Oletteko miehesi kanssa saman tasoisia?
Yhtä kauniita ja komeita tai molemmat rumia? Saman tasoisia kumppaneina.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin järkyttävän typerältä puhua tasoista :D mutta, ei, emme ole mieheni kanssa samantasoisia, mies on äärettömän komea, urheilullinen ja lihaksikas mies kun minä taas olen ihan nätti enkä kropalta kovin ihmeellinen. Mitäs siihen sanot
onnea teille. järkytyin kun uudessa kaveriporukassa pohtivat häissä olleita pariskuntia, että kuka on saman tasoinen ja kuka voisi saada nätimmän/komeamman/rumemman. olen sinkku, joten siitäkin puitiin millainen kumppani olisi sopiva.
En tiedä. Olen mielestäni jäävi arvioimaan sekä omaa, että rakastettuni ulkonäköä. En myöskään tiedä millä perustein tasot määritellään, kun jokaisen silmissä kauneus on erilaista.
Joo molemmat ollaan rumia ja köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin järkyttävän typerältä puhua tasoista :D mutta, ei, emme ole mieheni kanssa samantasoisia, mies on äärettömän komea, urheilullinen ja lihaksikas mies kun minä taas olen ihan nätti enkä kropalta kovin ihmeellinen. Mitäs siihen sanot
Just näin! Voisi olla mun kynästä. Mies on vielä aivna ihana, todella pidetty, sosiaalinen.... listaa voisi jatkaa loputtomiin.. Minä olen hiljainen ja vetäytyvä sohvaperuna. Jospa se kaunis ulkonäkö korjaa puutteitani. Tai sitten mies jättää mut tohon sohvalle netflixiä katsomaan. Ja etsii itselleen urheilullisen upean mallinaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onnea teille. järkytyin kun uudessa kaveriporukassa pohtivat häissä olleita pariskuntia, että kuka on saman tasoinen ja kuka voisi saada nätimmän/komeamman/rumemman. olen sinkku, joten siitäkin puitiin millainen kumppani olisi sopiva.
Aikuisten oikeesti?! Minkä ikäistä tämä uusi kaveriporukka on? Ja oletko ihan varma että haluat hengailla heidän kanssaan.... Kuulostaa niin kovin älyttömältä...
Ei olla. Mies on juuri sellainen unelma mies mistä useat naiset haaveilee. Hyvän näköinen, hyvä kroppainen, fiksu, sosiaalisesti taitava, romanttinen sopivassa määrin, huomioi naisen seksuaalisesti, ei pelkää keskustella asioista, hyvä paikkainen ja kohtelee kaikkia hyvin. Ainiin ja perhekeskeinen.
Minä taas olen epäsuhtainen, painoa löytyy kahden ihmisen edestä, ruma, silmälasipäinen ja väritön. Minulla on reilusti velkaa, kouluttamaton ja sairaalloinen (siksi kouluttamaton ja eläkkeellä). Olen kyllä perhekeskeinen, rakastan seksiä mieheni kanssa ja otan hänet huomioon ja pyrin tekemään hänestä onnellisen.
En tiedä mitä mies minussa näkee mutta rakastaa silti täydestä sydämestään
Vierailija kirjoitti:
Ei olla. Mies on juuri sellainen unelma mies mistä useat naiset haaveilee. Hyvän näköinen, hyvä kroppainen, fiksu, sosiaalisesti taitava, romanttinen sopivassa määrin, huomioi naisen seksuaalisesti, ei pelkää keskustella asioista, hyvä paikkainen ja kohtelee kaikkia hyvin. Ainiin ja perhekeskeinen.
Minä taas olen epäsuhtainen, painoa löytyy kahden ihmisen edestä, ruma, silmälasipäinen ja väritön. Minulla on reilusti velkaa, kouluttamaton ja sairaalloinen (siksi kouluttamaton ja eläkkeellä). Olen kyllä perhekeskeinen, rakastan seksiä mieheni kanssa ja otan hänet huomioon ja pyrin tekemään hänestä onnellisen.
On joillakin vauvapalstalaisilla ollut hyvä tuuri. Ota lasit päästä, niin olet kansainvälisen tason kaunotar.
Ei olla. Mies on tasokkaampi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joillakin vauvapalstalaisilla ollut hyvä tuuri. Ota lasit päästä, niin olet kansainvälisen tason kaunotar.
Kyllä minulla todellakin käynyt hyvä tuuri. Tiedostan joka päivä sen miten onnekas olen.
Ja voi kun lasien poistaminen tekisi minusta kaunottaren mutta valitettavasti se aiheuttaa sen että silmien selkeä erikokoisuus korostuu ja nenän vinous myös. Siksi käytön laseja enkä piilareita
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi, naiset ottavat mielellään itseään tasokkaamman kumppanin ja miehet taas vähän tasottomamman. Se on biologista balanssia.
Huomaa kun lukee kommentteja että kyllä se taitaa olla ihan fakta että ruma nainen voi saada komean miehen mutta ruma mies ei taas kaunista naista. Eli nainen voi saada tasoaan paremman. Tietenkin hyvä juttu teille naiset
Ei olla. Minä olen tasokkaampi kuin naiseni ja se on ihan ok. Tosin hänellä on parempi perse kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kun lukee kommentteja että kyllä se taitaa olla ihan fakta että ruma nainen voi saada komean miehen mutta ruma mies ei taas kaunista naista. Eli nainen voi saada tasoaan paremman. Tietenkin hyvä juttu teille naiset
Samalla naiset pilkkaavat ja väheksyvät yli kaiken miehiä, jotka haluaisivat itseään tasokkaamman naisen. Itse vaativat kuitenkin itseään tasokkaampia miehiä koko ajan. Ehkä naiset pelkäävät, että jokin olennainen osa heidän elämästään katoaisi, jos miehet alkaisivat saada itseään tasokkaampia naisia ja siksi halveksunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla naiset pilkkaavat ja väheksyvät yli kaiken miehiä, jotka haluaisivat itseään tasokkaamman naisen. Itse vaativat kuitenkin itseään tasokkaampia miehiä koko ajan. Ehkä naiset pelkäävät, että jokin olennainen osa heidän elämästään katoaisi, jos miehet alkaisivat saada itseään tasokkaampia naisia ja siksi halveksunta?
Kyllähän se laskisi monen normaalin naisen arvoa ja kysyntää jos siis tavallinen tai vanhempikin mies voisi saada nuoren kaunottaren. Mutta koska ei saa niin en ymmärrä miksi on tarve vielä lisätä siihen pilkkaaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeesti?! Minkä ikäistä tämä uusi kaveriporukka on? Ja oletko ihan varma että haluat hengailla heidän kanssaan.... Kuulostaa niin kovin älyttömältä...
30-40-vuotiaita on kaveriporukassa, olen nuorin 27v. ja ei pinnallinen
Kyllä ollaan. Meillä on esim. samantasoinen koulutus, miehellä tosin rikkaammat vanhemmat, jos nyt tällaisia asioita haluaa vertailla. 15 vuotta sitten, kun alettiin seurustella, olin hoikka ja nätti blondi, mies sellainen ns. tavallinen, jonka ulkonäkö ei aiheuttanut suuria tunteita mihinkään suuntaan. No, minulle on tullut painoa lisää ja olemus muutenkin vanhentunut, mutta miehelle ikääntyminen on tehnyt vain hyvää. Näyttää jotenkin miehekkäämmältä ja painokin on pysynyt.
Emme ole.
Mies on minua lyhyempi ja kohtalaisen räjähtäneen näköinen, monen mielestä näyttää itseään vanhemmalta. Minua taas luullaan useimmiten 15 vuotta nuoremmaksi kuin olen, pukeudun tyylikkäästi ja olen kasvoiltani sievä - en kuitenkaan mikään mallitasoinen. Eksäni puolestaan oli pitkä, hyväkroppainen, sopusuhtainen ja kaikin tavoin mallikategoriassa muutenkin, ja lisäksi hyvätuloinen. Emme olleet siis hänenkään kanssaan saman tasoisia.
Kummankin miehen kanssa olen ollut ja olen todella onnellinen.