"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"
Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.
Mies on nirso, kun ei halua valehtelevaa läskiä. Jees.
Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.
Miehet kokevat olevansa kunnossa kiloineen ja ovat arvostelemassa naisia jos heidän tilansa on prikulleen sama kuin vastaavien miesten.
Tällä palstalla usein kirjoitetaan kuinka naiset ovat nirsoja miesten suhteen. Jos se vaan on niin, että naiset ovatkin realisteja :)))Luin joskus jonkun jutun siitä kun Usassa oli tutkittu miten valehtelu nettiprofiilissa vaikuttaa treffeihin. Tutkimukseen osallistui sekä miehiä että naisia. Molemmat valehtelivat profiilissaan painonsa. Naisten kohdalla kävi niin että kaikki treffit päättyivät ennenaikaisesti, miehet eivät tykänneet. Eivätkä antaneet naisille mahdollisuuksia. Ulkonäkö oli se ratkaiseva asia.
Naiset puolestaan jatkoivat treffejä pulskemmaksi osoittautuneen miehen kanssa ja osa olisi lähtenyt myös uusille treffeille. Eli naisille ulkonäkö ei ollut tärkein kriteeri. Eikä edes valehtelu ollut este treffien jatkamiseen.
Miehet siis todellakin on niitä pinnallisempia ja krantumpia. Naiset on realistisempia ja haluavat antaa "rumallekin" miehelle mahdollisuuden. Kiva mies voi myös päästä jatkoon eli luonne ratkaisee. Ruman naisen on moisesta edes haaveilla. Miehet lähtee kesken treffien raivostuneina. Ei puhettakaan, että nainen sais mahdollisuutta osoittaa olevansa kiva ihminen.
Täytyy sanoa että minusta miehet toimivat tässä tutkimuksessa paljon naisia fiksummin, kun eivät jatkaneet treffejä valehtelijan ja mahdollisesti ulkoisesti epämiellyttävän ihmisen kanssa. Minusta on täysin sallittua haluta ulkoisesti puoleensavetävä kumppani. Tuon luonnollisen halun nimittäminen pinnallisuudeksi enteilee vain seksielämän erittäin nopeaa kuihtumista. Enkä minä ainakaan antanut mitään mahdollisuutta miehelle joka oli valehdellut pituutensa.
Se nyt tietenkään ei ole fiksua käytöstä, että kommentoi aloituksessa kuvatulla tavalla. Treffit voi vain hoitaa pikaisesti loppuun eikä uutta tapaamista tule.
Törkeetä! Puhuuko joku noin oikeasti toiselle ihmiselle treffeillä!? Siis, jos mies ei olekaan miellyttänyt jostain syystä silmiäni, niin eipä ole tullut IKINÄ mieleenkään mainita siitä suoraan päin näköä lähes tuntemattomalle ihmiselle. Hyi helvetti mitä saastaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean paljon nirsoja miehiä liikenteessä. Miten se nyt noin, eihän miehet aseta naiselle mitään odotuksia, kaikki käy. Näin olen palstalta lukenut.
Juuri on uutisoitu, että miehet ovat naisia lihavempia. Ylipainoisia sekä lihavia on miehissä enemmän kuin naisissa.
Miehet kokevat olevansa kunnossa kiloineen ja ovat arvostelemassa naisia jos heidän tilansa on prikulleen sama kuin vastaavien miesten.
Tällä palstalla usein kirjoitetaan kuinka naiset ovat nirsoja miesten suhteen. Jos se vaan on niin, että naiset ovatkin realisteja :)))Luin joskus jonkun jutun siitä kun Usassa oli tutkittu miten valehtelu nettiprofiilissa vaikuttaa treffeihin. Tutkimukseen osallistui sekä miehiä että naisia. Molemmat valehtelivat profiilissaan painonsa. Naisten kohdalla kävi niin että kaikki treffit päättyivät ennenaikaisesti, miehet eivät tykänneet. Eivätkä antaneet naisille mahdollisuuksia. Ulkonäkö oli se ratkaiseva asia.
Naiset puolestaan jatkoivat treffejä pulskemmaksi osoittautuneen miehen kanssa ja osa olisi lähtenyt myös uusille treffeille. Eli naisille ulkonäkö ei ollut tärkein kriteeri. Eikä edes valehtelu ollut este treffien jatkamiseen.
