Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on pahin matkija, jonka olen tuntenut

Vierailija
17.07.2017 |

Siis mitä ihmettä? Jos vaikka sanon että haluaisin vaaleanpunaisen laukun niin kohta sen hän jo omistaa. Tiedän että en voi varata mitään, mutta eihän se nyt kovin kohteliasta ole. Kun ystäväni näki tuttumme päällä eräänlaisen asun, niin toki hänellä oli kohta samanlainen. Kun hän näki minun pitävän takkia olalla, niin tietty hänenkin oli takki laittaa samalla tavalla. Jos sanon, että pidän keltaisesta vaatteissa, niin hänkin alkaa ostaa keltaisia vaatteita. Lisäksi ystäväni aina väittää käyneensä kaikkialla. Jos vaikka olemme kaupungilla ja ehdotan että mennäänkö vaikka Pizzariumiin, kun en ole ikinä käynyt, niin ystäväni sanoo heti että joo se on kiva paikka. Sitten kysyn mitä kannattaisi tilata, nii hän ei osaa sanoa mitään ja on muutenkin vaivautunut ja kiertelee ja kaartelee! Eikö voi vaan sanoa suoraan että ei ole ennen käynyt. (Tätä tapahtuu usein) Ystävälläni on myös muita raivostuttavia tapoja kuten päälle puhuminen ja hän ei ikinä jaksa kuunnella muiden juttuja vaikka itse jauhaa samasta asiasta tunnin. Onko kellään fiiliksiä tästä? Ärsyttääkö teitäkin?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen liiankin hyvin 😰 Ystäväni matki minua kerran jopa nimessä jonka olin antamassa lapselleni...

Vierailija
2/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ala-asteella rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matki takaisin!

Vierailija
4/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan koskaan törmännyt tälläiseen tapaukseen, koska se on rasittavaa myös aikuisen mielestä:)

Vierailija
5/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan koskaan törmännyt tälläiseen tapaukseen, koska se on rasittavaa myös aikuisen mielestä:)

En tietäisi vaikka olisin, koska ei voisi vähempää kiinnostaa ystävien vaatteet ja maneerit.

Okei, päälle puhuminen ja hölöttäminen on tietysti ärsyttävää ja ymmärrän että se vaivaa, mutta muuten vaikutat kyllä vähän hölmöltä.

Vierailija
6/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kiva, että kelpaat idoliksi?

7/89 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsuudesta saakka ollut vastaavia kavereita. Viimeisen heivasin elämästäni muutama vuosi sitten ja voi että kun olen ollut onnellinen! Oli oikeesti aika rankkaa, kun toinen teki kaikkensa, että saisi elää samanlaista elämää.

Vierailija
8/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihmiseltä, joka ei itse ymmärrä miten käyttäytyy, vai luuletko että tuo olisi jotain tahallista kiusaamisen tapaista?

Voi olla, ettei itse edes tajua tuota. En ymmärrä miksi joku tekisi noin tarkoituksellakaan. Oletko ottanut asian puheeksi, ja jos, niin mitä kaverisi on sanonut siihen? Kannattaa sanoa sille siitä, jotta ainakin tajuaa miltä muiden silmissä vaikuttaa, jos ei vielä tajua.

Vierailija
9/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietäisi vaikka olisin, koska ei voisi vähempää kiinnostaa ystävien vaatteet ja maneerit.

Okei, päälle puhuminen ja hölöttäminen on tietysti ärsyttävää ja ymmärrän että se vaivaa, mutta muuten vaikutat kyllä vähän hölmöltä.

Matkija bongattu!

Vierailija
10/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen liiankin hyvin 😰 Ystäväni matki minua kerran jopa nimessä jonka olin antamassa lapselleni...

Mulle kävi myös näin. Sukunimeä ei sentään vaihtanut samaksi kuin lapsellani.

Vierailija
11/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tehdä jäynän sanomalla että aiot ostaa jonkun tyhmän näköisen vaatteen vaikka et oikeasti aiokkaan. Sitten hän ostaisi sellaisen.

Vierailija
12/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kehua tavaroita joista et tykkää.Oikein rumia ja kalliita.

Vierailija
13/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotenkin mielikuvitukseton elämä ja ystäväpiiri. Ahdistavaa. Parikymppiset luulee aina olevansa ensimmäisiä jotka keksii ja löytää asioita, vaikka ne olisi olleet olemassa jo kymmeniä vuosia. Värit ovat olleet olemassa niin kauan kuin elämä.

Vierailija
14/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala väittää, että pidät inhokkiväristäsi ja katso vierestä kun hän ostaa rumia vaatteita.. Tätä voi toki soveltaa. Sano rumasta laukusta, että onpas hieno.

Mutta eniten mua ärsyttäisi toi valehtelu, ja päälle puhuminen, sekä kiinnostuksen puute asioihin.

Mulla ja mun parhaalla kaverilla on aikalailla samanlainen tyyli, joten jos käydään yhdessä shoppailemassa, niin vähintään puolet niistä vaatteista on samanlaisia. Ja mua ei haittaa yhtään, vaikka kuljettaisiin samanlaisissa vaatteissa. Jos näyttää hyvältä molempien päällä, niin miksi ei. Samalla sitä saa tyylivinkkejä. Sama kengät ja laukut, yleensä kyselen mistä on ostanut, kun on niin hienot, mutta läheskään aina en niitä osta, sillä ystävälläni vähän kalliimpi maku kuin minulla. En ikinä käyttäisi yli 100e kenkiin, mutta hän ostaa kevyesti 200e kenkiä. Toisaalta itse matkustelen sitten niillä rahoilla senkin edestä.

N22

Vierailija
15/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ootte sitten kavereita ihmisten kanssa, jotka teitä ärsyttää?

Kai niissä on jotain hyviäkin puolia?

Ei kaikkien kanssa tartte olla kavereita.

Vierailija
16/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tälle on olemassa joku nimi ja jossain pisteessä ihan mielisairaus.

Vierailija
17/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siskoja joiden kanssa vaatteita ja tavaroita on kierrätetty ja vaihdeltu, meistä on normaalia haluta samaa kuin toisella on. Samoin ystäväni ovat olleet sellaisia joiden kanssa osteltu samanlaisia vaatteita ehkä eri värisinä ja samoja tavaroita pienillä variaatioilla.

En tajunnut joidenkin olevan niin mustasukkaisia että suututaan jos joskus on jotain samaa. Olen pitänyt heitä ylpeilevinä ja ylemmydentuntoisina jos ovat alkaneet vihjailla etten saisi ostaa samantyylistä. Jos tuon takia pistetään välit poikki niin ei paljoa menetä.

Vierailija
18/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samanlaisia. Jos kokeilen kaupassa jotain kivaa takkia, ystävä on heti paniikissa kokeilemassa samaa. Tuntuu että hän ei yhtään voi nauttia siitä, että minä näyttäisin hyvältä. Päinvastoin, eli on siis kateellinen. Tuollaiset ystävät kannattaa vähitellen karistaa kannoiltaan. Tai sitten sanot tosi suoraan että lopeta jo tuo matkiminen!

Vierailija
19/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei edes ole ystäviä...

Vierailija
20/89 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin välit poikki ihmiseen joka luuli minun matkivan häntä kun ostin samaa väriä tai samaa merkkiä kuin hänellä. Esimerkiksi Moccamaster olisi saanut olla vain hänellä. Hän maalasi puutarhakalusteensa sinisiksi sen jälkeen kun olin ostanut siniset pimennysverhot mutta vihjaili minun matkineen häntä värin valinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi