Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "seksimökötys" ja erektioherkkyys

Vierailija
12.07.2017 |

Tyttökavereiden kanssa aiheesta juteltiin ja aika monella mies "seksimököttää". Eli mies saattaa vihjata että nyt haluttaisi, ja kun nainen antaa ymmärtää että ei jaksa, niin sitten "mökötetään". Ei sillalailla lapsekkaasti jalkaa hakaten mennä nurkkaan alahuuli väpättäen (:D) vaan vetäytyy omiin oloihinsa. Jos kysyy että mikä on, niin "ei mikään", mutta mitään ei puhuta, ja lähelle ei tulla ja nukkumaan mennessä saattaa kääntää selkää. Tätä ei tapahdu aina, ja jos suoraa kysyy että onko tämä nyt siitä kun ei harrastettu, niin asia kielletään. No ne keillä mies seksimököttää, niin kyllä tietää tämän käyttäytymisen. Se on hienovaraisempaa kuin mitä tuossa selitin, mutta kyllä sen huomaa kun toinen vetäytyy ihan omiin oloihinsa.
Itseä ei tosiaankaan huvita, jos toinen alkaa nukkumaanmennessä aikaisin vihjailla että nyt voisi innostaa. En sellaiselle lämpene, vaan sille että toinen on lähellä. Ja päästäänkin siihen erektioherkkyyteen. Tykkäisin että pitkin päivää huomioitaisiin toisiamme, pienin kosketuksin ohimennen, suudelmin, halauksin. Sellaista ihan ohimenevää arjen romantiikkaa. Ja sellainen läpi päivän huomiointi virittäisi enemmän seksitunnelmiin illallakin (ja tällaista ei siis tarvitse olla joka päivä, vaan silloin tällöin!). Mutta mies ei voi, koska sillä alkaa heti kohta seisoa. Eli jos pyydän suudelmia, saattaa nakata sellaisen enemmänkin poskisuudelmatyyppisen väkinäisen kaverillisen suudelman suulle, kuin että romanttismielisen hieman pidemmän suudelman. Jos pidempään suudellaan niin heti seisoo. Eli mies ei juuri ole päivän aikana lähellä kun muuten seisoo. Saattaa halata joskus, mutta ei se hirveänä viritä illalla tunnelmiin. Ollaan juteltu tästä ja mies sanoo että kun seisoo niin herkästi, niin suudelmat jää. No ei se minua haittaisi se seisominen, ja mieskin olisi olisi onnellisempi jos illalla saisi. Arg. Miten muilla?

Kommentit (197)

141/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erektiokammo sillä miehelläsi oikein on, ap, kun hän sitä niin kiivaasti välttelee? Tosi omituista.

Vierailija
142/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. Musta alkaa vähän tuntua siltä että aloitus on naamioitu pillerivastainen mainos...

pillerit sitä pillerit tätä.

Minulla ei ole mitään pillereitä vastaan. Muutakuin että en haluaisi itse käyttää niitä, ja pakko on. Minulla ne vaikuttaa haluttomuutena ja kuivuutena, plus mielialanmuutoksina. Muuten käyttäisin pillereitä ihan mielelläni, jos ne ei vaikuttaisi nuin pahasti minuun. Nyt käytän pitkin hampain, koska se on ainut kunnon hoito (nykyisen tiedon mukaan) endometrioosiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö lääkärille puhumaan lääkityksen vaihtamisesta tai etsi netistä tietoa, jos vaivan saisi hoidettua joillain muilla keinoin. Itse en suostu enää laittamaan e-pillereitä suustani alas, ne pilasivat elämänlaatuni täysin. 

Valitettavasti hormonit on ainoat jotka hillitsee endometrioosin leviämistä. Nytkin aktiivisesti kuljen lääkärissä tämän takia. Leikkaushoito on myös, jolla voi poistaa kasvustoa, mutta se tuppaa aina kasvamaan takaisin. Olin useita vuosia ilman pillereitä, ja se oli hyvää aikaa näin muuten.

Ap

Onhan sinulla tukihoitona kaikki tarvittavat ruokavaliomuutokset ja lisäravinteet?

Mikä teidän seksissä oli ennen hyvää ja miksi se hyvä on jäänyt pois?

Ruokavaliomuutoksista ei ole lääkärin kanssa vielä puhuttu ollenkaan. Olen itsekseni niistä hieman lukenut, mutta kun kivut ei ole niin pahat niin en ole vielä kokeillut. Nekin on enemmänkin oireiden hillitsemiseen, kun taas pillerit on itse kasvuston leviämistä estävä. Kipulääkkeet onneksi toimii kohtuu hyvin minun tapauksessani, että toistaiseksi olen päässyt helpolla, kun vertaa hankaliin endotapauksiin *koputtaa puuta*.

Ennen oli hyvää se että minullakin oli haluja. Vertailtiin tyttökaverin kanssa miten erilaista seksi on pillereissä. Sitä on hankala selittää jos ei itse ole kokenut sitä eroa. Mutta se on paljon laimeampaa, ja ei tule sellaisia spontaaneja himoja enää juuri ollenkaan. Täytyy tehdä paljon enemmän töitä sen eteen, ja siksi ajattelin tuota arjen läheisyyttä, joka pitäisi sitä liekkiä yllä. Ainakin ennen se on toiminut ja saanut minut helpommin tunnelmaan.

Ap

Kyllä sinun kannattaisi tukea ruokavaliolla sairauttasi ihan tuossakin tapauksessa, että joudut hoitamaan sitä pillereillä ja kipulääkkeillä, nekin rasittavat lisää elimistöäsi, kuten huomaat - kuivuutta, haluttomuutta ainakin. 

Vierailija
144/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö lääkärille puhumaan lääkityksen vaihtamisesta tai etsi netistä tietoa, jos vaivan saisi hoidettua joillain muilla keinoin. Itse en suostu enää laittamaan e-pillereitä suustani alas, ne pilasivat elämänlaatuni täysin. 

Valitettavasti hormonit on ainoat jotka hillitsee endometrioosin leviämistä. Nytkin aktiivisesti kuljen lääkärissä tämän takia. Leikkaushoito on myös, jolla voi poistaa kasvustoa, mutta se tuppaa aina kasvamaan takaisin. Olin useita vuosia ilman pillereitä, ja se oli hyvää aikaa näin muuten.

Ap

Onhan sinulla tukihoitona kaikki tarvittavat ruokavaliomuutokset ja lisäravinteet?

Ruokavaliomuutoksista ei ole lääkärin kanssa vielä puhuttu ollenkaan. Olen itsekseni niistä hieman lukenut, mutta kun kivut ei ole niin pahat niin en ole vielä kokeillut. Nekin on enemmänkin oireiden hillitsemiseen, kun taas pillerit on itse kasvuston leviämistä estävä. Kipulääkkeet onneksi toimii kohtuu hyvin minun tapauksessani, että toistaiseksi olen päässyt helpolla, kun vertaa hankaliin endotapauksiin *koputtaa puuta*.

Ennen oli hyvää se että minullakin oli haluja. Vertailtiin tyttökaverin kanssa miten erilaista seksi on pillereissä. Sitä on hankala selittää jos ei itse ole kokenut sitä eroa. Mutta se on paljon laimeampaa, ja ei tule sellaisia spontaaneja himoja enää juuri ollenkaan. Täytyy tehdä paljon enemmän töitä sen eteen, ja siksi ajattelin tuota arjen läheisyyttä, joka pitäisi sitä liekkiä yllä. Ainakin ennen se on toiminut ja saanut minut helpommin tunnelmaan.

Ap

Lääkärit eivät välttämättä tule koskaan puhumaan sinulle ruokavaliosta tai tarvitsemistasi lisäravinteista. Jos puhuu, ymmärrä, että lääkärisi on helmi. 

Vierailija
145/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarttee kyllä sanoa, että ihan uus tuntematon ongelma taas.

Ei meillä mies mitään mökötä, seksiä on aina kun tekee mieli, jos se on sillä seisomalla mahdollista.

Suudelmia ja halauksiakin on.

No yleensä annankin vaikka ei haluttaisi, mutta joinain päivinä vaan ei kertakaikkiaan jaksa. Lisäksi on aika puuduttavaa kun ei ole haluja, ja toisen mieliksi pitää alkaa tsemppaamaan. No lähtee se silläkin, mutta mieluiten lähtisi siitä että mies on aluksi hieman kosketellut ja suudellut, ei niin että vähän sohvan toisesta päästä sanallisesti vihjaa. Ollaan puhuttu siitäkin että pillerit on vienut minulla halut ihan nollaan. Mutta endometrioosin takia on pakko syödä.

Ap

Endometrioosiin auttaa myös hormonikierukka, jossa on pelkkää keltarauhashormonia, joka ei niin paljon vaikuta haluihin kuin yhdistelmäehkäisypilleri, jossa on myös estrogeenia, hormonikierukasta ei imeydy myöskään verenkiertoon hormonia paljonkaan vaan vai pieniä määriä. Näin se ei aiheuta niin paljon haittavaikutuksia kuin pillerit, joiden haittana on haluttomuus. Onhan siihen endometrioosiin leikkauskin olemassa, tähystysleikkauksella tehdään. Leikkaus ei auta 20 %:lla potilaista, ja residiivin saa 20–30 % potilaista 5 v:ssa. 

Tuota kierukkafaktaa en tiennytkään, kiitos tiedosta! Laitan mietintään.

Leikkaus on minulle tehty, mutta se ei estä endometrioosia uusiutumasta ja leviämästä, ainakaan kaikilla. Itselläni on vielä endometrioosia ja se näyttää leviävän. Lisäksi hormooneja suositellaan käytettävän, jotta se estäisi endometrioosikasvuston leviämistä, eli pelkkä leikkaus ei riitä. Minun kohdallani sitä ei edes alettu tekemään, ennen kun olin syönyt tarpeeksi pitkään pillereitä.

Ap

Vierailija
146/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta koska ei puhuttu ainakaan alussa mitään lapsista (esteenä): miksi ihmeessä ette rakastele silloin päivällä kun miehellä jöpöttää?

Jos kerran päivällä suutelette ja muuta sellasta niin mikäs sen ihanampaa kun mennä sitten vaan loppuun asti.

Miksi ihmeessä siten pitäisi odottaa sitä iltaa? Ja väsymystä?

Ihan parasta on spontaani seksi silloin kun on siihen mahdollisuus.

Ja illallakin vaikka ei itseä huvita, niin jos mies on herkkä ei kauan kestä käsillä helpottaa miehen oloa. Usein silloin itsekin innostuu (kuitenkin). D

Itse olen huomannut, että joskus kun sanon miehelle, että en jaksa, mutta voit kyllä pitää minua hyvänä niin kokeillaan, niin sitten kun jollain hyvällä öljyllä mies minua ja minä häntä hyväilen niin melkein aina se sitten johtaa rakasteluun. Tai siis ainakin temme sen toisillemme, mikä vaan lisää meidän kiintymystä toisiimme.

Tässä kyllä varmaan edesauttaa se, että tykkäämme toisistamme ja myös läheisyydestä. Ja olemme toistemme seurassa rentoja ja emme pingota tai jännitä eri tilanteita.

Vierailija
147/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma, että seksielämänne oli hyvä vai ainoastaan ongelmaton? Itsekin olen vasta vanhempana tajunnut että eräs viisivuotinen suhteeni ei ollut seksielämältään hyvä alun perinkään, vaikka niin silloin nuorena kuvittelin. Siinä ei ollut tarvittavaa yhteyttä, asiat sattuivat aluksi luistamaan hyvin molempien nuoruudeninnolla. 

Itse seksi on aika hyvää. Mies kuitenkin nykyään huomioi minua seksin aikana enemmän kuin nuorempana, on oppinut. Hieroo ja hyväilee ym. Mutta läheisyyttä toivoisin paljon enemmän. Se saisi syttymään sängyssäkin paremmin. En voi päästä sellaiselle kunnon "tajunnanräjäyttävä seksi" -tasolle edes, kun endometrioosia on emättimessä ja aiheuttaa välillä kipuja jos liian rajuksi yltyy.

Ap

Tajunnanräjäyttävää seksiä saa myös suuseksillä. Seuraavan kerran kun mies kysyy miten ois, sano että joo, tänään haluaisin vain että räjäytät mut nuolemalla.

Kiva kuulla mitä mieltä hän olisi seksistä jossa sinä laukeat mutta hän ei.

Siihen voit ryhtyä haluttomanakin, sillä ajatuksella että jos ei ala tuntua sen kummemmalta niin ei sitten, ja lopeta sitten.

Sillä saralla onneksi voidan, ja mies tekeekin parhaansa. Muuten en yhdynnästä paljoa pysty saamaan irti, kun en koskaan ole saanut emätinorgasmia, enkä oletettavasti pysty sen endopesäkkeen takia saamaankaan. Tai siis kyllä muuten voi nauttia, mutta kyllä se ärsyttää kun ei pääse loppuun asti yhdynnässä. :D

Ap

Vierailija
148/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, menee sivuraiteille, mutta missä kunnossa suolistosi on? Loistavassa vai ongelmia?

Öhh, no toistaiseksi on ollut ongelmaton. Toivon että mitään ongelmia ei ilmene, ettei endometrioosi leviä. Se vaikuttaa seksielämään nyt emättimessä, joten totta kai toivon että ei sen enempää leviä ja ala hankaloittamaan elämää.

Ap

Vierailija
149/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vituttaa, jos jatkuvasti on panetus päällä sen vuoksi, että nainen ei halua. Miksi olette yhdessä, jos seksihalut eivät kohtaa?

Pillerit laittoi meidän seksihalut epäsynkkaan. Yhdessä voi olla muutenkin kuin pelkän seksin vuoksi. Mies osaa olla todella huomaavainen ja ihana, sekä huumorintajuinen. Muuten varsin täydellinen. Kaikissa kun on jotain vikaa, niin miehellä tämä ajoittainen seksimökötys, ja läheisyyden puute.

Ap

Vierailija
150/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, menee sivuraiteille, mutta missä kunnossa suolistosi on? Loistavassa vai ongelmia?

Öhh, no toistaiseksi on ollut ongelmaton. Toivon että mitään ongelmia ei ilmene, ettei endometrioosi leviä. Se vaikuttaa seksielämään nyt emättimessä, joten totta kai toivon että ei sen enempää leviä ja ala hankaloittamaan elämää.

Ap

Kysyin vaan siksi, että e-pillerit sotkevat monen suoliston kunnon ja sitten alkaa tulla kuivuutta limakalvoille ja mielialaongelmia jne, joita sinulla tuntuu olevan sitten muuten. Ainakin piihappogeeli/ pii (suun kautta) auttaa rakentamaan limakalvoja parempaan kuntoon. 

Vierailija
151/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä tunnustan, että syyllistyn seksi mökötykseen. En ole luonteeltani muuten mikään mököttäjä tyyppi, kestän muuten hyvin epäonnistumisia ja vastoinkäymisiä elämässä.

Mistä tämä sitten johtuu??? Itse koen sen jotenkin niin, että torjutuksi tuleminen seksinsuhteen käy aikatavalla miehisyyden päälle. Ja siis tarkoitan sitä alkukantaista "luolamiestä" joka sisälläni asuu. Toisaalta sisälläni asuva toinen mies, eli se sivistynyt ja kumppaniaan kunnioittava mies sanoo, että ok, ei tässä mitään annetaan kullan levätä...

Tästä sitten aiheutuu aikamoinen ristiriita, joka saa tällaisen muuten kypsän ja fiksun miehen käyttäytymään omituisesti. Tässä on melkoinen ristiriita, joka aiheuttaa turhaa säröä suhteeseen....

Naiset ymmärrän teitä, mutta pyydän naiset, että ymmärrätte myös miehiä.

Vierailija
152/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö piitä ja muita lisäravinteita? 

En käytä mitään lisärvinteita. Mihin nämä vaikuttaa? Onko jokin joka vaikuttaa haluihin?

Ap

Vierailija
153/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Mikä erektiokammo sillä miehelläsi oikein on, ap, kun hän sitä niin kiivaasti välttelee? Tosi omituista.

No ei muuten kuin jos tiedossa ei ole heti seksiä. Aamuseisokille ei tee mitään, mutta jos muuten suutelee liian pitkään niin heti sanoo että ei enempää kun ei olla mitään tekemässä. Välillä antaa seisokin tulla, mutta sittenkin kohta työntää pois lähettyviltään jos ei olla alkamassa touhuilemaan. En tiedä?

Ap

Vierailija
154/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyllä sinun kannattaisi tukea ruokavaliolla sairauttasi ihan tuossakin tapauksessa, että joudut hoitamaan sitä pillereillä ja kipulääkkeillä, nekin rasittavat lisää elimistöäsi, kuten huomaat - kuivuutta, haluttomuutta ainakin. 

Täytyy ottaa seuraavalla kerralla lääkärissä puheeksi, mitä he osaisivat suositella. :) Ja lukea hieman lisää netistä tietoa.

Ap

155/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kärjekäs, pahoittelen jo etukäteen, mutta kokemukseni ovat sellaisia.

Usein miehet ovat kiinnostuneita seksistä mutta sitten eivät kuitenkaan ole. He eivät siis ole kiinnostuneita siitä sen vertaa, että oikeasti olisivat uteliaita sen suhteen mikä heidän kumppaniaan kiihottaa ja näkisivät vaivaa hänen viettelemiseensä ja kiihottamiseensa. Haluavat vain sen oman nautinnon mahdollisimman nopeasti, pöks. Äärettömän tylsää, ja usein naiselle epätyydyttävää, mikä johtaa sitten juuri siihen että hän haluaa koko ajan vähemmän ja vähemmän.

Jos sitä seksiä kerran niin kovasti tekee mieli, niin mitä jos käyttäisi siihen paneutumiseen oikeasti aikaa ja vaivaa? Jos seksistä kerran tykkää, niin kumpi on kivempaa, vähemmän aikaa seksiä vai enemmän aikaa seksiä (ja siis seksiä on muutakin kuin yhdyntä)? Väitän, että pidempi tie on myös miehelle kiihottavampi ja tyydyttävämpi kuin mielenköyhä nopea nylkytys ilman esi- ja jälkileikkejä. Tästä todistaa myös sen miehen kirjoitus, joka kertoi että saattavat viritellä ja hivautella vaimon kanssa päivällä ja sitten vasta illalla hoidella homman loppuun ja se on sitten niin kiihkeää että sänky meinaa hajota.

Väitän että miesten seksitaidot ovat usein surkeita siksi, että he eivät itse asiassa ole kovin kiinnostuneita seksistä. Yhden kerran olen törmännyt mieheen joka oikeasti nautti seksistä ja oli loputtoman kiinnostunut siitä, ja se olikin sitten ilotulitusta joka kesti ja kesti ja oli vaihtelevaa ja leikkisää ja nautinnollista myös naiselle. Hän oikeasti nautti siitä että minä nautin ja teki siksi kaikkensa sen eteen. Hänellä ei ollut kiirettä mihinkään vaan hän saattoi käyttää esileikkiin vaikka puoli päivää, hän aidosti nautti siitä hullun lailla. Se oli minulle naisena todella vapauttavaa ja poisti kaikki estot ja vapautti halut.

Opetelkaa miehet oikeasti nauttimaan seksistä ja sytyttämään ja tyydyttämään naisenne, niin pian teillä on sellainen ongelma, että saatte olla torjumassa jatkuvaa ruinaamista! Jos naisenne ei halua seksiä, niin miettikää mitä voitte tehdä sen eteen että seksistä tulisi hänelle haluttavampaa ja nautinnollisempaa. Mökötys ei sitä asiaa ainakaan edistä. Eikä "miten olis"- tai tonttutanssiesileikit. Surullisen avutonta oikeasti :'/

Vierailija
156/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta koska ei puhuttu ainakaan alussa mitään lapsista (esteenä): miksi ihmeessä ette rakastele silloin päivällä kun miehellä jöpöttää?

Jos kerran päivällä suutelette ja muuta sellasta niin mikäs sen ihanampaa kun mennä sitten vaan loppuun asti.

Ja illallakin vaikka ei itseä huvita, niin jos mies on herkkä ei kauan kestä käsillä helpottaa miehen oloa. Usein silloin itsekin innostuu (kuitenkin). D

Itse olen huomannut, että joskus kun sanon miehelle, että en jaksa, mutta voit kyllä pitää minua hyvänä niin kokeillaan, niin sitten kun jollain hyvällä öljyllä mies minua ja minä häntä hyväilen niin melkein aina se sitten johtaa rakasteluun. Tai siis ainakin temme sen toisillemme, mikä vaan lisää meidän kiintymystä toisiimme.

Tässä kyllä varmaan edesauttaa se, että tykkäämme toisistamme ja myös läheisyydestä. Ja olemme toistemme seurassa rentoja ja emme pingota tai jännitä eri tilanteita.

Ei lapsia. :) Ja jos on sellainen hetki ja mies tekee aloitetta niin viedään loppuun. Mutta tykkään vaikka ruuanlaiton lomassa suudella, ja mies siinä sitten (vaikka muuten olisi aikaa nopeasti suukottaa) hätistää pois kun alkaa jöpöttää. Itseäni ei haittaisi, kun tietäisi että on hetkiä jolloin suutelu on arjen suutelua ja läheisyyttä, tai jos se joskus menisi pidemmälle. Kunhan sitä olisi sitä arjen hellyyttä.

Ap

Vierailija
157/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyin vaan siksi, että e-pillerit sotkevat monen suoliston kunnon ja sitten alkaa tulla kuivuutta limakalvoille ja mielialaongelmia jne, joita sinulla tuntuu olevan sitten muuten. Ainakin piihappogeeli/ pii (suun kautta) auttaa rakentamaan limakalvoja parempaan kuntoon. 

Aa! No hyvä tietää! Voisinkin kokeilla tuota! Kiitos!

Ap

158/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsia. :) Ja jos on sellainen hetki ja mies tekee aloitetta niin viedään loppuun. Mutta tykkään vaikka ruuanlaiton lomassa suudella, ja mies siinä sitten (vaikka muuten olisi aikaa nopeasti suukottaa) hätistää pois kun alkaa jöpöttää. Itseäni ei haittaisi, kun tietäisi että on hetkiä jolloin suutelu on arjen suutelua ja läheisyyttä, tai jos se joskus menisi pidemmälle. Kunhan sitä olisi sitä arjen hellyyttä.

Ap

Jos miehesi antaisi sinulle sitä mikä sinua kiihottaa, hän saisi enemmän seksiä. Ei voi kuin syyttää itseään jos on niin tyhmä ettei suostu ottamaan sinun toiveitasi ja pyyntöjäsi huomioon. Surullisen typerää ja idioottimaista.

Vierailija
159/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haukkukaa miehiä tyhmiksi ja idioottimaisiksi sillähän onneton seksielämänne korjaantuukin. 

Vierailija
160/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten ymmärrä mikä teille on niin kamalan vaikeaa siinä antaa rakkaan miehenne laittaa kalunsa sinne tussuunne hetkeksi aikaa ja liikutella sitä siellä, jos siitä tulisi hyvä olo molemmille vai eikö siellä pilluissanne ole tuntoaistia? Ja eikö teillä ole korvienväli - se suurin seksuaalinen elin - kunnossa? Onko teillä ylipäänsä minkäänlaisia rakkaudellisia ajatuksia miehistänne? Jos ei niin miksi rääkkäätte niitä ettekä eroa? Miksi teidän täytyy odottaa ja vaatia jotain helvetin täydellistä ja virkeää fiilistä harrastaaksenne seksiä, ettekä vaan ryhdy toimeen ja hups, huomaisittekin nauttivanne? Tyhmänylpeitä tiukkapipoisia akkoja olette. T. Nainen itsekin, iloinen antaja sellainen. 😚

Kun me kaikki olemme yksilöitä, ei meistä jokainen valu hunajaa pelkällä munan tökkimisellä. Onnea jos sinulla niin käy.

Ap:lle. Minullakin oli ex mies ihan samanlainen. Meillä meni tilanne jos siihen että koin jo seksin hyvin vastenmielisenä, koska jouduin usein itseni siihen pakottamaan. Meille tuli sitten kunnon romahdus jonka johdosta puhuimme asiat läpi kunnolla, sen jälkeen tilanne korjaantui pikkuhiljaa. Tilanne ei varmasti ole helppo kummallekaan.