Mitkä ilmiöt, muotivillitykset yms. ovat vuosien varrella ärsyttäneet teitä eniten?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Body positive aatteen nimissä lihavuuden juhlimista. Tätä mm iltalehti jaksaa tuputtaa lakkaamatta, joka viikko joku "vartalopositiivinen instagram bloggaaja näyttää rohkeasti tilillään, miltä aidot naiset näyttävät". "Tältä sarjakuvasankarit näyttäisivät, jos he olisivat todellisia ihmisiä" ja kaikki tietysti ylipainoisia. Tietysti. Aidot naiset ei ole normaalipainoisia. Saatana
Tai sitten olet vain ymmärtänyt väärin body positiven, eli sen, että kaikki eivät ole samanlaisia eikä siinä ole mitään vikaa. Laiha, normi, pulska, niin se vain menee, eikä kenenkään pitäisi hävetä itseään. Ei koskaan. Tosin ikää kun tulee niin sitä lakkaa häpeämästä omia kilojaan. Itse laihduttanut ja kilot takaisin sairauksien myötä, taas dieetillä ja mietin, että miten jaksan, ehkä vielä muutaman vuoden mutta sitten annan olla kun mitä sitä nyt keski-ikäisen akan tarvitsekaan näyttää parikymmpiseltä :).
Itseäni ärsyttää ehkä eniten rumat kengät. Aina. Rakastan korkoja ja kauniita kenkiä, kammoksun crocseja jotka ovat pihahommiin sopivat. Mutta sekin vain mielipide :)
Onko belfiet jo mainittu?
Ja se, että mennään salille treenaamaan perzettä ja sitten otetaan belfie. Vähän kuin tikkujalkaiset nuoret miehet, jotka tekevät vain hauiskääntöjä..
Verkostoituminen
Ennen sitä sanottiin nuoleskeluksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Converse-kengät aikuisilla (vanhoilla +30 v) ihmisillä. Johtuu siitä, kun nämä tennarit olivat muotia ollessani ala- ja yläasteella. Niistä tulee mieleen lasten kengät ja ne näyttävätkin mielessäni lasten ja nuorten kengiltä. Itsekin käytin sellaisia lapsena, eri värisiä.
Mutta saa ihmiset käyttää mitä kenkiä haluavat, vaikka minulla onkin tällainen mielikuva niistä. Jossain vaiheessa tuntui että kaikilla oli sellaiset ja mietin että nyt nämä lasten kengät ovat sitten massamuotia.
Vähän sama kuin Kuomat aikuisella? Voi käyttää, käytetäänkin ja kokoja tehdään, mutta silti se mielikuva 😂
Originellit lumihiutalehipsterit käyttääkin :)
Vierailija kirjoitti:
Suoristetut hiukset joita mt-ongelmaisen pakkomielteisesti nyitään ja suitaan koko ajan kädellä.
Pitkä tukka, jonka latvat vedetään eteen rinnoille eikä taakse jää yhtään karvaa.
Siittiöt otsalla ym kulmakarvakammotukset.
Kardashian-kuminaamat ja niiden ihailu.
Implantit, missä vaan. Pyllyssä, rinnoissa, huulissa jne.
Housut joissa vetoketju on näkyvissä "seksysti".
Alushousut näkyvillä: lantiofarkut ja stringit, Britneyn "hei puin punaiset stringit näiden farkkujen päälle seksyy", Lady Gagan aloittama "puen vain nämä alushousut ja lähden kaupungille".
Tahmaiset huulikiillot "kärpäspaperi".
Emotukka.
Tukka, jossa on niin paljon tököttiä, ettei se liiku. Esim. otsatukka pysyy ulkonakin liikkumatta otsalla.
Tätipallo-kampaus (lyhyehkö, tupeerattu "tuuheaksi").
No se räväkkä kokkolatukka.
Pitkä tukka joko suoristetuilla suikaleilla, vedettynä nännien päälle suittavaksi tai ne täsmälleen samannäköiset missikiharat paksulla tökötillä käsiteltyinä.
Pankkineititukka. Periaatteessa hyväkuntoinen, mutta maailman tylsin. Takaa vedetty tasoitus kuin viivottimella.
Naamassa ei saa olla huokosia! Ihmisillä!
Kaikki filtterit naamassa kuvissa ja duckface, sparrow face, aasiailmeet ja eleet "ooh tälleen söpösti teen käsillä näin kato ja oon tosi söpö enkö olekkin". Ei se perunanaama muutu animenaamaksi vaikka käsimerkkejä olisi vieressä tai etusormi suun vieressä.
Sori kokkolalaiset! Se on KOUVOLATUKKA.
Eniten ärsyttää se, että yhden trendin ollessa vallalla, ei mitään muuta tyyliä meinaa kaupoista löytyä. Samoja juttuja joka puolella. Kun tarttet pillifarkkujen aikana siistit leveämmät farkut, ei meinaa löytyä. Kun tarttet tukevammat "tolppakorokoiset" kengät, kaupat on täynnä vain kiilakorkoja. Kun tarttet niukan A-linjaisen hameen tarjolla on pelkkää monikerros-pitsirömssyä, jne jne. Tän kesän alussa etsin oranssia neuletta, niin joka saakelin rättikauppa oli täynnä lohen-vaaleanpunaista, tai haaleaa roosaa, mutta ei oikein mitään räväkämpää.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää se, että yhden trendin ollessa vallalla, ei mitään muuta tyyliä meinaa kaupoista löytyä. Samoja juttuja joka puolella. Kun tarttet pillifarkkujen aikana siistit leveämmät farkut, ei meinaa löytyä. Kun tarttet tukevammat "tolppakorokoiset" kengät, kaupat on täynnä vain kiilakorkoja. Kun tarttet niukan A-linjaisen hameen tarjolla on pelkkää monikerros-pitsirömssyä, jne jne. Tän kesän alussa etsin oranssia neuletta, niin joka saakelin rättikauppa oli täynnä lohen-vaaleanpunaista, tai haaleaa roosaa, mutta ei oikein mitään räväkämpää.
