Aamiaisesi tänään?
Kommentit (112)
Vettä, kuppi kahvia kauramaidolla, kaurapuuroa jossa kananmuna, kesäkurpitsaa raasteena, mustikoita ja omenasosetta.
Kahvia, 2 paahtoleipää ja jogurttia
Olen raskaana rv 30.
Vajaa mukillinen maitokahvia, isohko lasillinen omenamehua, ruisleivän kantapala, margariinia, kaksi viipaletta täysrasvaista juustoa.
Kaurapuuroa jäisillä mustikoilla, tuoretta ananasta neljä siivua, pari kuppia kahvia maidolla, lasi vettä ja antihistamiini.
Vihermehu varsiselleristä, kurkusta, maitohormasta, voikukanlehdistä, sitruunasta, kurkumasta ja inkivääristä mustapippurilla höystettynä.
Porkkana, kukka-, parsakaalia, punaista paprikaa, tomaattia, varsiselleriä, rucolaa, vihanneskrassia, salaattia, voikukanlehtiä, auringonkukansiemeniä
Mansikoita, mustikoita, avokadoa, viikunaa, voikukanlehtiä, nokkosta, piimaata, lucumaa ja raakakaaota, sauvasekoittimella pyöräytettynä.
Nivelpsorin lääkkeetönhoito on tuonut minut tälläisen aamupalan äärelle :)
En kuitenkaan aina syö näin säntillisesti, vaikka hyvä olisikin 😄
Noin 7 dl mustaa kahvia, 1xVoltaren Retard, 1xPanadol Forte.
Kaurapuuroa, hilloa ja marjoja plus vettä
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana rv 30.
Vajaa mukillinen maitokahvia, isohko lasillinen omenamehua, ruisleivän kantapala, margariinia, kaksi viipaletta täysrasvaista juustoa.
Lisään vielä, että yleensä syön kyllä aamullakin enemmän. Nyt oli leivän (otin toki pakastimesta lisää sulamaan) ohella loppuneet valmiiksi keitetyt kananmunat. Jonkun hedelmän, ehkä päärynän tai viinirypäleitä aion ottaa hetkenä minä hyvänsä. Ja kohta onkin jo lounasaika.
Kaksi juustoruisleipää, kahvia ja tuoremehua. D-vitamiini, rautatabletti, glukosamiimi, C-vitamiini, sinkki ja karnosiini-tabletit. Vitamiini- ja hivenainevaje, todettu lääkärillä.
Ananasjugurttia ja karjalanpiirakka.
Vettä, Verenohennuslääke, beetasalpaaja, kolestrolilääke, nitro.
Teetä ja pari tummaa voileipää tomaatilla.
Musta tee sokerilla ja maidolla. Kaksi palaa ruisleipää oivariinilla, juustolla, kinkkua ja tomaatilla. Pari jaffa-keksiä. Lasi appelsiinimehua ja sinkkitabletti, pari kalanmaksaöljykapselia ja vielä yksi b-karoteenikapseli ( ylläpitää rusketusta).
Verigreippi, puolikas sitruuna, varsiselleriä, persiljaa ja pellavarouhetta blenderillä sekaisin, lisäksi kauramaitoon keitettyä kauralesepuuroa, mustikoita ja keitetty muna. Smoothiesta tuli vähän tavanomaista pirtsakampi, kun olin ostanut appelsiinien sijasta vahingossa verigreippejä 😝.
Vierailija kirjoitti:
Hotelliaamiainen Italiassa.
En vielä tiedä mitä saan, mutta odotan runsasta buffetpöytää.Vitamiineinä syön C- ja B-vitamiinia sekä karnosiiniä ja magnesiumia.
Italialainen aamiainen on yleensä nutellacroissantti kahvilla, lisukevaihtoehtona ehkä keksiä ja valkoista paahtoleipää marmeladilla. Elimistö kiittää.
Itse en ole ehtinyt vielä syödä mitään.
Siemensämpylästä molemmat puolikkaat, päälle Beceliä, pari siivua Oltermannia 17 %, iso tomaatti. Pari desiä mustikoita ja maustamaton viili. Kahvia puoli kuppia. Raskausajan monivitamiini ja omegat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaasti vedetään lääkkeitä!!
Lääkkeitä jotka lääkäri määrännyt diagnosoimaansa sairauteen. Jos haluaa pysyä terveempänä, on lääkkeet otettava, ei ole sulta pois.
Kaikki vaan mättää sitä leipää naamariin!! Kauheat määrät leipiä tekin vedätte!! Suomessa ei kyllä terveellisestä ruoasta tajuta yhtään mitään, kun se on jotain s*atanan leipää!!
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana rv 30.
Edesmennyt äiti aina kertoi uskomuksesta, että jos syö leivistä 'kanttipalat' saa kauniita lapsia. Hän oli kerännyt noita ruisleivän reunoja itselleen pussiin... Vain todetakseen, että eräänä päivänä hänen siskonsa oli syönyt nuo leivät.Tätini ei koskaan saanut lapsia eli kantit menivät tavallaan hukkaan.😊
Kaurapuuro+mustikoita, kahvia, vettä, c-vitamiini.