Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika tuli armeijasta ja mies sai raivarin.

Vierailija
18.07.2017 |

Minä en kuulemma osaa kasvattaa lapsia ja olen liian kiltti äiti, poika taas on selkärangaton, josta ei koskaan tule kunnon miestä?! Tällaisia asioita laukoo faktoina ja huutaen, vaikka eivät pidä paikkaansa. Haukkui niin pahasti ja rumasti omaa lastansa sekä vaimoansa, että aloin tosissaan miettiä olenko elänyt 20v täyden typeryksen kanssa. Perheemme on kriisissä ja jakautuu kohta kahteen leiriin, lapset ja minä vs. mies.

Kommentit (233)

Vierailija
1/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Olen onnellinen poikasi puolesta että sillä on kuitenkin ymmärtävä ja rakastava äiti. Ei armeijasta kotiin tulo pojalle ole helppoa, se on varmasti henkisesti vaikeA tilanne. Tsemppiä kovasti teille ja tue poikaasi kaikesta huolimatta

Vierailija
2/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pojan intin päättyminen voi noin vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei riitä sympatia intin lopettaneille "miehille". Se on vaan 6kk ihmisen elämästä,6kk!!!!!

Vierailija
4/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poika keskeytti vai? Mikä oli syy?

Vierailija
5/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pojan intin päättyminen voi noin vaikuttaa?

Tätä minäkin mietin. Että jättikö kesken?

Vierailija
6/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei riitä sympatia intin lopettaneille "miehille". Se on vaan 6kk ihmisen elämästä,6kk!!!!!

Entäpä jos joutuu siellä systemaattosen kiusaamisen uhriksi? Joskus huono onni voi käydä.

Vierailija
7/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerykset menevät armeijaan. Fiksut hankkiutuu sieltä pois tai eivät mee ollenkaan.

Vierailija
8/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta menee kokeilemaan uudelleen seuraavassa erässä. Minulle asia on ok, sillä taustalla on ihan syitä. Mies ei silti suostu hyväksymään asiaa, joka harmittaa.

Ap

Vierailija
9/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun poika pääsi reserviin vänrikkinä 15.6.2017 RUK kurssilta 249 ja isänsä ja minä oltiin todella ylpeitä.

Vierailija
10/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs useilla mammoilla on inttikonservatiivisia miehiä.

Vierailija
11/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huutaa omalle lapselleen noin mitättömästä syystä?

Toivottavasti mies saa apua psyykkisiin ongelmiinsa.

Vierailija
12/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä olisin raivostunut moisesta lusmuilusta. Mies ei varmaan olis sanonut mitään.

Vierailija
13/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinäkin olet siis käynyt sen? Ai et vai? ...

Vierailija
14/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana äiti, kun ymmärrät ja tuet lastasi! <3 Miehelllä itsellään on selkeästi ongelmia ja odotuksia omaa poikaansa kohtaan. Pyydän, pidä poikasi puolta! Hän ei ole ansainnut tuollaisia sanoja. Miehesi tulisi pyytää anteeksi ja kuunnella ja kannustaa asiassa. Ei varmasti ole pojallekaan helppo asia.

Vierailija
15/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että läheskään aina maitojuna ei ole varusmiehen oma ratkaisu, vaikka se taitavasti sellaiseksi onkin saatettu naamoida. Toisin kuin meidän vanhusten ollessa intti-iässä, ei "tornin" nykyisiin toimintatapoihin kuulu kenttäkelpoisuudeltaan keskitasoa heikompien kouluttaminen. Puolustusvoimatkin ymmärtää nykyisin rahan päälle eikä siellä anneta kallista koulutusta ja ylöspitoa sellaisille kavereille, joille ei sodan sattuessa kannata antaa varusteita. Vain 50 % ikäluokasta voi olla keskimääräistä parempia ja nykyisin "kruunu" katsoo tarvitsevansa vain noin 75 % ikäluokan pojista. Loput raakataan C- tai D-luokkaan.

Vierailija
16/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä isäukkoa. Kyllä armeijan käyminen on meille suomalaisille miehille itsestään selvää, ellei ole oikeaa syytä olla menemättä.

Ei se silti ole syy huutaa ja käyttäytyä noin.

Itse kävin armeijan normaalisti, vaikkei se mieluisin paikka ollut, kesken jättäminen tai sivari olisi ollut liian noloa.

Vierailija
17/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun poika pääsi reserviin vänrikkinä 15.6.2017 RUK kurssilta 249 ja isänsä ja minä oltiin todella ylpeitä.

Mitäpä lisäarvoa meinaat että tämä sun kommenttisi tähän keskusteluun tuo? Sun empatian puutteesta ja tilannetajuttomuudesta se ainakin kertoo. 

Vierailija
18/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, syitä keskeytyksiin on monia, mm. Sairastelu (usein kasarmit homeisia), aiemmat leikkaukset, joista jäänyt rasitusvaivaa. Rasitusastma jnejne. Sitten on toki miljoona muutakin syytä. Jos se intti ei pojalle sovi, niin sitten se ei sovi. Aina on olemassa myös siviilipalvelus :-)

Vierailija
19/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin poika saa mitään muutakaan elämässä aikaan jos tuolle tielle lähtee.

Vierailija
20/233 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos joutuu siellä systemaattosen kiusaamisen uhriksi? Joskus huono onni voi käydä.

Voi vaihtaa joukkuetta tai  vaikka koko komppaniaa.. omasta halusta se on kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi