Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "seksimökötys" ja erektioherkkyys

Vierailija
12.07.2017 |

Tyttökavereiden kanssa aiheesta juteltiin ja aika monella mies "seksimököttää". Eli mies saattaa vihjata että nyt haluttaisi, ja kun nainen antaa ymmärtää että ei jaksa, niin sitten "mökötetään". Ei sillalailla lapsekkaasti jalkaa hakaten mennä nurkkaan alahuuli väpättäen (:D) vaan vetäytyy omiin oloihinsa. Jos kysyy että mikä on, niin "ei mikään", mutta mitään ei puhuta, ja lähelle ei tulla ja nukkumaan mennessä saattaa kääntää selkää. Tätä ei tapahdu aina, ja jos suoraa kysyy että onko tämä nyt siitä kun ei harrastettu, niin asia kielletään. No ne keillä mies seksimököttää, niin kyllä tietää tämän käyttäytymisen. Se on hienovaraisempaa kuin mitä tuossa selitin, mutta kyllä sen huomaa kun toinen vetäytyy ihan omiin oloihinsa.
Itseä ei tosiaankaan huvita, jos toinen alkaa nukkumaanmennessä aikaisin vihjailla että nyt voisi innostaa. En sellaiselle lämpene, vaan sille että toinen on lähellä. Ja päästäänkin siihen erektioherkkyyteen. Tykkäisin että pitkin päivää huomioitaisiin toisiamme, pienin kosketuksin ohimennen, suudelmin, halauksin. Sellaista ihan ohimenevää arjen romantiikkaa. Ja sellainen läpi päivän huomiointi virittäisi enemmän seksitunnelmiin illallakin (ja tällaista ei siis tarvitse olla joka päivä, vaan silloin tällöin!). Mutta mies ei voi, koska sillä alkaa heti kohta seisoa. Eli jos pyydän suudelmia, saattaa nakata sellaisen enemmänkin poskisuudelmatyyppisen väkinäisen kaverillisen suudelman suulle, kuin että romanttismielisen hieman pidemmän suudelman. Jos pidempään suudellaan niin heti seisoo. Eli mies ei juuri ole päivän aikana lähellä kun muuten seisoo. Saattaa halata joskus, mutta ei se hirveänä viritä illalla tunnelmiin. Ollaan juteltu tästä ja mies sanoo että kun seisoo niin herkästi, niin suudelmat jää. No ei se minua haittaisi se seisominen, ja mieskin olisi olisi onnellisempi jos illalla saisi. Arg. Miten muilla?

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä haluttomana antaisi. Yhdyntä ilman omaa halua tuntuu pahalta sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ihmettelen sitä, etä ap:n haluttomuus olisi korjattavissa niin pienellä asialla, että mies hivelisi ja suutelisi pitkin päivää. Miten tämä voi olla liikaa vaadittu? Ei kukaan nainen halua olla pelkkä patja miehelleen.

Jos minua heräteltäisiin / pidettäisiin hereillä seksivinkumisella pitkin yötä, niin mies lähtisi kuin leppäkeihäs heti aamusta. Kokonaan eri asia on se , että jos ollaan vaikkapa lomalla ja kumppani herättelee satunnaisesti rakastelemaan yöllä tietäen, että toisella on luultavasti  tähän voimavaroja.

Älkää naiset suostuko miesten patjoiksi! Ettehän te ole muuta kuin ilmaisia prostituoituja. Seksi lähtee molempien halusta ja se naisen reikä ei ole mikään "aina valmis" kolo, vaan pitää kostua ja turvota ennen yhdyntää.

Vierailija
162/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo haukkukaa miehiä tyhmiksi ja idioottimaisiksi sillähän onneton seksielämänne korjaantuukin. 

'

Harvassa suhteessa on toisella hyvä' seksielämä ja toisella ei. Silloin se on kyllä objektiivisesti katsottuna huono, vaikka se yksi jotain kuvitteleekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä tunnustan, että syyllistyn seksi mökötykseen. En ole luonteeltani muuten mikään mököttäjä tyyppi, kestän muuten hyvin epäonnistumisia ja vastoinkäymisiä elämässä.

Mistä tämä sitten johtuu??? Itse koen sen jotenkin niin, että torjutuksi tuleminen seksinsuhteen käy aikatavalla miehisyyden päälle. Ja siis tarkoitan sitä alkukantaista "luolamiestä" joka sisälläni asuu. Toisaalta sisälläni asuva toinen mies, eli se sivistynyt ja kumppaniaan kunnioittava mies sanoo, että ok, ei tässä mitään annetaan kullan levätä...

Tästä sitten aiheutuu aikamoinen ristiriita, joka saa tällaisen muuten kypsän ja fiksun miehen käyttäytymään omituisesti. Tässä on melkoinen ristiriita, joka aiheuttaa turhaa säröä suhteeseen....

Naiset ymmärrän teitä, mutta pyydän naiset, että ymmärrätte myös miehiä.

Haha, kiitos selityksestä. Voin hyvin kuvitella tämän mieheni kohdalle, hän kun muuten on järkevä tyyppi, hoitaa asiat puhumalla eikä muuten mököttele.

Ap

Vierailija
164/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Olen nyt kärjekäs, pahoittelen jo etukäteen, mutta kokemukseni ovat sellaisia.

Usein miehet ovat kiinnostuneita seksistä mutta sitten eivät kuitenkaan ole. He eivät siis ole kiinnostuneita siitä sen vertaa, että oikeasti olisivat uteliaita sen suhteen mikä heidän kumppaniaan kiihottaa ja näkisivät vaivaa hänen viettelemiseensä ja kiihottamiseensa. Haluavat vain sen oman nautinnon mahdollisimman nopeasti, pöks. Äärettömän tylsää, ja usein naiselle epätyydyttävää, mikä johtaa sitten juuri siihen että hän haluaa koko ajan vähemmän ja vähemmän.

Jos sitä seksiä kerran niin kovasti tekee mieli, niin mitä jos käyttäisi siihen paneutumiseen oikeasti aikaa ja vaivaa? Jos seksistä kerran tykkää, niin kumpi on kivempaa, vähemmän aikaa seksiä vai enemmän aikaa seksiä (ja siis seksiä on muutakin kuin yhdyntä)? Väitän, että pidempi tie on myös miehelle kiihottavampi ja tyydyttävämpi kuin mielenköyhä nopea nylkytys ilman esi- ja jälkileikkejä. Tästä todistaa myös sen miehen kirjoitus, joka kertoi että saattavat viritellä ja hivautella vaimon kanssa päivällä ja sitten vasta illalla hoidella homman loppuun ja se on sitten niin kiihkeää että sänky meinaa hajota.

Väitän että miesten seksitaidot ovat usein surkeita siksi, että he eivät itse asiassa ole kovin kiinnostuneita seksistä. Yhden kerran olen törmännyt mieheen joka oikeasti nautti seksistä ja oli loputtoman kiinnostunut siitä, ja se olikin sitten ilotulitusta joka kesti ja kesti ja oli vaihtelevaa ja leikkisää ja nautinnollista myös naiselle. Hän oikeasti nautti siitä että minä nautin ja teki siksi kaikkensa sen eteen. Hänellä ei ollut kiirettä mihinkään vaan hän saattoi käyttää esileikkiin vaikka puoli päivää, hän aidosti nautti siitä hullun lailla. Se oli minulle naisena todella vapauttavaa ja poisti kaikki estot ja vapautti halut.

Opetelkaa miehet oikeasti nauttimaan seksistä ja sytyttämään ja tyydyttämään naisenne, niin pian teillä on sellainen ongelma, että saatte olla torjumassa jatkuvaa ruinaamista! Jos naisenne ei halua seksiä, niin miettikää mitä voitte tehdä sen eteen että seksistä tulisi hänelle haluttavampaa ja nautinnollisempaa. Mökötys ei sitä asiaa ainakaan edistä. Eikä "miten olis"- tai tonttutanssiesileikit. Surullisen avutonta oikeasti :'/

Hyvä teksti! Itse olen hieman osasyyllinen, kun pakotan itseäni vaikka ei haluta. Vertaan halujani siihen mitä oli ennen pillereitä, eli "jos en käyttäisi pillereitä niin nyt olisin himoissani, eli nyt harrastetaan seksiä". Mies on onneksi oppinut mitä seksin aikana voi tehdä jotta innostun, mutta ei vielä mitä seksiä ennen voisi tehdä. Ja juurikin tuo yhden miehen kirjoitus kuulostaa sellaiselta mikä pitäisi liekkiä pitkään yllä ja haluttaisi useammin kuin nykyään.

Ap

Vierailija
165/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se aika tasan sitten mee, jos sä pyydät suudelmia eikä miestä huvita nakata siihen kuin joku poskipusu, ja kun mies pyytää lootaa, sä sanot että EI JAKSA! 

Pitäiskö miehen vaan aina jaksaa ja haluta, mut sun vaan silloin kun sä jaksat?

Eikö sinne sänkyyn vois mennä vaikka 15min aikaisemmin (sun pyynnöstä) ja panna, sitten alkais nukkumaan. Mikä vit*u siinä on aina niin vaikeeta?

Vierailija
166/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta koska ei puhuttu ainakaan alussa mitään lapsista (esteenä): miksi ihmeessä ette rakastele silloin päivällä kun miehellä jöpöttää?

Jos kerran päivällä suutelette ja muuta sellasta niin mikäs sen ihanampaa kun mennä sitten vaan loppuun asti.

Miksi ihmeessä siten pitäisi odottaa sitä iltaa? Ja väsymystä?

Ihan parasta on spontaani seksi silloin kun on siihen mahdollisuus.

Ja illallakin vaikka ei itseä huvita, niin jos mies on herkkä ei kauan kestä käsillä helpottaa miehen oloa. Usein silloin itsekin innostuu (kuitenkin). D

Itse olen huomannut, että joskus kun sanon miehelle, että en jaksa, mutta voit kyllä pitää minua hyvänä niin kokeillaan, niin sitten kun jollain hyvällä öljyllä mies minua ja minä häntä hyväilen niin melkein aina se sitten johtaa rakasteluun. Tai siis ainakin temme sen toisillemme, mikä vaan lisää meidän kiintymystä toisiimme.

Tässä kyllä varmaan edesauttaa se, että tykkäämme toisistamme ja myös läheisyydestä. Ja olemme toistemme seurassa rentoja ja emme pingota tai jännitä eri tilanteita.

Ei lapsia. :) Ja jos on sellainen hetki ja mies tekee aloitetta niin viedään loppuun. Mutta tykkään vaikka ruuanlaiton lomassa suudella, ja mies siinä sitten (vaikka muuten olisi aikaa nopeasti suukottaa) hätistää pois kun alkaa jöpöttää. Itseäni ei haittaisi, kun tietäisi että on hetkiä jolloin suutelu on arjen suutelua ja läheisyyttä, tai jos se joskus menisi pidemmälle. Kunhan sitä olisi sitä arjen hellyyttä.

Ap

Jos miehesi antaisi sinulle sitä mikä sinua kiihottaa, hän saisi enemmän seksiä. Ei voi kuin syyttää itseään jos on niin tyhmä ettei suostu ottamaan sinun toiveitasi ja pyyntöjäsi huomioon. Surullisen typerää ja idioottimaista.

Täytyy puhua miehelle enemmän, että se olisi vaan win-win jos arjessa olisi romanttisia eleitä ja läheisyyttä. Ja jos tuo uskaltaisi paljastaa mikä siinä on niin hirveää jos suudellessa seisoo.

Ap

Vierailija
167/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten ymmärrä mikä teille on niin kamalan vaikeaa siinä antaa rakkaan miehenne laittaa kalunsa sinne tussuunne hetkeksi aikaa ja liikutella sitä siellä, jos siitä tulisi hyvä olo molemmille vai eikö siellä pilluissanne ole tuntoaistia? Ja eikö teillä ole korvienväli - se suurin seksuaalinen elin - kunnossa? Onko teillä ylipäänsä minkäänlaisia rakkaudellisia ajatuksia miehistänne? Jos ei niin miksi rääkkäätte niitä ettekä eroa? Miksi teidän täytyy odottaa ja vaatia jotain helvetin täydellistä ja virkeää fiilistä harrastaaksenne seksiä, ettekä vaan ryhdy toimeen ja hups, huomaisittekin nauttivanne? Tyhmänylpeitä tiukkapipoisia akkoja olette. T. Nainen itsekin, iloinen antaja sellainen. 😚

Kun me kaikki olemme yksilöitä, ei meistä jokainen valu hunajaa pelkällä munan tökkimisellä. Onnea jos sinulla niin käy.

Ap:lle. Minullakin oli ex mies ihan samanlainen. Meillä meni tilanne jos siihen että koin jo seksin hyvin vastenmielisenä, koska jouduin usein itseni siihen pakottamaan. Meille tuli sitten kunnon romahdus jonka johdosta puhuimme asiat läpi kunnolla, sen jälkeen tilanne korjaantui pikkuhiljaa. Tilanne ei varmasti ole helppo kummallekaan.

Kiitos kommentista! Kunnon keskustelu näyttää olevan ihan paikallaan. Jos muitakin asioita on saatu vähitellen korjattua kunnon keskustelulla, niin eiköhän tämäkin onnistu.

Ap

Vierailija
168/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua mutta tämä on luonnon oma ehkäisyväline. Miehet ei suostu koskettelemaan naista muutenkin kuin seksi mielessä jonka seurauksena naisella on vaikeuksia syttyä. Jos miehet suostuisivat tätä käytöstä muuttamaan, ihmiskunta lisääntyisi kuin kanit. Mitta ei ne opi, omassa parisuhteessa esimerkki. Aina tulee uutena asiana kun yritän selittää.

Mies yhdistää suutelun niin tiukasti seksiin, että heti seisoo. Mutta kun tarvitsisi sitä romanttiikkaa, niin tulisi sitä seksihaluakin paremmin.

Ap

Pattitilanne. Romantiikkaan ei liene mielenkiintoa, kun seksielämän huonous painaa mieltä. Kun se on huonoa, pitää mies itseään ei haluttavana -> ei romanttiset eleitä, koska ei toista kuitenkaan kiinnosta..

Vierailija
169/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä haluttomana antaisi. Yhdyntä ilman omaa halua tuntuu pahalta sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ihmettelen sitä, etä ap:n haluttomuus olisi korjattavissa niin pienellä asialla, että mies hivelisi ja suutelisi pitkin päivää. Miten tämä voi olla liikaa vaadittu? Ei kukaan nainen halua olla pelkkä patja miehelleen.

Jos minua heräteltäisiin / pidettäisiin hereillä seksivinkumisella pitkin yötä, niin mies lähtisi kuin leppäkeihäs heti aamusta. Kokonaan eri asia on se , että jos ollaan vaikkapa lomalla ja kumppani herättelee satunnaisesti rakastelemaan yöllä tietäen, että toisella on luultavasti  tähän voimavaroja.

Älkää naiset suostuko miesten patjoiksi! Ettehän te ole muuta kuin ilmaisia prostituoituja. Seksi lähtee molempien halusta ja se naisen reikä ei ole mikään "aina valmis" kolo, vaan pitää kostua ja turvota ennen yhdyntää.

En pysty ihan täysin haluitta edes antamaan kun paikat on niin kuivat. Mutta erittäin pienillä haluilla. Jos ei tarvitsisi ajatella mitä kieltäytyminen tekee suhteelle, niin useimmiten kieltäytyisin kun ei vain huvittaisi. Poikkeuksena ne kun mies ei sanallisesti vihjaa, vaan koskettelemalla aloittaa vihjauksensa. Tai jos ei siinä kun olen uninen ala ehdottelemaan. Onneksi ymmärtää sen verran että ei herättele pitkin yötä tai "mangu" asiasta, vaan se on vaan tuota seksimököttämistä.

Ap

Vierailija
170/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se aika tasan sitten mee, jos sä pyydät suudelmia eikä miestä huvita nakata siihen kuin joku poskipusu, ja kun mies pyytää lootaa, sä sanot että EI JAKSA! 

Eikö sinne sänkyyn vois mennä vaikka 15min aikaisemmin (sun pyynnöstä) ja panna, sitten alkais nukkumaan. Mikä vit*u siinä on aina niin vaikeeta?

Minusta tuntuu että joustan suurimmalla osalla kerroista, kun annan vaikka ei juuri haluttaisikaan. Voihan se olla että mies usein jättää vihjailunsa tekemättä kun huomaa että olen väsynyt, ja siinä tavallaan itse sitten joustaa. Ei voi tietää, ennen kuin kunnolla miehen kanssa asiasta puhumme.

Mennään usein aiemmin nukkumaan, jos on yhteisenä ajatuksena että ensin harrastetaan seksiä. Nykyään se on usein tuollaista sanallista sopimista, kun toivoisin että se olisi ennemmin sanatonta himoa joka alkaisi aiemmin ennen kuin mennään makkariin ja yhteisestä sopimuksesta riisutaan vaatteet. Siinä on ihan selkeä ero, kun toisessa tapauksessa himottaa niin paljon että riisuu kumppanilta vaatteet, ja toisessa ollaan jo alasti sängyssä ja aletaan lämmittelemään tilannetta.

Ap

Vierailija
171/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua mutta tämä on luonnon oma ehkäisyväline. Miehet ei suostu koskettelemaan naista muutenkin kuin seksi mielessä jonka seurauksena naisella on vaikeuksia syttyä. Jos miehet suostuisivat tätä käytöstä muuttamaan, ihmiskunta lisääntyisi kuin kanit. Mitta ei ne opi, omassa parisuhteessa esimerkki. Aina tulee uutena asiana kun yritän selittää.

Mies yhdistää suutelun niin tiukasti seksiin, että heti seisoo. Mutta kun tarvitsisi sitä romanttiikkaa, niin tulisi sitä seksihaluakin paremmin.

Ap

Pattitilanne. Romantiikkaan ei liene mielenkiintoa, kun seksielämän huonous painaa mieltä. Kun se on huonoa, pitää mies itseään ei haluttavana -> ei romanttiset eleitä, koska ei toista kuitenkaan kiinnosta..

No näin se aikalailla taitaa olla. Mutta puhumisella tuostakin luulisi selviävän.

Ap

Vierailija
172/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmaa asiaan...

Itellä on kanssa aika voimakas libido vaikka ikää on jo 35. Aamulla herätessä seisottaa ja pitkin päivää himottaa varsinkin näin kesällä kun ollaan vaimon kanssa yhtäaikaa lomilla ja vaatteet rouvalla aika pikkuisia. Muutenkin kyllä panettaa, mutta tuntuu että kesällä vain enemmän tekee mieli kun ollaan paljon kahdestaan kun lapset on leireillä ja kavereilla. Meillä kosketellaan päivän mittaan paljon, saatan hipaista vaimon pitkää tukkaa ohimennessä, kietoutua häneen keittiössä jos hän kokkailee, istutaan sohvalla vierekkäin tai sylikkäin, pusutellaan ja välillä suudellaan syvemmin. Ollaan aika leikkisiä ja välillä "painitaankin" joka tuntuu usein päätyvän vaimon "tappioon" ja siitä sit seksiin...

Kaikki edellä mainittu saa mulla aikaan erektioita mut ei me joka kerta panna kun noin käy, muutenhan me ei muuta ehdittäis tekemäänkään:D En ymmärrä miksi pitäisikään, mulle ainakin tosi suuri kiihko syntyy siitä kun joutuu vähän odottelemaan joskus seuraavaan päiväänkin, eikä siinä mitään. Ei tulisi mieleenkään lakata koskemasta ja suutelemasta vaimoa tai muuttua "kylmäksi" jos yhdyntä ei jostain syystä onnistu just silloin kun mä olisin valmiina. Ei ihminen ole mikään kone, naista pitää kohdella kunnoittavasti. Jos seisottaa ja syöksyttää ihan kipeänä eikä silloin pääse naisen sisään, voi käydä kädellä helpottamassa oloa.

Täytyy samaan hengenvetoon tunnustaa että eipä tule kieltäydyttyä koskaan silloin kun vaimo tekee aloitteita, vaikka ei ehkä just silloin olisi seksi päällimmäisenä mielessä. Mut sit aina alkaa himottaa kun vaimo vähänkin kekistelee tai edes katsoo mua sillä tietyllä tavalla. Nyt ollaan menty niinkin että vaimo antaa mun lykkiä vähän aikaa muiden puuhien lomassa ja sit keskeytetään ja viimeistellään nautinto vaikka illalla. Luo kyllä ihan mielettömän kiihkon ja sit tuntuu että sänky, sohva tms. hajoaa kun pannaan loppuun asti.

Tärkeintä parisuhteessa on kosketus ja lähekkäin oleminen ja yhdyntä on tuon huipentuma. Mulla ainakin tulee joka kerta tunne että lähemmäksi toista ei voi päästä kuin rakastellessa. Ja siksi kai vaimokin tykkää kun mä nautin aika perinteisestä tyylistä. 15 vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja joskus kaverit on kuittailleet jotain "teiniparista" ja naureskelleet meidän jutuille mut minusta se on vaan ihanaa että ollaan säilytetty samat tavat ja tunnelmat kuin nuorempana.

Apua, kuulostaa ihan täydelliseltä. Juuri tuollaista pientä arjen liekkiä toivon. Että saisi sellaista tunnetta siitä läheisyydestä että toinen arvostaa. Siis kyllä järjellisesti ja tekojen kautta tiedän että arvostaa, mutta tuo olisi enemmän sellaista kehollista seksuaalista arostusta. Sellaista että toinen himoitsee juuri minua. No en osaa hirveän hyvin selittää, mutta jotenkin kaikki oli sinun tekstissä niin ihanasti selitetty. Että voi koskea ja halata ja suudella toista vaikka se ei heti seksiä tarkoittaisikaan. Ja että ei haittaa vaikka seisoo, kun sen voi hoidella myöhemminkin tai toisena päivänä.

Ap

Kiitti Ap, naisen ja mun tapauksessa oman ihailemani vaimon vartalon pehmeys ja lämpö lähellä on maailman parasta. Meillä halaillaan ja syleillään usein ja välillä ilman vaatteitakin kotioloissa tai mökillä näin kesällä. Vaikka siinä aina sit tahtoo alkaa jöpöttelemään ja tuntuu siltä että sisään pitäisi päästä niin pidättäytyminen, suutelu ja hyväily todella lisää kierroksia ainakin mulla vaikka sit iltaa tai muuta hetkeä varten. Toki toisinaan rakastellaan pikaisestikin. 

Koskaan ei saa olla painostusta tai minkäänlaista pakon tunnetta suhteessa. Itellä ei ole kaavoja vaan rentoa kiihotuksen kasvattelua, nauttimista naisen vartalosta kaikin tavoin, muutenkin kuin yhdynnällä.

Vierailija
173/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No näin se aikalailla taitaa olla. Mutta puhumisella tuostakin luulisi selviävän.

Ap

Eiköhän, kannattaa kokeilla chatin kautta tai viestilapuilla, jos tuntuu ettei osaa suoraan puhua. Osalle (kuten minulle) jostain syystä erittäin vaikeaa kasvotusten puhua näistä suoraan. Paitsi jos ottaa muutaman oluen ensin. Lapsena jos aihe on ollut tabu, niin se jarruttaa pitkän aikaa.

Vierailija
174/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmaa asiaan...

Itellä on kanssa aika voimakas libido vaikka ikää on jo 35. Aamulla herätessä seisottaa ja pitkin päivää himottaa varsinkin näin kesällä kun ollaan vaimon kanssa yhtäaikaa lomilla ja vaatteet rouvalla aika pikkuisia. Muutenkin kyllä panettaa, mutta tuntuu että kesällä vain enemmän tekee mieli kun ollaan paljon kahdestaan kun lapset on leireillä ja kavereilla. Meillä kosketellaan päivän mittaan paljon, saatan hipaista vaimon pitkää tukkaa ohimennessä, kietoutua häneen keittiössä jos hän kokkailee, istutaan sohvalla vierekkäin tai sylikkäin, pusutellaan ja välillä suudellaan syvemmin. Ollaan aika leikkisiä ja välillä "painitaankin" joka tuntuu usein päätyvän vaimon "tappioon" ja siitä sit seksiin...

Kaikki edellä mainittu saa mulla aikaan erektioita mut ei me joka kerta panna kun noin käy, muutenhan me ei muuta ehdittäis tekemäänkään:D En ymmärrä miksi pitäisikään, mulle ainakin tosi suuri kiihko syntyy siitä kun joutuu vähän odottelemaan joskus seuraavaan päiväänkin, eikä siinä mitään. Ei tulisi mieleenkään lakata koskemasta ja suutelemasta vaimoa tai muuttua "kylmäksi" jos yhdyntä ei jostain syystä onnistu just silloin kun mä olisin valmiina. Ei ihminen ole mikään kone, naista pitää kohdella kunnoittavasti. Jos seisottaa ja syöksyttää ihan kipeänä eikä silloin pääse naisen sisään, voi käydä kädellä helpottamassa oloa.

Täytyy samaan hengenvetoon tunnustaa että eipä tule kieltäydyttyä koskaan silloin kun vaimo tekee aloitteita, vaikka ei ehkä just silloin olisi seksi päällimmäisenä mielessä. Mut sit aina alkaa himottaa kun vaimo vähänkin kekistelee tai edes katsoo mua sillä tietyllä tavalla. Nyt ollaan menty niinkin että vaimo antaa mun lykkiä vähän aikaa muiden puuhien lomassa ja sit keskeytetään ja viimeistellään nautinto vaikka illalla. Luo kyllä ihan mielettömän kiihkon ja sit tuntuu että sänky, sohva tms. hajoaa kun pannaan loppuun asti.

Tärkeintä parisuhteessa on kosketus ja lähekkäin oleminen ja yhdyntä on tuon huipentuma. Mulla ainakin tulee joka kerta tunne että lähemmäksi toista ei voi päästä kuin rakastellessa. Ja siksi kai vaimokin tykkää kun mä nautin aika perinteisestä tyylistä. 15 vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja joskus kaverit on kuittailleet jotain "teiniparista" ja naureskelleet meidän jutuille mut minusta se on vaan ihanaa että ollaan säilytetty samat tavat ja tunnelmat kuin nuorempana.

Apua, kuulostaa ihan täydelliseltä. Juuri tuollaista pientä arjen liekkiä toivon. Että saisi sellaista tunnetta siitä läheisyydestä että toinen arvostaa. Siis kyllä järjellisesti ja tekojen kautta tiedän että arvostaa, mutta tuo olisi enemmän sellaista kehollista seksuaalista arostusta. Sellaista että toinen himoitsee juuri minua. No en osaa hirveän hyvin selittää, mutta jotenkin kaikki oli sinun tekstissä niin ihanasti selitetty. Että voi koskea ja halata ja suudella toista vaikka se ei heti seksiä tarkoittaisikaan. Ja että ei haittaa vaikka seisoo, kun sen voi hoidella myöhemminkin tai toisena päivänä.

Ap

Kiitti Ap, naisen ja mun tapauksessa oman ihailemani vaimon vartalon pehmeys ja lämpö lähellä on maailman parasta. Meillä halaillaan ja syleillään usein ja välillä ilman vaatteitakin kotioloissa tai mökillä näin kesällä. Vaikka siinä aina sit tahtoo alkaa jöpöttelemään ja tuntuu siltä että sisään pitäisi päästä niin pidättäytyminen, suutelu ja hyväily todella lisää kierroksia ainakin mulla vaikka sit iltaa tai muuta hetkeä varten. Toki toisinaan rakastellaan pikaisestikin. 

Koskaan ei saa olla painostusta tai minkäänlaista pakon tunnetta suhteessa. Itellä ei ole kaavoja vaan rentoa kiihotuksen kasvattelua, nauttimista naisen vartalosta kaikin tavoin, muutenkin kuin yhdynnällä.

Olet ihana ja naisesi varmasti todella onnellinen kun on löytänyt kaltaisesi miehen! :,)

Vierailija
175/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon!

Vierailija
176/197 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve merkki, että alkaa suudellessa seisomaan.ilm. Poikaystäväsi on ilm. nuori , 20-27 vuotta. Se, että poikaystäväsi ei halua suudella sinua seisokin takia kuulostaa oudolta. Usein nuo romanttiset eleet valitettavasti vähenevät suhteen vanhetessa, vaikka juuri ne ovat suhteen seksiä lisäävä voima. Ehkä seisokki kiristävät vaatteet päällä on kivulias... Onko kyse siitä.

No itseasiassa on jo kolmikymppinen, ja yhdessä oltu jotain kymmenen vuotta. Olen puhunut hänelle että en syty jos liekkiä ei pidä yllä romanttisilla eleillä, mutta mies sanoo tosiaan että se seisokki haittaa häntä. En tiedä, mikä siinä sitten on. Olen päätellyt että ei halua "turhaa" seisokkia, jos ei saa helpotusta. Kun on kotona normaalisti löysät vaatteet päällä.

Ap

Miltä sinusta tuntuisi jos itse olisit halukkaalla päällä ja toiminta etenisi jo sille asteelle, että olet jo ihan märkänä ja sitten pitäisi lopettaa? Tätä tehtäisiin ihan vain liekin ylläpitämiseksi, että jonain iltana sitten saisit seksiä.

Tai miltä sinusta tuntuisi, että teillä olisi seksiä vain sinun aloitteesta? Ja miehesi tarvitsisi aktiivisia toimia sinulta, jotta hänellä voisi halut herätä, seisokista nyt puhumattakaan. Tuntisitko itsesi pidemmän päälle halutuksi vai vaikuttaisiko tämä kenties itsetuntoosi?

Kyse on siitä, että teillä on erilaiset tarpeet ja tavat kiihottua. On ihan yleistä että miehillä halu on sisäsyntyistä ja nopeasti syttyvää, kun taas naisilla halu on useammin responsiivista ja hitaammin lämpenevää. Vastaus ei ole se, että mennään vain toisen mukaan vaan jonkinlainen kompromissi olisi paljon rakentavampi.

Vierailija
177/197 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan kumma kun pitäis pystymettästä lähteä seksiä harrastamaan. Ihan kun se olis joku suoritettava kotityö. Tai siinä kohtaa kun itse jo menee nukkumaan ennen aikaista aamuherätystä, niin pitäisi vielä seksiä harrastaa. Muistan nuo ajat hyvin, onneksi mies on oppinut jotain. Muistan kuinka väistin ja kavahdin kosketusta, koska se tarkoitti aina seksiä. Nykyään kun mies halailee ja koskettaa muutenkin, on makkarissakin vilkkaampaa.

Ja miehen näkökulmasta välillä vaikuttaa siltä, että seksi on palkinto, jonka voi saada riittävän pitkään ja hyvin suoritetusta naisen miellyttämisestä. Me olemme erilaisia. Useimmiten miehet ovat paljon nopeammin syttyviä ( ja sammuvia ) kuin naiset. Toisen mollaamisen sijaan pitäisi yrittää ymmärtää toista ja etsiä keinoja ottaa molempien toiveet huomioon. 

Vierailija
178/197 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta koska ei puhuttu ainakaan alussa mitään lapsista (esteenä): miksi ihmeessä ette rakastele silloin päivällä kun miehellä jöpöttää?

Jos kerran päivällä suutelette ja muuta sellasta niin mikäs sen ihanampaa kun mennä sitten vaan loppuun asti.

Miksi ihmeessä siten pitäisi odottaa sitä iltaa? Ja väsymystä?

Ihan parasta on spontaani seksi silloin kun on siihen mahdollisuus.

Ja illallakin vaikka ei itseä huvita, niin jos mies on herkkä ei kauan kestä käsillä helpottaa miehen oloa. Usein silloin itsekin innostuu (kuitenkin). D

Itse olen huomannut, että joskus kun sanon miehelle, että en jaksa, mutta voit kyllä pitää minua hyvänä niin kokeillaan, niin sitten kun jollain hyvällä öljyllä mies minua ja minä häntä hyväilen niin melkein aina se sitten johtaa rakasteluun. Tai siis ainakin temme sen toisillemme, mikä vaan lisää meidän kiintymystä toisiimme.

Tässä kyllä varmaan edesauttaa se, että tykkäämme toisistamme ja myös läheisyydestä. Ja olemme toistemme seurassa rentoja ja emme pingota tai jännitä eri tilanteita.

Ei lapsia. :) Ja jos on sellainen hetki ja mies tekee aloitetta niin viedään loppuun. Mutta tykkään vaikka ruuanlaiton lomassa suudella, ja mies siinä sitten (vaikka muuten olisi aikaa nopeasti suukottaa) hätistää pois kun alkaa jöpöttää. Itseäni ei haittaisi, kun tietäisi että on hetkiä jolloin suutelu on arjen suutelua ja läheisyyttä, tai jos se joskus menisi pidemmälle. Kunhan sitä olisi sitä arjen hellyyttä.

Ap

Jos miehesi antaisi sinulle sitä mikä sinua kiihottaa, hän saisi enemmän seksiä. Ei voi kuin syyttää itseään jos on niin tyhmä ettei suostu ottamaan sinun toiveitasi ja pyyntöjäsi huomioon. Surullisen typerää ja idioottimaista.

Täytyy puhua miehelle enemmän, että se olisi vaan win-win jos arjessa olisi romanttisia eleitä ja läheisyyttä. Ja jos tuo uskaltaisi paljastaa mikä siinä on niin hirveää jos suudellessa seisoo.

Ap

No se hirveys on siinä, että mies ehtii jo syttyä ja jää sitten ilman tyydytystä. Eli miehen puolesta sen tilanne ei varsinaisesti ihan win-win ole. Mutta väliäkö hällä, jos nainen on tyytyväinen.

Vierailija
179/197 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että joustan suurimmalla osalla kerroista, kun annan vaikka ei juuri haluttaisikaan. Voihan se olla että mies usein jättää vihjailunsa tekemättä kun huomaa että olen väsynyt, ja siinä tavallaan itse sitten joustaa. Ei voi tietää, ennen kuin kunnolla miehen kanssa asiasta puhumme.

Mennään usein aiemmin nukkumaan, jos on yhteisenä ajatuksena että ensin harrastetaan seksiä. Nykyään se on usein tuollaista sanallista sopimista, kun toivoisin että se olisi ennemmin sanatonta himoa joka alkaisi aiemmin ennen kuin mennään makkariin ja yhteisestä sopimuksesta riisutaan vaatteet. Siinä on ihan selkeä ero, kun toisessa tapauksessa himottaa niin paljon että riisuu kumppanilta vaatteet, ja toisessa ollaan jo alasti sängyssä ja aletaan lämmittelemään tilannetta.

Ap

Se sanaton himo onkin parasta. Siinä sanattomuudessa on vaan se ongelma, että se johtaa usein väärinkäsityksiin. Voisiko olla niin, että mies on kyllästynyt näihin tilanteisiin ja siksi suosii sanallista lähestymistapaa? Ja todennäköisesti hän jättää niitä aloitteita tekemättä. Väittäisin monen miehen tekevän niin ihan jo välttääkseen turhat pakit. Mutta suosittelen sitä keskustelua aiheesta.

Vierailija
180/197 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mökötys ja "ei mikään" vastaaminen on ihan yleistä naisten käytöstä. Ei kannata miehiä ristiinnaulita, jos hekin siihen syyllistyy.