Deittipalstojen kuluneimmat ja ärsyttävimmät sanonnat
Rohkeasti vaan viestiä tulemaan, en mä pure (ainakaan kovaa)
Elämän pituinen matka
Kainalopaikka vapaana
Itsestään huolta pitävä
Argggh.... Laittakaa lisää
Kommentit (131)
Ennen muinoin etsittiin seuraa "kaikista 18-100-vuotiaista". Säälin aina 101-vuotiaita ja vanhempia.
"Ihan kaveripohjalta" - mitähän sekin lienee?
"Hakusessa ihan tavallinen" mies tai nainen. Suoraan sanottuna en ymmärrä, miksi kaikki tuntuvat haluavan ihan tavallista kumppania.
"Paikka auki". Saako esittää palkkatoivomuksen?
"Juuri sinä..." Muutenhan lukija ajattelee, että kirjoittaja tarkoittaa vieressäni istuvaa henkilöä...
En ole pyörinyt palstoilla vuosiin, mutta joskus näki näitä:
- "jos vaikka kemiat natsaisivat"
- "en/et ole eronnut etkä karannut"
- "vankipoika" (tekeekö vankila miehistä poikia?)
typerintä tässä on, että näin komeana miehenä saan paljon viestejä vaikka kirjoittaisin mitä. Vaikka harrastuksiin, että kyttään portaiden alla jos sattuisi pääsemään kurkkaamaan hameen alle.
Kiinnostaa toki, mutta en ole niin naiivi, että uskoisin jokaista deittipalstan väittämää todeksi. Ja pitää ne seksitaudit ja ehkäisyt pystyä tavatessa puhumaan ja varmentamaan joka tapauksessa, oli niistä mainittu ilmoituksessa tahi ei.
Vierailija kirjoitti:
Poseeraaminen auton/moottoripyörän/veneen kanssa. Kuva itsestä peilin kautta. Kuva, jossa ei näy hymyä.
Ja se kuva itsestä erittäin likaisen vessanpeilin kautta. Hammastahnaroiskeet, rätinjäljet ja paljas ylävartalo 🙈
Ensin kerrotaan itsestä joku "paljastus" ja heti perään: "Joko juoksit karkuun? :)" Tähän toivotaan tietysti vastaukseksi, että lapsesi/sairautesi/velkasi/vankeustuomiosi ei haittaa ollenkaan. Entä jos haittaa? Pitäisikö sitten vaan sanoa suoraan, että suloinen lapsesi on minulle ylitsepääsemätön turnoff?
"Asun täällä maalla ja kerron heti, että kerrostalossa voin tulla vain käymään. Harrastan kaikkea, mitä maalla vaan voi tehdä eli metsästystä, kalastusta ja tilanpitoa. Elän siis kaiket päivät ulkosalla töitä ja harrastuksia tehden." - Missä välissä nämä turajussit treffailee?!
"Kysymällä selviää enemmän" - kuka oikeesti jaksaa alkaa haastattelemaan jotakuta, jos ei mitään ennakkotietoja? Laiskojen repla
"Ylikäytän sarkasmia" jne - eli oot vähän k-pää? Yhtäkkiä kaikki on olevinaan niin sarkastisia että... Sama huumorintajuisten kanssa. Itseironia uppoais paremmin.
Negatiivisten puolien listailu - ok, jos oot niin hirveä, miksi ees haet seuraa?
"En tiiä mitä haen mut jotain kuiteski" - jospa sit eka selvittäisit sen ja tulisit sit takas
Pitkä lista erilaisia hymiötä, ei jaksettu kirjoittaa tekstiä
Vierailija kirjoitti:
"Asun täällä maalla ja kerron heti, että kerrostalossa voin tulla vain käymään. Harrastan kaikkea, mitä maalla vaan voi tehdä eli metsästystä, kalastusta ja tilanpitoa. Elän siis kaiket päivät ulkosalla töitä ja harrastuksia tehden." - Missä välissä nämä turajussit treffailee?!
Siinä samalla kun tehdään niitä tilan töitä.
T: yhen semmosen vaimo
Kun hain seuraa netistä ikäluokasta 18-25 niin teki mieli repiä kassit irti jokaiselta 30+ mieheltä joka laittoi jotain tämän suuntaista:
"Hei. En nyt ihan mahdu sun ikähaarukkaan, mutta oon sitä mieltä, että mun kohdalla sun täytyis tehdä poikkeus. Lupaan, ettet kadu."
Mikä jesus siinäkin on niin vaikea ymmärtää, että jos etsisin vanhaa miestä, niin mun haarukka olisi varmasti jotain ihan muuta kuin 18-25.
Ja ne nimimerkit.
"Uneton Kouvolassa/Huittisissa/Porvoossa/Maailman peräröörissä"
"Missäoot"
"Sulleomax"
"Dude/Make/Repe/Jarkkis/Mörrimöykky/Nallekarhu/Superman/King/Pover//Halipula/Camelman/"
"Sielunkumppani"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nämä deittipalstat ei ole mun juttu, mutta kokeilen nyt kumminkin."
"En tiedä miksi eksyin tänne." Me muutko tiedetään?
"Ei yhdenyön juttuja." Mitä hittoa? Kahden, kolmen, neljän... -yön jututko sitten kelpaa.
"Varatut voi hypätä seuraavaan profiiliin." Ja tämäkö tietää että siinä seuraavassa profiilissa juuri etsitään varattua. Tuntuu että kaikki voivat hypätä seuraavaan profiiliin.
"Varatut voivat hypätä seuraavaan profiiliin" ei sisällä mitään lupausta siitä, että seuraavassa profiilissa olisi juuri varatulle sopiva tyyppi. Sillä tarkoitetaan ihan vain sitä, että tähän profiiliin on turha tuhlata enemmän aikaa, vaan kannattaa jatkaa etsintää.
Ja etkö ihan oikeasti tiedä, mitä tarkoittaa yhden yön juttu?
Tiedän kyllä mitä tarkoittaa yhden yön juttu. Ei ollut siitä kyse. Nämä seuraavaan profiiliin hyppäämiset ja yhden yön jutut, on vaan läpeensä tyhmiä ja kuluneita tapoja ilmaista asiaa ja antavat kirjoittajastaan "muka-fiksun" eli typerän kuvan.
Olen itse ajatellut laittaa jotain sen tyyppistä, että "Olen läskiperseinen keski-ikäinen ja värjään harmaita piiloon. Etsin seuraa, mielellään pidemmäksi aikaa mutta näin pakkoselibaatissa pelkkä panokin on plussaa." En ole koskaan katsellut mitään deittipalstaa. Mahtaisiko tuolla irrota?
t. N42
"Hei, nauretaas vähän niille uusille tyypeille sinkkuskenessä, kun itse olemme olleet täällä ylpeästi jo vuosia!" -ketju.
Hieman paradoksaalista, mutta jatkakaa toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorekas +60v....
Aaaarrrrgggghhhhh!!!!!
Joo, ylipäätään nuorekas-sanan käyttö. Kaikki ovat niin h-tin nuorekkaita.
Kiinnostas tietää mikä tekee ton ikäsestä "nuorekkaan?" :D Keskenkasvuisuus ja lapsellisuus? Vai tuntisinko mä kakskymppisenä että puhun ikäiseni kanssa viime viikonlopun festarireissusta vaikka toinen näyttää ihan joltain mun isän kaverilta? :D
Tietenkin se, että näyttää ikäistään nuoremmalta ja on kiinnostunut asioista, joista oma ikäryhmä ei ole yleisesti kiinnostunut.
Esimerkiksi matkusteleva, baareissa käyvä ja urheileva 60-vuotias vaikuttaa helposti nuoremmalta kuin asuntoonsa jämähtänyt ja eläkeikää odottava.
Tämä. On hämmentävää, miten erilaisia noin 60 vuotiaat voivat olla.
Esimerkkinä omat vanhemmat ja parhaan ystävän vanhemmat. Kaikki mahtuvat 60-65 -ikävuoden välille. Omat vanhemmat ovat vielä kiinteästi työelämässä, matkustelevat ja tekevät kaikenlaisia asioita. Käyvät messuilla, näyttelyissä ja esimerkiksi katsomassa formulakisoja. Internetin kautta varataan lentolippuja ja hotellihuoneita, etsitään tietoa jne. (huomioitavaa on, että vanhemmat olivat internet-tietokonevastaisia silloin kun olin lukiossa ja eka tietokone hankittiin). Ystäväpiiri on laaja ja sen kanssa harrastetaan mm. golfia, kalastusta, mökkeilyä ym.
Parhaan ystäväni vanhemmat taas ovat jääneet pois työelämästä. Päivät kuluvat puutarhaa / pihaa hoitaen. Välillä käydään jollain kansalaisopiston kurssilla. Uutiset pitää katsoa 6x päivässä. Matkailuautolla tehdään kerran kesässä reissu sukulaisiin. Tämäkin pe-su välisenä aikana. Parin vuoden välein tehdään pakettimatka Lanzarotelle. Bussi hakee melkein kotioven edestä. Teatteriretki 20 km päähän lähikuntaan on kesän kohokohta. Illalla mennään viimeistään klo 21 nukkumaan.
Sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut
Leikkimielellä tositarkoituksella
Vierailija kirjoitti:
Kun hain seuraa netistä ikäluokasta 18-25 niin teki mieli repiä kassit irti jokaiselta 30+ mieheltä joka laittoi jotain tämän suuntaista:
"Hei. En nyt ihan mahdu sun ikähaarukkaan, mutta oon sitä mieltä, että mun kohdalla sun täytyis tehdä poikkeus. Lupaan, ettet kadu."
Mikä jesus siinäkin on niin vaikea ymmärtää, että jos etsisin vanhaa miestä, niin mun haarukka olisi varmasti jotain ihan muuta kuin 18-25.
Taisit kuitenkin nauttia siitä, koska et pistänyt yksityusasetuksista estoa muille kuin 18-25 vuotiaille?
Ja jos tinderissä kohtaa vastaavan ongelman niin voisi miettiä miksi tykkää pappojen kuvista.
Yhdyssanavirheet ja surkea kirjallinen itseilmaisu karkottavat. Jos ei osaa kirjoittaa, ei osaa myöskään keskustella eikä ymmärrä kuulemaansa ja lukemaansa.