Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukuttaa nyt vauvaa perhepedissa?????? Kylla se vauvan paikka on omassa sangyssa, niin saa vanhemmatkin nukkua rauhassa! Minusta on jotenkin sairasta, etta kaikki kersat vaan samaa

Vierailija
01.04.2006 |

sänkyyn nukkumaan? HEI HALOO?????

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suhdetta on kestänyt jo 7 vuotta ja lapsia on kolme.. Tosin me nukuttiinkin niin, että vauva seinän ja minun välissä, minä siis miehen ja vauvan välissä. Ajatelkaa nyt, ei se nyt kenenkään suhdetta kaada, että vauva nukkuu samassa sängyssä äitin ja isin kanssa! Eikä siinä mitään, nukkui sitten samassa tai omassa sängyssä, kaikki saa tehdä oman ratkaisunsa. En mä tule perhepetiä kenellekään kauppaamaan, mutta puolustan kyllä, jos joku tulee siitä mua syyllistämään!

Vierailija
22/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 muuta vauvaa nukkui vieressä siihen asti kun yösyötöt kesti eli 7 kuiseksi. Sen jälkeen siirretty omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen.

Kun ovat alkaneet nukkua tavallisessa sängyssä, ovat joskus kömpineet kainaloon kun ovat nähneet pahoja unia.

Ap oli aika huono provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään pidä sairaina niitä jotka nukuttaa omassa sängyssä/huoneessa lasta. Jokainen tekee niinkun tykkää, pääasia että kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
24/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitätte missä kukin nukkuu, pääasia et nukkuu ettei päät sekoa.

Vierailija
25/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä sen ihanampaa kuin tuhiseva nyytti tai taapero viekussa. Mies voi vaikka siirtyä toiseen huoneeseen ennenkuin lapsi.

Kauanko luulet, että mies katsoo tuollaista menoa? Erohan siitä seuraa ja kaikkien fundamentalistimammojen luulisi tietävän, että vanhempien vahva parisuhde on lapsen kehitykselle kaikkein suotuisinta.

Vierailija
26/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepedissä nukkuvista kasvaa luottavaisia ja onnellisia lapsia!

Vierailija
27/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on samassa sängyssä? Kuka teistä kyhjää miehessä kiinni muutenkaan koko yötä? Meillä ainakin seksiä harrastetaan ihan muuna aikana, kuin keskellä yötä, ja läheisyyttäkin on vaikka sohvalla istuskellessa tai ohimennen halaillessa. Tuskin se vauva kenenkään parisuhdetta pilaa nukkumalla samassa sängyssä, jos pilaa, niin vika on kyllä ihan muualla!

Vierailija
28/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti aluksi on vaikeaa, kun on yösyöttöjä, mutta kun meillä aloitettiin kiinteät 4 kk iässä, niin ei tarvinnut sen jälkeen juurikaan yösyöttöjä. Meillä on taasen nyt " helppoa" . Lapsi pitää omasta rauhasta, saa nukkua yönsä hyvin (ilman isä kuorsailuja) ja vanhemmatkin ovat levänneitä ja jaksavat touhuta lapsen kanssa. Eikä tarvitse aloittaa sitä taistelua lapsen siirtämisestä omaan sänkyyn, saatikka sitten omaan huoneeseen.

Vierailija
29/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö nukkui ensimmäisen vuoden meidän vieressä,ei edes omistanut omaa sänkyä. Vuoden täytettyään ostimme tytölle oman sängyn ja on siinä nukkunut koko yöt. Muutaman kerran vain tullut viereen. Luulen että syy tähän on se että tietää että pääsee viereen turvaan näin halutessaa.

Tuona perhepeti aikana sain kuulla niin monelta että teidän lapsi ei varmaan koskaan nuku omassa sängyssään. Ja voi ettämä nautin kun saan kertoa että kylläpä vain nukkuu! Ja samaan aikaan nämä äidit valittavat kun heidän villepetteri vielä 5 vuotiaana tulee kolme kertaa yössä viereen ja pitää sitten aina kantaa omaan sänkyynsä, koska lapsen vieressä nukkuminen on sairasta! Mulle on ihan sama miten kukakin lapsensa nukuttaa ,mutta en halua kuunnella päivittelyjä myöskään siitä että kuinka kauhea on perhe pedissä nukkuminen. Enhän minäkään näille mammoille päivittele miten luonnotont aon laittaa pieni vauva pois omann sänkyynsä!

Vierailija
30/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin isäntä ihan yhtälailla samaa mieltä siitä että lapsi saa nukkua välissä.

Vierailija
31/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen eroa jo hyvissä ajoin ;)

Vierailija
32/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepedissä ei ole mitään sairasta. Mene ammattiauttajalle selvittämään miksi koet asian noin. Sinulla on varmaan jotain traumoja läheisyydestä tai sitten koet olevasi epäonnistunut äiti tms.

Meillä nukutaan TYYTYVÄISENÄ perhepedissä, lapsemme on 1 v. Nautimme läheisyydestä ja kaikki nukkuvat hyvin. Ei tulisi mieleenkään laittaa lasta omaan huoneeseen.

Fyysinen läheisyys on ihanaa, nautinnollista ja tervettä. Soisin jokainen vanhemman kokevan sellaista lapsensa kanssa, jopa öisin.

Me ainakin nautimme lapsen läheisyydestä ja lapsi selvästi nauttii vanhemmistaan:)

Vierailija
33/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että silleen, mies vaan muualle nukkuu että kersat mahtuu viereen! ei onnistus meillä. kertokaa miksi miehen pitää siirtyä muualle omasta sängystä? siirtykää itte patjalle sen vauvan kanssa. mikä sen mukavampaa kun nukkua oman miehen kainalossa.

Niin, mikäs sen mukavampaa, eli aikuinenkin kaipaa toista ihmistä lähelleen nukkuessaan, miksi ei sitten pieni avuton vauva?! Miksi ihmeessä länsimaissa täytyy yrittää " itsenäistää" pienet lapset jo laitokselta lähtien??

Vierailija
34/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kopassaan vastasyntyneestä asti, 2 kk iästä lähtien omassa huoneessaan, viereisessä ja ovet auki. Kolmannen kohdalla repsahdin, vauva nukkuu omassa kopassaan vieressäni ja useimmat yöt minun vieressäni.... ihana tuhisijani, viimeinen vauvani, aion ottaa tästä kaiken irti!

Vierailija
35/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön niinkuin itse parhaaksi kokee. Mulla vauva välillä vieressä, välillä omassa sängyssä.

Vierailija
36/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oli hirveesti hyötyä varsinkin poika lapsille. Liitty kaikenmaailman läheisyyden antamiselle aikuisuudessa ym.

Vierailija
37/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä ihme. Mitä sinä et siinä tajua? Jos se on hyvä ratkaisu sekä vanhemmille että lapsille niin kenelle siitä on haittaa? Ei ymmärrä, ei.

Muuten aika moni aikuinen haluaa nukkua puolisonsa vieressä, eikö siinä ole mitään kummallista. Moni jopa sanoo että heillä on yksinäinen olo jos puoliso jostain syystä on poissa yötä. Jos aikuinen ihminen mielellään nukkuu toisen vieressä niin herran jesta kai nyt pieni lapsikin niin tekee. Musta oikeestaan on vähän hassua sanoa lapselle että sinä nukut yksin ja me nukutaan isän kanssa vierekkäin... No, kyllä mekin tehdään niin. Joo ja mä en halua sekottaa seksiä ja nukkumista. Kun mä menen yöllä sänkyyn niin mä nukun ja seksit hoidetaan muualla. Eli parisuhdetta ei meillä kauheesti hoideta yöllä sängyssä.

Vierailija
38/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jossain vaiheessa laitetaan pinnasänkyyn meidän sängyn viereen ja vasta myöhemmin omaan huoneeseen.

Eikä siinä mitään vikaa ole.

Vierailija
39/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus valvotti aikansa kun nukkui pinnasängyssä mutta kun pääsi viereen nukkumaan, alkoi nukkua aamuun asti heräämättä kestaakaan yöllä. Eli meillä ainakin perhepeti on paras ratkaisu ja kyllä nämä lapset sitten siirtyvät omiin sänkyihin kun ovat siihen valmiit. Ikää heillä 3v ja 1v5kk.

Kysyisin myös, miten jotkut vanhemmat voivat laittaa pienet lapset eri kerrokseen nukkumaan kuin missä itse ovat? Tänä päivänä kun tuo lasten itsenäistyminen aloitetaan jo kovin varhain.....

Vierailija
40/56 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ahdistunut ja olen onnistunut äitinä hyvin. Lapseni eivät ole marisijoita (kuten joku täällä väitti).

Pitäkää vaan " vauvanne" vieressänne vaikka 15-vuotiaiksi....(mutta sitähän kutsutaan jo......... no sairasta mikä sairasta) Ovella on teillä kohta sosiaalityöntekijät!!

T: AP+ kolmas vauva masussa =) Että repikää siiitä kateelliset!!! Olette aina väsyneitä ja liian riippuvaisia lapsistanne, teillä ei ole omaa elämää olennekaan ja ikä oli????? Teinikö?