Oletteko miehesi kanssa saman tasoisia?
Yhtä kauniita ja komeita tai molemmat rumia? Saman tasoisia kumppaneina.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ei olla. Mies on juuri sellainen unelma mies mistä useat naiset haaveilee. Hyvän näköinen, hyvä kroppainen, fiksu, sosiaalisesti taitava, romanttinen sopivassa määrin, huomioi naisen seksuaalisesti, ei pelkää keskustella asioista, hyvä paikkainen ja kohtelee kaikkia hyvin. Ainiin ja perhekeskeinen.
Minä taas olen epäsuhtainen, painoa löytyy kahden ihmisen edestä, ruma, silmälasipäinen ja väritön. Minulla on reilusti velkaa, kouluttamaton ja sairaalloinen (siksi kouluttamaton ja eläkkeellä). Olen kyllä perhekeskeinen, rakastan seksiä mieheni kanssa ja otan hänet huomioon ja pyrin tekemään hänestä onnellisen.
En tiedä mitä mies minussa näkee mutta rakastaa silti täydestä sydämestään
Yleensä tietyt miehet ottaa alempi tasoisen naisen ulkonäöllisesti,jotta se ei ainakaan vieraissa juokse(tälläisen selityksen olen kuullut eräältä mieheltä vaimostaan)Mies voi sitten itse juosta..
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tosirakkaus on varattu vain naisille. Mies ei pysty löytämään sellaista itseään tasokkaampaa naista, johon pystyisi täysin hullaantumaan. Miehen pitää olla vähän sellainen etäinen ja "ollaan nyt tämän kanssa sitten", että nainen pystyy kunnioittamaan miestä. Liian rakastunut mies on turvattoman tuntuinen.
Tosirakkaudella ei ole mitään tekemistä tasojen kanssa. Minun molemmat edellä mainitut suhteeni olivat tosirakkautta, eikä niissä kumpaakaan osapuolta kiinnosta toisen "taso". Toinen näyttää omissa silmissä maailman kauneimmalta/komeimmalta ihmiseltä, kun häntä rakastaa niin paljon että on vähällä pakahtua - ihan riippumatta siitä mikä henkilön objektiivisesti arvioitu taso on ulkopuolisten silmissä.
t. 20
Ollaan. Molemmilla sama koulutus, samanlainen työ, sama palkka, ollaan vaaleita, "nättejä", ja hoikkia. Luonteeltamme olemme todella samanlaisia. Yhtä erakkoja :) Perhetaustamme on aika samantasoiset myös. Miehen perheellä on kyllä enemmän rahaa, mutta eivät olleet yhtään sen koulutetumpia kuin minun suku.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin järkyttävän typerältä puhua tasoista :D mutta, ei, emme ole mieheni kanssa samantasoisia, mies on äärettömän komea, urheilullinen ja lihaksikas mies kun minä taas olen ihan nätti enkä kropalta kovin ihmeellinen. Mitäs siihen sanot
Ei yllätys, ja hyvä vastaus muutenkin. Ehkä nyt täälläkin uskotaan kuinka vaativaa miehelle on saada nainen. Mies jolla on nainen on jo voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin järkyttävän typerältä puhua tasoista :D mutta, ei, emme ole mieheni kanssa samantasoisia, mies on äärettömän komea, urheilullinen ja lihaksikas mies kun minä taas olen ihan nätti enkä kropalta kovin ihmeellinen. Mitäs siihen sanot
Ei yllätys, ja hyvä vastaus muutenkin. Ehkä nyt täälläkin uskotaan kuinka vaativaa miehelle on saada nainen. Mies jolla on nainen on jo voittaja.
Jep. Kun mallin näköiset alfat vievät perusnätit naiset, niin mitä jää perusnäteille miehille? Jotain kompostin pohjia. Tavismiehille ei ole tarjolla niitäkään. Ruma mies ei uskalla edes katsoa naisia silmiin, koska tuntee olevansa liian arvoton kanssakäyntiin heidän kanssaan.
No ei kai olla, mitä nyt olen kuullut. Usealta taholta olen joutunut kuulemaan, että mitä minä teen tuon kanssa, mitä näen siinä. Jopa miehen kaverit ovat kommentoineet (sekä miehelle, että minulle), että miehellä on käynyt tuuri, kun on "nainut näin paljon ylöspäin".
Minä en näe sitä niin. Mies on minun silmissäni käsittämättömän komea. Ei sillä tavalla perinteisen komea, mutta en minä sellaisesta syttyisikään.
Ja itse nyt näen itseni ihan tavallisena.
Minä koen, että olen nainut ylöspäin, ja hämmästelen usein, miten minulla onkin käynyt niin huikea tuuri. Mies kuulemma ajattelee samoin minusta.
Tämä ketju on oikein hyvä osoitus siitä miksi miehen on niin vaikea löytää omantasoista naista johon voisi ihastua. Jos tavisnaisilla on äärettömän komeita miehiä niin tavismies joutuu tyytymään alaspäin sellaiseen johon ei todellakaan pysty ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla. Mies on juuri sellainen unelma mies mistä useat naiset haaveilee. Hyvän näköinen, hyvä kroppainen, fiksu, sosiaalisesti taitava, romanttinen sopivassa määrin, huomioi naisen seksuaalisesti, ei pelkää keskustella asioista, hyvä paikkainen ja kohtelee kaikkia hyvin. Ainiin ja perhekeskeinen.
Minä taas olen epäsuhtainen, painoa löytyy kahden ihmisen edestä, ruma, silmälasipäinen ja väritön. Minulla on reilusti velkaa, kouluttamaton ja sairaalloinen (siksi kouluttamaton ja eläkkeellä). Olen kyllä perhekeskeinen, rakastan seksiä mieheni kanssa ja otan hänet huomioon ja pyrin tekemään hänestä onnellisen.
Yleensä tietyt miehet ottaa alempi tasoisen naisen ulkonäöllisesti,jotta se ei ainakaan vieraissa juokse(tälläisen selityksen olen kuullut eräältä mieheltä vaimostaan)Mies voi sitten itse juosta..
Meillä ei kyse ole tuosta. Mies on meillä hyvin tyydytetty ja eipä tuo missään juokse että olisi aikaa pettää. Kysyin mieheltä aikanaan miksi valitsi minut kun olisi ollut kauniimpaa tarjolla ja mies sanoi että tykkää mun persoonasta, huumorintajusta, meillä on samat arvot ja ollaan molemmat perhekeskeisiä. Lisäksi hänen mielestään olen kaunis. En kyllä tosiaan tajua mistä se minut kauniiksi saa vai pitäisikö sille lasit hankkia mutta onneksi mies on tyytyväinen näin. Ja vaikka en kaunis olekkaan ja aika väritön niin silti minulla on ollut enemmän tai vähemmän vientiä ja ollut mahdollisuus pettää mutta olen uskollista sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kun mallin näköiset alfat vievät perusnätit naiset, niin mitä jää perusnäteille miehille? Jotain kompostin pohjia. Tavismiehille ei ole tarjolla niitäkään. Ruma mies ei uskalla edes katsoa naisia silmiin, koska tuntee olevansa liian arvoton kanssakäyntiin heidän kanssaan.
Vai mallin näköiset, tirsk, missä sä sellaisia komistuksia näät Suomessa. Jos totta puhutaan suomimiesten taso on aika surkea yli +30 vuotiaista eteenpäin, eikä nuo nuoremmatkaan kamalasti säväytä jos ulkonäköä pelkästään katsoo.
Ps. Itse tykkään sellaisista rennon tyylikkäistä skandinaavisista miehistä, uuuuh. Jotka ovat kai sukupuuttoon kuolleet täältä Suomesta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Joko liioittelet tai miehesi pettää sua. En ole koskaan nähnyt hyvännäköisellä miehellä tuollaista naista.
Itse olen huomannut tindertreffeillä käydessäni, että yliopiston käyneet naiset pitää aina sellaisen hetken jäätävän hiljaisuuden kun kuulevat mun matalan koulutukseni. Onneksi tasoja ei ole olemassa niin minun koulutukseni ei pitäisi häiritä naisia ;D
Kyllä olemme samaa tasoa. Ulkonäöllisesti molemmat sellaisia 8+.
En tiedä, me ollaan aikuisia, eikä mitään jonneja jotka miettii jotain tasoja.
Ollaan samaa tasoa. Minä olen kaunis ja mies hyvätuloinen ja perintörikas.
Voit ihan itse laskea, jos noin paljon kiinnostaa.
Mies:
- 8 vuotta minua vanhempi
- suomalainen
- pitkä, "raamikas"
- hieman iskämahaa
- tumma, taipuisat hyvännäköiset hiukset
- huomiota herättävän siniset silmät, pilke silmäkulmassa
- yrittäjä, kansainvälistä liiketoimintaa
- koulutettu, älykäs
- sosiaalisesti lahjakas, laaja sukulais- ja ystäväpiiri, paljon "kissanristiäisiä" sekä työn että yksityiselämän puolesta
- musiikillisesti lahjakas, soittaa kitaraa (jonkin verran myös pianoa), myös opiskellut alaa mutta ei tällä hetkellä esiinny työkseen eikä harrastukseksi
- ei lapsia, yksi aikaisempi avioliitto
- harrastuksina kirjallisuus, musiikki ja matkailu, asunut aikoinaan pitkään ulkomailla
Minä:
- 160 cm, 84 kg (BMI 32)
- epäsymmetriset kasvonpiirteet, en meikkaa mutta ei niitä meikillä muutettaisikaan
- suorat tyypillisen suomalaiset maantienväriset hiukset
- akateeminen koulutus ja sitä vastaavassa ammatissa
- mukana yhteiskunnallisissa luottamustehtävissä ja yhdistystoiminnassa
- harrastuksina matkailu, kulttuuri ja liikunta, mutta en itse ole lahjakas millään taiteenalalla (sen sijaan tieteellisissä julkaisuissa olen ollut mukana ja kirjoittanut kaksi tietokirjaa)
- laaja ystävä- ja tuttavapiiri, jonkin verran työhön liittyviä edustustilaisuuksia
- yksi aiempi avioliitto ja siitä yksi lapsi
Tasoteorian mukaan ei todellakaan. Minä vakavasti sairas ja eläkkeellä, mies kovatuloinen insinööri. Mutta ihmisinä olemme silti todella samanlaisia ja luonteenpiirteetkin lähes identtiset. Moni varmaan luulee että olen miehen kanssa rahan takia loisimassa, mutta olemme olleet yhdessä jo teini-iästä asti, ennen kuin oli mitään tietoa sairastumisestani ja tulevista ammateista. Rakkaus on aitoa.
Katsokaapa oikeasti niitä komeita alfamiehiä kaduilla yms. Kieppuuko niiden kaulassa läskit kierosilmäiset naiset? :D Ei, vaan jos heillä on nainen mukana niin yleensä se on hoikka ja ihan nätti, nuoren näköinen neiti. Ei mikään bimbo kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut tindertreffeillä käydessäni, että yliopiston käyneet naiset pitää aina sellaisen hetken jäätävän hiljaisuuden kun kuulevat mun matalan koulutukseni. Onneksi tasoja ei ole olemassa niin minun koulutukseni ei pitäisi häiritä naisia ;D
Käykö jotkut oikeesti treffeillä ihan tuntemattomien kanssa? Että ei edes koulutusta tiedä. Itse ainakaan en edes lähtisi treffeille, jos en tuntisi tyyppiä jo aika hyvin jaolisin kiinnostunut. Mitä järkeä treffailla jotain randomeja joista ei tiedä mitään.
Mä en oikein osaa ajatella mitään tasoja, mutta eiköhän me olla. Molemmat hoikkia, terveitä, normaalin näköisiä. Hiukset ja silmätkin on samanväriset.
Tuntuu että tosirakkaus on varattu vain naisille. Mies ei pysty löytämään sellaista itseään tasokkaampaa naista, johon pystyisi täysin hullaantumaan. Miehen pitää olla vähän sellainen etäinen ja "ollaan nyt tämän kanssa sitten", että nainen pystyy kunnioittamaan miestä. Liian rakastunut mies on turvattoman tuntuinen.