Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "seksimökötys" ja erektioherkkyys

Vierailija
12.07.2017 |

Tyttökavereiden kanssa aiheesta juteltiin ja aika monella mies "seksimököttää". Eli mies saattaa vihjata että nyt haluttaisi, ja kun nainen antaa ymmärtää että ei jaksa, niin sitten "mökötetään". Ei sillalailla lapsekkaasti jalkaa hakaten mennä nurkkaan alahuuli väpättäen (:D) vaan vetäytyy omiin oloihinsa. Jos kysyy että mikä on, niin "ei mikään", mutta mitään ei puhuta, ja lähelle ei tulla ja nukkumaan mennessä saattaa kääntää selkää. Tätä ei tapahdu aina, ja jos suoraa kysyy että onko tämä nyt siitä kun ei harrastettu, niin asia kielletään. No ne keillä mies seksimököttää, niin kyllä tietää tämän käyttäytymisen. Se on hienovaraisempaa kuin mitä tuossa selitin, mutta kyllä sen huomaa kun toinen vetäytyy ihan omiin oloihinsa.
Itseä ei tosiaankaan huvita, jos toinen alkaa nukkumaanmennessä aikaisin vihjailla että nyt voisi innostaa. En sellaiselle lämpene, vaan sille että toinen on lähellä. Ja päästäänkin siihen erektioherkkyyteen. Tykkäisin että pitkin päivää huomioitaisiin toisiamme, pienin kosketuksin ohimennen, suudelmin, halauksin. Sellaista ihan ohimenevää arjen romantiikkaa. Ja sellainen läpi päivän huomiointi virittäisi enemmän seksitunnelmiin illallakin (ja tällaista ei siis tarvitse olla joka päivä, vaan silloin tällöin!). Mutta mies ei voi, koska sillä alkaa heti kohta seisoa. Eli jos pyydän suudelmia, saattaa nakata sellaisen enemmänkin poskisuudelmatyyppisen väkinäisen kaverillisen suudelman suulle, kuin että romanttismielisen hieman pidemmän suudelman. Jos pidempään suudellaan niin heti seisoo. Eli mies ei juuri ole päivän aikana lähellä kun muuten seisoo. Saattaa halata joskus, mutta ei se hirveänä viritä illalla tunnelmiin. Ollaan juteltu tästä ja mies sanoo että kun seisoo niin herkästi, niin suudelmat jää. No ei se minua haittaisi se seisominen, ja mieskin olisi olisi onnellisempi jos illalla saisi. Arg. Miten muilla?

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina lohduttaa, ettei tällaiset ongelmat ole vain meidän parisuhteessa...

Mun mies on jotenkin kyllä ihan onneton noissa jutuissa. On tasan kaks vaihtoehtoa:

- jo aikaisin aamulla / päivällä kysyy, että miten ois illalla seksihommat (kyllä, käyttää tuota sanaa), ja jos en HETI samantien sano suoraan ja yksinkertaisesti "ei" niin mies on silleen "nonii et voi enää perua" "nonii se on sit sovittu" "nonii lupasit!" ja saattaa samalla hyppelehtiä sellaista ärsyttävää tonttutanssia ja hihkua... Ja siinä sit olis päivän aikana keskenään sytyttävä ja oltava valmiina illalla, koska muuten: SEKSIMÖKÖTYS!

TAI

- kun oon puoliunessa, matkalla jo sänkyyn nukkumaan, niin hakee katsekontaktin ja tekee muutaman sellasen lantiotyöntöliikkeen ja samalla "hiihtää" käsillä. Ilme on aina sellanen tajuttoman ärsyttävä tarkoituksellisen liioiteltu macho. Ja jos en heti sano että "joo", niin sit se on silleen "ei sitte" ja esittää loukkaantunutta. Joskus kyllä oikeesti mököttää. Tai nyt kun asiaa ajattelee niin aika usein...

Meillä ei ole esileikkiä, koskaan, yhtään. Mies on aina valmiina, eli erektionsa saaminen kestää sen 4 sek. Ja siihen tosiaan riittää vaan tieto siitä, että vois saada. No liukkaria vaan joka kerta sit reilusti, koska kuivana sattuu aika pirusti...

Mies on itse asiassa joskus sanonut, että on tosi onnellinen, kun mä en ole sellainen "perusnainen" joka odottaa että mies käyttäis paljon aikaa lämmittelyyn ennen seksiä. Joo. Mitäpä siihen ois sit sanonut, jäin sanattomaks.

Plääh. Vuosia olen yrittänyt näitä asioita korjata, tuloksetta. Tämä seksipuoli on ainoa mikä meillä tökkii. Mennyt siihen, että annan lähes joka päivä, halusin tai en (yleensä en). Hoidan oman seksuaalisuuteni sitten yksinäni, koska YLLÄTTÄEN en meidän seksistä paljoa irti saa. Kaipuu olisi hyvään seksielämään just tuon miehen kanssa, mutta kun ei ota ohjeita vastaan, ei kestä keskustelua aiheesta, ei näe mitään vikaa nykytilanteessa...

Ai niin, mies on ajoittain loukkaantunut siitä, kun minä en saa orgasmia hänen kanssaan. Jep jep.

Nauroin ääneen nuo kaksi ensimmäistä kohtaa. Sitten alkoi itkettää puolestasi. 

Niin mua itseänikin, kun iski jotenkin tajuntaan tämä tilanne.

Niin, suhteen alussa sen kymmenen vuotta sitten olin aina valmis (eikös aika monikin ole, alkuhuumassa?)... Ajan mittaan tuli se alkuhuuman väljähtyminen, joka väistämättä tulee aina. Se, kun pitäis alkaa panostaa parisuhteeseen ihan eri tavalla. Aloin heti kertoa tuntemuksistani ja yritin pitää seksuaalisen ja eroottisen vireen yllä. Tuntuu, että kaikki on aina ollut lähtöisin minusta. Vaikka minä olen se, joka kaipaisi enemmän panostusta seksiin, se olen minä, joka esim. ostelee hepeneitä itselleen, keksii uusia asentoja, antaa suuseksiä. Kai sitä jotenkin ajattelee niin, että jos minä ite panostan, mieskin alkaa panostaa. No ei ole toiminut. Aina, kun olen yrittänyt esittää toiveita tai keksustella tunteistani, tai ohjailla jotenkin, seuraa miehen mielen pahoittaminen. Se ilmenee joko mököttämisenä tai raivoamisena. Ohjeita ei saa antaa. Toiveita ei saa esittää.

Ja tuo läheisyys. Eikö ihan oikeasti edes joskus voisi halia tai olla sylikkäin ilman, että sen on johdettava seksiin (tai muuten -> seksimökötys). Huomaan, että samanaikaisesti kavahdan hänen kosketustaan, pelkään sitä, ja kuitenkin olen täysin luovuttanut, ja annan 99 kertaa sadasta, kun hän osoittaa haluavansa.

Ei me edes suudella enää. En muista, milloin oltaisiin edes pussattu. Koska jos haluan suudella / pussata, mies olettaa aina, että olen seksiä vailla.

Pääseekö tästä tilanteesta jotekin pois? Minä en halua luopua tuosta miehestä.

Ai niin, miehen valtavasta libidosta johtuen olen antanut hänelle luvan käydä vieraissa. Nähtäväksi jää, kokeeko sen tarpeelliseksi, kun seksiä on joka päivä.

Listaapa tähän ne syyt, miksi et halua luopua miehestä. Nainen, sinä ansaitset paremman elämän, tulla kohdelluksi arvostetusti, ihan kuten kuka tahansa muukin. Mikä saa sinut pitämään itseäsi kynnysmaton arvoisena? Miehesi? Jos näin on, elämäsi olisi parempaa yksinkin. Sanon sen 15 vuoden sinkkuuden pohjalta. Ei ole ollut päivääkään ikävä eksää. 

Vierailija
122/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Musta alkaa vähän tuntua siltä että aloitus on naamioitu pillerivastainen mainos...

pillerit sitä pillerit tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti ei nyt ymmärrä ongelman syvyyttä ja laajuutta. 

Jos suhde on kunnossa ja seksi muuten hyvää niin miksi sitten miehen ehdotettua ei miehelle voisi antaa lupaa tulla lähelle ja siinä esileikissä sitten kosketellessa ja toisiaan kiihotettaessa ne halut sitten nousevat pintaan? Vai onko suhde tai mies huono, että mitään nautinnollista esileikkivaihetta ei ole?

No yleensä se meneekin näin, että odotan joskos ne himot sieltä aikanaan tulisi. Olisi huomattavati helpompaa vaan jos mies huomioisi pitkin päivää, tai mieluiten ennen ehdottelujaan, niin olisi jo jotain haluja josta lähtä liikkeelle. Pillereiden kanssa halut on ihan nollassa, joten yleensä saatetaan olla jo pitkällä seksissä, ennen kuin itsellä jotain haluja roihahtaa, ja silloin se on kohta jo ohi. Silloin se on aika mekaanista suoritusta, ja kuitenkin haluaisi että se olisi sitä mitä olisi parhaimmillaan, toisen lähellä olemista ja molemmat olisi täysillä mukana. Siis rakastelua.

Ap

Mutta miksi siinä edetään miehen eikä sinun tahtiin? Eikö miehen pitäisi odottaa, että sinä ehdit mukaan ja parhaansa mukaan kiihottaa sinua (ei paineistaa vaan hyvällä)?

Yritän kovasti päästä miehen tahtiin, mutta pillerit on hidastanut tahtini etanaksi. Siksi tuo arkinen hellyys vähän auttaisi, kun se roihauttelisi liekkiä jo aiemmin, eikä heti kun pitäisi kohta olla jo valmiina. Ennen pillereitä olisin siis ollut aika miehen tahtinen, mutta nyt seksi saa olla melkein tuntia että pääsen kunnolla mukaan. No mies onneksi aika hyvin odottelee, mutta joo.

Ap

Yrität ehtiä, mutta miksi mies ei etene tahtiisi? Laitat sille miehelle rajat, heti. Seksiä tulee, kun hän herättää sinut sinun tahtiisi. Ja kun olet hereillä, palkitset vaivannäön osoittamalla selvästi sen, mitä hän sai aikaan. 

Ja kun ihmisiä aina verrataan eläimiin niin kiimainen koirauros voi vaeltaa kilometrejä ja ylittää aitoja ja esteitä nartun luokse päästäkseen. SILTI se kunnioittaa narttua ja hammasta tuleekin, jos yrittää selkään ilman, että narttu on valmis ja halukas. 

Siinä itsekin annan periksi kun muistelen miten ennen on hommat mennyt. Tyhmää tiedän. En voi pillerihaluttomana olettaa että menisi samaan tahtiin, ja sitten turhauttaa kun ei mene, niin yritän "laittaa menemään", jos näin voi sanoa. Mies kuitenkin yrittää paljon enemmän kuin ennen, silloin kun ollaan jo sängyssä. Mutta itsellä auttaisi se ennen sänkyä tapahtuva toiminta sen lisäksi. Hankalaksi menee, ja paljon saa tehdä töitä sen eteen että saisi itselle kunnon halut. Tuskin mies edes kunnolla tajuaa, ei hän muuten minua "pakottaisi" seksiin. Ja itse tiedän että saan suudelmia ja läheisyyttä seksissä, niin kyllä siinä tavallaan voittaa sen, vaikka nyt ei haluja saisi heti tappiin.

Ap

Vierailija
124/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma, että seksielämänne oli hyvä vai ainoastaan ongelmaton? Itsekin olen vasta vanhempana tajunnut että eräs viisivuotinen suhteeni ei ollut seksielämältään hyvä alun perinkään, vaikka niin silloin nuorena kuvittelin. Siinä ei ollut tarvittavaa yhteyttä, asiat sattuivat aluksi luistamaan hyvin molempien nuoruudeninnolla. 

Itse seksi on aika hyvää. Mies kuitenkin nykyään huomioi minua seksin aikana enemmän kuin nuorempana, on oppinut. Hieroo ja hyväilee ym. Mutta läheisyyttä toivoisin paljon enemmän. Se saisi syttymään sängyssäkin paremmin. En voi päästä sellaiselle kunnon "tajunnanräjäyttävä seksi" -tasolle edes, kun endometrioosia on emättimessä ja aiheuttaa välillä kipuja jos liian rajuksi yltyy.

Ap

Vierailija
125/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarttee kyllä sanoa, että ihan uus tuntematon ongelma taas.

Ei meillä mies mitään mökötä, seksiä on aina kun tekee mieli, jos se on sillä seisomalla mahdollista.

Suudelmia ja halauksiakin on.

No yleensä annankin vaikka ei haluttaisi, mutta joinain päivinä vaan ei kertakaikkiaan jaksa. Lisäksi on aika puuduttavaa kun ei ole haluja, ja toisen mieliksi pitää alkaa tsemppaamaan. No lähtee se silläkin, mutta mieluiten lähtisi siitä että mies on aluksi hieman kosketellut ja suudellut, ei niin että vähän sohvan toisesta päästä sanallisesti vihjaa. Ollaan puhuttu siitäkin että pillerit on vienut minulla halut ihan nollaan. Mutta endometrioosin takia on pakko syödä.

Ap

Endometrioosiin auttaa myös hormonikierukka, jossa on pelkkää keltarauhashormonia, joka ei niin paljon vaikuta haluihin kuin yhdistelmäehkäisypilleri, jossa on myös estrogeenia, hormonikierukasta ei imeydy myöskään verenkiertoon hormonia paljonkaan vaan vai pieniä määriä. Näin se ei aiheuta niin paljon haittavaikutuksia kuin pillerit, joiden haittana on haluttomuus. Onhan siihen endometrioosiin leikkauskin olemassa, tähystysleikkauksella tehdään. Leikkaus ei auta 20 %:lla potilaista, ja residiivin saa 20–30 % potilaista 5 v:ssa. 

Vierailija
126/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tarvitsee seksiä halutakseen arkista läheisyyttä, nainen taas arkista läheisyyttä halutakseen seksiä. Tässä yksinkertaistettu yleiskaava, ei päde kaikkiin, mutta usein kuitenkin. Molemmat kai käsittävät rakkauden eri tavalla; mies ajattelee, että nainen rakastaa jos antaa seksiä, nainen taas ajattelee miehen rakastavan, jos tämä haluaa nyhjätä hänen kanssaan romanttisesti sohvannurkassa.

Kyllä minusta silti tuntuu pahalta, kun tunnen miehen tarjoaman läheisyyden olevan joko pyrkimys saada seksiä tai palkkio hetki sitten saadusta seksistä. Ja kun tiedän "aidon" läheisyyden pian loppuvan ja että minun pitää taas lunastaa sitä itselleni seksillä.

Ja miehestä voi tuntua pahalta, kun hän tuntee saadun seksin olleen vain palkinto tarjotusta läheisyydestä, eikä mitään "aitoa" seksiä. On noi parisuhteet mahdottomia pidemmän päälle. Mikään ei riitä, eikä ole tarpeeksi hyvin.

Näinkin voi olla. Koskaan ei onnistu. :D

Ap

Vierailija
127/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti ei nyt ymmärrä ongelman syvyyttä ja laajuutta. 

Jos suhde on kunnossa ja seksi muuten hyvää niin miksi sitten miehen ehdotettua ei miehelle voisi antaa lupaa tulla lähelle ja siinä esileikissä sitten kosketellessa ja toisiaan kiihotettaessa ne halut sitten nousevat pintaan? Vai onko suhde tai mies huono, että mitään nautinnollista esileikkivaihetta ei ole?

No yleensä se meneekin näin, että odotan joskos ne himot sieltä aikanaan tulisi. Olisi huomattavati helpompaa vaan jos mies huomioisi pitkin päivää, tai mieluiten ennen ehdottelujaan, niin olisi jo jotain haluja josta lähtä liikkeelle. Pillereiden kanssa halut on ihan nollassa, joten yleensä saatetaan olla jo pitkällä seksissä, ennen kuin itsellä jotain haluja roihahtaa, ja silloin se on kohta jo ohi. Silloin se on aika mekaanista suoritusta, ja kuitenkin haluaisi että se olisi sitä mitä olisi parhaimmillaan, toisen lähellä olemista ja molemmat olisi täysillä mukana. Siis rakastelua.

Ap

Mutta miksi siinä edetään miehen eikä sinun tahtiin? Eikö miehen pitäisi odottaa, että sinä ehdit mukaan ja parhaansa mukaan kiihottaa sinua (ei paineistaa vaan hyvällä)?

Yritän kovasti päästä miehen tahtiin, mutta pillerit on hidastanut tahtini etanaksi. Siksi tuo arkinen hellyys vähän auttaisi, kun se roihauttelisi liekkiä jo aiemmin, eikä heti kun pitäisi kohta olla jo valmiina. Ennen pillereitä olisin siis ollut aika miehen tahtinen, mutta nyt seksi saa olla melkein tuntia että pääsen kunnolla mukaan. No mies onneksi aika hyvin odottelee, mutta joo.

Ap

Yrität ehtiä, mutta miksi mies ei etene tahtiisi? Laitat sille miehelle rajat, heti. Seksiä tulee, kun hän herättää sinut sinun tahtiisi. Ja kun olet hereillä, palkitset vaivannäön osoittamalla selvästi sen, mitä hän sai aikaan. 

Ja kun ihmisiä aina verrataan eläimiin niin kiimainen koirauros voi vaeltaa kilometrejä ja ylittää aitoja ja esteitä nartun luokse päästäkseen. SILTI se kunnioittaa narttua ja hammasta tuleekin, jos yrittää selkään ilman, että narttu on valmis ja halukas. 

Siinä itsekin annan periksi kun muistelen miten ennen on hommat mennyt. Tyhmää tiedän. En voi pillerihaluttomana olettaa että menisi samaan tahtiin, ja sitten turhauttaa kun ei mene, niin yritän "laittaa menemään", jos näin voi sanoa. Mies kuitenkin yrittää paljon enemmän kuin ennen, silloin kun ollaan jo sängyssä. Mutta itsellä auttaisi se ennen sänkyä tapahtuva toiminta sen lisäksi. Hankalaksi menee, ja paljon saa tehdä töitä sen eteen että saisi itselle kunnon halut. Tuskin mies edes kunnolla tajuaa, ei hän muuten minua "pakottaisi" seksiin. Ja itse tiedän että saan suudelmia ja läheisyyttä seksissä, niin kyllä siinä tavallaan voittaa sen, vaikka nyt ei haluja saisi heti tappiin.

Ap

Samanlaisia paineita itselleen kehittäessään miehille tulee seisokkivaikeuksia. Sinun pitää lakata miettimästä aikaa ja toisen "vaivaa" (!? ihan kun olisi tekemässä jotain vastentahtoisesti) ja heittäytyä hetkeen ja katsoa, mihin se vie. 

Vierailija
128/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. Musta alkaa vähän tuntua siltä että aloitus on naamioitu pillerivastainen mainos...

pillerit sitä pillerit tätä.

Endometrioosi on sairaus, vaarallinen sellainen, ja pillerit lääkitys siihen. Lääkkeillä on tietenkin sivuvaikutuksia, tiedäthän edes sen, ne eivät koskaan voi tuomita kuten kehon luontaiset hormonit.

Hoitamaton ebdometrioosi voi levitä sisäelimiin, jopa keuhkoihin tai sydämeen. Ystävälleni jouduttiin tekemään avanne.

Ohis

Vierailija
129/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma, että seksielämänne oli hyvä vai ainoastaan ongelmaton? Itsekin olen vasta vanhempana tajunnut että eräs viisivuotinen suhteeni ei ollut seksielämältään hyvä alun perinkään, vaikka niin silloin nuorena kuvittelin. Siinä ei ollut tarvittavaa yhteyttä, asiat sattuivat aluksi luistamaan hyvin molempien nuoruudeninnolla. 

Itse seksi on aika hyvää. Mies kuitenkin nykyään huomioi minua seksin aikana enemmän kuin nuorempana, on oppinut. Hieroo ja hyväilee ym. Mutta läheisyyttä toivoisin paljon enemmän. Se saisi syttymään sängyssäkin paremmin. En voi päästä sellaiselle kunnon "tajunnanräjäyttävä seksi" -tasolle edes, kun endometrioosia on emättimessä ja aiheuttaa välillä kipuja jos liian rajuksi yltyy.

Ap

Tajunnanräjäyttävää seksiä saa myös suuseksillä. Seuraavan kerran kun mies kysyy miten ois, sano että joo, tänään haluaisin vain että räjäytät mut nuolemalla.

Kiva kuulla mitä mieltä hän olisi seksistä jossa sinä laukeat mutta hän ei.

Siihen voit ryhtyä haluttomanakin, sillä ajatuksella että jos ei ala tuntua sen kummemmalta niin ei sitten, ja lopeta sitten.

Vierailija
130/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina lohduttaa, ettei tällaiset ongelmat ole vain meidän parisuhteessa...

Mun mies on jotenkin kyllä ihan onneton noissa jutuissa. On tasan kaks vaihtoehtoa:

- jo aikaisin aamulla / päivällä kysyy, että miten ois illalla seksihommat (kyllä, käyttää tuota sanaa), ja jos en HETI samantien sano suoraan ja yksinkertaisesti "ei" niin mies on silleen "nonii et voi enää perua" "nonii se on sit sovittu" "nonii lupasit!" ja saattaa samalla hyppelehtiä sellaista ärsyttävää tonttutanssia ja hihkua... Ja siinä sit olis päivän aikana keskenään sytyttävä ja oltava valmiina illalla, koska muuten: SEKSIMÖKÖTYS!

TAI

- kun oon puoliunessa, matkalla jo sänkyyn nukkumaan, niin hakee katsekontaktin ja tekee muutaman sellasen lantiotyöntöliikkeen ja samalla "hiihtää" käsillä. Ilme on aina sellanen tajuttoman ärsyttävä tarkoituksellisen liioiteltu macho. Ja jos en heti sano että "joo", niin sit se on silleen "ei sitte" ja esittää loukkaantunutta. Joskus kyllä oikeesti mököttää. Tai nyt kun asiaa ajattelee niin aika usein...

Meillä ei ole esileikkiä, koskaan, yhtään. Mies on aina valmiina, eli erektionsa saaminen kestää sen 4 sek. Ja siihen tosiaan riittää vaan tieto siitä, että vois saada. No liukkaria vaan joka kerta sit reilusti, koska kuivana sattuu aika pirusti...

Mies on itse asiassa joskus sanonut, että on tosi onnellinen, kun mä en ole sellainen "perusnainen" joka odottaa että mies käyttäis paljon aikaa lämmittelyyn ennen seksiä. Joo. Mitäpä siihen ois sit sanonut, jäin sanattomaks.

Plääh. Vuosia olen yrittänyt näitä asioita korjata, tuloksetta. Tämä seksipuoli on ainoa mikä meillä tökkii. Mennyt siihen, että annan lähes joka päivä, halusin tai en (yleensä en). Hoidan oman seksuaalisuuteni sitten yksinäni, koska YLLÄTTÄEN en meidän seksistä paljoa irti saa. Kaipuu olisi hyvään seksielämään just tuon miehen kanssa, mutta kun ei ota ohjeita vastaan, ei kestä keskustelua aiheesta, ei näe mitään vikaa nykytilanteessa...

Ai niin, mies on ajoittain loukkaantunut siitä, kun minä en saa orgasmia hänen kanssaan. Jep jep.

Voi ei, anteeksi, oli pakko nauraa tonttutansseille ja macho-hiihtämisille. :DD

Mutta onhan tuo muuten ihan hirveän ärsyttävää. Meillä mies yrittää nykyään enemmän, jos oikein panostaa niin saattaa antaa niskahieronnan, joka saa aika hyvin minut rentoutumaan ja fiilikseen. Mutta paras olisi se suutelu ja läheisyys arkisin. Ei siis suoriltaan kuitenkaan pökkää, kun paikat on muutenkin ihan kuivat, mutta aika vähäisillä esileikeillä mennään silti siihen nähden miten vähän syttynyt olen kun aletaan yrittämään.

Ap

Vierailija
131/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku syyttää naisia siitä, ettei osaa asettua miehen asemaan, eikä ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Sama se on toisinkin päin, kuten tästäkin keskustelusta hyvin käy ilmi. Miehillä ei ole sen enempää käryä naisen seksuaalisuudesta, ja usein vielä itsekkäämpi asenne. Kuinka monessa suhteessa se on nainen joka venyy, ja antaa vaikkei siitä itse mitään irti saa? Miestä taas ei kiinnosta pätkääkään, kun itse vaan saa.

Tässähän provosoidaan toisinpäin joten ei ole kovin älykästä esittää mökötykseksi miehen normaalia tarvetta. Tämä ei ole kilpailu mutta huomaan että tuollaisella asenteella "mutku muutkin" ei kanssasi oikeasti voi rakentaa hyvää perustaa seksielämälle. Huom sinun kanssasi, ei naisen tai miehen ja huom se on sinun valintasi ei naisten tai miesten.

Vierailija
132/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy ja niin edelleen. Meillä minä, nainen, olen jatkuvassa puutteessa koska mies ei halua. No hellyyttä, halailua ja huomiota saan niin paljon kuin haluan. Mutta kyllä se vaan kiristää, kun ei saa seksiä. Itse en varsinaisesti mökötä, mutta huomaan olevani aika kireä aika ajoin ja alkavani heittää aika ilkeääkin mukasarkastista läppää päivän mittaan.  Juu ja kyllä, osaan kommunikoida ja aiheesta on puhuttu, muutosta vaan ei tule. En viittis erotakaan muuten niin mukavasta miehestä. Ja ei, lelut ei korvaa aitoa. Lelun jatkeena kun ei ole sitä ihmistä, jota rakastaa.

Tasan ei käy (seksi)onnenlahjat. No kompromissin etsimistähän se on. Itse olen selittänyt että haluttaisi enemmän jos mies huomioisi päivän mittaan, mutta kun ei. Ja aloittaisi sen vihjailunsa läheisyydellä, mutta ei. Joten usein teen kompromissia. Onneksi mies yrittää yleensä seksin aikana tyydyttää minut, mutta pääsisi huomattavasti helpommalla jos aloittaisi läheisyydellä jo ennen seksiä.

Ja se seksimökötys on tosi raastavaa jos sitä joutuu pidempään katsomaan. Kun ei aina vaan kertakaikkiaan haluta/jaksa/pysty ja potee siitä huonoa omaatuntoa jo muutenkin niin sitten toinen antaa kylmää kohtelua.

Ap

Oletko ihan varma, että se läheisyyskään pidemmän päälle saisi seksihalujasi kasvamaan? Luulen, ja osittain omasta kokemuksesta tiedän, että se saattaa aluksi vähän nostattaa naisen haluja, mutta kohta ollaan taas vanhassa tilanteessa. Läheisyys riittää läheisyyyden tarpeeseen, mutta ei ole sama kuin seksi.

Sanoit, että pillerit vievät halusi. Siinä on varmaan nyt yksi syy innottomuuteen. Toinen voi olla se, että olette jo niin kauan olleet yhdessä, että et kovin helpolla syty miehestäsi, vaan hän joutuu tekemään hirveän "duunin", että saa sinut syttymään.

Enhän voi varmasti sanoa miten pidemmän päälle kävisi, mutta kyllä se nyt näin aluksi ainakin auttaisi. Ja muutenkin kun ollaan kauan oltu yhdessä niin ei syty samalla lailla kuin vasta rakastuneet, plus vielä pillerit siihen. Mutta silti itse tarvitsisi sitä läheisyyttä paljon paljon enemmän. Ei se kaikkia ongelmia varmasti poistaisi, mutta helpottaisi tilannetta. Paha sanoa kun ei nyt ole sitä kokenut. :D

Ap

Siksi kommentoinkin, kun itse olen kokenut sen muutoksen. Se auttoi vain hetken. Haluttomuuden taustalla oli muuta. Olet ehkä ladannut kaikki toiveesi tuohon läheisyyden lisääntymiseen, joka ei ehkä kuitenkaan auttaisi siihen halukkuuteen.

Hmm, no joo. Kiitos tästä kommentista! Pistää miettimään. Itse näen ratkaisuna vaan sen läheisyyden lisäämisen, mutta voi taustalla olla paljon muutakin, mitä en nyt vaan millään hoksaa. Pitää keskustella ihan kunnolla miehen kanssa, jos yhdessä tulisi jotain ajatusta ja ratkaisuja tähän.

Ap

Vierailija
133/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että kyllä se pistää miehenkin pidemmän päälle mököttämään, jos nainen ei tunnu koskaan olevan halukas, ja mies joutuu ainan näkemään valtavasti vaivva, että nainen joskus haluaisi.

Jätä ap ne pillerit nyt pois. Kokeile jotain muuta ehkäisymuotoa.

Kannattaisi lukea ajatuksella. Ap:lla ne pillerit ovat ensisijaisesti lääkitys sairauteen, eikä ehkäisyn takia.

Juuri näin. Jos voisin niin olisin jättänyt nämä pois jo aikoja sitten. Ne vaikuttaa niin paljon seksielämään ja omaan nautintoon ja sitäkautta moneen asiaan. Ja lisäksi vielä kuivuus jonka tekee ja sitä saa hoitaa vaihdevuosivoiteilla.

Ap

Vierailija
134/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi "märkä seisokki"? Silloin ymmärrän, että turhat seisokit alushousujenvaihtoineen ärsyttää. Enkä nyt tarkoita housuihin laukeamista, vaan sitä, että joillakuilla se ne touhutipat kastelee housut samalla tavalla kuin naisella kastuu pikkuhousut kunnolla kiihottuessa.

Ei ole. Ja housuja joutuu vaihtamaan muutenkin kun töissä tulee hikoiltua ja jos kotona urheilee niin hikoilee paljon. En tiedä oikein kunnolla mikä siinä tökkii, mutta jotenkin se että seisokkia nyt ei vaan saa tulla jos ei touhuilla?

Ap

:D Jotkut pelkää, ettei seisokkia tule, mutta sinullapa on mies joka pelkää seisokin tulemista. Meitä on moneksi.

Haha, no kai tää on sellainen positiivinen ongelma. :D

Ap

Vierailija
135/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, menee sivuraiteille, mutta missä kunnossa suolistosi on? Loistavassa vai ongelmia?

Vierailija
136/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko apkokeillut ehkäisyrengasta? Olen kuullut, että se ei veisi haluja niin paljoa.

On joskus ollut käytössä, mutta kuivatti paikat niin pahasti että oli pakko vaihtaa. En ole vielä uskaltanut kokeilla mitään muuta kuin näitä pillereitä, kun ovat olleet ainoat jotka suunnilleen on toimineet. Siis ei ole tullut järkyttäviä hiivatulehduksia, paikat ei ole kokoajan verillä yms. On "vaan" kuivuutta (joka on hoidettavissa voiteilla) ja haluttomuutta.

Ap

Vierailija
137/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku syyttää naisia siitä, ettei osaa asettua miehen asemaan, eikä ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Sama se on toisinkin päin, kuten tästäkin keskustelusta hyvin käy ilmi. Miehillä ei ole sen enempää käryä naisen seksuaalisuudesta, ja usein vielä itsekkäämpi asenne. Kuinka monessa suhteessa se on nainen joka venyy, ja antaa vaikkei siitä itse mitään irti saa? Miestä taas ei kiinnosta pätkääkään, kun itse vaan saa.

Tässähän provosoidaan toisinpäin joten ei ole kovin älykästä esittää mökötykseksi miehen normaalia tarvetta. Tämä ei ole kilpailu mutta huomaan että tuollaisella asenteella "mutku muutkin" ei kanssasi oikeasti voi rakentaa hyvää perustaa seksielämälle. Huom sinun kanssasi, ei naisen tai miehen ja huom se on sinun valintasi ei naisten tai miesten.

Yleensä miehellä on vähemmän valinnanvaraa liittyen seksiin. Siksi syyllistäminen tarpeiden vuoksi on heikkoa toisen ihmisen ymmärtämistä. 

Vierailija
138/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vituttaa, jos jatkuvasti on panetus päällä sen vuoksi, että nainen ei halua. Miksi olette yhdessä, jos seksihalut eivät kohtaa?

Vierailija
139/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö piitä ja muita lisäravinteita? 

Vierailija
140/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö lääkärille puhumaan lääkityksen vaihtamisesta tai etsi netistä tietoa, jos vaivan saisi hoidettua joillain muilla keinoin. Itse en suostu enää laittamaan e-pillereitä suustani alas, ne pilasivat elämänlaatuni täysin. 

Valitettavasti hormonit on ainoat jotka hillitsee endometrioosin leviämistä. Nytkin aktiivisesti kuljen lääkärissä tämän takia. Leikkaushoito on myös, jolla voi poistaa kasvustoa, mutta se tuppaa aina kasvamaan takaisin. Olin useita vuosia ilman pillereitä, ja se oli hyvää aikaa näin muuten.

Ap

Onhan sinulla tukihoitona kaikki tarvittavat ruokavaliomuutokset ja lisäravinteet?

Mikä teidän seksissä oli ennen hyvää ja miksi se hyvä on jäänyt pois?

Ruokavaliomuutoksista ei ole lääkärin kanssa vielä puhuttu ollenkaan. Olen itsekseni niistä hieman lukenut, mutta kun kivut ei ole niin pahat niin en ole vielä kokeillut. Nekin on enemmänkin oireiden hillitsemiseen, kun taas pillerit on itse kasvuston leviämistä estävä. Kipulääkkeet onneksi toimii kohtuu hyvin minun tapauksessani, että toistaiseksi olen päässyt helpolla, kun vertaa hankaliin endotapauksiin *koputtaa puuta*.

Ennen oli hyvää se että minullakin oli haluja. Vertailtiin tyttökaverin kanssa miten erilaista seksi on pillereissä. Sitä on hankala selittää jos ei itse ole kokenut sitä eroa. Mutta se on paljon laimeampaa, ja ei tule sellaisia spontaaneja himoja enää juuri ollenkaan. Täytyy tehdä paljon enemmän töitä sen eteen, ja siksi ajattelin tuota arjen läheisyyttä, joka pitäisi sitä liekkiä yllä. Ainakin ennen se on toiminut ja saanut minut helpommin tunnelmaan.

Ap