Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö suurimmalla osalla aikuisista ole työpuhelin??

Vierailija
25.07.2017 |

Ja puhelinetu joka kattaa normaalin käytön. Kuka vielä maksaa itse puhelinlaskunsa, on 2017!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on ihan vaan ns. matkapuhelin eli ns. kännykkä.

Vierailija
22/22 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työ on sellainen ettei siinä tarvita kännykkää. Töissä ollessa ei saa edes olla puhelinta mukana. Meillä on lankapuhelimet, joilla soitellaan työasioita. Lisäksi kommunikointia hoidetaan radiopuhelimilla. Työ on myöskin sen luonteinen, ettei sitä tarvitse tuoda vapaa-ajalle mukana, vaan seuraava jatkaa siitä mihin itse jäin.

Lankapuhelimet :D lol koko firma jostain 90 luvulta :D

Taidat olla melko nuori kun kuvittelet 90-luvun olevan lähes kivikautta :)

Mun työpaikka on rakennettu 70-80-luvuilla. Työympäristö on vain sellainen, ettei siellä saa käyttää kännykkää. Eikä siellä edes tarvi kun on radiopuhelimet työkavereiden kanssa viestittelyyn. Turvallisuussyistä alueella on kuitenkin oltava puhelimia, joten lankapuhelimmet ovat oiva ja toimiva ratkaisu. Ulkomaailmaan ei tarvitse työasioissa ottaa yhteyttä kuin muutaman kerran kuussa ja se hoituu niinikään loistavasti lankapuhelimella.

Noista lähtökohdista olisi melko hassua jos työnantaja tarjoaisi puhelinetua, kun sitä puhelinta ei voisi kuitenkaan siellä töissä käyttää.

Lisäksi työ on tosiaan sellainen, ettei sitä pysty suorittamaan mitenkään vapaa-ajalla, niin työpuhelimen pointti olisi vähän senkin vuoksi kyseenalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla