Miesystävä tarvii aikaa
Riidan jälkeen kertoi, että tarvitsee aikaa. Sanoi, että ei ole lähdössä mihinkään, mutta tarvii aikaa. Ollaan etäsuhteessa. Kuinka kauan odotan, että hän ottaa yhteyttä? Kohta on viikko mennyt.
Kommentit (53)
Ei tuosta mitään tuu. Tarvii aikaa varmaan myöhemminkin tuon tuosta. Lähellä se on sitten mykkäkoulua.
Hän kuitenkin sanoi, ettei halua jättää minua elämästään. Olen kuitenkin miettinyt, että onko tästä paluuta enää entiseen
Ollaan oltu ystäviä kuitenkin jo yli 7 vuotta. Viime kesästä asti ollaan oltu enemmän kuin ystäviä
Onko kellään muulla ollut vastaavaa
Hmm. No miksi te riitelette. Riiteleekö se toinen vai sä, kumpi aloittaa. Haluaisiko toinen keskustella, ei riidellä. Vai ei keskustele lainkaan. Onko eri mielipiteitä tai ristiriitoja. Vältteleekö hän muutenkin.
En ottaisi yhteyttä enää koskaan. Yrittää keksiä keinon, jolla saisi sinusta vielä hyötyä, ns "ollaan vaan ystäviä ja pannaan silloin tällöin" -tyylillä.
Täällä ei kukaan voi katsoa kristallipallosta. Usko nyt. Arvuuttelu on ihan turhaa Ihan sama on katsoa itse vaikka kahvinporoista tai soittaa ennustajahuijarille, lopputulos on aivan sama. Sinä päätät itse omasta elämästäsi, ja miehen ajatukset selviävät vain hänen kanssaan kahden kesken keskustelemalla tai antamalla ajan näyttää.
Mies luultavasti haluaa sinusta eroon ja yhteydenpito on muutenkin ollut lähinnä sinun harteillasi.
Riita tuli siitä, kun mielestäni hän ei välitä tarpeeksi
Kukapa sitä aikaa tarvitsee. Voitais siirtyä vaan staattiseen universumiin missä kaikki jöpöttää suolapatsaina paikallaan eikä mitään tapahdu milloinkaan.
Tai oikeastaan tässä tapauksessa koko ajan tapahtuu jotakin, sillä aikaa ei ole ja siinä tapauksessahan aina on sama kuin ei milloinkaan: kaikilla ajanhetkillä tapahtuu, millään ajanhetkellä ei tapahdu mitään.
Minäkin sanoisin, että ei tuo toimi. Vaatimuksia tulee olemaan tulevaisuudessakin, ja jossain vaiheessa ne tulevat tuntumaan kohtuuttomilta.
Etäsuhteessa ja vielä siinäkin taukoja. Hmmm.
Mieti sitä, onko tuo sinulle ok ja riittävää. Älä mieti sitä, mitä mies tuntee tai mitä hän tekee. Loppujen lopuksi kyse on siitä, että oletko sinä onnellinen.
Mies haluaa rangaista sinua riidasta. Ja saa pidettyä sinut varpaillaan, kun ei kerro miten paljon aikaa tarvitsee.
Hänellä on ollut paljon stressiä viime aikoina työn vuoksi. On lähdössä pian ulkomaillekin töihin pariksi kuukaudeksi. Ei kuulemma kaipaa lisästressiä nyt
Vierailija wrote:
Riita tuli siitä, kun mielestäni hän ei välitä tarpeeksi
Eiköhän se sitten ole niin, että hän ei välitä ihan tarpeeksi.
Hän oli sitä mieltä, että minä ajattelen vain itseäni ja omia tunteita, kun kyseenalaistin tämän ajan tarvitsemisen
Vierailija wrote:
Hän oli sitä mieltä, että minä ajattelen vain itseäni ja omia tunteita, kun kyseenalaistin tämän ajan tarvitsemisen
Tämä on syyllistämistä. Rakkaita ihmisiä ei syyllistetä noin.
Ilmota, ettei sulla oo aikaa odottaa. Tää oli tässä, jatketaan kumpikin eteenpäin. Sitä joko ollaan, tai ei olla. Riidat pitää pystyä sopimaan. Mitä tollasesta tulevaisuudesta tulis? Missä vaiheessa se oman ajan ottaminen riidan jälkeen loppuu, vai jatkuuko hamaan tulevaisuuteen, kun ollaan mahdollisesti asumassa saman katon alla, yhteiset lainat, lapset ja alkaakin oman ajan otto jostain typerästä riidasta ja toista ei näy eikä kuulu?
Älä jää odottamaan