Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika tuli armeijasta ja mies sai raivarin.

Vierailija
18.07.2017 |

Minä en kuulemma osaa kasvattaa lapsia ja olen liian kiltti äiti, poika taas on selkärangaton, josta ei koskaan tule kunnon miestä?! Tällaisia asioita laukoo faktoina ja huutaen, vaikka eivät pidä paikkaansa. Haukkui niin pahasti ja rumasti omaa lastansa sekä vaimoansa, että aloin tosissaan miettiä olenko elänyt 20v täyden typeryksen kanssa. Perheemme on kriisissä ja jakautuu kohta kahteen leiriin, lapset ja minä vs. mies.

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Res. kers. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuulemma osaa kasvattaa lapsia ja olen liian kiltti äiti, poika taas on selkärangaton, josta ei koskaan tule kunnon miestä?! Tällaisia asioita laukoo faktoina ja huutaen, vaikka eivät pidä paikkaansa. Haukkui niin pahasti ja rumasti omaa lastansa sekä vaimoansa, että aloin tosissaan miettiä olenko elänyt 20v täyden typeryksen kanssa. Perheemme on kriisissä ja jakautuu kohta kahteen leiriin, lapset ja minä vs. mies.

Intin käyminen on miehille paljon tärkeämpi asia kuin äkkiseltään luulisi. Monet isät (mm. omani aikanaan) kokevat varsin vahvasti sen, että nyt pojasta tehdään mies, kun tämä menee armeijaan. Pettymys on vahva, kun pojasta ei tullutkaan miestä vaan kruunun raakki. Epäkelpo. Hylätty. Jostakin irrationaalisesta syystä johtuen isän kokemus voi olla yhtä musertava kuin ainoan lapsen tuottamista lastenlapsista kymmenen vuotta haaveille äidille on sen ainoa pojan sanat "Äiti, mä olen homo. Sä et saa niitä lastenlapsia."

Miten uskomattoman tyhmä oikein voit olla? Homot voivat saada lapsia, jopa omia biologisia lapsia. Minun äitini sen sijaan ei tule lapsenlapsia saamaan koska minä en halua lapsia hankkia vaikka olenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa parisuhteessa.

Miten tyhmä itse voit olla? Homot eivät voi saada lapsia. Luonnotttomia menetelmiä kyllä on. L9apsesta viis, kunhan saadaan omat tarpeet tyydytettyä. Kuvottavaa.

Vierailija
82/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä esim. Kauppatieteilijät eli ekonomit, diplomi-insinöörit ja lääkärit yms. yliopistossa ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet hoitavat homman niin että ensin peruskoulu, sitten lukio, sitten RUK, sitten yliopisto ja sitten työ johtavassa asemassa. Tästä oli tilastokin joskus kauppalehdessä, esim. kauppatieteellisen ylemmän yliopistollisen korkeakoulututkinnon suorittaineista muistaakseni jopa 80% oli käynyt RUK:n. Eli tilastollisesti nuorten miesten parhaimmisto käy reserviupseerikurssin eli ovat johtavassa asemassa myös armeijassa, eli korkeimmassa asemassa varusmiesten keskuudessa. Toki tilastoharhaa on siinä että yleensäkin pärjäävät suorittajat sinne RUK:lle päätyvät, mutta johtavaan asemaan työelämässä päätymiseen RUK edelleen vaikuttaa, saanut johtamiskoulutusta pitkään armeijassa ja lisäksi edelleen etenkin vanhempien miesten keskuudessa RUK on todella arvostettu koulu ja jos sen on itse firman pomo käynyt niin työnhakijoista ottaa mieluiten yhtä pätevistä ja hyvistä muuten sen RUK:n käyneen, kuin esim. sivarin tai miehistön jäsenen.

Se polku menee muuten peruskoulu -> lukio -> vuosi tai kaksi korkeakoulussa -> varusmiespalvelus. Halutuimmissa palveluspaikoissa ei ole enää 20 vuoteen päässyt RUKkiin pelkillä ylioppilaan papereilla...ellei sitten ole käytetty suhteita tai kaveri muuten todella hyväkuntoinen ja ansioitunut. Moni kultalusikkapojista on päässyt RUKkiin nimenomaan niillä suhteilla, esim. Björn Wahlroos pääsi RUKkiin isänsä suhteilla.

RUK:n johtajakoulutuksen arvostus laskee koko ajan, koska

1) on huomattu ettei se toimi kovin hyvin ajattelevassa ja itsenäisessä asiantuntijaorganisaatiossa

2)  varusmiesten ikäluokat pienevät jatkuvasti ja samalla reservin upseerien tarve ja lukumäärä

3) laadukasta johtajakoulutusta saa nykyään (kohtuuhintaan) myös muualta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Euroopassa toista sellaista  maata, jossa eletään vieläkin samalla intensiteetillä  natsi-Saksan liittolaisena (...hävityn) sodan lumoissa ?

Olisit mieluummin hävinnyt sodan ja nyt puhuisit venäjää?

Alle 60 vuotiaat eivät voi ymmärtää sitä uhrausta mitä isäni sukupolvi teki. Ja juuri miehet, eivät naiset.

Häpeä.

Vierailija
84/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Euroopassa toista sellaista  maata, jossa eletään vieläkin samalla intensiteetillä  natsi-Saksan liittolaisena (...hävityn) sodan lumoissa ?

Olisit mieluummin hävinnyt sodan ja nyt puhuisit venäjää?

Alle 60 vuotiaat eivät voi ymmärtää sitä uhrausta mitä isäni sukupolvi teki. Ja juuri miehet, eivät naiset.

Häpeä.

Hiemanko olisi kauheaa, jos äidinkielenä olisi yksi maailman puhutuimmista kielistä

ohis

Vierailija
85/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, ap:n kannattaa ruveta valmistelemaan eroa. Miten mies reagoi OIKEISIIN ongelmiin, jos armeijan keskeyttämisestä flippaa noin pahasti?

Liekö itsellään jotain katkeruutta jäänyt omasta armeija-ajasta, kun noin voimakkaasti reagoi?

Ei todellakaan terveen ihmisen tapa käsitellä tuollaista asiaa.

Vierailija
86/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivari kirjoitti:

Oli intistä mitä mieltä tahansa, niin mikään ei pistä vihaksi niin kovaa kuin NAINEN laukomassa jotain yleistyksiä koskien armeijan käymistä/käymättömyyttä, ja sen vaikutusta miehiin.

Nainen, kuvittele joku tuntematon mies vittuilemassa sinulle siitä miten nyt taitaa kuukautiset vaikuttaa ajattelukykyysi. About yhtä ärsyttävää menoa.

Ei pitäisi ulkopuolisten puuttua asioihin, joita eivät voi ymmärtää.

Samaa mieltä. Tässäkin ketjussa on varmasti juuri noita naisia joiden mielestä mies ei oo mies jos armeija on käymättä. Itse kuitenkin luistavat velvollisuudesta sukupuolen perusteella. Ja olen siis itsekin nainen mutta pistää oikeasti vihaksi. Toivon että miehet alkaa kapinoimaan asevelvollisuutta vastaan ja saa sen vaikkapa vapaaehtoiseksi, koska tasa-arvoa tämä nykyinen tilanne ei todellakaan ole. Jos naisilla olisi samanlainen palvelus niin poistuisi muuten aika nopeasti. Armeijaan menee myös rahaa paljon ja olisi fiksumpaa kouluttaa vain oikeasti siitä kiinnostuneet miehet ja naiset.

Vierailija
87/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivari kirjoitti:

Oli intistä mitä mieltä tahansa, niin mikään ei pistä vihaksi niin kovaa kuin NAINEN laukomassa jotain yleistyksiä koskien armeijan käymistä/käymättömyyttä, ja sen vaikutusta miehiin.

Nainen, kuvittele joku tuntematon mies vittuilemassa sinulle siitä miten nyt taitaa kuukautiset vaikuttaa ajattelukykyysi. About yhtä ärsyttävää menoa.

Samaa mieltä. Tässäkin ketjussa on varmasti juuri noita naisia joiden mielestä mies ei oo mies jos armeija on käymättä. Itse kuitenkin luistavat velvollisuudesta sukupuolen perusteella. Ja olen siis itsekin nainen mutta pistää oikeasti vihaksi. Toivon että miehet alkaa kapinoimaan asevelvollisuutta vastaan ja saa sen vaikkapa vapaaehtoiseksi, koska tasa-arvoa tämä nykyinen tilanne ei todellakaan ole. Jos naisilla olisi samanlainen palvelus niin poistuisi muuten aika nopeasti. Armeijaan menee myös rahaa paljon ja olisi fiksumpaa kouluttaa vain oikeasti siitä kiinnostuneet miehet ja naiset.

Siinäpä olet sitten vihainen. Mun mielestä mies on mies,kun on armeija käyty. Intin käymättömyys on mulle turn off.

Vierailija
88/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 % ikäluokan miespuolisista suorittaa asepalveluksen.  Eli 25 % vanhemmista voisi saada raivarin.

Osa saa vapautuksen, osa sivaroi, osalla palvelus keskeytyy. Tavalla tai toisella oireilevat ja helposti saikuttavat kotiin, kustannuskysymys.

Vierailija
89/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä esim. Kauppatieteilijät eli ekonomit, diplomi-insinöörit ja lääkärit yms. yliopistossa ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet hoitavat homman niin että ensin peruskoulu, sitten lukio, sitten RUK, sitten yliopisto ja sitten työ johtavassa asemassa. Tästä oli tilastokin joskus kauppalehdessä, esim. kauppatieteellisen ylemmän yliopistollisen korkeakoulututkinnon suorittaineista muistaakseni jopa 80% oli käynyt RUK:n. Eli tilastollisesti nuorten miesten parhaimmisto käy reserviupseerikurssin eli ovat johtavassa asemassa myös armeijassa, eli korkeimmassa asemassa varusmiesten keskuudessa. Toki tilastoharhaa on siinä että yleensäkin pärjäävät suorittajat sinne RUK:lle päätyvät, mutta johtavaan asemaan työelämässä päätymiseen RUK edelleen vaikuttaa, saanut johtamiskoulutusta pitkään armeijassa ja lisäksi edelleen etenkin vanhempien miesten keskuudessa RUK on todella arvostettu koulu ja jos sen on itse firman pomo käynyt niin työnhakijoista ottaa mieluiten yhtä pätevistä ja hyvistä muuten sen RUK:n käyneen, kuin esim. sivarin tai miehistön jäsenen.

Bullllllllssssshiiiit. Jos työelämän tarpeita katsotaan niin Partio antaa huomattavasti monipuolisemman ja pitkäkestoisemman johtaja- tai paremminkin vastuullistamiskoulutuksen kuin sotavaltion muutaman kuukauden pintarääppäisy joka ei edes sovellu siviilielämän tarpeisiin.

T: ins/DI & ressuluti/RVL (ja pitkän linjan partiolainen)

Vierailija
90/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pahimmat neidit ovat suomalaisia miehiä

Vierailija
91/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivari kirjoitti:

Siinäpä olet sitten vihainen. Mun mielestä mies on mies,kun on armeija käyty. Intin käymättömyys on mulle turn off.

En ole vihainen vaan ärsyyntynyt. Mutta toisaalta olen sitä mieltä että jos miehet haluavat tähän asiaan muutosta heidän on tehtävä se itse.

Ei minua haittaa mikä sinulle on turn off ja mikä ei. Ajattelemme vain eri tavalla. Minun mielestäni armeija ei vaikuta miehisyyteen eikä minulla ole oikeutta nauraa miehille jotka eivät ole armeijaa suorittaneet - enhän ole itsekään suorittanut sitä. Jos sinä ajattelet noin niin etsi itsellesi mies joka on käynyt armeijan. Yksinkertaista.

Vierailija
92/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko armeija on ehkä maailman turhin laitos. Joku puoli vuotta hukkaan heitettyä aikaa.

Vierailija
93/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko armeija on ehkä maailman turhin laitos. Joku puoli vuotta hukkaan heitettyä aikaa.

Minun siellä ollessani se oli vielä 8 kuukautta hukkaan heitettyä aikaa. Turha laitos silloin ja turha se on edelleenkin.

Vierailija
94/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivari kirjoitti:

Sinulle sitten kai esim.jenkit, britit ja skotit ,irlantilaiset, saksalaiset, espanjalaiset, italialaiset ja puolalaiset  (muutamia pelkästään  palkka-armeijamaita mainitakseni) eivät ole lainkaan miehiä ?

Ajattelusi olisi useimmille siellä niissä maissa asuville melkoinen 'turn-off' ja sinäkin olisit,  jos sitä siellä laajemmin esittelisit.

Ketä muuten yleensäkään kiinnostaa jos jollekin anonyymille akalle vaikka mikä olisi 'turn-off' .

Todella Big deal,jonka mukaan kaikkien kannattaa oma  elämänsä elää,  hah hah...

Vierailija
95/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en armeijan käyneenä miehenä näe armeijaa suurena tasa-arvo-ongelmana. Minusta sinne ei pitäisi ottaa naisista muutakuin ne ketkä sinne haluavat ja soveltuvat, mutta miehistä meillä ei ole pienenä Venäjän naapurikansana varaa samalla tavalla luopua. Suomi tarvitsee riittävän suuren reservin. Sen sijaan jokin korvaava kansalaispalvelus naisille voisi ollakin ihan hyvä juttu.

Minä viihdyin armeijassa pääasiassa hyvin koko vuoden, mutta ymmärrän myös keskeyttäneitä, jos syyt ovat hyvät. Terveydelliset syyt nyt ilmanmuuta, niille ei voi mitään. Minunkin armeija-aikana lähetettiin pahan astman takia kotiin eräs, joka olisi halunnut jatkaa ja jolle olisi voinut intistä löytyäkin jokin kevyempi tehtävä, mutta ei voinut päätökseen itse vaikuttaa. Myös huonot kokemukset, kiusaaminen ym, on mielestäni ymmärrettävä syy, jos tuntuu ettei sitä kestä. Vaikka minä viihdyin hyvin, niin se ei oikeuta minua kritisoimaan muita, sillä kokemuksia ei voi verrata toisiinsa. Jos minulla olisi ollut huonot tupakaverit (alokaskaudella oli) läpi intin, tai narsistinen esimies joka ottaa silmätikukseen, olisi intti varmasti ollut raskas kokemus.

Sen sijaan noita valittajia, jotka kyseenalaistaa koko laitoksen, tai urputtaa pinkoista ja punkista tai huutamisesta ja vertaa inttiä huonosti järjestettyihin festareihin, en voi ymmärtää. He eivät ymmärrä mistä koko asepalveluksessa on kyse. He ovat vain lellittyjä paskahousuja ja idiootteja, jotka usein luulevat olevansa muita fiksumpia, ihmisiä joiden mielestä koko ajan pitäisi olla vain kivaa. Miten sellainen kiva koulutus valmistaa mihinkään kriisitilanteeseen?

Se että armeijassa nysvätään jotain pinkkoja tai aikataulut kusee lähes aina, eli kiiruhdetaan odottamaan, ei ole mitään sattumaa. Kaikelle on syy. Pinkoissa ei ole kyse niistä pinkoista, se on vaan väline siihen että koulutetaan siviilistä repäistyt nuoret tottelemaan turhiltakin tuntuvia käskyjä, noudattamaan ohjeita, sen sijaan että kyseenalaistaa kaiken vain tottumuksesta. Koko armeijan rakenne muodostuu hierarkialle, se järjestelmä ei toimi, jos koko ajan kaikki kertoo joka asiasta oman mielipiteensä ja toimii sen mukaan. Kaikilla on toki oma mielipiteensä, mutta vastuu ja päätökset lähtee ylhäältä ja jaetaan alaspäin ja niillä mennään kohti menestystä tai tappiota. Se on perusedellytys suurten joukkojen käsittelylle.

Aikataulu"ongelmilla" armeijassa taas opetetaan sietämään epävarmuutta ja kiirettä, yllättäviä tilanteita. Vihollinen ei ilmoita että hyökkäämme puolen tunnin kuluttua, vielä ehtii ottaa tirsat. Siksi armeijassakaan kukaan ei tunnu koskaan täysin tietävän mitä seuraavaksi tapahtuu, vaikka toki se tiedetään. Sitä ei vaan kerrota kaikille. Pitää olla koko ajan valmiudessa. Huutamisella ja jämäkkyydelläkin on tarkoituksensa. Ei taistelutilanteessa voi anella että voisitko kiltisti suorittaa tämän käskyn, vaan ne annetaan jämäkästi ja siihen tyyliin tulee tottua jo koulutuksen aikana. Itsekin luulin alokaskaudella, että eräs kouluttaja henkilökohtaisesti vihasi minua, mutta myöhemmin ymmärsin, ettei siinä ollut mitään henkilökohtaista.

Minun mielestäni on surullista ja pelottavaakin, kuinka asenteet nykypäivänä tuntuvat olevan niin asepalveluksen vastaista ja samaan aikaan vielä kannatetaan runsasta maahanmuuttoa riskimaista, eri uskonto- ja kulttuurialueilta. Siinä oikein kerjätään verta nenästä. Ei oman maan arvojen ja koskemattomuuden puolustamisessa ole mitään vanhanaikaista tai tunkkaista.

Vierailija
96/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen armeijan käymätön mies, hyvin toimeentuleva, korkeasti koulutettu, hyvässä fyysisessä kunnossa. Pienestä asti on tullut oltua ulkosalla ja leikittyä airsoftia, tehtyä nuotioita, ym, ym, leikittiin jo 13-vuotiaana metsässä -25 asteen pakkasessa useita tunteja, eikä ollut mitään haittaa. Penkistä menee se +120kg(no aika huono joo), leukoja noin 10-15kpl, sisäsoutu 500m täydellä vastuksella 1:30 alle menee kyllä ;) Siten inttiin, kun menin ensimmäisenä päivänä Vekaralle; voi vittu mitä anaalimatoja siellä oli, niin johtajissa, kuin omissa tupakavereissa. Mätisäkkejä, jotka ei pystyisi edes 5min nyrkkitappeluun, saati sitten johonkin sodankäyntiin. Katsoin viikko-aikataulua, pisin leiri oli muutama päivä. Ei saanut juosta, ettei paikat mene rikki. Salille ei päässyt. Tupakointia kannustettiin ja sanottiin, että "Kyllä iltalomilla voi kaljaa ottaa vaikka keskellä vikkoa, kunhan vaan pysyy pystyssä." Siis näin kapiaisten suusta. Siis "sotilaallisessa"  yhteisössä tällainen kulttuuri. Joopajooo... Pidin PV:tä järkevänä ja kovana paikkana ennen sinne menoa, mutta muutama päivä muutti kaiken; en minä näiden kanssa rintamalle mene, lähdin pois ja menin opiskelemaan yliopistoon, josta valmistuinkin. Valmistumisen jälkeen C-paperit. Nyt on arvostettu työ ja hyvä palkka. Jotkut jopa sanoo, että olen hyvä työssäni. Maanpuolustus kuitenkin kiinnostaa, kyllä minä rintamalle lähden, jos sota tulee. Enkä kysele siihen kenenkään lupia, menen vaikka yksin. Opettelen käyttämään Glock 17 pistoolia ja tarkka-ampujan kivääri olisi tarkoitus ehkäpä hankkia, rahasta ei ole puute, niin voi ostaa oikein kivoja aseita ja varusteita :). Erätaidot osaan kyllä.

Kannattaa miettiä, että joillekin se intti on oikeasti liian helppo ja pitkäveteinen paikka. Mikään ei ole niin turhauttavaa, kuin ajan tuhlaaminen haastamattomassa ympäristössä, idioottien keskellä. Jos se teidän pikkupoika ei ole kovaa tekoa ennen inttiin menoa, ei se sieltä kovana jätkänä pois tule, vaikka miten olisi äiti ylpeä. 

Vierailija
97/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä ei ole uhitellut yhtään entisen Neuvostoliiton ulkopuolella asuvaa kansaa ,eikä maata, eikä valtiota.

On paljon ihmisiä jotka eivät ole halukkaita kärsimään vain  voidakseen aiheuttaa muille surua ja kärsimyksiä.

Näinhän  tapahtuu aina kun kaksi armeijaa sotatilanteessa kohtaa .

Sota on aina ollut  edellistä sotaa pahempi onnettomuus.

On ihmisiä jotka haluavat toimia vain rauhan oloissa,rauhan säilymisen hyväksi ja elää ja tehdä työtään  sen puolesta, eivätkä halua ottaa missään tilanteessa tunnolleen kenenkään tappamista.

Vierailija
98/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käyneenä voin sanoa että ihan paska ja turha paikkahan se on. Ei siellä kasva mieheksi, vitutus vaan kasvaa. Olisin oppinut ne tarpeelliset ampumiset ynnä muut parissa viikossa.

Vierailija
99/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsmies kirjoitti:

Itse olen armeijan käymätön mies, hyvin toimeentuleva, korkeasti koulutettu, hyvässä fyysisessä kunnossa. Pienestä asti on tullut oltua ulkosalla ja leikittyä airsoftia, tehtyä nuotioita, ym, ym, leikittiin jo 13-vuotiaana metsässä -25 asteen pakkasessa useita tunteja, eikä ollut mitään haittaa. Penkistä menee se +120kg(no aika huono joo), leukoja noin 10-15kpl, sisäsoutu 500m täydellä vastuksella 1:30 alle menee kyllä ;) Siten inttiin, kun menin ensimmäisenä päivänä Vekaralle; voi vittu mitä anaalimatoja siellä oli, niin johtajissa, kuin omissa tupakavereissa. Mätisäkkejä, jotka ei pystyisi edes 5min nyrkkitappeluun, saati sitten johonkin sodankäyntiin. Katsoin viikko-aikataulua, pisin leiri oli muutama päivä. Ei saanut juosta, ettei paikat mene rikki. Salille ei päässyt. Tupakointia kannustettiin ja sanottiin, että "Kyllä iltalomilla voi kaljaa ottaa vaikka keskellä vikkoa, kunhan vaan pysyy pystyssä." Siis näin kapiaisten suusta. Siis "sotilaallisessa"  yhteisössä tällainen kulttuuri. Joopajooo... Pidin PV:tä järkevänä ja kovana paikkana ennen sinne menoa, mutta muutama päivä muutti kaiken; en minä näiden kanssa rintamalle mene, lähdin pois ja menin opiskelemaan yliopistoon, josta valmistuinkin. Valmistumisen jälkeen C-paperit. Nyt on arvostettu työ ja hyvä palkka. Jotkut jopa sanoo, että olen hyvä työssäni. Maanpuolustus kuitenkin kiinnostaa, kyllä minä rintamalle lähden, jos sota tulee. Enkä kysele siihen kenenkään lupia, menen vaikka yksin. Opettelen käyttämään Glock 17 pistoolia ja tarkka-ampujan kivääri olisi tarkoitus ehkäpä hankkia, rahasta ei ole puute, niin voi ostaa oikein kivoja aseita ja varusteita :). Erätaidot osaan kyllä.

Kannattaa miettiä, että joillekin se intti on oikeasti liian helppo ja pitkäveteinen paikka. Mikään ei ole niin turhauttavaa, kuin ajan tuhlaaminen haastamattomassa ympäristössä, idioottien keskellä. Jos se teidän pikkupoika ei ole kovaa tekoa ennen inttiin menoa, ei se sieltä kovana jätkänä pois tule, vaikka miten olisi äiti ylpeä. 

Hyvä että ymmärsit pysyä pois, vaikutat idiootilta. Ei sinulla tee sodassakaan mitään jos et tule muiden kanssa toimeen. Ei sinne mitään Ramboja tarvita, vaan henkisesti ja fyysisesti riittävän kestäviä ja ampumataitoisia sotilaita, jotka osaavat toimia osana joukkoa. Sinulla hajoaisi pakki jo muutamassa päivässä. Todennäköisesti saisit luodin selkääsi ennnenkuin ehtisit lähellekään vihollista.

Vierailija
100/233 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku muistaa leffan nimeltään "Full Metal Jacket" ?

Se jossa rähjäävä kouluttajakersantti  Hartman sai sotamies Pylelta sen  mitä kuului saadakin.

Paras kohtaus siinä kuvassa !

Niin käy,jos liikaa yritetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä