Kärkkäinen paskin ja hitain verkkokauppa
Miten tuolla ei osata hoitaa noita hommia ollenkaa?
Kommentit (78)
Sehän toimii just hyvin, nopeammat toimitukset kuin monella muulla.
Ei ole ollut ongelmaa. Perjantai aamuna tilasin. Lauantaina oli postissa. Osa paketista ilmoitettiin lähetettävän eri päivänä jo tilatessa. Koska tuli kauempaa. Meni 2 päivää.
Kolme kertaa olen tilannut eikä ole ollut ongelmia.
Uudistetut nettisivut on hitaammat kuin aiemmat, ainakin mobiilikäyttäjälle.
Älyttömän nopea toimitus oli, kun tilasin joululahjoja lapsille tällä viikolla. Maanantaina tilasin ja keskiviikkona oli paketti jo noudettavissa.
Mutta kuka haluaa ostaa 100gr presidenttikahvia 129 eurolla?????
Ihan sairasta. Tällaista Kärkkäinen viitsiikin mainostaa.
Usein olen tilannut ja aina tavara saapuu nopeasti ja tavara on sitä mitä on tilattu. Viimeksi moottorikelkan telapyöriä.
Hitaat sivut, oliko väliaikainen ongelma en tiedä mutta toooodella nopea toimitus.
Tämä on perätön viesti asia on juuri päin vastoin eli paketit saapuvat noin 2-3vrk.n sisällä.
Suuri kiitos heille nopeasta toimituksesta!
Muuten oikein hyvä, mutta ne nettisivut ovat HIIIIIIIIIITAT.
Eilenki ehdin syödä voileivän, kun odotin, että olisi näyttänyt seuraavaa sivua ämpäreistä ja pesuvadeista.
Hyvin on toiminut, nopea toimitus ja tavarakin on ihan laadukas, ainakin se mitä oon tilannut, edullista moniin muihin verrattu, siis sama tuote
Aina tullut nopeasti, toissaviikolla tilasin torstai-iltana, paketti oli lähtenyt pe aamuna ja oli postin automaatissa lauantaina, ei ois voinut nopeampaa olla, yllätti tuonkin postin nopeus.
Kärkkäisellä on ehkä nopein toimitus kaikista verkkokaupoista, joista oon tilannut.
Mistään muualta ei tavarat tule yhrä nopeasti kuin kärkkäiseltä.Tilaan aina sieltä jos tarve.
P ä i n v a s t o i n !
KÄRKKÄINEN on Suomen nettikaupan kingi. Aina ollu nopea toimitus. Ei mitään valittamista. Ja hinta/laatusuhde passeli.
Katson aina ekana Kärkkäiseltä löytyykö tarvitsemaani tuotetta ja jos löytyy, niin tilaan yleensä aina sieltä, koska edullisin hinta, nopein toimitus ja tuote juuri se mikä piti ollakin.
Nyt äkkiä Kärkäisen verkkokauppaan. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin tänään tiistaina 9.12.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka haluaa ostaa 100gr presidenttikahvia 129 eurolla?????
Ihan sairasta. Tällaista Kärkkäinen viitsiikin mainostaa.
Moni ostaa
Kerran olen sieltä tilannut ja ei mitään ongelmaa sillä kertaa.