"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"
Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.
Kommentit (324)
Olen 174 cm ja painoni pyörii 67-70 kieppeillä....olen mielestäni normaalivartaloinen nainen ja tämän olen kertonut kysyttäessä. Muutamat kerrat sitten treffeillä mennessäni miehet ovat tokaisseet" Ai etsä olekkaan lihava "😂😂 ja mies vielä alkoi väittää että jos painaa 68 kg niin täytyy olla lihava...dorka!!
Tosimies kirjoitti:
Aika asiaton kommetti mieheltä. Tosimies olisi hoitanut homman pois eikä olisi jäänyt pahaa mieltä kenellekkään. Silmät ja nenä vaan kiinni ja hommiin. Niin se vaan on joskus tehtävä.
Kerrankin joku puhuu asiaa eikä sen vierestä kaunnistelemalla. Kyllä niin kaiken kirjavaa naista tuolla liikkuu. Vapaita naisia on mutta semmoisia mitä kehtaa talutella päivän valolla on vähän. Haju puoleen sen enempää tarttumatta......
Jaahas, taas yksi kurvikas jumalatar kohdannut elämän realiteetit ja valheen lyhyet jäljet. Hyvä.
Ei L - large kerro kylläkään mitään, koska naiset ovat hyvin eri pituisia. Käytän kokoa L ja olen 179cm pitkä, M kiristää hartioista ja hihat ovat usein siinä lyhyemmät. En ole silti ollenkaan lihava, BMI on 20,5. Joku 155-senttinen nainen sen sijaan voisi olla tuhti jo L-koon vaatteessa.