Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"

Vierailija
08.07.2017 |

Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.

Kommentit (324)

Vierailija
121/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistä, että miehet valehtelevat ikänsä? Ikäänkuin nainen ei tuota asiaa treffeillä huomaisi.

Mulle on käynyt näin. Miehillä on tapana valehdella ikänsä. Treffisivulla tulee paljon viestejä vanhemmilta miehiltä. Vaikka olen laittanut minkä ikäistä seuraa haen.

Miksei deittisovelluksiin lisätä ominaisuutta, jossa ei vain pääse laittamaan viestiä henkilölle, jonka kriteerien ulkopuolella on. On niin turhauttavia nämä viestit liian vanhoilta miehiltä. "Tiedän, että olen hiukan vanhempi, mutta olen tosi nuorekas". Paskan marjat. Hyvin harva mies on oikeasti hyvin säilynyt.

Mutta jotkut oikeasti on paljon nuoremman näköisiä ja oloisia. Tiedän miehiä, joista selkeästi nuoremmat naiset ovat olleet kiinnostuneita usein ihan käytännössä. Naiset ovat luulleet miestä nuoremmaksi kuin nainen itse on, ja sitten yllättyneet kun mies on oikeasti 5-10 vuotta naista vanhempi.

Vierailija
122/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että naiset ovat todella usein tuhdimpia kuin antavat olettaa. Sitten jos on hoikka ja nätti, niin nainen on ihan he*vetin kranttu. Ehkä hänellä on niin paljon varaa valita, ettei juuri kukaan kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistä, että miehet valehtelevat ikänsä? Ikäänkuin nainen ei tuota asiaa treffeillä huomaisi.

Mulle on käynyt näin. Miehillä on tapana valehdella ikänsä. Treffisivulla tulee paljon viestejä vanhemmilta miehiltä. Vaikka olen laittanut minkä ikäistä seuraa haen.

Miksei deittisovelluksiin lisätä ominaisuutta, jossa ei vain pääse laittamaan viestiä henkilölle, jonka kriteerien ulkopuolella on. On niin turhauttavia nämä viestit liian vanhoilta miehiltä. "Tiedän, että olen hiukan vanhempi, mutta olen tosi nuorekas". Paskan marjat. Hyvin harva mies on oikeasti hyvin säilynyt.

Mutta jotkut oikeasti on paljon nuoremman näköisiä ja oloisia. Tiedän miehiä, joista selkeästi nuoremmat naiset ovat olleet kiinnostuneita usein ihan käytännössä. Naiset ovat luulleet miestä nuoremmaksi kuin nainen itse on, ja sitten yllättyneet kun mies on oikeasti 5-10 vuotta naista vanhempi.

Aivan jotkut ovat. Myös jotkut naiset ovat nuoremman näköisiä. Ei se keskiarvoja mihinkään poista. Eikä sitä, että huonot elintavat vanhentavat niin miehen kuin naisenkin.

Vierailija
124/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todettu, että henkilöt joiden iho on rasvainen ja helposti finniintyvä säilyvät nuoremman näköisinä .

Yllättäen havaitsivat että tuon tyyppisen ihon soluissa on tavallista pidemmät telomeerit.

Syytä tuohon ihoon ei ole vielä kyetty selittämään, mutta pidemmät telomeerit kertoo hitaammasta ikääntymisestä.

Vierailija
125/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.

Mies on nirso, kun ei halua valehtelevaa läskiä. Jees.

Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.

Miehet kokevat olevansa kunnossa kiloineen ja ovat arvostelemassa naisia jos heidän tilansa on prikulleen sama kuin vastaavien miesten.

Tällä palstalla usein kirjoitetaan kuinka naiset ovat nirsoja miesten suhteen. Jos se vaan on niin, että naiset ovatkin realisteja :)))

Luin joskus jonkun jutun siitä kun Usassa oli tutkittu miten valehtelu nettiprofiilissa vaikuttaa treffeihin. Tutkimukseen osallistui sekä miehiä että naisia. Molemmat valehtelivat profiilissaan painonsa. Naisten kohdalla kävi niin että kaikki treffit päättyivät ennenaikaisesti, miehet eivät tykänneet. Eivätkä antaneet naisille mahdollisuuksia. Ulkonäkö oli se ratkaiseva asia.

Naiset puolestaan jatkoivat treffejä pulskemmaksi osoittautuneen miehen kanssa ja osa olisi lähtenyt myös uusille treffeille. Eli naisille ulkonäkö ei ollut tärkein kriteeri. Eikä edes valehtelu ollut este treffien jatkamiseen.

Miehet siis todellakin on niitä pinnallisempia ja krantumpia. Naiset on realistisempia ja haluavat antaa "rumallekin" miehelle mahdollisuuden. Kiva mies voi myös päästä jatkoon eli luonne ratkaisee. Ruman naisen on moisesta edes haaveilla. Miehet lähtee kesken treffien raivostuneina. Ei puhettakaan, että nainen sais mahdollisuutta osoittaa olevansa kiva ihminen.

Sinä vertailet nyt asiaa, joka ei merkitse naisille yhtä paljon kuin miehille. Jos tehtäisiin vertailu siisteyden ja varallisuuden valehtelemisesta niin silloin naiset ovat pinnallisempia ja krantumpia.  Kummat sitten todellisuudessa ovat pinnallisempia niin todennäköisesti naiset ovat.

Väittäisin, että aika harvoin nettiprofiilissa tai viestittelyssä varallisuutta käsitellään. Eikä se taida olla ihan ensitreffienkään puheenaihe. Se selviää sitten joskus jos tulee useampia tapaamisia. En ainakaan ikinä ole varallisuuksia alkanut selvittää. Korkeintaan on selvinnyt että mies käy töissä. Palkkoja ja muita tuloja en todellakaan ole kehdannut kysellä.

Ja kummasti muuten ne pienituloisetkin miehet saa naisia, eli ei se rahan puutekaan loppupeleissä ole mikään ongelma. Ei tässä maassa muuten olis pienitulosia perheitä jos naiset kelpuuttais vain varakkaat miehet.

Aika tyhjästä repäiset väitteesi, sillä sekä s24 että okc antaa siihen mahdollisuuden, ja monet käyttävät sitä. Miesten tulot vaikuttavat tietenkin olennaisesti naisten kiinnostukseen, heti kun nainen täyttää 23v.

Vierailija
126/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todettu, että henkilöt joiden iho on rasvainen ja helposti finniintyvä säilyvät nuoremman näköisinä .

Yllättäen havaitsivat että tuon tyyppisen ihon soluissa on tavallista pidemmät telomeerit.

Syytä tuohon ihoon ei ole vielä kyetty selittämään, mutta pidemmät telomeerit kertoo hitaammasta ikääntymisestä.

Ja telomeerien lyhentymistä voi ehkäistä elintavoilla. Yllätys yllätys: nukkuminen, hyvä ravinto, liikunta, auringon oton välttely, tupakoimattomuus.

Vierailija
127/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia, mistä mies jää valehtelussa kiinni, on pituus ja ulkonäkö. Kyllä se alkonkin käyttö sieltä paljastuu. Ja tämä kaikki uudenkin naisystävän vika, kun omassa päässä viiraa.

Vierailija
128/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan jotkut ovat. Myös jotkut naiset ovat nuoremman näköisiä. Ei se keskiarvoja mihinkään poista. Eikä sitä, että huonot elintavat vanhentavat niin miehen kuin naisenkin.

Siksi ei automaattisesti kannata rajata iän mukaan ihmisiä ulkopuolelle. Ikä ei kerro kaikkea.

Vierailija
129/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella jonku sanomassa tämän kommentin juuri minulle:D

Vierailija
130/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.

Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.

Miehet kokevat olevansa kunnossa kiloineen ja ovat arvostelemassa naisia jos heidän tilansa on prikulleen sama kuin vastaavien miesten.

