Poika haluaa kurahousut
13v poila haluaa kunnon kurahousut vaikka hänellä on xxlässästä ostettu vettä pitävää ohut tuulitakki ja ns aikuisten sadehousut. Siis pitäisikö ostaa hänelle ne kurahousut ja sanoa maksa itse vai ostaa hän ei yleensä käy sateella ulkona.
Kommentit (299)
Miksipä ei jos poika haluaa. Vähemmän pyykkiä.
mun exälläni oli sadeasufetissi. Tykkäsi siitä miltä kuminen puku tuntuu. Omisti paljon sadeasuja. TYkkäsi myös kaasunaamareista.
Miksi tää pedofantasia on nostettu poiminnaksi?
Olisin huolestuneempi, jos tuon ikäinen poikasi haluaisi tyköistuvat latexhousut.
Poika ajeli tänään mopoa sadepuku päällä ja itse halusi laittaa.
Hyvä että on fiksujakin lapsia.
Kurahousu-Pertti istuu kotona kurahousut jalassa ja kirjoittaa AV:lla.
Tää on kyllä yksi sairaimmista ketjuista mihin olen täällä törmännyt...
Miksi tää ketju on aina poiminnoissa, kuukaudesta toiseen, ja sitten ihan tavallisia ketjuja poistellaan??
Tottakai nyt pojalle kurahousut oikein kunnon henkseleillä ja lahkeiden suossa kunnon kuminauha. Kyllä 13v. saattaa vielä kurahousuja vaatia ja äiti tietysti ostaa ne hänen pikkupojalleen, josta ei taida aikuista tullakkaan ennen kuin tyttö kaverin löytää itselleen.
Suomen päiväkotikäytännöt selvästkin traumatisoivat ihmisiä. Pitäisiköhän päiväkotien luopua kurahousupakosta?
[/quote]
Jotkut pelkää että järkevää lasta kiusataan, erottuu keskiverto trampoliinikakaroista, tulevista aamulypsyaikuisista. Pahimmassa tapauksessa ajattelevat aikuisena liikaa eivätkä perustakaan prismaperhettä.[/quote]
Repesin :)
Voisihan poika säästää viikkorahoista kurahousuja.
Jos ostat pojalle muutenkin kaikkea järkevää mitä tarvitsee niin miksei.
Jos on pienikokoinen niin 140 menee hyvin vielä.
Vaihto-oikeus on rajatun ajan kannattaa katsoa ennen kurakelejä.