Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aggressiivinen mies

Vierailija
26.01.2025 |

Miehen käytös on todella arvaamatonta. Tänään aamulla hän oli hyvin vihainen. Kun kysyin, onko hänellä jokin ongelma, hän vain huusi: "Mikä sinun ongelmasi on?", sitten hän nimitteli, rikkoi kulhon lattiaan ja huusi kurkku suorana. Tiedän, että minulla on myös omat negatiiviset puoleni, mutta eihän noin tulisi käyttäytyä. Kuulemma hänellä on paljon huolta perheestään, isänsä on sairastunut vakavasti ja ei tiedä milloin näkee perhettään seuraavan kerran.

Tätä on tapahtunut monta kertaa aiemminkin. Kerran baari-illan jälkeen, riitelimme niin pahasti, että hän joutui putkaan yöksi. Myös kerran täytyi soittaa poliisit paikalle kotiin. Silloin hänellä oli voimakasta stressiä ja se purkautui väkivaltaisesti.

Sen jälkeen hän on käyttäytynyt hyvin, mutta tämä aamuinen riita tuli täysin puskista. En osannut odottaa näin voimakasta reaktiota. Kerroin hänelle halustani erota, olen sen kertonut aiemmin riitojen yhteydessä, mutta hän on vain muuttunut sen jälkeen aggressiiviseksi, kun hän ei missään nimessä halua erota. En ole tästä erohalustani sitten puhunut kun en tiedä mitä siitä on tulossa.

Mitä tässä pitäisi tehdä? 😔

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sianjättöaika 

Vierailija
2/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat pois ja haet sitä eroa. Ei tuo tuosta ainakaan parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taas näitä. Keksi jotain uutta.

Vierailija
4/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies haluaa olla koko ajan kanssani, ei kuulemma pysty elämään ilman minua. Hänellä ei joskus tunnu olevan muuta elämää. Minä taas haluan olla yksinkin ja elää omaa elämääni.

Ap

Vierailija
5/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että ero miehestä on paras ratkaisu.

Vierailija
6/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia perheessä, niin se ero on helppo tehdä.

Jompikumpi kumpi hommaa toisen asunnon.

Vierailija
7/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tilalle sinkkuelämä. Sitten kohtaat jonain päivänä kumppanin, joka on sinulle sopivampi kuin nyksä.

Vierailija
8/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies haluaa olla koko ajan kanssani, ei kuulemma pysty elämään ilman minua. Hänellä ei joskus tunnu olevan muuta elämää. Minä taas haluan olla yksinkin ja elää omaa elämääni.

Ap

Joo olet saanut tarpeeksesi siitä miehestä. Muuta eri osoitteeseen.

Vierailija
9/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä jotenkin tyhmä kenties?

Vierailija
10/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tulee pahenemaan vaan ajan mittaan, älä nyt ihmeessä jää tuollaiseen suhteeseen

Vierailija
11/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan kotimaista alkuperää tämä mies?

Vierailija
12/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämä tekis teille hyvää molemmille.

Vierailija
13/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä löytää syyn raivokohtauksiin halutessaan. Stressi, väsymys, krapula, puolison väärä ilme, lasten meteli, inhottava naapuri, jne. Vastuu on hänellä itsellään miten noihin asioihin reagoi vai siirtääkö sen toisen kärsittäväksi raivokohtauksen muodossa. Suosittelen miettimään haluatko jatkaa sijaiskärsijänä. Aikuisilla ihmisillä on vastuu omasta elämästään joita on vain yksi annettu.

Vierailija
14/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan sitä löytää syyn raivokohtauksiin halutessaan. Stressi, väsymys, krapula, puolison väärä ilme, lasten meteli, inhottava naapuri, jne. Vastuu on hänellä itsellään miten noihin asioihin reagoi vai siirtääkö sen toisen kärsittäväksi raivokohtauksen muodossa. Suosittelen miettimään haluatko jatkaa sijaiskärsijänä. Aikuisilla ihmisillä on vastuu omasta elämästään joita on vain yksi annettu.

Tämä. Exällä yleisin pimahtamisen syy oli väärä ilme. En vain saanut olla aamulla väsyneenä kiukkuisen näköinen, jos hän ei ollut pahalla päällä. Vaikken mitenkään kiukutellut hänelle, syyksi raivostua riitti se että kävelin keittiöön ja tervehdin hymähtäen. Alkoi yleensä inttää että mikä on vialla, ja ei uskonut kun sanoin ettei mikään, väsyttää, jätätkö rauhaan. Ei jättänyt, alkoi tivaamaan ja raivoamaan että olen jotenkin kiittämätön. Oli todella ahdistavaa herätä, jos sattui olemaan väsynyt. Piti aina tehdä päätös teeskentelenkö pirteää vai voinko olla oma itseni. Välillä päädyin jälkimmäiseen, koska ajattelin että hulluahan se olisi teeskennellä omassa kotona. Ja ainahan se kostautui. Hulluinta on kuitenkin se, että kuvittelin silti, että minä teen jotain väärin, etten vain osaa. Se tuntui loogisemmalta selitykseltä kuin se, että seurustelin kamalan ihmisen kanssa. Sitten kun kävi kurkkuun kiinni, tajusin ettei vika taida olla minussa. 

Vierailija
15/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö miehesi liähormoneja tai esim. testosteronia?

Vierailija
16/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö miehesi liähormoneja tai esim. testosteronia?

Mulla oli ex tuollainen kilipää, ja syynä oli vain käsittämättömän huono itsetunto. Manipuloi minkä kerkesi, koska pelkäsi että lähden, minkä toki teinkin lopulta. Täysi kieltäymys omasta huonosta käytöksestä, ero oli yhtä helvettiä kun riehui ja kilahteli aivan mistä sattuu, ja se oli olevinaan minun vika. Aikuinen ihminen, niin säälittävä. 

Vierailija
17/18 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just näitä joiden on oli pakko hakata/tappaa vaimo kun se katsoi väärin. Et tarvitse miehen lupaa eroon. Senkun lähdet. Äläkä ota puheeksi etukäteen tai väkivalta voi eskaloitua. Tavaroiden rikkominen on ensimmäinen vaihe.

Vierailija
18/18 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Onko jokaviikkoinen krapula syy olla ilkeä, aggressiivinen, välinpitämätön ja jättää kaikki kotityöt ja lapset hoitamatta? Ymmärtäisin kyllä antaa levätä, jos silloin tällöin on krapula jonkun juhlan tai vastaavan takia. Mutta täällä me muut hissutellaan taas iltapäivään asti, ettei perheen pää suutu.