Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "seksimökötys" ja erektioherkkyys

Vierailija
12.07.2017 |

Tyttökavereiden kanssa aiheesta juteltiin ja aika monella mies "seksimököttää". Eli mies saattaa vihjata että nyt haluttaisi, ja kun nainen antaa ymmärtää että ei jaksa, niin sitten "mökötetään". Ei sillalailla lapsekkaasti jalkaa hakaten mennä nurkkaan alahuuli väpättäen (:D) vaan vetäytyy omiin oloihinsa. Jos kysyy että mikä on, niin "ei mikään", mutta mitään ei puhuta, ja lähelle ei tulla ja nukkumaan mennessä saattaa kääntää selkää. Tätä ei tapahdu aina, ja jos suoraa kysyy että onko tämä nyt siitä kun ei harrastettu, niin asia kielletään. No ne keillä mies seksimököttää, niin kyllä tietää tämän käyttäytymisen. Se on hienovaraisempaa kuin mitä tuossa selitin, mutta kyllä sen huomaa kun toinen vetäytyy ihan omiin oloihinsa.
Itseä ei tosiaankaan huvita, jos toinen alkaa nukkumaanmennessä aikaisin vihjailla että nyt voisi innostaa. En sellaiselle lämpene, vaan sille että toinen on lähellä. Ja päästäänkin siihen erektioherkkyyteen. Tykkäisin että pitkin päivää huomioitaisiin toisiamme, pienin kosketuksin ohimennen, suudelmin, halauksin. Sellaista ihan ohimenevää arjen romantiikkaa. Ja sellainen läpi päivän huomiointi virittäisi enemmän seksitunnelmiin illallakin (ja tällaista ei siis tarvitse olla joka päivä, vaan silloin tällöin!). Mutta mies ei voi, koska sillä alkaa heti kohta seisoa. Eli jos pyydän suudelmia, saattaa nakata sellaisen enemmänkin poskisuudelmatyyppisen väkinäisen kaverillisen suudelman suulle, kuin että romanttismielisen hieman pidemmän suudelman. Jos pidempään suudellaan niin heti seisoo. Eli mies ei juuri ole päivän aikana lähellä kun muuten seisoo. Saattaa halata joskus, mutta ei se hirveänä viritä illalla tunnelmiin. Ollaan juteltu tästä ja mies sanoo että kun seisoo niin herkästi, niin suudelmat jää. No ei se minua haittaisi se seisominen, ja mieskin olisi olisi onnellisempi jos illalla saisi. Arg. Miten muilla?

Kommentit (197)

Vierailija
61/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin: mies sai seksiä melkein aina halutessaan pari viikkoa, sitä oli keskimäärin 3krt/pvä. Ihan kivaa oli, mullekin, mutta oikeesti kyllä moni muukin asia on minusta lomalla kiva enkä silti tee sitä päivät pääksytysten tai edes joka päivä,esim käy saunassa, nuku päikkäreitä tms

Mutta ei mies silti vaikuttanut mitenkään supertyytyväiseltä. Ensinnäkin kun ei seksistä voinut "luvalla" kiukutella/mökötelläbniin kaivoi sitten helposti jotkut tylyilyyn "oikeuttavat" syyt muualta ja lisäksi oli aika väsynyt sitten mitään muuta tekemään/muusta innostumaan, kotityöt ei oikein napanneet ja halusi paljon valmisruokia/ulkonasyömistä ja päivät oli sellaista venymistä mikä sinänsä lomalla ok, mutta jotenkin ilmapiiri oli väsähtänyt.

Vierailija
62/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on naisella. Jos käy kuumana ja vihjailee, ei miehen välttämättä tee mieli ja nainen alkaa mököttää. Ihan tervettähän toi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy ja niin edelleen. Meillä minä, nainen, olen jatkuvassa puutteessa koska mies ei halua. No hellyyttä, halailua ja huomiota saan niin paljon kuin haluan. Mutta kyllä se vaan kiristää, kun ei saa seksiä. Itse en varsinaisesti mökötä, mutta huomaan olevani aika kireä aika ajoin ja alkavani heittää aika ilkeääkin mukasarkastista läppää päivän mittaan.  Juu ja kyllä, osaan kommunikoida ja aiheesta on puhuttu, muutosta vaan ei tule. En viittis erotakaan muuten niin mukavasta miehestä. Ja ei, lelut ei korvaa aitoa. Lelun jatkeena kun ei ole sitä ihmistä, jota rakastaa.

Tasan ei käy (seksi)onnenlahjat. No kompromissin etsimistähän se on. Itse olen selittänyt että haluttaisi enemmän jos mies huomioisi päivän mittaan, mutta kun ei. Ja aloittaisi sen vihjailunsa läheisyydellä, mutta ei. Joten usein teen kompromissia. Onneksi mies yrittää yleensä seksin aikana tyydyttää minut, mutta pääsisi huomattavasti helpommalla jos aloittaisi läheisyydellä jo ennen seksiä.

Ja se seksimökötys on tosi raastavaa jos sitä joutuu pidempään katsomaan. Kun ei aina vaan kertakaikkiaan haluta/jaksa/pysty ja potee siitä huonoa omaatuntoa jo muutenkin niin sitten toinen antaa kylmää kohtelua.

Ap

Oletko ihan varma, että se läheisyyskään pidemmän päälle saisi seksihalujasi kasvamaan? Luulen, ja osittain omasta kokemuksesta tiedän, että se saattaa aluksi vähän nostattaa naisen haluja, mutta kohta ollaan taas vanhassa tilanteessa. Läheisyys riittää läheisyyyden tarpeeseen, mutta ei ole sama kuin seksi.

Sanoit, että pillerit vievät halusi. Siinä on varmaan nyt yksi syy innottomuuteen. Toinen voi olla se, että olette jo niin kauan olleet yhdessä, että et kovin helpolla syty miehestäsi, vaan hän joutuu tekemään hirveän "duunin", että saa sinut syttymään.

Vierailija
64/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole lapsi, joten hänellä ei ole tapana mököttää saati mankua. Seksiä harrastetaan silloin kun molempien tekee mieli, eli melko usein. Mutta kyllä mulla kuolisi nopeasti eroottiset tunteet miestä kohtaan, jos hän ilman jäätyään mököttäisi kuin kakara.

Näin. Mankumista ei onneksi tee, mutta tuota "mökötystä". Siis vetäytyy omiin oloihinsa ja karttaa kosketusta. Ei puhu yhtään mitään ja vastailee lyhytsanaisesti. Arg. Se olisi niin helpolla korjattu, jos vaan koskettelisi ensin ja olisi lähellä, ennen kuin yrittää tehdä aloitteitaan. Ja ajoittaisi niin että en ole ihan väsynyt, tai että ei itse ole aivan hikinen urheilusta.

Ap

Vierailija
65/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin: mies sai seksiä melkein aina halutessaan pari viikkoa, sitä oli keskimäärin 3krt/pvä. Ihan kivaa oli, mullekin, mutta oikeesti kyllä moni muukin asia on minusta lomalla kiva enkä silti tee sitä päivät pääksytysten tai edes joka päivä,esim käy saunassa, nuku päikkäreitä tms

Mutta ei mies silti vaikuttanut mitenkään supertyytyväiseltä. Ensinnäkin kun ei seksistä voinut "luvalla" kiukutella/mökötelläbniin kaivoi sitten helposti jotkut tylyilyyn "oikeuttavat" syyt muualta ja lisäksi oli aika väsynyt sitten mitään muuta tekemään/muusta innostumaan, kotityöt ei oikein napanneet ja halusi paljon valmisruokia/ulkonasyömistä ja päivät oli sellaista venymistä mikä sinänsä lomalla ok, mutta jotenkin ilmapiiri oli väsähtänyt.

Olen joskus ennenkin todennut, että "ei makeaa mahan täydeltä." Se sopii myös seksiin. Jos saa liikaa, ei se enää tunnukaan niin hyvältä.

Vierailija
66/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisi opetella siihen, että se seisokki menee kyllä itsestäänkin ohi, ei siihen tarvitse aina reagoida. 

Niin kun itsekin luulin että joskus voi seisoa ja kyllä se menee poiskin. Ei mies mitään aamuseisokeillekaan tee, joten miksei hellyysseisokkeja saisi tulla? Karttaa niitä kuin ruttoa, joten jos yritän liian "kiihkeää" (siis miehen mielestä, omasta mielestäni vaan normaalin romanttinen, pidempi kuin "huulet kohtaavat toisensa varovaisen pikaisesti ja eroavat") suudelmaa niin heti puskee pois. Tulee todella haluttu olo ja se hellyys jonka on siinä antanut niin ikäänkuin nollautuu siinä. :(

Haluaisin spontaanin romanttista seksiä. En sellaista että mies vihaa "miten ois" ja sitten mennään valmiiksi alasti sänkyyn ja aloitetaan esileikit. Vaan että voisi vaikka jo olohuoneessa kosketella ja suudella toisiamme ja esileikit tulisi jo siinä.

Ap

Vierailija
67/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmaa asiaan...

Itellä on kanssa aika voimakas libido vaikka ikää on jo 35. Aamulla herätessä seisottaa ja pitkin päivää himottaa varsinkin näin kesällä kun ollaan vaimon kanssa yhtäaikaa lomilla ja vaatteet rouvalla aika pikkuisia. Muutenkin kyllä panettaa, mutta tuntuu että kesällä vain enemmän tekee mieli kun ollaan paljon kahdestaan kun lapset on leireillä ja kavereilla. Meillä kosketellaan päivän mittaan paljon, saatan hipaista vaimon pitkää tukkaa ohimennessä, kietoutua häneen keittiössä jos hän kokkailee, istutaan sohvalla vierekkäin tai sylikkäin, pusutellaan ja välillä suudellaan syvemmin. Ollaan aika leikkisiä ja välillä "painitaankin" joka tuntuu usein päätyvän vaimon "tappioon" ja siitä sit seksiin...

Kaikki edellä mainittu saa mulla aikaan erektioita mut ei me joka kerta panna kun noin käy, muutenhan me ei muuta ehdittäis tekemäänkään:D En ymmärrä miksi pitäisikään, mulle ainakin tosi suuri kiihko syntyy siitä kun joutuu vähän odottelemaan joskus seuraavaan päiväänkin, eikä siinä mitään. Ei tulisi mieleenkään lakata koskemasta ja suutelemasta vaimoa tai muuttua "kylmäksi" jos yhdyntä ei jostain syystä onnistu just silloin kun mä olisin valmiina. Ei ihminen ole mikään kone, naista pitää kohdella kunnoittavasti. Jos seisottaa ja syöksyttää ihan kipeänä eikä silloin pääse naisen sisään, voi käydä kädellä helpottamassa oloa.

Täytyy samaan hengenvetoon tunnustaa että eipä tule kieltäydyttyä koskaan silloin kun vaimo tekee aloitteita, vaikka ei ehkä just silloin olisi seksi päällimmäisenä mielessä. Mut sit aina alkaa himottaa kun vaimo vähänkin kekistelee tai edes katsoo mua sillä tietyllä tavalla. Nyt ollaan menty niinkin että vaimo antaa mun lykkiä vähän aikaa muiden puuhien lomassa ja sit keskeytetään ja viimeistellään nautinto vaikka illalla. Luo kyllä ihan mielettömän kiihkon ja sit tuntuu että sänky, sohva tms. hajoaa kun pannaan loppuun asti.

Tärkeintä parisuhteessa on kosketus ja lähekkäin oleminen ja yhdyntä on tuon huipentuma. Mulla ainakin tulee joka kerta tunne että lähemmäksi toista ei voi päästä kuin rakastellessa. Ja siksi kai vaimokin tykkää kun mä nautin aika perinteisestä tyylistä. 15 vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja joskus kaverit on kuittailleet jotain "teiniparista" ja naureskelleet meidän jutuille mut minusta se on vaan ihanaa että ollaan säilytetty samat tavat ja tunnelmat kuin nuorempana.

Vierailija
68/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten ymmärrä mikä teille on niin kamalan vaikeaa siinä antaa rakkaan miehenne laittaa kalunsa sinne tussuunne hetkeksi aikaa ja liikutella sitä siellä, jos siitä tulisi hyvä olo molemmille vai eikö siellä pilluissanne ole tuntoaistia? Ja eikö teillä ole korvienväli - se suurin seksuaalinen elin - kunnossa? Onko teillä ylipäänsä minkäänlaisia rakkaudellisia ajatuksia miehistänne? Jos ei niin miksi rääkkäätte niitä ettekä eroa? Miksi teidän täytyy odottaa ja vaatia jotain helvetin täydellistä ja virkeää fiilistä harrastaaksenne seksiä, ettekä vaan ryhdy toimeen ja hups, huomaisittekin nauttivanne? Tyhmänylpeitä tiukkapipoisia akkoja olette. T. Nainen itsekin, iloinen antaja sellainen. 😚

Surullista jos todella seksi on sinulle vain sitä, että mies liikuttelee kalua sinussa.

Itse tykkään kyllä, että mies kiusoittelee pitkin päivää ja lopulta olen niin fiiliksissä, että olisin valmis jo kerjäämään sitä kalua ja silloin alapää on jo valmiina (kostea ja turpea) ja yläpää on on valmiina ja mahdollisuudet tulla yhtäaikaa on suuret.

Jos meillä olisi vain ehdottamasi kaltaista seksiä en kyllä viitsisi kovin usein vaivautua, kun kyllähän mies voi hoitaa runkkauksen itsekin.

Joskus sitten on vastapainoksi kiva harrastaa pikaisia, kun tietää että muunkinlaista on tarjolla, silloin niistä pikaisistakin nauttii ihan eritavalla.

T. Iloinen saaja (en velvollisuudesta antaja)

Ainoa mikä on surullista on se, että tarvitsee KOKO päivän jotakin lellittelyä kostuakseen. Bitch please. Äläkä kerro mistään turpeasta pillustasi, yök! Ei kiinnosta. Ainoa mikä kiinnostaa on omani, joka ei todellakaan tarvitse koko päivän esileikkiä kostuakseen ja kiihottuakseen.

Niinkuin sanoin ei tarvitsekaan aina, vaan pikaisistakin voi nauttia kun se ei ole ainut mitä saa. Olen pahoillani, ettei sinulla ole kumppanisi kanssa muuta kuin mekaanista seksiä, mutta ehkä se sinulle riittää, toivottavasti myös kumppanillesi.

Koin tarpeelliseksi täsmentää sinulle mitä tarkoitan valmiilla alapäällä, koska tunnut kuvittelevan, että se että on reikä riittää. Seksuaalisuutesi kuulostaa hyvin rajoittuneelta.

Vierailija
69/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi "märkä seisokki"? Silloin ymmärrän, että turhat seisokit alushousujenvaihtoineen ärsyttää. Enkä nyt tarkoita housuihin laukeamista, vaan sitä, että joillakuilla se ne touhutipat kastelee housut samalla tavalla kuin naisella kastuu pikkuhousut kunnolla kiihottuessa.

Vierailija
70/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan että voisi vaikka jo olohuoneessa kosketella ja suudella toisiamme ja esileikit tulisi jo siinä.

Ap

Tota kun tekee muutaman kerran eikä naista silti huvita mutta itse joutuu kärvistelemään pallit sinisenä, niin tyhmempikin älyää lopettaa.

Tehkää toisillenne palvelus ja erotkaa.

Vierailija
71/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös mankuu pitkin yötä jos ei ole illalla saanut, kunnes saa tahtonsa läpi, tai sitten herättelee minua koko yön niin että olen töissä ihan kuollut.

18

Oi kamala. :O Jos miehellä on seksimökötys päällä sängyssä, saattaa vielä hieman olla lähella ja koskettaa varovasti, ikäänkuin odottaen että siinä nyt heti syttyisin. Mutta tajuaa jättää rauhaan nukkumaan jos huomaa että olen jo melkein unessa.

Ja siitä tulikin mieleen seksimökötyksen toinen alalaji. "Ei ku nuku nyt vaan" "huomaan että oot väsynyt niin nuku vaan." "ei se haittaa, nuku nyt". Huomaa siis että toista harmittaa, mutta yrittää se ymmärtääkin jos itsellä ei kertakaikkiaan meinaa edes silmät pysyä auki. Itselle jää paska fiilis, vaikka toinen mitä sanoisi, kun näkee sen läpi että on harmissaan.

Ap

Joskus tuossa tilanteessa ainakin osa harmitusta voi tulla ihan omasta törppöydestä. Miettii, että olisi pitänyt olla ehdottelematta kun näkee että toinen on väsynyt. Harmittaa että tavallaan painostaa toista vaikka itsekin tietää että toista väsyttää. Ja sitten oma käytös ottaa päästä. 

Vierailija
72/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä saa seksin kokonaankin loppumaan kun syyllistää miestä esim mökötyksestä, kun ongelma alunperinkin on ettei ymmärretä miehen seksualisuutta. Kuvitellaan että mies käyttäytyy tietyllä tavalla vaikka kyse on luonnollisista seksi haluista. Kyllä miehelle riittää onanointikin, mutta suhteen täytyy olla kestävällä pohjalla jos kuvittelee tuon jälkeen saavan sen vielä toimimaan. Miksi miehen tulisi hävetä omaa luonnollista käyttäytymistään? 

Vierailija
73/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hm, haluan paljon enemmän kuin mies, joten mökötysongelma oli hänellä. Kesti aikansa oppia luottamaan siihen, ettei torjunta ole henkilökohtaisista syistä johtuva (kyllästyminen, ulkonäkö tms), kyllähän se alkuun kävi itsetunnon päälle, samoin kuin se, että vähemmän haluavan ehdoilla mennään. Sopuun ollaan kyllä jo päästy ja mieskin tietää, että toistuvat torjunnat aiheuttavat aivan helvetillisiä ongelmia liitolle, joten niitä kannattaa välttää.

No niin, joskus on vaan niin väsynyt ettei jaksa. Yleensä siis tsemppaan itseni harrastamaan, mutta kun tulee niitä kertoja että ei vaan jaksa millään. Ja yritän itse tehdä aloitteita myös, mutta kun omat himoni tulisivat niin aremmin pintaan jos toinen huomioisi läheisyydellä enemmän. En ole mikään robotti että pelkästä sanomisesta olen valmis, vaan olen aika hitaasti lämpenevä.

Ap

Kuulostaa ihan tutulta, meillä vaan oli osat toisinpäin. Myönnän, että omat aloitteeni kuihtuivat jossain kohtaa tuollaiseksi puolihuolimattomiksi heitoiksi, niihin oli vaikea panostaa, koska olin jo varautunut siihen kohteliaaseen "ei"hin ja se tuntui aina pahalta. Kosketuksen ja läheisyyden kaipuu oli jotakin ihan järkyttävää, ja tunsin kuihtuvani naisena, kun oma puoliso ei halunnut. Mulla siis on mies sairas, eikä kivulloisena halua edes halata. Nyt osaan jo tunnistaa ne ajat ja luottaa siihen, että parempiakin tulee.

Puhukaa keskenänne, ilman syyttävää asennetta - teilläkin on niin pitkä suhde takana, että vaikeistakin asioista pitäisi pystyä keskustelemaan. Kompromissiin on mahdollista päästä, kun saa toisen ymmärtämään, mistä on kyse. On niin helppoa tulkita toista väärin ja se aiheuttaa lisää ongelmia. Jotenkin kuulostaa siltä, että teilläkin on samanlaista, ehkä mies ei halua ottaa kiihottumisen ja pettymisen riskiä?

Kiitos kommentista! Varmasti on näin. Ollaan asiasta puhuttu, mutta ei sillalailla "kunnolla". Ongelmat alkoivat kun aloitin pillerit, ja itsellänikin kesti hetki huomata että ne vaikutti haluttomuuteen. Ja olen siitä miehelle maininnut, mutta varmaan ei kunnolla osaa yhdistää, samoin kun olen sanonut hellyydestä. Pitää ihan tosissaan vääntää rautalangasta jotta osataan molemmat tehdä muutosta.

Tyttkaverit on tosiaan tästä samasta haluttomuudesta puhuneet, ja heilläkään miehet eivät ihan ole tajunneet ja ovat seksimököttäneet sitten. He ketkä eivät enää käytä pillereitä, ovat sanoneet että seksielämä on muuttunut huomattavasti parempaan! Itsellä myös paikat kuivuu pillereistä, joten saa lotrata voiteita jotta säilyisi jonkinlainen kosteus. Liukuvoiteet kirveltää jostain syystä, joten niitäkään ei uskalla käyttää, eli seksi on nykyään melkoista suoritusta.

Ap

Vierailija
74/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua mutta tämä on luonnon oma ehkäisyväline. Miehet ei suostu koskettelemaan naista muutenkin kuin seksi mielessä jonka seurauksena naisella on vaikeuksia syttyä. Jos miehet suostuisivat tätä käytöstä muuttamaan, ihmiskunta lisääntyisi kuin kanit. Mitta ei ne opi, omassa parisuhteessa esimerkki. Aina tulee uutena asiana kun yritän selittää.

Mies yhdistää suutelun niin tiukasti seksiin, että heti seisoo. Mutta kun tarvitsisi sitä romanttiikkaa, niin tulisi sitä seksihaluakin paremmin.

Ap

Vierailija
75/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Ap:n mies on huono kumppani. Kaikki sellaiset ovat jotka haluavat itselleen jotain enemmän eivätkä ole itse valmiita yhtään antamaan/ joustamaan missään.

Kannattaa olla vain itselleen sopivan kumppanin kanssa. Etenkin seksuaalinen yhteensopivuus on ehkä tärkein. Muita asioita saat muissa suhteissa mutta seksiä vain parisuhteessa.

On minullakin kokemusta väärästä miehestä. Ei tehnyt aloitteita ja oli seksuaalisesti vähän lattea minun makuun.

Kun löysin sen oikean miehen, en toivottavasti joudu luopumaan hänestä ikinä. Olemme todella hulluina toisiimme ja haluamme toisiamme usein, paljon ja nopeasti. En tiennyt edellisessä suhteessa että näin paljon voi haluta seksiä, ajattelin että ihme porukkaa ne joilla on seksiä muka jopa 8 kertaa viikossa, että johan siinä kyllästyisi. Ei muuten kyllästy. Melkein on niin että mitä enemmän panee sitä enemmän haluaa lisää vaan.

Vierailija
76/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö lääkärille puhumaan lääkityksen vaihtamisesta tai etsi netistä tietoa, jos vaivan saisi hoidettua joillain muilla keinoin. Itse en suostu enää laittamaan e-pillereitä suustani alas, ne pilasivat elämänlaatuni täysin. 

Vierailija
77/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve merkki, että alkaa suudellessa seisomaan.ilm. Poikaystäväsi on ilm. nuori , 20-27 vuotta. Se, että poikaystäväsi ei halua suudella sinua seisokin takia kuulostaa oudolta. Usein nuo romanttiset eleet valitettavasti vähenevät suhteen vanhetessa, vaikka juuri ne ovat suhteen seksiä lisäävä voima. Ehkä seisokki kiristävät vaatteet päällä on kivulias... Onko kyse siitä.

Meillä on jäänyt noi "pitkin päivää suudelmat" myös siksi että miehellä alkaa heti seisomaan ja hommat pitäisi sitten hoitaa. No ei voi kun on kolme pientä lasta jaloissa.

Vierailija
78/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukko haluaa yhtenä päivänä viikossa. Soidinmenoja ei paljon näy vaan tullaan muna kovana pökkimään mua vaatteiden päältä ja sit pitäis innostua. Viimeksi sanoin "ei nyt!" - no myönnän että oli enemmän tiuskaisu, koska hän herätti mut unesta. Tähän mies totesi;"Voisitsä tänään lähteä jonnekin ni pääsisin runkkaa".

En tiedä olenko ainut, jonka mielestä toi oli erittäin alentavaa? Seksissä itsessään ei ole mitään vikaa ja hän huolehtii aina mun saamisesta. Mutta kun sitä seksiä ei voi harrastaa kuin tasan silloin kerran viikossa kun häntä sattuu haluttamaan.

Sori avautuminen....

Vierailija
79/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinanraivo kirjoitti:

Kyllä tätä surkeiden naisten kanssa tapahtuu. Tunnistin itseni osittain tuosta. Joskus kun olet kovissa haluissa monta päivää, ja toiselta ei saa mitään vastakaikua, niin se masentaa. Sen jälkeen ei huvita oikein olla enää positiivinen. Olen ollut myös parisuhteessa, jossa ei tällaisia tunteita ikinä tullut. Omalta osaltani ei ole minkään välittömän penetraation tarvetta, mutta oletinkin ap:n vähän värittävän tarinaa itsensä kannalta paremmaksi.

Tuolloin kun nuo tunteet tuli, niin halusin avovaimoa todella paljon. En halunnut runkata tmv. normalisoidakseni oloani. Halusin vain avokkiani niin paljon. Se pisti masentamaan. Sitten aloin runkata joka toinen päivä ja pikkuhiljaa en enää edes halunnut avokkia. Kyllähän sitä silloin tällöin mieluusti nai, mutta halut eivät enää olleet yhtä kovat tai samanlaiset. En enää ajatellut avokkiani seksuaalisesti kuin harvoin, vaikka hänen vartalonsa oli täydellinen. Hän sai jotenkin disassosioitua itsensä mun mielessä seksistä. Sitten jossain vaiheessa huomasin jo pettäväni.

Kaiken tämän jälkeen en saanut enää noita huonoja tunteita, kun ne eivät enää nakertaneet itsetuntemustani ja olin seksuaalisesti tarpeeksi tyydyttynyt.

Voisin siis sanoa ainakin omasta kokemuksestani, että jos se mies seksimököttää, niin se johtuu siitä, että se vielä ainakin toistaiseksi haluaa sua todella paljon. Ei kannata päästää tilannetta siihen, että mies ei kohta enää ajattele susta seksuaalisesti. Älä pidä miestäsi itsestäänselvyytenä.

Onhan se ikävää kun ei halut kohtaa, ihan molemmille. Siksi yritän yleensä tsempata itseäni, kun kuitenkin välittää toisesta että eihän se silloin ihan täysin kamalaa suoritusta ole. Toivoisin mieheltä kuitenkin hieman enemmän yritystä ennen sitä "miten ois" tms sanoittamista. Siis jotain fyysistä läheisyyttä. Minä koen enemmän sitä kautta että olen haluttava omana itsenäni, kun toinen koskettelee ensin.

Meillä on miehen mittapuulla katsoen varmasti vähän seksiä, mutta omasta mittapuustani katsoen paljon, siis siihen nähden että joudun yleensä ne suunnilleen tsemppaamaan. Että molemmat tekee kompromissia. Asia olisi eri jos en olisi pillereissä, mutta tälle en nyt voi valitettavasti mitään. Toivoisin että mies ymmärtäisi sen päälle.

Ap

Vierailija
80/197 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee seksiä halutakseen arkista läheisyyttä, nainen taas arkista läheisyyttä halutakseen seksiä. Tässä yksinkertaistettu yleiskaava, ei päde kaikkiin, mutta usein kuitenkin. Molemmat kai käsittävät rakkauden eri tavalla; mies ajattelee, että nainen rakastaa jos antaa seksiä, nainen taas ajattelee miehen rakastavan, jos tämä haluaa nyhjätä hänen kanssaan romanttisesti sohvannurkassa.

Kyllä minusta silti tuntuu pahalta, kun tunnen miehen tarjoaman läheisyyden olevan joko pyrkimys saada seksiä tai palkkio hetki sitten saadusta seksistä. Ja kun tiedän "aidon" läheisyyden pian loppuvan ja että minun pitää taas lunastaa sitä itselleni seksillä.