Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reaktioni miehen haluttomuuteen on keskittyä 100% oman vartaloni muokkaamiseen treenaamalla ja syömisiä kontrolloimalla

Vierailija
21.07.2017 |

Mikä sinun reaktiosi olisi, jos miehesi ei enää haluaisi sinua?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on loppunut. Siihen ei kuntosalitreeni auta. Täytyykö ihmisten vanhoina ja rupsahtaneina sitten erota,kun toista ei ulkomuodon vajavaisuuden takia enää halua?

Vierailija
22/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin ja etsisin jonkun, joka haluaa minua tällaisenaan, ilman treeniä ja kontrollia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole läski, bmi on 21. Tavoitteena bmi 19 ja rasvaprosentti selvästi alle kahteenkymmeneen. Ap

Nice! Minun bmi on 26 ja rasvaprosentti 7. Nähdään salilla ;)

Mielestäni sinun kuitenkaan ei kannattaisi pitää bmi tavoitetta niin tarkkana, rasvaprosentti on parempi mittari. Lisää lihasta reisiin, peppuun, vatsaan ja selkään, niistä muodot ja edustava ryhti tulee.

-ohis

Olet siis mies, mittoja ei voi verrata. Olisin tankki 26 bmi:llä ja 7 on jo epärealistinen rasvaprosentti naiselle. Ap

Nyt et ymmärtänyt ollenkaan, ei se ollut nokittelua, vaan haluan tukea sinua. Pointti oli että jos treenaat ja haluat näyttää mahdollisimman hyvältä, rasvaprosenttitavoitteesi on hyvä ja tarpeeksi, et tarvitse bmi19 tavoitetta mihinkään. Treenaavalle naiselle jolla on alle <20% rasvaa, bmi 20-21 on ihanne, eli jonkin verran lihasta keski-, ja alavartalossa. Kun taas naiselle joka ei treenaa lihaksia, alempi bmi, 18-19, on parempi.

http://i.imgur.com/N5bA5RG.jpg  Näin.

Vierailija
24/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin jonkun, joka haluaa minua tällaisenaan, ilman treeniä ja kontrollia.

Koska itsensä kehittäminen on vaivalloista, ja minä olen laiska.

Vierailija
25/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä syömisten kontrollointia ja salilla käymistä "itsen kehittämisenä" millään muotoa. Tiedän, että saan rakkautta ja seksiä sellaisena kuin olen, ja minulla on hyvä itsetunto.

Vierailija
26/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole läski, bmi on 21. Tavoitteena bmi 19 ja rasvaprosentti selvästi alle kahteenkymmeneen. Ap

Nice! Minun bmi on 26 ja rasvaprosentti 7. Nähdään salilla ;)

Mielestäni sinun kuitenkaan ei kannattaisi pitää bmi tavoitetta niin tarkkana, rasvaprosentti on parempi mittari. Lisää lihasta reisiin, peppuun, vatsaan ja selkään, niistä muodot ja edustava ryhti tulee.

-ohis

Olet siis mies, mittoja ei voi verrata. Olisin tankki 26 bmi:llä ja 7 on jo epärealistinen rasvaprosentti naiselle. Ap

Nyt et ymmärtänyt ollenkaan, ei se ollut nokittelua, vaan haluan tukea sinua. Pointti oli että jos treenaat ja haluat näyttää mahdollisimman hyvältä, rasvaprosenttitavoitteesi on hyvä ja tarpeeksi, et tarvitse bmi19 tavoitetta mihinkään. Treenaavalle naiselle jolla on alle <20% rasvaa, bmi 20-21 on ihanne, eli jonkin verran lihasta keski-, ja alavartalossa. Kun taas naiselle joka ei treenaa lihaksia, alempi bmi, 18-19, on parempi.

http://i.imgur.com/N5bA5RG.jpg  Näin.

