Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"

Vierailija
08.07.2017 |

Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.

Kommentit (324)

Vierailija
1/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä tapahtunutkaan jo eilen?

Vai etkö päässyt yli? 

JSSAP.

Vierailija
2/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma syysi, jollet totuudenmukaista kokovartalokuvaa laita. Yksi tuttu pettyy kerta toisensa jälkeen treffeillä, kuvana on vain nätti naamakuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen deitti kertoi tällaisesta tapauksesta. Nainen oli sanonut olevansa normaalipainoinen, tavatessa osoittautui lihavaksi. Eli ilmeisesti olet oikeasti pyöreämpi kuin olet tajunnut ja mies pettyi tähän.

Vierailija
4/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän moinen harhakuva voisi johtua?

Vierailija
5/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.

Vierailija
6/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökerö mies.

Toisen ulkonäön kommentointi on huonoa käytöstä ja älyttömän noloa. Hyvä, että tuli ilmi heti ekoilla treffeillä

Vierailija
7/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä totuutta sitten voinut kertoa heti alussa? Miksi miehelle pitää tuottaa tuollainen pettymys? Tuhlasit molempien aikaa.

Vierailija
8/324 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tökerö mies.

Toisen ulkonäön kommentointi on huonoa käytöstä ja älyttömän noloa. Hyvä, että tuli ilmi heti ekoilla treffeillä

Todella suoraselkäistä ja rehellistä. Ei jää kaivelemaan mihin homma kaatui. Harmi ettei taso riittänyt tällä kertaa jatkoon.

Vierailija
9/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät itseään normaalipainoisina ja ovat ylpeitä ns. "muodoistaan". Tuntemani miehet sanovat, että lihavia olisi tarjolla pilvin pimein, mutta he etsivät normaalipainoita tai hoikkaa. Usein se on myös mainittu profiilissa. Minä olen kuulemma rajoilla, käytän joskus kokoa 40 tai L. Toisinaan menee 38 tai M.  En ole itsekään tuon kasvavan kokoni kanssa sinut. Johan sen kertoo L- Large, puhumattakaan että sen edessä olisi muutama X. 

Jos omaa suuruutta on mahdoton ymmärtää, kannattaa hakeutua jonkun "laihan" kanssa samaan kuvaan... Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
10/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, juuri tuon takia en viestittele viikkoja!

Vierailija
11/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.

Mies on nirso, kun ei halua valehtelevaa läskiä. Jees.

Vierailija
12/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä päädyn joskus sinkuksi ja niin epätoivoiseksi, että päätän kokeilla Tinderiä, kirjoitan sinne vaan suoraselkäisesti "Nätti semiläski neljääkymppiä lähestyvä ja luonteeltaan outo hörhö muija hakee seuraa, pidän tavallisesta muna pilluun -seksistä eri asennoissa 3-5 kertaa viikossa, toivon, että miehellä on pitkä tukka ja osaa kirjoittaessaan käyttää isoja alkukirjaimia ainakin erisnimien kohdalla, mielellään myös lauseen alussa. Yhdyssanojen osaaminen saa minut syttymään."

Veikkaan, että saisin ihan kivasti yhteydenottoja, kun en ole turhan kranttu iän suhteen. xD

Vierailija
13/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Tinderissä tai vastaavassa ja joku haluaisi treffeille, taitaisin sanoa painavani sata kiloa. Jos sitten mies suostuisi siitä huolimatta treffeille, olisikin varmaan positiivista, että paino on 85. 

Vierailija
14/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä päädyn joskus sinkuksi ja niin epätoivoiseksi, että päätän kokeilla Tinderiä, kirjoitan sinne vaan suoraselkäisesti "Nätti semiläski neljääkymppiä lähestyvä ja luonteeltaan outo hörhö muija hakee seuraa, pidän tavallisesta muna pilluun -seksistä eri asennoissa 3-5 kertaa viikossa, toivon, että miehellä on pitkä tukka ja osaa kirjoittaessaan käyttää isoja alkukirjaimia ainakin erisnimien kohdalla, mielellään myös lauseen alussa. Yhdyssanojen osaaminen saa minut syttymään."

Veikkaan, että saisin ihan kivasti yhteydenottoja, kun en ole turhan kranttu iän suhteen. xD

En uskalla toivoa sulle sinkkuutta, mutta jos joskus sellaiseksi muutut, toivottavasti löydän profiilis ensimmäisenä. Yhteydenotto olisi varma. Sytyin jo nyt sulle ja sun kirjoituksellesi kybällä. Pitkää tukkaa en omista, mutta eihän kukaan oo täydellinen.

Vierailija
15/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan paras!

Vierailija
16/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nätisti sanottu mun mielestä, pistä korvan taakse, seuraavaa kertaa silmälläpitäen

Vierailija
17/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin profiiliini, että olen normaalipainoinen, mitä siis olen. Koko 38 yleensä. Joskus 36. Todella moni tivasi, kuinka paljon minulla on ylipainoa. Aluksi vastailin, että 3 kiloa ehkä voisi ottaa pois. Lopulta kyllästyin ja siirsin tivaajat syrjään. Miehet tuntuvat olettavaån, että nainen valehtelee painonsa. Treffeillä joku mies kutsui minua siroksi, mitä en kyllä ole, sillä olen aika lihaksikas korkeushyppääjä.

Vierailija
18/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nämä facen 10 vuotta vanhat nuoruuskuvat pitäis poistaa. Ammattivalokuvaajan otokset, meikkaajan ja kampaajan kautta, voi olla toki hyviä, mutta kannattais vilkaista peiliin.

Vierailija
19/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä parku alkaisi, jos nainen sanoisi miehelle päin pläsiä: "Olet aika paljon lyhyempi kuin annoit ymmärtää." Nainen revittäisiin palasiksi täällä, jos kertoisi kommentoineensa noin. Ja monet miehet vielä valehtelevat pituutensa.

Mutta naiselle sitten saa täräyttää tuollaista päin naamaa ja ihmiset kehuvat.

Vierailija
20/324 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin profiiliini, että olen normaalipainoinen, mitä siis olen. Koko 38 yleensä. Joskus 36. Todella moni tivasi, kuinka paljon minulla on ylipainoa. Aluksi vastailin, että 3 kiloa ehkä voisi ottaa pois. Lopulta kyllästyin ja siirsin tivaajat syrjään. Miehet tuntuvat olettavaån, että nainen valehtelee painonsa. Treffeillä joku mies kutsui minua siroksi, mitä en kyllä ole, sillä olen aika lihaksikas korkeushyppääjä.

Mikä saa ihmisen yleensä vastaamaan mitään tuollaiseen kyselyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän