Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika tuli armeijasta ja mies sai raivarin.

Vierailija
18.07.2017 |

Minä en kuulemma osaa kasvattaa lapsia ja olen liian kiltti äiti, poika taas on selkärangaton, josta ei koskaan tule kunnon miestä?! Tällaisia asioita laukoo faktoina ja huutaen, vaikka eivät pidä paikkaansa. Haukkui niin pahasti ja rumasti omaa lastansa sekä vaimoansa, että aloin tosissaan miettiä olenko elänyt 20v täyden typeryksen kanssa. Perheemme on kriisissä ja jakautuu kohta kahteen leiriin, lapset ja minä vs. mies.

Kommentit (233)

Vierailija
201/233 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sairas.

Vierailija
202/233 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy kymmeniä tuhansia euroja armeijalelujen bensarahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/233 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi lienee reserviläispyrkyri?

Vierailija
204/233 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle lienee tärkeää, että saa totella sokeasti, ei tarvi ajatella liian abstrakteja ajatuksia?

Että on rautalankasäännöt joihin voi uskoa kun saa palkkioita ( ylennyksiä, mitaleja tms).

Vierailija
205/233 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se ap:n miehen raivari jatkuu ?

Monesko päivä tämä sitä jo on ?

Hanki ap, miehesi  jo lääkäriin,varsinkin  jos sillä on korkea verenpaine...

Jos se huuto taas  johtuukin ummetuksesta,niin anna sille itse vaikka peräruiske.

Vierailija
206/233 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki armeijaan viideksi vuodeksi.

Res ylilunt.

Vierailija
207/233 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HArkitsisin eroa.

Vierailija
208/233 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaanhan sieltä lomalle monta kertaa.

Vierailija
209/233 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon välein pääsee.

Vierailija
210/233 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 20 vuotta sitten olisi vielä jättänyt intin käymättä niin olisin pitänyt vässykkänä,mutta tänä

päivänä suomi on sellainen pas.kakaivo(ainakin hallituksen puolesta) etten tiedän onko enää puolustamisen arvoinen. Ja eipä sillä armeijalla näytä edes olevan mitään merkitystä, koska itsenäisyys on jo menetetty EU:lle ja meille jää enää maksajan ja "tuontiväen" hyysääjän rooli.

Vierailija
211/233 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukavempaa pelata äitskällä CS:ssää, kuin mennä itseään tyhmempien kanssa metsään.

Vierailija
212/233 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani ei kertakaikkiaan saanut nukuttua yhteistuvassa. Oli varmaan myös kiusaamista, lähinnä syrjintää ihonvärin takia. Se ei olisi muuttunut palveluspaikkaa vaihtamalla.

Vierailija
213/233 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kahlata koko ketjua lävitse onko ap avannut keskeytyksen syitä enemmän. Mutta jos oikeasti on hyvät syyt miksi ei voinut siellä olla, niin mies on kyllä ääliö.

Vierailija
214/233 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menisi armeijaan.

Vierailija
215/233 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä uskaltaisi mulle mitään kilareita vetää kun tietää mitä olisi vastassa. Sanoisin niin phasti takaisin ettei se kestä kuulla. Parempi olla hiljaa vaan!ihan lähtökohtaisesti tuollaisessa asiassa ei ole kyseessä sen miehen elämä, vaan sen pojan elämä! Poika on siinä iässä,että itse päättää asioistaa, eikä miehellä ole mitään asiaa siihen puuttua!

Vierailija
216/233 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just. Poika on siinä iässä että päättää itse omista asioistaan joten ajatelkaa nyt ennen kuin tulette repostelemaan pojan näin henkilökohtaisia asioita tänne palstalle.

Poika tarvitsee nyt vanhempien tukea sillä tämä on voinut olla hänelle tosi rankka ratkaisu.

Voisitte hävetä te muutkin keskusteluun osallistuneet.

Poikana haastaisin tällaisia asioita julkisesti jauhavat vanhemmat oikeuteen. Tämä on yt kuitenkin onneksi nimettömien palsta.

Vierailija
217/233 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä vika kun ei kasvattanut pojastaan Miestä. Purkaa omaa epäonnistumistaan muihin.

Vierailija
218/233 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käyminen ei ole itseisarvo. Jotkut käy, jotkut ei, kuka mistäkin syystä. En ihan ymmärrä tuota miehen reaktiota.

Itse en käynyt, koska olin armeijaikäisenä pahasti masentunut ja välillä myös itsetuhoinen. Ei minulle olisi voinut pyssyä käteen antaa. Vasta kolmenkympin jälkeen olen saanut pääkopan kuntoon, ja yli kolmikymppisiähän kukaan ei armeijaan enää kaipaile. Olen myös homo, mutta sillä perusteella en olisi asepalveluksesta itse luistanut. Eihän se minunkaan edesmennyt isä tykännyt, että olen armeijan välttänyt homppeli, mutta se ei ole minun vikani vaan isälläni olisi ollut peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
219/233 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa yritetään tällä hetkellä parantaa oloja naisten ja miesten yhteistuvilla. Varmaankin naisetkin nukkuvat ja tekevät aamutoimensa samoissa tiloissa pelkissä kasareissa?

Vierailija
220/233 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies pillastui kun poika tuli maitojunalla kotiin keväällä. Mies räyhäsi ja huusi, lopulta söi pojan rintsikat!