Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bonprix -nettikauppa, onko luotettava?

Vierailija
21.05.2024 |

Kenelläkään kokemuksia? Tosi kivoja vaatteita mainoksissa on mutta firma vaikuttaa vähän epämääräisestä. Onko kukaan tilannut, miten meni?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä firma. Kaikki tuotteet ovat tulleet ja olen tilannut melkein kaikki vaatteeni sieltä viime vuosina.

Vierailija
2/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luotettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä!

Vierailija
4/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut vaatteita, mutta pyyhkeitä ja kylpyhuoneen maton. Nopea toimitus, tuotteet vastasivat kuvia ja olivat yllättävän laadukkaita. Suositus.

Vierailija
5/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ehkä kolmesti, just sopivat esim farkkuhaalarit, college-mekko.

Nopea toimitus, olen tyytyväinen laatuun myös

Vierailija
6/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen tilannut. Toimii hyvin, myös palauttaminen.

Vierailija
7/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, mutta vähän päänvaivaa aiheutti kun laskulla maksoin. Siihen ei tullut viitettä vaan piti viestiin laittaa asiakasnumero. En tilaa enää vaikka ihan hyvät tuotteet tuli. Ja ilmoitus, että lasku on maksettu. 

Vierailija
8/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mennyt hyvin, mutta koska paketit toimittaa Postnord, niin vähän jännittää kuinka toimitus sujuu. Kerran bonprixin paketti seikkaili ympäri Suomea, kävi välillä taas Ruotsissa ja lopulta n.1,5kk:n seikkailun jälkeen palautui takaisin lähettäjälle. Postnord ei ikinä vastannut viesteihin, bonprixiltä sentään tuli pahoittelit. 

Vierailija
9/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa 

Huijausfirma kyseessä. 

Rahat ottaa mutta tuotteet ei tule. 

Vierailija
10/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tilaa 

Huijausfirma kyseessä. 

Bonprix on vanha ja tunnettu ranskalainen firma, ei todellakaan ole mikään huijausfirma kyseessä. Mistä ihmiset näitä juttujaan repii.

Vierailija
11/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut tuolta paljon mekkoja ja kaikki toiminut hyvin. Myös palautukset. Suosittelen. 

Vierailija
12/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tilaa 

Huijausfirma kyseessä. 

Älä valehtele. Mä olen tilannut tuota monta kertaa ja aina on tilaus tullut ja tuotteet olleet sitä mitä pitää. Mä varmuuden vuoksi aina pakastan vaatteet vuorokauden ajan ja sitten pesen ne. Kiinatavaraa kun on. No mä pesen aina vaatteet, pyyhkeet yms. vaikka ostaisin ihan Suomesta. Mun iho ei kestä niitä myrkkyjä ja muutenkin aina kaikki haisee pahalta.

Vierailija
13/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut, mutta vähän päänvaivaa aiheutti kun laskulla maksoin. Siihen ei tullut viitettä vaan piti viestiin laittaa asiakasnumero. En tilaa enää vaikka ihan hyvät tuotteet tuli. Ja ilmoitus, että lasku on maksettu. 

Miten tällainen voi tuottaa jollekin päänvaivaa, sitä on vaikea ymmärtää.

Itse asiaan, olen tilannut Bonprixista useamman kerran, on toki luotettava ja muualla Euroopassa ja pitkään käytössä ollut tunnettu palvelu. Laatu on sitä mitä hintaan nähden voi odottaa, luokkaa KappAhl/Lindex, eli ihan perus ja riippuu kunkin vaatekappaleen hinnastakin. 

Vierailija
14/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tilaa 

Huijausfirma kyseessä. 

Sinä et ole tainnut osata tilata yhtään mitään. Alapeukuttelu taitaa olla vahvin lajisi.

Vierailija
15/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mennyt hyvin, mutta koska paketit toimittaa Postnord, niin vähän jännittää kuinka toimitus sujuu. Kerran bonprixin paketti seikkaili ympäri Suomea, kävi välillä taas Ruotsissa ja lopulta n.1,5kk:n seikkailun jälkeen palautui takaisin lähettäjälle. Postnord ei ikinä vastannut viesteihin, bonprixiltä sentään tuli pahoittelit. 

Ai, minusta taas Postnord on paljon luotettavampi ja nopeampi kuin Suomen Posti. Lisäplussa, jos tilaa automaattiin niin Postnordin automaattiin yleensä paketti jopa mahtuu, kun taas Postille jos tilaa niin menee ties minne kun automaatti on usein täynnä.

Vierailija
16/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä. Keski-Euroopassa se on toiminut melkein 40 vuotta ja perustanut Suomen-verkkokaupan muutama vuosi sitten. Tuotteet ovat yleensä jopa hämmästyttävän laadukkaita nykystandardein, se on varmasti sitä saksalaista sisäänosto-osaamista.

Vierailija
17/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uikkareita ja hyvä laatukin ollut. En ikinä enää maksa uimapuvusta miltei satasta.

Vierailija
18/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tilaa 

Huijausfirma kyseessä. 

Nyt jotain rajaa tuolle pupunpuhumiselle. Vaikka on paljon kiinalaisia ja ties mitä huijausfirmoja, tämä ei ole yksi niistä. Jo 1980-luvulla perustettu perinteinen eurooppalainen postimyyntifirma, joka toimii kauppapaikkana monen toimittajan vaatteille.Ei ole missään nimessä huijausfirma.

Vierailija
19/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua ärsyttää, että tuolla olisi kivoja pussilakanoita, mutta niiden leveys on 135cm!? Suomessahan leveys on aikuisen peitossa 150cm.

Vierailija
20/29 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tilaa 

Huijausfirma kyseessä. 

Älä valehtele. Mä olen tilannut tuota monta kertaa ja aina on tilaus tullut ja tuotteet olleet sitä mitä pitää. Mä varmuuden vuoksi aina pakastan vaatteet vuorokauden ajan ja sitten pesen ne. Kiinatavaraa kun on. No mä pesen aina vaatteet, pyyhkeet yms. vaikka ostaisin ihan Suomesta. Mun iho ei kestä niitä myrkkyjä ja muutenkin aina kaikki haisee pahalta.

Öö pakastat? Siis laitat jääkaapin pakastimeen vaatteita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme