Poika tuli armeijasta ja mies sai raivarin.
Minä en kuulemma osaa kasvattaa lapsia ja olen liian kiltti äiti, poika taas on selkärangaton, josta ei koskaan tule kunnon miestä?! Tällaisia asioita laukoo faktoina ja huutaen, vaikka eivät pidä paikkaansa. Haukkui niin pahasti ja rumasti omaa lastansa sekä vaimoansa, että aloin tosissaan miettiä olenko elänyt 20v täyden typeryksen kanssa. Perheemme on kriisissä ja jakautuu kohta kahteen leiriin, lapset ja minä vs. mies.
Kommentit (233)
Hyvät ihmiset!
Miksi käytte keskustelua poikanne, aikuisen poikanne yksityisestä asiasta.
Raivoatte siellä omissa ympyröissänne mutta tämä palsta, vaikka onkin nimettömien palsta, tämä on täysin väärä paikka poikanne asioitten käsittelyyn.
Poikanne tarvitsee nyt tukenne. Tämä on varmaan rankka päätös hänellekin.
Eli nyt nää poikien armeijan keskeytykset aloitteet riittää!!!
Terv. Sossutäti
Kun minä tulin aikoinaan rähinäremmin kanssa lomalle niin faija kusi hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun poika pääsi reserviin vänrikkinä 15.6.2017 RUK kurssilta 249 ja isänsä ja minä oltiin todella ylpeitä.
Olet ylpeä siitä että. poikasi on valmis menettämään elämänsä ja koko tulevaisuutensa elottoman kangaspalan sekä Globalisti-eliitin takia?
Saman eliitin joka halveksii poikaasi ja kriisin tullessa itse pötkii turvaan?
Noh, meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se isälle iso pettymys kun poika tulee takaisin cee luokassa. Isänsä jos vielä Vänrikki. Täytyy valistaa poikaa hyvissä ajoin ja nimenomaan isän. Ettei tule niitä ylläreitä.
Tälle sattumalutille (4 kh vrk) on aivan sama vaikka alkaisi totaaliksi/C-hepuksi. Suorastaan suosittelen sivaria, jos pelaa futista kilpatasolla - kentänhoitajaksi kunnalle ja saapi treenata niin paljon kuin lystää.
Mies raivostui kun poika kotiutui armeijasta tuoden mukanaan sieltä löytämänsä kundikaverin.
Toi on kyllä kamalaa, kun läheisestä ihmisestä paljastuu jokin tuollainen idioottipuoli. Tsemppiä pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös mies pillastui kun poika tuli maitojunalla kotiin keväällä. Mies räyhäsi ja huusi, lopulta söi pojan rintsikat!
Tää oli kyllä paras vähän aikaan! :D
Miehesi on se terapian tarpeessa oleva henkisesti epävakaa osapuoli. Ei lasten tehtävä ole toteuttaa mitään vanhempiensa naiveja unelmia. Yksikään lapsi ei ole tänne pyytänyt päästä eikä ole antanut lupaa synnyttämiseensä vaan on vanhempien itsekkäiden ja omahyväisten hankkeiden uhri.
Vierailija kirjoitti:
Armeijan käyminen ei ole itseisarvo. Jotkut käy, jotkut ei, kuka mistäkin syystä. En ihan ymmärrä tuota miehen reaktiota.
Itse en käynyt, koska olin armeijaikäisenä pahasti masentunut ja välillä myös itsetuhoinen. Ei minulle olisi voinut pyssyä käteen antaa. Vasta kolmenkympin jälkeen olen saanut pääkopan kuntoon, ja yli kolmikymppisiähän kukaan ei armeijaan enää kaipaile. Olen myös homo, mutta sillä perusteella en olisi asepalveluksesta itse luistanut. Eihän se minunkaan edesmennyt isä tykännyt, että olen armeijan välttänyt homppeli, mutta se ei ole minun vikani vaan isälläni olisi ollut peiliinkatsomisen paikka.
Tämäpä juuri. Armeija ei ole tai ainakaan sen ei PITÄISI olla itseisarvo.
Isäni oli sodan käynyt ja vaati meikäläistä ehdottomasti käymään RUKIN, hakeutumaan oikeustieteelliseen tiedekuntaan ja valmistuttua asettumaan pikkupaikkakunnalle hänen toimistonsa jatkajaksi.Armeijan kävin kunnon kesäloman vietettyäni, sain ylennyksen kersantiksi - ja hakeuduin täysin toiselle alalle kuin HÄN oli kaavaillut.Menestyin yrittäjänä mielestäni kohtalaisen hyvin, rakennutin perheellemme ison omakotitalon ja käynyt olen perheeni kanssa ja yksin yli 25_ssä maassa.Lankomieheni isä oli samanlainen, järjesti poikansa rukkiin. Mies ei ole pärjännyt toistaiseksi kuin yhden kesäheilan kanssa, yksi vaimo ymmärsi lopulta lähteä ja toinen kahdeksankymppinen terrorisoi hänen elämäänsä eläen myös tämän kustannuksella. Molemmat isät ovat jo edesmenneet. Itse en kadu hetkeäkään ratkaisuani, kutsuttiin jopa kertausharjoituksiin mikä merkitsi käytännössä viikon lomaa oikeista töistä.
Tunnen useita RUKin käyneitä. Joukossa on fiksuja ammatti-miehiä ja mukavia ihmisiä, myös muutama täysin idiootti.
Isäukon pitäs mennä ilmoittautumaan vapaaehtoiseksi kertausharjoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin poika saa mitään muutakaan elämässä aikaan jos tuolle tielle lähtee.
Itse oon saanut DI-tutkinnon aikaan, vaikka skippasin armeijan
Voihan sitä myös ryöstää mummoja tai tehdä pimeitä töitä yms. Joku voi olla ylpeä sellaisistakin onnistumisista ja aikaansaannoksista.
Jokaiselle on sota-aikana sijoitus olit käynyt armeijan tai et.