"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"
Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.
Kommentit (324)
Kun itse olin vielä sinkku ja Tindetissä, niin kerroin aina kaikille kontakteille (joiden kanssa juttelin enemmän), että minä muuten olen oikeasti läski, todella lihava. En halunnut yllättää miehiä ikävästi. Naamakuvistani ei lihavuutta välttämättä nähnyt. Samaa suosittelen muillekin. Siis että kertoo samantien olevansa plösö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistä, että miehet valehtelevat ikänsä? Ikäänkuin nainen ei tuota asiaa treffeillä huomaisi.
Mulle on käynyt näin. Miehillä on tapana valehdella ikänsä. Treffisivulla tulee paljon viestejä vanhemmilta miehiltä. Vaikka olen laittanut minkä ikäistä seuraa haen.
Miksei deittisovelluksiin lisätä ominaisuutta, jossa ei vain pääse laittamaan viestiä henkilölle, jonka kriteerien ulkopuolella on. On niin turhauttavia nämä viestit liian vanhoilta miehiltä. "Tiedän, että olen hiukan vanhempi, mutta olen tosi nuorekas". Paskan marjat. Hyvin harva mies on oikeasti hyvin säilynyt.
Mutta jotkut oikeasti on paljon nuoremman näköisiä ja oloisia. Tiedän miehiä, joista selkeästi nuoremmat naiset ovat olleet kiinnostuneita usein ihan käytännössä. Naiset ovat luulleet miestä nuoremmaksi kuin nainen itse on, ja sitten yllättyneet kun mies on oikeasti 5-10 vuotta naista vanhempi.
Aivan jotkut ovat. Myös jotkut naiset ovat nuoremman näköisiä. Ei se keskiarvoja mihinkään poista. Eikä sitä, että huonot elintavat vanhentavat niin miehen kuin naisenkin.
Siksi ei automaattisesti kannata rajata iän mukaan ihmisiä ulkopuolelle. Ikä ei kerro kaikkea.
Toimiiko tämä molempien sukupuolien kohdalla vai pitääkö vain naisten ymmärtää ottaa itseään vanhempi mies? Monilla miehillä on hauska ikärajaus: itseään pari vuotta nuoremmista 15- vuotta nuorempiin. Suuri ikäero ei toimi, jos kumppanit ovat eri sukupolvia. Silloin arvomaailma on niin erilainen, että konfliktit ovat väistämättömiä.
Hei Ikis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistä, että miehet valehtelevat ikänsä? Ikäänkuin nainen ei tuota asiaa treffeillä huomaisi.
Mulle on käynyt näin. Miehillä on tapana valehdella ikänsä. Treffisivulla tulee paljon viestejä vanhemmilta miehiltä. Vaikka olen laittanut minkä ikäistä seuraa haen.
Miksei deittisovelluksiin lisätä ominaisuutta, jossa ei vain pääse laittamaan viestiä henkilölle, jonka kriteerien ulkopuolella on. On niin turhauttavia nämä viestit liian vanhoilta miehiltä. "Tiedän, että olen hiukan vanhempi, mutta olen tosi nuorekas". Paskan marjat. Hyvin harva mies on oikeasti hyvin säilynyt.
Mutta jotkut oikeasti on paljon nuoremman näköisiä ja oloisia. Tiedän miehiä, joista selkeästi nuoremmat naiset ovat olleet kiinnostuneita usein ihan käytännössä. Naiset ovat luulleet miestä nuoremmaksi kuin nainen itse on, ja sitten yllättyneet kun mies on oikeasti 5-10 vuotta naista vanhempi.
Aivan jotkut ovat. Myös jotkut naiset ovat nuoremman näköisiä. Ei se keskiarvoja mihinkään poista. Eikä sitä, että huonot elintavat vanhentavat niin miehen kuin naisenkin.
Siksi ei automaattisesti kannata rajata iän mukaan ihmisiä ulkopuolelle. Ikä ei kerro kaikkea.
Toimiiko tämä molempien sukupuolien kohdalla vai pitääkö vain naisten ymmärtää ottaa itseään vanhempi mies? Monilla miehillä on hauska ikärajaus: itseään pari vuotta nuoremmista 15- vuotta nuorempiin. Suuri ikäero ei toimi, jos kumppanit ovat eri sukupolvia. Silloin arvomaailma on niin erilainen, että konfliktit ovat väistämättömiä.
Hei Ikis <3
Nyt meni analyysi metsään. Olen Ikiksen inhoaja. Taitaa olla niin, että jo sana ikäero laukaisee Ikis-nappulan.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että naiset ovat todella usein tuhdimpia kuin antavat olettaa. Sitten jos on hoikka ja nätti, niin nainen on ihan he*vetin kranttu. Ehkä hänellä on niin paljon varaa valita, ettei juuri kukaan kelpaa.
Tuleeko jollekin oikeasti vielä yllätyksenä, että nuorilla ja näteillä naisilla on paljon vientiä? Ainakin itse sain hätistellä miehiä kimpusta, kun kävin vielä enemmän opiskelijabileissä yms.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen asia, mistä mies jää valehtelussa kiinni, on pituus ja ulkonäkö. Kyllä se alkonkin käyttö sieltä paljastuu. Ja tämä kaikki uudenkin naisystävän vika, kun omassa päässä viiraa.
Olen huomannut, että miehet tapaavat arvioida ulkonäkönsä yläkanttiin. Naiset puolestaan ovat liian kriittisiä itsensä suhteen. Tuttavapiirissä on parikin sinkkumiestä, jotka ovat etsineet toodella pitkään sitä oikeaa. Tavoite on vain kovin korkealla. Ei ne rahatkaan auta, jos nainen heti tajuaa, että tuon miehen kanssa riski susirumiin lapsiin on huomattava.
Nykyisin ylipainoisia nuoria on niin paljon, ettei hoikkaa voi kaikille löytyä. Nuoruus ja hoikkuus eivät enää ole käsikädessä kulkevia ominaisuuksia. Mistäkö johtuu? Nuoret ovat usein Pringles-purkki kädessä kulkevia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten läskinilitykset ovat koomisia, koska kaduilla lyllertää valtava määrä tuhteja, lihavia tai superlihavia miehiä.
Ei, se iso kumpu mahassa ei todellakaan ole lihasta.
Kyllä sen täytyy olla, se on vain omanlaistaan lihasta. Otetaan se hoikka nuorimies, ei grammaakaan ylimääräistä, täytyy olla täysin lihakseton ja luuton, koska sitten vasta kun mies on ylipainoista merkitsevissä bmi-lukemissa, hän on niin niin lihasta että. Outoa kyllä se nuori honkkeli kuitenkin pesee nämä keski-ikäiset lihastenkasvattajat fyysisissä haasteissa mennen tullen. Että lihas on uusi "isot luut".
Nuoremmillla on enenmmän nopeita lihassoluja, mutta kestävyys niillä on heikko.
Kun ikää tulee lisää, vähenevät nopeat lihassolut ja korvautuvat hitailla, jolloin samalla myös kestävyys paranee.
Liikunnanopettajmme kertoi miten hän oli ollut nuorena lastaamassa junanvaunuja. Kantoivat jotain säkkejä tms. ja hän oli töihin tullessaan katsonut miten muu työporukka on aika vanhaa ja laihanoloista. Itse hän oli nuori ja lihaksikas. Sanoi että arveli että pärjää paremmin kun kukaan noista muista, mutta hänen piti ensimmäisenä päivänä lopettaa muutaman jo tunnin kuluttua kun ei enää jaksanut kantaa mitään. Muuta jatkoivat koko päivän.
Seuraavina päivinä pärjäsi jo paremmin, mutta oli aina päivän jälkeen ihan poikki ja noista muista ei kuulemma huomannut edes että olisivat mitään tehneet.
Ah tätä itsepetoksen määrää taas 😃. No otetaanpa tosiaan joku kokenut fyysisen työn porukka ja laitetaan sinne joku kokematon ja ihmetellän kun ei aluksi pärjää, hohhoijaa. Todellisuudessa miesten kuntotesteissä odotetaan kovinta tulosta ikäluokassa 20-25, jo 25-vuotiaana tulostaso alkaa laskea ja kymmenen vuotta myöhemmin on jo iso ero vaikka mies on periaatteessa parhaassa iässään. Ja jätetään ne huippu-urheilijat pois vertailusta jooko, jollei kaikki suomen miehet aio ruveta huippu-urheilijoiksi, kun se älunvälähdys on todennäköisesti seuraavaksi tulossa. Mutta joo, yllä mainitusta tosiasiasta huolimatta miehet ovat siitä erikoisia, että tulostason pudotessa painon kasvu kuitenkin selittyy valtavan lihas- ja luumassan ilmestymisellä.
Ja mikä parasta, Galaktinen sankari kirjoittaa itsekin että nämä vanhemmat kuntoihmeet olivat LAIHOJA. Toisin sanoen pistää ihmettelemään tämä että kun peruspertti kerää sohvalla istumalla 15kg puhdasta lihasta ja luuta joka ulkopuolisen silmään näyttää epäilyttävästi rasvakerrokselta, niin mitenköhän rajusti nämä sohvapertit lihaksineen mahtavatkaan oikein pestä nuo laihat ukkelit lihasvoimassa ja kesyävyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä parku alkaisi, jos nainen sanoisi miehelle päin pläsiä: "Olet aika paljon lyhyempi kuin annoit ymmärtää." Nainen revittäisiin palasiksi täällä, jos kertoisi kommentoineensa noin. Ja monet miehet vielä valehtelevat pituutensa.
Mutta naiselle sitten saa täräyttää tuollaista päin naamaa ja ihmiset kehuvat.
Yksikään mies ei valehtele pituuttaan ihan siitä yksinkertaisesta syystä että sen pituuden näkee heti tavatessa. Aivan kuten sen tursuavan läskin.
Buahaahahahahaa vai ei valehtele.. Mies sanoi olevansa 175cm, todellisuudessa oli lyhyempi kuin minä 166cm.
Käyttäjä2918 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.
Mies on nirso, kun ei halua valehtelevaa läskiä. Jees.
Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.
Juuh, BMIn mukaan. Eli kun sujuvasti unohdetaan että miehillä on isommat lihakset, isommat luut, ja isommat elimet, niin saadaan tuollainen lopputulos.
Rasvaprosenttihan on kyllä tuntuvasti korkeampi naisilla.
Haha, aina parjataan sitä, ettei ylipainoa selitetä isoilla luilla, mutta että kuitenkin miestrn kohdalla sen lisäksi käy vielä isommat elimet ja lihakset.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍
Joo no kun katsoo pönäkkää suomimiestä, niin kyllä sen näkee ettei siinä kohtaa painoon vaikuta luut, lihakset tai elimet.
Niin no, ilmiselvä faktahan se on, että saman BMIn naiset ovat lihavempia kuin miehet. Itselläni on selvästi erottuva sixpack , ei siis minkäännäköistä pönäkkää, ja bmi ylipainon puolella. Enkä edes ole mikään kunnon bodari, lähinnä "futarin kroppa" matalissa rasvoissa. Saman BMIn nainen on joko stereoideja käyttävä himobodari, tai reilusti lihava. Minun kuntoa vastaava, esim Serena Williams http://i.imgur.com/dhxVpeW.jpg Hänen bmi on 22.
entinen hoikka kirjoitti:
Naiset pitävät itseään normaalipainoisina ja ovat ylpeitä ns. "muodoistaan". Tuntemani miehet sanovat, että lihavia olisi tarjolla pilvin pimein, mutta he etsivät normaalipainoita tai hoikkaa. Usein se on myös mainittu profiilissa. Minä olen kuulemma rajoilla, käytän joskus kokoa 40 tai L. Toisinaan menee 38 tai M. En ole itsekään tuon kasvavan kokoni kanssa sinut. Johan sen kertoo L- Large, puhumattakaan että sen edessä olisi muutama X.
Jos omaa suuruutta on mahdoton ymmärtää, kannattaa hakeutua jonkun "laihan" kanssa samaan kuvaan... Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Tämä oli herättävä kommentti. Itse oon aina ollut tyytymätön ulkonäkööni, painoinpa sitten 46 tai 56. Oon saanut usein vuosien varrella kuulla olevani pieni, vaikka yläasteella sanottiin läskiksi. Edelleen paino siis noissa lukemissa, pituus 164cm. Vaikka tiedostan nytkin olevani normaalipainoinen, niin vaatteiden koot kyllä järkyttää joka kerta. (vaikka yrittää ajatella, että se on vaan koko) Etenkin H&M on kokojen suhteen sellainen paikka, että ei mielialaa kohenna :D Pakko kiikuttaa sovituskoppiin koon 38 tai 40 housuja, vaikka yläosa olis kokoa 34. Ostin kaksi pakkausta alkkareita sieltä, molemmat kokoa 38. Toisen pakkauksen alkkarit hyviä, toisen vähän kiristi. Pitäs vissiin herätä ja tehdä jotain läskeille.
So true! Tosin mun tapauksessa miehet huijaavat ja paljon, nimittäin pituudestaan. Mitä se valehtelu auttaa? Luuleeko joku että jotain tapahtuu jos sanot ennen tapaamista olevasi 180cm ja oikeasti oot 165cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivukommentti: Ja ihan samalla tavalla vanhuus näyttää epäkiihottavalta naistenkin silmissä (hei haloo, kyllä yli 10v. ikäeron huomaa!). En ymmärrä miksi tuo on miesten mielestä niin vaikea uskoa. Luulisi juuri heidän ymmärtävän, mutta ei. Ja joo, on olemassa kaikenmaailman vanhuus-fetissejä, rahalla saa ja hevoselle pääsee jne, mutta useimpien naisten mielestä ikävuodet eivät erityisesti mitenkään paranna miehen ominaisuuksia (paitsi tietty vanhankansan mielestä joka on aivopesty ajattelemaan niin). Se vaan, että naiset ovat hyvyyttään valmiita tulemaan iän suhteen vastaan, jos on muuten kaikinpuolin sopivasta tyypistä kyse (toisin kuin miehet). Ei siis ihmekään, että miehille on syntynyt sellainen harhakuva, että naiset preferoivat itseään vanhempia miehiä. Totuushan on vain se, että naiset joutuvat tekemään enemmän kompromisseja saadakseen suhteen.
Mun mielestä on vain ja ainoastaan hienoa, että (jotkut) miehet valehtelevat Tinderissä. Seuraus nimittäin tällaiselle rehelliselle normitavikselle on hauska:
- "Ooh, oot just niin pitkä kun sanoitkin!" (en ole mikään erityisen pitkä, 181cm)
- "Tosi monet käyttää ainakin viis vuotta vanhaa profiilikuvaa"
- "Kerrankin joku joka on livenäkin samanlainen kuin jutellessa!"
- "Sä oot oikeasti töissä"
- "Näköjään ikäkin oli oikein ilmoitettu"
+ muita, esim. vanhemmuuteen liittyviä juttuja.
Eli kun elämän aivan normiperuspalikat on kohdallaan, niin se on välillä joillekin oikein erityinen kokemus! :D Ja nämä treffikumppanit eivät ole olleet mitään elämäm koululaisia, jos kohta tällä iällä ja naamalla ei tarvi haaveillakaan mistään business-uraa luovista malleista.
Samoin se toimii myös toisinpäin, että silloin tällöin suostun treffeille ja intiimimpäänkin hetkeen, vaikka omat ulkonäköihanteet ei kohtaisikaan. Mutta kun toinen on ollut suora ja rehellinen (+hauska ja itsetunto terveellä tasolla), niin sitä keskittyy sitten etsimään positiivisia asioita tavatessa, eikä nieleskelemään pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivukommentti: Ja ihan samalla tavalla vanhuus näyttää epäkiihottavalta naistenkin silmissä (hei haloo, kyllä yli 10v. ikäeron huomaa!). En ymmärrä miksi tuo on miesten mielestä niin vaikea uskoa. Luulisi juuri heidän ymmärtävän, mutta ei. Ja joo, on olemassa kaikenmaailman vanhuus-fetissejä, rahalla saa ja hevoselle pääsee jne, mutta useimpien naisten mielestä ikävuodet eivät erityisesti mitenkään paranna miehen ominaisuuksia (paitsi tietty vanhankansan mielestä joka on aivopesty ajattelemaan niin). Se vaan, että naiset ovat hyvyyttään valmiita tulemaan iän suhteen vastaan, jos on muuten kaikinpuolin sopivasta tyypistä kyse (toisin kuin miehet). Ei siis ihmekään, että miehille on syntynyt sellainen harhakuva, että naiset preferoivat itseään vanhempia miehiä. Totuushan on vain se, että naiset joutuvat tekemään enemmän kompromisseja saadakseen suhteen.
Ei niinkään saadakseen suhteen vaan lapsen. Sitä voi katsoa, että ihan kelpo ukko ollut nuorena. Kummasti tulee ero, kun lapset ovat iältään noin kymmenvuotiaita.
Ap, ihan vaan uteliaisuudesta; minkä ikäisiä olette ja oliko treffien mies normaalipainoinen/urheilullinen tms?
Jos mies oli joku nelikymppinen kaljamaha niin silloin tuo hänen antamansa kommentti olisi aika tekopyhää settiä, mutta jos hän on ihan normaalipainoinen (ei lihava) mies, niin itse asiassa ymmärrän kyllä häntä.
OT, toki jos siellä tinderissä mätsää jonkun kunnon adoniksen kanssa, niin voi varmaan olettaa että sellaiset haluavat myös vastapuolen vastaavan kehonkuvaltaan samaa.
Nettideittailu korostaa ulkonäköä. Yleensä miehet lähestyvät minua muutenkin, mutta kun kokeilin nettideittailua vaatimuslista miehillä oli yhtäkkiä ihan järjetön. Esim. painan 68 ja olen 172 cm pitkä. No olin liian läski ja liian pitkä ja liikaa lapsia (itse ne hoidan, kuten tähänkin asti)....miksei ne livenä haittaa mitään? No lakkautin sen profiilin tietenkin, mutta vähän tuli sellainen karkkikauppaolo. Siellä on liikaa vaihtoehtoja ja jatkuvasti tulee uusia, niin vaatimuslistat vaan kasvaa. Antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2918 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.
Mies on nirso, kun ei halua valehtelevaa läskiä. Jees.
Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.
Juuh, BMIn mukaan. Eli kun sujuvasti unohdetaan että miehillä on isommat lihakset, isommat luut, ja isommat elimet, niin saadaan tuollainen lopputulos.
Rasvaprosenttihan on kyllä tuntuvasti korkeampi naisilla.
Haha, aina parjataan sitä, ettei ylipainoa selitetä isoilla luilla, mutta että kuitenkin miestrn kohdalla sen lisäksi käy vielä isommat elimet ja lihakset.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍
Joo no kun katsoo pönäkkää suomimiestä, niin kyllä sen näkee ettei siinä kohtaa painoon vaikuta luut, lihakset tai elimet.
Niin no, ilmiselvä faktahan se on, että saman BMIn naiset ovat lihavempia kuin miehet. Itselläni on selvästi erottuva sixpack , ei siis minkäännäköistä pönäkkää, ja bmi ylipainon puolella. Enkä edes ole mikään kunnon bodari, lähinnä "futarin kroppa" matalissa rasvoissa. Saman BMIn nainen on joko stereoideja käyttävä himobodari, tai reilusti lihava. Minun kuntoa vastaava, esim Serena Williams http://i.imgur.com/dhxVpeW.jpg Hänen bmi on 22.
Edes se himobodarinainen ei pääse ylipainon puolelle, jos silläkin on sixpack.
Vierailija kirjoitti:
tökerö mies.
Toisen ulkonäön kommentointi on huonoa käytöstä ja älyttömän noloa. Hyvä, että tuli ilmi heti ekoilla treffeillä
Voi olla huonoa käytöstä, mutta nainen sai mitä tilasi. Nainen ehkä tämän jälkeen jopa ymmärtää, miksi treffit tuottavat pettymyksiä.
Ei sekään ole kovin suoraselkäistä, että naiset laittavat deittipalveluihin vain naamakuvia itsestään ja kuvittelevat, ettei ruumiinrakenteella ole mitään väliä. Naisilla kun se lihavuus ei näy aina kasvoista.
Voin urheilullisena miehenä ymmärtää tuon.
Ylipaino on huonojen elintapojen aiheuttama terveysongelma josta pääsee halutessaan eroon. Nyt ei syrjitä ketään koska synnyit tietyn näköiseksi tai pituiseksi. Tuossa on vissi ero.
Onhan se tuskallista kun puolet naisista ja varmaan 3/4 nettitreffailijoista on "tuhteja", "pyöreitä", "muodokkaita", "kurvikkaita" tai "reheviä".
Ja niillä harvoilla normipainoisilla on kriteerit pilvissä. Jos olet itse hyväkuntoinen mutta et pitkä, tumma ja adonis (tai rikas)...naista pitäisi etsiä sellaisten joukosta joiden kanssa elämäntyyli ei natsaa ollenkaan.
Kyllä miehet valehtelee. Ainakin joitain vuosia sitten. Olen itse 167 cm. Yksi mies sanoi olevansa 169 cm. Kun tavattiin, hänellä oli paksupohjaiset kengät, ja silti hän oli minua lyhyempi. Homma ei tyssännyt siihen, vaan yksinkertaisesti jutun puutteeseen. Joidenkin kanssa ei vaan löydy yhteistä puhuttavaa.