Tällä palstalla usein kirjoitetaan kuinka naiset ovat nirsoja miesten suhteen. Jos se vaan on niin, että naiset ovatkin realisteja :)))

Luin joskus jonkun jutun siitä kun Usassa oli tutkittu miten valehtelu nettiprofiilissa vaikuttaa treffeihin. Tutkimukseen osallistui sekä miehiä että naisia. Molemmat valehtelivat profiilissaan painonsa. Naisten kohdalla kävi niin että kaikki treffit päättyivät ennenaikaisesti, miehet eivät tykänneet. Eivätkä antaneet naisille mahdollisuuksia. Ulkonäkö oli se ratkaiseva asia.

Naiset puolestaan jatkoivat treffejä pulskemmaksi osoittautuneen miehen kanssa ja osa olisi lähtenyt myös uusille treffeille. Eli naisille ulkonäkö ei ollut tärkein kriteeri. Eikä edes valehtelu ollut este treffien jatkamiseen.

Miehet siis todellakin on niitä pinnallisempia ja krantumpia. Naiset on realistisempia ja haluavat antaa "rumallekin" miehelle mahdollisuuden. Kiva mies voi myös päästä jatkoon eli luonne ratkaisee. Ruman naisen on moisesta edes haaveilla. Miehet lähtee kesken treffien raivostuneina. Ei puhettakaan, että nainen sais mahdollisuutta osoittaa olevansa kiva ihminen.

Sinä vertailet nyt asiaa, joka ei merkitse naisille yhtä paljon kuin miehille. Jos tehtäisiin vertailu siisteyden ja varallisuuden valehtelemisesta niin silloin naiset ovat pinnallisempia ja krantumpia.  Kummat sitten todellisuudessa ovat pinnallisempia niin todennäköisesti naiset ovat.

Väittäisin, että aika harvoin nettiprofiilissa tai viestittelyssä varallisuutta käsitellään. Eikä se taida olla ihan ensitreffienkään puheenaihe. Se selviää sitten joskus jos tulee useampia tapaamisia. En ainakaan ikinä ole varallisuuksia alkanut selvittää. Korkeintaan on selvinnyt että mies käy töissä. Palkkoja ja muita tuloja en todellakaan ole kehdannut kysellä.

Ja kummasti muuten ne pienituloisetkin miehet saa naisia, eli ei se rahan puutekaan loppupeleissä ole mikään ongelma. Ei tässä maassa muuten olis pienitulosia perheitä jos naiset kelpuuttais vain varakkaat miehet.

Ainakin S24-palstalla on voinut kertoa tulotasonsa profiilissa, hämmästyttävän moni mies on sen myös laittanut näkyviin. Kenties siinäkin valehdeltu, mene ja tiedä... N48

Itse olen tulkinnut asian niin, että joko mies a) on epätoivoinen ja tuo on ainut keino houkutella naisia b) haluaa määrätä suhteessa rahoihinsa vedoten c) etsii yhtä varakasta naista.

Karsin joka tapauksessa pois kaikki varallisuutensa ilmoittaneet.

Sitten voisit tarkistaa myös naisten ihannemiesten asetukset, sillä moni nainen ilmoittaa suroaan että miehen pitää tienata näin ja näin paljon.

Vierailija
131/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hyöty sentään finniytyvästä ihosta. Ensin kärsii 30 vuotta ja sitten se alkaa tuottaa hedelmää kun säilyy nuorekkaana.

132/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sinkkuvuosina mä olin niin kiva ja mielenkiintoinen, että monet miehet kiinnostuivat, vaikka halusivatkin hoikan ja urheilullisen naisen ja mä olin sellainen lievästi ylipainoinen, vähän sohvaperunamaisuuteen taipuva.

Mutta sitä ne miehet ei tienneet, että mä vaan osasin jokaisen potentiaalisen kirjoittajan kohdalla sopeutua ja tein kyllä kaikki mahdolliset siirrot, että miehet musta kiinnostuisivat (huonoa itsetuntoa mulla ehkä?)

No nykyään olen vaan entistä lihavampi ja nalkuttava akka, joten en mä oikeesti olis ollut edes niin mahtava tapaus mitä annoin ymmärtää :D mutta tässä kaikessa pointtina se, että kyllä niillä "mun miehillä" se sisin merkkasi kuitenkin ulkokuorta enemmän. Ehkä ne halusi tehdä musta urheilullisen?

133/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tinder-aikaa treffailin miehiä netistä ja kerroin ennen treffejä jokaiselle olevani ylipainoinen. Vientiä riitti (en kyllä ymmärrä miksi) ja mieskin noista sitten löytyi. 

t. Läski

134/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä päädyn joskus sinkuksi ja niin epätoivoiseksi, että päätän kokeilla Tinderiä, kirjoitan sinne vaan suoraselkäisesti "Nätti semiläski neljääkymppiä lähestyvä ja luonteeltaan outo hörhö muija hakee seuraa, pidän tavallisesta muna pilluun -seksistä eri asennoissa 3-5 kertaa viikossa, toivon, että miehellä on pitkä tukka ja osaa kirjoittaessaan käyttää isoja alkukirjaimia ainakin erisnimien kohdalla, mielellään myös lauseen alussa. Yhdyssanojen osaaminen saa minut syttymään."

Veikkaan, että saisin ihan kivasti yhteydenottoja, kun en ole turhan kranttu iän suhteen. xD

En tiedä, kuinka tosissasi olit, mutta tällainen tyyli toimii Tinderissä todella hyvin.

Naiselle.

Sopisi miehellekin, ainakin minä tykkään juuri tuollaisesta suorasta tyylistä. En tosin ole tibderiä käyttänyt, mutta muita treffisivuja. Jätän yleensä turhan kekseliäät, runolliset, pitkät, taidokkaat esittelyt ym. pois ihan sen takia ettei tunnu luontevalta vastata itse tönkösti sellaiseen, luultavasti toinen kiroaisi mielessä liian lyhyttä esittelyä, kömpelöä, huonoa, kirjoitusvirheitä ym. Joskus aloitan viestin kirjoittamisen, mutta kun omiin vahvuuksiin ei kuulu kirjallinen eikä suullinenkaan ulosanti, niin ei ole luontevaa vastata kaunokirjailijoille. Vaan yksinkertaisesti kirjoittaville.

135/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, BMIn mukaan. Eli kun sujuvasti unohdetaan että miehillä on isommat lihakset, isommat luut, ja isommat elimet, niin saadaan tuollainen lopputulos.

Rasvaprosenttihan on kyllä tuntuvasti korkeampi naisilla.

Haha, aina parjataan sitä, ettei ylipainoa selitetä isoilla luilla, mutta että kuitenkin miestrn kohdalla sen lisäksi käy vielä isommat elimet ja lihakset.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍

Joo no kun katsoo pönäkkää suomimiestä, niin kyllä sen näkee ettei siinä kohtaa painoon vaikuta luut, lihakset tai elimet.

136/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
137/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ei automaattisesti kannata rajata iän mukaan ihmisiä ulkopuolelle. Ikä ei kerro kaikkea.

Toimiiko tämä molempien sukupuolien kohdalla vai pitääkö vain naisten ymmärtää ottaa itseään vanhempi mies? Monilla miehillä on hauska ikärajaus: itseään pari vuotta nuoremmista 15- vuotta nuorempiin. Suuri ikäero ei toimi, jos kumppanit ovat eri sukupolvia. Silloin arvomaailma on niin erilainen, että konfliktit ovat väistämättömiä.

Vierailija
138/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten läskinilitykset ovat koomisia, koska kaduilla lyllertää valtava määrä tuhteja, lihavia tai superlihavia miehiä. 

Ei, se iso kumpu mahassa ei todellakaan ole lihasta.

Kyllä sen täytyy olla, se on vain omanlaistaan lihasta. Otetaan se hoikka nuorimies, ei grammaakaan ylimääräistä, täytyy olla täysin lihakseton ja luuton, koska sitten vasta kun mies on ylipainoista merkitsevissä bmi-lukemissa, hän on niin niin lihasta että. Outoa kyllä se nuori honkkeli kuitenkin pesee nämä keski-ikäiset lihastenkasvattajat fyysisissä haasteissa mennen tullen. Että lihas on uusi "isot luut".

Nuoremmillla on enenmmän nopeita lihassoluja, mutta kestävyys niillä on heikko.

Kun ikää tulee lisää, vähenevät nopeat lihassolut ja korvautuvat hitailla, jolloin samalla myös kestävyys paranee.

Liikunnanopettajmme kertoi miten hän oli ollut nuorena lastaamassa junanvaunuja. Kantoivat jotain säkkejä tms. ja hän oli töihin tullessaan katsonut miten muu työporukka on aika vanhaa ja laihanoloista. Itse hän oli nuori ja lihaksikas. Sanoi että arveli että pärjää paremmin kun kukaan noista muista, mutta hänen piti ensimmäisenä päivänä lopettaa muutaman jo tunnin kuluttua kun ei enää jaksanut kantaa mitään. Muuta jatkoivat koko päivän.

Seuraavina päivinä pärjäsi jo paremmin, mutta oli aina päivän jälkeen ihan poikki ja noista muista ei kuulemma huomannut edes että olisivat mitään tehneet.

Ah tätä itsepetoksen määrää taas 😃. No otetaanpa tosiaan joku kokenut fyysisen työn porukka ja laitetaan sinne joku kokematon ja ihmetellän kun ei aluksi pärjää, hohhoijaa. Todellisuudessa miesten kuntotesteissä odotetaan kovinta tulosta ikäluokassa 20-25, jo 25-vuotiaana tulostaso alkaa laskea ja kymmenen vuotta myöhemmin on jo iso ero vaikka mies on periaatteessa parhaassa iässään. Ja jätetään ne huippu-urheilijat pois vertailusta jooko, jollei kaikki suomen miehet aio ruveta huippu-urheilijoiksi, kun se älunvälähdys on todennäköisesti seuraavaksi tulossa. Mutta joo, yllä mainitusta tosiasiasta huolimatta miehet ovat siitä erikoisia, että tulostason pudotessa painon kasvu kuitenkin selittyy valtavan lihas- ja luumassan ilmestymisellä.

Vierailija
139/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3162 kirjoitti:

Ennen tinder-aikaa treffailin miehiä netistä ja kerroin ennen treffejä jokaiselle olevani ylipainoinen. Vientiä riitti (en kyllä ymmärrä miksi) ja mieskin noista sitten löytyi. 

t. Läski

Se on se kun kerrot rehellisesti miten asia on niin vastapuoli osaa asennoitua asiaan oikein. Mutta jos oot valehdellut asian niin tulee mieleen että onkohan hän valehdellut muustakin.

Vierailija
140/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on hoikempi ylävartalosta ja laardi on kertynyt alavartaloon. Toki mahaakin on, mutta kuvat voi katkaista oikeaan kohtaan.

Eli miehet, olkaa "varovaisia" 😂. Itse en tinderissä saa juurikaan mätsejä, mutta baarissa miehet tulevat kyllä suoraa iskenään ja tämä tinderin prinsessa jää vaille huomiota. Ja tosiaan koko ajan käy sen kautta treffeillä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ystäväni näyttää itse ottamissaan kuvissa aina todella kauniilta. Hoikalta ja suorastaan täydelliseltä. Näyttää ihan eri ihmiseltä, kun joku muu ottaa kuvat. On kaksoisleukaa jne. On siis oppinut kuvaamaan itsensä tuoden parhaat puolensa esiin.

Saa ihan mielettömän paljon mätsejä js jatkuvasti käy treffeillä, joiden jälkeen miehet sitten katoavat.

Ylipainoa on 30-40 kg, mutta kuvissa näyttää hoikalta ja ihanalta.

Vähän vaikea uskoa että noin paljon ylipainoa ja se ei muka näy mitenkään? Onko kuvat passikuva tyylisiä, pelkät kasvot?

En kyllä ymmärrä mitäpä sitä valehtelemaan omaa kokoa. Sama koskee myös kuvien muokkauksia. Monet naiset (vaikka olisivat hoikkia) eivät näytä yhtään samalta luonnossa ja kuvissa. Totuus paljastuu kuitenki joten turhahan sitä on itseään yrittää silotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan