Oletteko miehesi kanssa saman tasoisia?
Yhtä kauniita ja komeita tai molemmat rumia? Saman tasoisia kumppaneina.
Kommentit (82)
Hmm ulkonäöllisesti olen ehkä pikkusen parempi, mutta mies on luonteeltaan parempi. Aika samantasoisia ollaan, pullakasvoisia, vaaleita, hyvin suomalaisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Miksi pitäisi?
Miksi ihmeessä joku haluaisi olla tasoaan alemman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, me ollaan aikuisia, eikä mitään jonneja jotka miettii jotain tasoja.
Olet joko joku joka saa kenet tahansa, niin ettei sinun tarvitse miettiäkään asiaa tai sitten niin surkea, että sanot happamia....tasoajattelusta, koska et ikinä yllä tasokkaaseen.
Mies on komea ja itsekin olen nätti, mielestäni mies on meistä paremman tasoinen. Musta on kyllä jokaisen kumppanin kanssa tuntunut, että he ovat paremman näköisiä kuin minä. :)
Kyllä reiluuden nimessä esim. koulutustason pitäisi olla sama, samoin ulkonäöllisen tason, sekä painon.
On paha nähdä pariskuntia, joissa mies on urheilullinen ja nainen on sitten ihan hirveän ylipainoinen. Sitä en koskaan ymmärrä. Enkä sitä, jos koulutettu mies ottaa kouluttamattoman naisen - päinvastaisesta puhumattakaan.
Tässäkö syy miksi minä kaunis nainen saan olla yksin. Aina kun näen komean miehen, on mukana isokokoinen tai mitäänsanomaton nainen.
Ulkomaalaisia kyllä pörrää paljon aina ympärillä mutta haluan kotimaisen. Suomimiehillä on todella huono itsetunto, ilmeisesti siksi ottavat itseään reippaastikin alempitasoisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut tindertreffeillä käydessäni, että yliopiston käyneet naiset pitää aina sellaisen hetken jäätävän hiljaisuuden kun kuulevat mun matalan koulutukseni. Onneksi tasoja ei ole olemassa niin minun koulutukseni ei pitäisi häiritä naisia ;D
Mä olen naimisissa ammattikoulutetun miehen kanssa. No, ok, on hän lukionkin käynyt. Jippii. Siskoni on naimisissa peruskoulun käyneen miehen kanssa. Me olemme molemmat korkeakoulutettuja.
Myönnän silti, että saattaisin kysyä miksi et ole kouluttautunut enempää, ihan uteliaisuudesta. Miehelläni syy on se, että inhoaa opiskelua. Siskoni miehellä syy oli huumeet, nykyään on ollut jo vuosikymmeniä kuivilla. Töitä on ollut molemmille miehille, tienaavat enemmän kuin me naiset koulutuksesta huolimatta. Joten ei, koulutustaso ei häiritse, herättää uteliaisuutta ehkä, kunhan mies pystyy itsensä elättämään muuten kuin yhteiskunnan varoilla.
Ehkä jos kaikki puolet huomioidaan.
Mies on urheilullinen ja komea, ja minä pyöreähkö, vain sievä. Minä olen koulutetumpi. Hän tienaa enemmän. Minä olen sosiaalisempi ja muutenkin eloisampi.
Mies rakastaa minua tosissaan. Olen luotettava, lempeä, naisellinen, kärsivällinen, laitan hyvää ruokaa, ja tykkään paljon seksistä, käyn häneen ihan kuumana.
Ehkä meillä on vain hyvä diili.
Kyllä olemme. Kokemusta on epätasapainosta kumpaankin suuntaan, ja näin on ehkä kuitenkin paras. Ollessani kumppaniani viehättävämpi koin silloisen kumppanini ripustautuvan minuun ja jotenkin "matelevan" edessäni, ja itse taas ollessani vähemmän viehättävä osapuoli, koin muiden naisten väheksyvät katseet ja kumppaniini kohdistuvat iskuyritykset häiritsevinä. En sano, etteikö kaikenlaisten parien suhde voisi onnistua, mutta omien kokemusteni perusteella puolisoiden suurin piirtein samalla tasolla oleva viehättävyys on vähiten ei-toivottua huomiota tai muita lieveilmiöitä herättävä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut tindertreffeillä käydessäni, että yliopiston käyneet naiset pitää aina sellaisen hetken jäätävän hiljaisuuden kun kuulevat mun matalan koulutukseni. Onneksi tasoja ei ole olemassa niin minun koulutukseni ei pitäisi häiritä naisia ;D
Käykö jotkut oikeesti treffeillä ihan tuntemattomien kanssa? Että ei edes koulutusta tiedä. Itse ainakaan en edes lähtisi treffeille, jos en tuntisi tyyppiä jo aika hyvin jaolisin kiinnostunut. Mitä järkeä treffailla jotain randomeja joista ei tiedä mitään.
En yleensä pääse ollenkaan treffeille jos nainen kysyy etukäteen koulutustani/työtäni. Yleensä siitä seuraa hiljaisuus. Kerron sen kyllä pyydettäessä rehellisesti, mutta en sitä etukäteen mainosta.
Harmi, että naiset on niin kovasti miehen statuksen perään. Mulle naisen koulutus on yhdentekevää.
Kannattaisi olla rehellinen profiilissaan, tuleehan ne ilmi.
Tottakai sulle naisen koulutus on ihan sama, koska et koulutusta arvosta etkä ole sellaista hankkinut. Koulutettu nainen on hankkinut koulutuksen koska pitää sitä arvossa. Tottakai hän haluaa miehen joka arvostaa hänen koulutustaan, se on yksi olennainen osa häntä, hän on käyttänyt jo kymmenen vuotta sinä elämässä ja sen hankkimisessa.
Sama kun kuntoilevan ihmisen ei pitäisi välittää, kun kumppaniehdokas halveksii kaikkia fitnesshörhöjä. Ei vaan tule toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä reiluuden nimessä esim. koulutustason pitäisi olla sama, samoin ulkonäöllisen tason, sekä painon.
On paha nähdä pariskuntia, joissa mies on urheilullinen ja nainen on sitten ihan hirveän ylipainoinen. Sitä en koskaan ymmärrä. Enkä sitä, jos koulutettu mies ottaa kouluttamattoman naisen - päinvastaisesta puhumattakaan.
Olen niin koulutettu, että yksin saisin olla, jos huolisin vain yhtä koulutetun miehen. Riittää, jos on edes amk, ja tienaamme suunnilleen saman verran. Jos joutuisin elättämäänkin, olisimme jo liian epäsuhtaiset.
N48
Me ollaan eri mittareilla ihan eri tasosia. Mies voittaa mut itsevarmuudella, ulkonäöllä ja sosiaalisilla lahjoilla ihan 6-0. Mutta jos mitataan paperilla sitä kumpi on "parempi" niin kai mä meen mun koulutuksella, työllä ym. jonnin joutavalla sen yli :D Mutta kun molemmat voittaa omilla osa-alueilla niin mehän ollaan ihan loistava tiimi.
Ei tuollaiseen kysymykseen voi vastata :D Tottakai pidän miestäni maailman komeimpana miehenä, enhän muuten hänen kanssaan olisi! ja tietenkään en pidä itseäni maailman kauneimpana naisena :D
ihan hölmö kysymys :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiseen kysymykseen voi vastata :D Tottakai pidän miestäni maailman komeimpana miehenä, enhän muuten hänen kanssaan olisi! ja tietenkään en pidä itseäni maailman kauneimpana naisena :D
ihan hölmö kysymys :D
Mies saisi olla koko loppuelämänsä yksin jos kelpuuttaisi parisuhteeseen vain naisen jota voisi pitää maailman kauneimpana. Ei tavismies pysty saamaan tuollaista naista.
Ei kuulemma olla. Olen kuulemma kaunis (en omasta mielestä) ja mies on ihan tavallinen sohvaperuna. Olen kyllä huomannut että mulla olis muuallakin vientiä ja monet ihmettelee miksi olen mieheni kanssa. Rakkaudesta tietty!
Aika lailla kai. Mutta kummankin taso on vaihdellut tässä liki parinkymmenen vuoden aikana. Toisella rähjäisestä luisevasta tyypistä kolmistuksen kautta vähän mahaa kerääväksi hilseongelmasta kärsiväksi mutta edelleen komeaksi keski-ikäiseksi. Toisella perusnätistä hyvänmuotoisesta teinistä kulahtaneeksi ylipainoiseksi kotiäidiksi ja jälleen hoikistuneeksi ja huolitelluksi mutta toki elämää nähdeeksi keski-ikää kolkuttelevaksi.
Mutta yhteistä meille on se että ulkonäkö ei ole kummallekaan kovin tärkeää.
Kummallakin on virallisella mittapuulla kamala perse, mutta toistemme takamuksista tykätään <3
Mun ulkonäköä tulee jopa tuntemattomat naiset kehumaan, mutta uskoakseni miestäni kukaan ei pidä hyvännäköisenä, korkeintaan söpönä. Karua, mutta totta. Siinä suhteessa olen häntä korkeammalla "tasolla". Olen myös miestäni fiksumpi, mutta hän mua sosiaalisempi.
N20
Vierailija kirjoitti:
Mikset deittaile niitä oman tasoisiasi amiksia tai peruskoulun käyneitä?
Taso voi muuttua suhteen aikana paljonkin! Mun mies oli hintelä ja lihakseton, mutta hurmasi jutuillaan. Sittemmin opiskeli lisää ja alkoi treenaamaan, nyt on kaikilla osa-alueilla upea! Mulla taas oli alussa korkeampi koulutus ja parempi kunto, mutta mies taisi mennä mun ohi, ainakin ollaan samalla viivalla. Täytyy varmaan skarpata ettei lähde parempien perään :D
En yleensä pääse ollenkaan treffeille jos nainen kysyy etukäteen koulutustani/työtäni. Yleensä siitä seuraa hiljaisuus. Kerron sen kyllä pyydettäessä rehellisesti, mutta en sitä etukäteen mainosta.
Harmi, että naiset on niin kovasti miehen statuksen perään. Mulle naisen koulutus on yhdentekevää.