Ja kun vihdoin löydät etsimäsi hinta on sitten niin suolainen, että mietit 10x kannattaako rahoja tuhlata tähän vaatekappaleeseen. Kiva niille, joilla ei ole hirveästi rahaa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Kansan lihominen kun hoikkana pienenä naisena en saa enää istuvia vaatteita mistään.
Onnea vaan pienelle ja hoikalle mielellesi. Se mahtuu sentään mihin vaan aivokoppaan.
Pilottitakista, vai mikä bomber se nykyään on, tulee mieleen uusnatsit ysäriltä. Aina ja väistämättä.
Onhan se muutenkin hirveä.
Laiska artikulointi, monet laulajat syyllistyy tähän. Pahin lienee Anna Puu "mä tarvin vielä yhdennyönnaikaa" 😖
Social justice warriotit. Eivät itse edes älyä, kuinka paljon oikeasti vaikeuttavat ihmisten elämää. Haluavat että kaikki valkoiset miehet laitettaisiin yhdelle saarelle ja annettaisiin kuolla sinne. Haluavat siis periatteessa sukupuutto ihmisille.
Turha kauneuskirurgia, turhanpäiväinen nykymusiikki.
Käyttäjä2351 kirjoitti:
Social justice warriotit. Eivät itse edes älyä, kuinka paljon oikeasti vaikeuttavat ihmisten elämää. Haluavat että kaikki valkoiset miehet laitettaisiin yhdelle saarelle ja annettaisiin kuolla sinne. Haluavat siis periatteessa sukupuutto ihmisille.
Ja niin. Jäisihän tuossa mustat miehet ja aasialaiset.. Mutta joko halutaan sukupuuttoa tai rodunmuutosta. Koska mitäs nyt helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vaiheessa ihmisten kauloille ilmaantui jonkinlaiset rätit riippumatta vuodenajasta tai lämpötilasta.
Sitten kun ne kiedotaan kaulaan sen näköisesti kuin päiväpeitto olisi mytyssä :D
Ja jos kyseessä kallis huivi niin sen merkkilogo, tai pesulappu jossa logo, käännetään niin että vastaantulijat ymmärtävät satavarmasti sen olevan kallis huivi. Sitten sitä (merkki)myttyhuivia käytetään jopa varvastossujen ja hellemekon kanssa :D
Olenkohan ihan väärässä, minulle tuli räteistä aivan toinen mielikuva… :D
Telkkarista näytettävät suomalaiset lähiömammasarjat, jossa kamerat suurin piirtein tungetaan kohtuun kun kuvataan murekkeiden puskemista!
nimim. Kaipaan lisää kaunista glamouria telkkariin eikä mitään ankeaa rupulähiömeininkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vaiheessa ihmisten kauloille ilmaantui jonkinlaiset rätit riippumatta vuodenajasta tai lämpötilasta.
Sitten kun ne kiedotaan kaulaan sen näköisesti kuin päiväpeitto olisi mytyssä :D
Ja jos kyseessä kallis huivi niin sen merkkilogo, tai pesulappu jossa logo, käännetään niin että vastaantulijat ymmärtävät satavarmasti sen olevan kallis huivi. Sitten sitä (merkki)myttyhuivia käytetään jopa varvastossujen ja hellemekon kanssa :D
Olenkohan ihan väärässä, minulle tuli räteistä aivan toinen mielikuva… :D
Ai rätti päässä, tai terveyssiderätti kaulan ympärillä?
Kaikenlaiset haalarit! Lappuhaalarit, lasketteluhaalarit, olohaalarit jne.
Siis miten hankala meidän naisten ensinnäkin käydä pissillä kun on sellainen päällä.
Sama koskee bodyjä eli joudut availla niitä haaruksen neppareita tai vetää koko bodyn päältä pois ennenkuin voit pissiä.
Vierailija kirjoitti:
Jättiperseet. En tajua ollenkaan, vielä 10 vuotta sitten ihanne oli pieni takamus mikä edelleenkin näyttää hyvältä. Varsinkin belfiet ovat äärimmäisen noloja, mahtaa naisia hävettää kuvat kymmenen vuoden päästä. Samalla logiikalla pienet rinnat kai tulevat kohta muotiin tai iso maha. Yäk
Tämäkö sitten on kaunista katseltavaa? https://www.google.fi/search?rlz=1CDGOYI_enFI711FI711&hl=fi&biw=375&bih…:
Yleensäkin se, että jos et ole Facebookissa, Instagramissa jne. olet outo ja ulkona kaikesta. Minua ahdistaa se, että kaikki pitää nykyään jakaa netissä. Sinun pitää verkostoitua, kommentoida muiden päivityksiä, tykkäillä ja julkaista itse. Minä en vaan jaksa.
Mene Tall-mallistoon nettikaupassa. Lyhyet puolestaan Petiteen ja lihavat Plus jne mallistoihin. Problem solved.