Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (251)
Italialainen nainen, kertoi että veljensä on todella suojeleva.
Jotenkin tuli mielikuva että jos tekee pienenkin virheen niin kohta on joku mafia perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei rintoja sitten yhtään. Pelkät nännit. Sitten oli todella isot alapään huulet jotka vähän ällötti.
Just ne mistä pidän. Pienet tissit ja isot häpyhuulet. Mistä löydän ko. henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen oli kaikinpuolin hyvä ja nätti. Olisin voinut seurustella kauemminkin mutta se suusta lähtevä löyhkä...huhhuh meinasi oksennus tulla suudellessa ja kun kieli piti vielä tunkea siihen niin että hyvä että huulet osui toisiinsa. Kaksi viikkoa sitä jaksoin mutta sitten riitti. Silmät kiinni kun pussaili niin ei tiennyt onko naaman edessä suu vai persereikä. Se oli liikaa.
Mulla täysin identtinen kokemus. Sama nainen. Ihmettelin kun kärpäset tippuivat pökertyneinä maahan kun hän puhui, mutta en enää.
Urheilullinen ja huippulahjakkuus kuviksessa. Ei kertaakaan puolen vuoden aikana tehnyt mitään liikuntaa, ja kuvis-painotteisen lukion opet oli tainneet liikaa aivopestä, ei niitä röpöstyksiä voinut hymyilemättä katsoa.
- käytti tennareita
- ei vauvautunut treffeille, johon olisi sisältynyt kevyttä liikuntaa
- revityt farkut
- huppari päällä treffeille
- Vastasi vain kysyttäessä, ei voinut edes kysyä minulta mitään
- ärsyttävä kikatus joka asiasta
- liian pienet rinnat ja olematon peppu
- avoimesti vihasi liikuntaa
Nainen käytti aina liukuportaita ja hissiä portaiden sijaan
Syy on aina sama: toinen ei kiinnosta tarpeeksi. Ärsyttävä nauru tai rumat kengät ovat vain jälkikäteistä selittelyä.
Nainen kertoi haluavansa vakiintua. Olin 23 v ja tuli jonkin sortin paniikki.
Mitä tarkoittaa "kouvolalaisuus"?
Käsittääkseni ko. paikkakunta on (tai ainakin oli ennen kuntaliitoksia) varsin keskiluokkainen, siis myös korkeahkosti koulutettua suhteessa asukasmäärä (vrt. kommentissa mainittu "elämänkoululaisuus").
Ammattikorkeakoulukin kaupungissa on, aiemmin myös Hgin yliopiston kääntäjäkoulutuslaitos.
Sen tyhmempiä tai tietämättömämpiä kuin muutkaan eivät kouvolalaiset ole, mutta kaupunki itsessään saattaa toki olla hyvinkin tylsä (ainakin stadilaisten mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Syy on aina sama: toinen ei kiinnosta tarpeeksi. Ärsyttävä nauru tai rumat kengät ovat vain jälkikäteistä selittelyä.
Tämä.
Näistä syistä olen "kasvanut erilleen":
- pahanhajuinen/makuinen alapää
- outo kävelytyyli (koitappa kävellä käsikädessä)
- lerpattavat häpyhuulet
- puhevika
Hei haloo, suunnilleen mitkään näistä tähän ketjuun tulleista syistä ei todellakaan ole pieniä eikä varsinkaan typeriä.... ":D"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot voivat oikein hyvin kommentoida tähän.
Miehet näyttävät olevan tosi kohteliaita (?) tai sitten vaan vässyköitä, eivätkä kerro. Dumpatuista miehistä kertovassa ketjussa kyllä itketään... :-)Kyse on siitä että miehelle parisuhteen saaminen on työn ja tuskan takana, joten miehellä ei yksinkertaisesti ole varaa jättää naista pienen/typerän syyn takia. Naiset taas saavat parisuhteen aina halutessaan, ja näin ollen pystyvät dumppaamaan miehen väärän väristen sukkien tms. paskan vuoksi.
Tämä on totta.
Kun luki tuota ketjua että mistä syistä miehiä on jätetty niin se vain vahvisti sitä mielikuvaa että nainen saa uuden miehen aina halutessaan koska syyt jättämiselle oli niin naurettavan pieniä.
Kun taas esimerkiksi minä en jättänyt naista suhteessa vaikka ei monesti tehnyt edes mieli katsoa häntä päin. Oli mua niin paljon vanhempi iältään. Sitä vaan tietää että jos tuon naisen jättää niin voi mennä koko seuraava vuosi tahtomattaan ilman mitään naisjuttuja vaikka yrittäisi kaikkensa..
Luoja. Miehet siis ovat naisen kanssa koska ovat niin laiskoja tekemään mitään sen eteen että löytäisivät uuden miellyttävämmän suhteen. Siinähän menee naisenkin elämä hukkaa kun hän kuvittelee että mies haluaa olla aidosti kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Luoja. Miehet siis ovat naisen kanssa koska ovat niin laiskoja tekemään mitään sen eteen että löytäisivät uuden miellyttävämmän suhteen. Siinähän menee naisenkin elämä hukkaa kun hän kuvittelee että mies haluaa olla aidosti kanssaan.
Ei ole kyse laiskuudesta vaan puhtaasta realismista.
Esimerkiksi mulla meni viimeksi 10kk joka päivä tinderissä ym, että löysin itselleni tapailun joka kesti 3kk.
Nyt kun tuo tapailu on ohi niin olen ollut taas jo 5kk ilman mitään naisjuttuja vaikka olen yrittänyt kovasti löytää uuden naisen.
Et ehkä ymmärrä miten vaikeaa tavismiehille on saada ketään naisia kiinnostumaan ja vielä jos haluaisi että itse ihastuisi naiseen niin homma muuttuu lähes mahdottomaksi.
Piereskelevä eukko ja ivallinen nauru perään eli suorastaan halveksii miestä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin paradoksaalista väittää miehiä laiskoiksi parisuhteen hankkimisessa, kun miehet edelleen tekevät 99 % aloitteista. Helppo se on naisten möykätä kun parisuhde tulee nenän eteen kuin Manulle illallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot voivat oikein hyvin kommentoida tähän.
Miehet näyttävät olevan tosi kohteliaita (?) tai sitten vaan vässyköitä, eivätkä kerro. Dumpatuista miehistä kertovassa ketjussa kyllä itketään... :-)Kyse on siitä että miehelle parisuhteen saaminen on työn ja tuskan takana, joten miehellä ei yksinkertaisesti ole varaa jättää naista pienen/typerän syyn takia. Naiset taas saavat parisuhteen aina halutessaan, ja näin ollen pystyvät dumppaamaan miehen väärän väristen sukkien tms. paskan vuoksi.
Tämä on totta.
Kun luki tuota ketjua että mistä syistä miehiä on jätetty niin se vain vahvisti sitä mielikuvaa että nainen saa uuden miehen aina halutessaan koska syyt jättämiselle oli niin naurettavan pieniä.
Kun taas esimerkiksi minä en jättänyt naista suhteessa vaikka ei monesti tehnyt edes mieli katsoa häntä päin. Oli mua niin paljon vanhempi iältään. Sitä vaan tietää että jos tuon naisen jättää niin voi mennä koko seuraava vuosi tahtomattaan ilman mitään naisjuttuja vaikka yrittäisi kaikkensa..
Naisena toivoisin, että minut jätettäisiin, jos kumppani ei pystyisu edes katsomaan minua päin.
Mä oon noita kaikkia mutta valitettavasti jo 32v joten siinä menee sit pieleen. Kilttimiehet ainakaan ei kumppaniksi kelpuuta. Tohon listaan pitäis siis lisätä vielä "25v" kriteeriksi.