheessa puutuin huuteluun ja korjasin,
ettei suomalainen iilimato mene ihon läpi, saattaa vain imeä verta niinkuin hyttynen. Vaarallinen se ei ole.
Isä suuttui minulle ja alkoi raivota:
-Mitä v****a sää siinä yrität opettaa!
Iilimato voi mennä aivoihin ja se on saat**a vaarallinen! Per**leen opettaja! ja niin poispäin.
Lapset pelästyivät ja lähdimme siitä sitten oman lapseni ja hänen kaverinsa kanssa menemään.Vaikka olisitkin oikeassa, niin kyllä muakin ärsyttäisi tällaiset "oikaisijat" ja sivusta kommentoijat.
Niin, paljon parempi on pelotella lapsia aivoihin menevällä vesihirviöllä, jota ei Suomessa ole.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kukaan petä jos ei ole mitään syytä"
Lausui äitini kun olin jättänyt hyvätuloisen ja arvostetun mieheni pettämisen takia äitini vastusteluista huolimatta. Muuten olemme aina olleet todella läheisiä joten tuo jäi kummittelemaan mieleeni vaikka asiasta on jo vuosia.
Oikeassahan hän oli. Ei syyn tosin tarvitse olla sinuss.a
Vierailija kirjoitti:
Exän kaveri sanoi että et voi menettää fyysistä neitsyyttä lelulla tai muulla tavalla vaan ainoastaan miehen varustus sen voi viedä. Mikä ihmeen taikamuuri se luulee immenkalvon olevan joka tietää eron? "Voivoi en mä voi nyt revetä kun toi on vibraattori" ja pahimman tästä tekee se että tämä kyseinen tyyppi teki töitä hoitoalalla.
Kaverin kaverin mies taas sanoi että pissa tulee samasta reiästä vauvan kanssa.
Eikö miehet oikeasti kuuntele ollenkaan biologian tunnilla?
r/badwomensanatomy, se on täynnä vähän vastaavia juttuja.
Mulla on samalainen kokemus, eräs äiti tiedusteli, että onko tuo pienempi tuon isomman varsa?
Tarhassa oli siis shetlanninponi ja amerikanravuri... :D