OK, kiitos tuesta. Ap

Vierailija
27/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pn väärin. Minun reaktioni olisi lähteä. Jos muuttaisin itseäni tekisin sen itseni takia, en minkään pahaisen mieseliön. Voin suoraan sanoa tuon polun kulkeneena että aina kun muutat itseäsi miellyttääksesi toista, menet ojasta allikkoon. Tässä tuskin vika on sinussa, vaan miehessä itsessään. Kukaan tällä planeetalla ei saa oikeutetusti aiheuttaa sinulle oloa että sinun olisi toimittava noin kelvataksesi. Tuo on henkistä väkivaltaa jos mies viekä antaa ymmärtää että näin sinun tulee teh.

Kumppani ei ole mikään keskeneräinen kappale jota muokataan itselle sopivampaan muotoon. Ei ei ei.

Mieseliö??? Joo, älä todellakaan ala suhteeseen kenenkään kanssa.

Jännä et nyt vika onkin miehessä.

Naisten haluttomuudessakin nimittäin on kans vika miehessä tämän palstan mukaan

Vierailija
28/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä syömisten kontrollointia ja salilla käymistä "itsen kehittämisenä" millään muotoa. Tiedän, että saan rakkautta ja seksiä sellaisena kuin olen, ja minulla on hyvä itsetunto.

No minä en saa mitään, joten jotain on tehtävä. Ap

Vierailija
29/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Oletko testannut vientiäsi?

Vierailija
30/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, et tietenkään, koska olet laiska ihrakasa. Yrität sanoa että muidenkin pitäisi olla, niin ettet näyttäisi niin huonolta heidän rinnallaan. Eiku niin, koska sinulla on niin hyvä itsetunto, heh.

Vierailija
31/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun reaktioni oli hommata sivusuhde.

Vierailija
32/40 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Oletko testannut vientiäsi?

Missä ja miten sitä testaan naimisissaolevana? Ap

Vierailija
33/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekontrolli -> onnistuminen --> mielihyvä, joka kompensoi seksittömyyden ja huomiotta jättämisen.

Vierailija
34/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuuden taustalla on lähes aina monia eri syitä, eikä siihen auta naisen treenatut vartalot tai syömättömyys. Mies ei vain pysty tai vika on korvien välissä. Monet miehet käyttävät liikaa alkoholia ja polttavat tupakkaa ja siihen kun yhdistetään vielä katkeruus ja stressi, soppa on valmis.

Vierailija
35/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun reaktiosi olisi, jos miehesi ei enää haluaisi sinua?

Ukko vaihtoon.

Omaa vartaloani tai päätäni tai työpaikkaa/ lapsia/ autoa/ vaatteita/ harrastuksia en pistäisi vaihtoon,

pelossa ettei miestä miellytä.

Hakekoon "miellyttävämpää" seuraa.

Jotenkin tuntuu, että ap on itae kitkerä vanha aviomies tai vanhapoika,

joka siellä yksinään haaveilee naisten nöyryyttämisestä.

Vierailija
36/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen laiha ja mieheni ei halua minua. Että ap älä elättele turhia toiveita :D

Vierailija
37/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon. Kyllä niitä seksiä haluavia miehiä löytyy joka lähtöön.

Vierailija
38/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän seksittömässä suhteessa ja olen ihan normaalipainoinen/hoikka. En edes tykkää yhtään seksistä joten tämä suhde on ihanne minulle. Myöskään mies ei tykkää seksistä.

Vierailija
39/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka hoettu vain että ukko vaihtoon niin ihan oikeasti moniko niin tekisi ainakaan useampaan vuoteen jos pieniä lapsia perheessä ja joskus seksielämä olisi ollut hyvää? Niin eikö aika pitkään pitäisi yrittää ja odottaa tilanteen mahdollista muuttumista? Se on toki mahdollista että oma seksuaalisuus kuolee sillä aikaa mutta voihan sitä sitten yrittää terapiassa elvyttää. Ap

Vierailija
40/40 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen laiha ja mieheni ei halua minua. Että ap älä elättele turhia toiveita :D

Ei se laihuus, vaan huomattavat lihakset myös ja kova kunto. En kuvittele mieheni alkavan haluta minua enää vaikka tekisin mitä, mutta jos hankin fitnesskropan niin enköhän jossain jotakin huomiota sillä saa ja voin olla itse tyytyväinen itseeni ja itsekuriini, jollaista kaikilla ei ole. Ap