Kertokaa kamalista naapureista!
Ap aloittaa..
Asumme tiheään rakennetussa asuinalueella kerrostalossa, kerrostaloista näkee aika hyvin muihin taloihin. Tässä asuttu nyt 2vuotta ja naapurit ovat itseasiassa aika kamalia. Itse en asuntoa tahdo vaihtaa vaikka naapurit ovat kamalia.
Huhtikuu 2015
Naapurin vanharouva oli nähnyt että vedän kissaa hännästä, oli kiikareilla katsonut asuntooni. Ilmoituksen hän teki, eläinsuojelu tuli käymään meillä.
Ja ei, en ole vetänyt kissaani hännästä. Ilmoitus perätön.
Syyskuu 2015
Yläkerran naapuri tehnyt ilmoituksen että asunnossamme on huumeita, asunnossa riidellään ja että hän näki kun epämääräisiä ihmisiä tuli asuntoomme.
Poliisit tulivat käymään illalla.
Ja ei, en ole rikollinen, eikä kotonani löydy huumeita eikä epämääräisiä ihmisiä. Olin poliisien tullessa nukkumassa, heräämässä aamulla kouluun.
Helmikuu 2017
Naapurin vanharouva oli tehnyt taas ilmoituksen että olen kännissä ajanut taloyhtiön ulkovarastoa päin. Noo....
Poliisit olivat käyneet asunnollani, en ollut kotona. Soittivat minulle. Ja ei, en omista edes autoa enkä ollut kotona kyseisenä iltana.
Onko muilla kokemuksia ihanista naapureista?
Kommentit (226)
Pahimmat on asuneet maakunnissa ja kivoimmat pk-seudulla.
Onko ap:llä irokeesi tai niittejä naamassa? Muuten vaikea ymmärtää.
No, erään sukulaisen naapuriin muutti "mielenkiintoinen" porukka. Omakotitalo laitettiin vuokralle. Huutelua, haistattelua, eräs nuorempi nainen fyysisesti kävi käsiksi iäkkääseen sukulaiseen ja töni maahan niin, että tämä sai mustelmia. Lisäksi heiteltiin kaljatölkkejä rajan yli, käytiin kaatamassa tuhkakuppi aidan yli, aitaan peruutettiin tahalleen yms. Ja nämä sukulaiset on aina tulleet naapureidensa kanssa toimeen. Koko show lähti siitä, kun eivät suostuneet lainaamaan rahaa, kun yksi tuli pyytämään bensarahaa lainaan heti muuttonsa jälkeen. Siitä lähtien alkoi vihamielisyys. Sitten poliisien käynnit pahensi tilannetta.... Tilanne ratkesi, kun nämä vuokralaiset sai häädön vuokrien takia. Omistajaa ei muu käytös kiinnostanut, koska sai sossusta hyvää tuottoa huonokuntoisesta asunnostaan.
Ei tää nyt niin kamala ole vaan enemmän naurattaa. Olen asunut 25 vuotta samassa talossa erään vanhemmannaishenkilön kanssa ja tuleehan siinä naamat väkisin tutuksi vaikka viereisissä rapuissa asutaan. Kyseinen henkilö tekee aina kohdatessa kaikkensa ettei tarvitse tervehtiä ja kohdata naapuria. Häntä alkaa kovasti kiinnostaa pensaat, puiden latvat, naapuritalojen katot yms jotta ei tarvitsisi " huomata" naapuria. Nyt olen alkanut oikein painokkaasti tervehtiä " hyvää päivää" , mielenkiintoista seurata reaktioita. Olenko ilkeä?
Jos siis nainen ja mies karjuvat kilpaa niin vain naisella ei ole asiat kunnossa? Mies saa karjua mielin määrin?