Miehet siis todellakin on niitä pinnallisempia ja krantumpia. Naiset on realistisempia ja haluavat antaa "rumallekin" miehelle mahdollisuuden. Kiva mies voi myös päästä jatkoon eli luonne ratkaisee. Ruman naisen on moisesta edes haaveilla. Miehet lähtee kesken treffien raivostuneina. Ei puhettakaan, että nainen sais mahdollisuutta osoittaa olevansa kiva ihminen.
Sinä vertailet nyt asiaa, joka ei merkitse naisille yhtä paljon kuin miehille. Jos tehtäisiin vertailu siisteyden ja varallisuuden valehtelemisesta niin silloin naiset ovat pinnallisempia ja krantumpia. Kummat sitten todellisuudessa ovat pinnallisempia niin todennäköisesti naiset ovat.
Väittäisin, että aika harvoin nettiprofiilissa tai viestittelyssä varallisuutta käsitellään. Eikä se taida olla ihan ensitreffienkään puheenaihe. Se selviää sitten joskus jos tulee useampia tapaamisia. En ainakaan ikinä ole varallisuuksia alkanut selvittää. Korkeintaan on selvinnyt että mies käy töissä. Palkkoja ja muita tuloja en todellakaan ole kehdannut kysellä.
Ja kummasti muuten ne pienituloisetkin miehet saa naisia, eli ei se rahan puutekaan loppupeleissä ole mikään ongelma. Ei tässä maassa muuten olis pienitulosia perheitä jos naiset kelpuuttais vain varakkaat miehet.
Ainakin S24-palstalla on voinut kertoa tulotasonsa profiilissa, hämmästyttävän moni mies on sen myös laittanut näkyviin. Kenties siinäkin valehdeltu, mene ja tiedä... N48
Itse olen tulkinnut asian niin, että joko mies a) on epätoivoinen ja tuo on ainut keino houkutella naisia b) haluaa määrätä suhteessa rahoihinsa vedoten c) etsii yhtä varakasta naista.
Karsin joka tapauksessa pois kaikki varallisuutensa ilmoittaneet.
En tiedä tinderistä kun en ole tarvinnut, mutta jos nopeasta seksiseurasta kyse NIIN: kyllä panisin mieluummin ruman ja fiksun kuin tyhmän ja hyvännäköisen kanssa. Puhun miehistä.
Se on suhteellista. Jos paino on normaalin rajoissa voi silti näyttää lihavalle jos kaikki on kertynyt naamaan tai vatsaan tms.
Toiselle normi on toiselle läski, ei sitä voi etukäteen tietää.
Mun ystäväni näyttää itse ottamissaan kuvissa aina todella kauniilta. Hoikalta ja suorastaan täydelliseltä. Näyttää ihan eri ihmiseltä, kun joku muu ottaa kuvat. On kaksoisleukaa jne. On siis oppinut kuvaamaan itsensä tuoden parhaat puolensa esiin.
Saa ihan mielettömän paljon mätsejä js jatkuvasti käy treffeillä, joiden jälkeen miehet sitten katoavat.
Ylipainoa on 30-40 kg, mutta kuvissa näyttää hoikalta ja ihanalta.
Kyllä naisten taso on surkea nettideiteissä. Ne jotka profiilinsa perusteella näyttävät ja vaikuttavat hyviltä (ei lapsia, ei tupakoi, käy töissä) ovat joko ylipainoisia tai luonteesta paljastuu heti jotain suurempaa häikkää.
Oon joskus deiteillä todennut naiselle: "oho kun oot pieni". Ottaakohan joku ton loukkaavana? Hämmästys on ollut siis aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus deiteillä todennut naiselle: "oho kun oot pieni". Ottaakohan joku ton loukkaavana? Hämmästys on ollut siis aitoa.
Mäkin oon joskus todennut aidon hämmästyneesti miehelle noin illan päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisten taso on surkea nettideiteissä. Ne jotka profiilinsa perusteella näyttävät ja vaikuttavat hyviltä (ei lapsia, ei tupakoi, käy töissä) ovat joko ylipainoisia tai luonteesta paljastuu heti jotain suurempaa häikkää.
No ei miehetkään laadullaan mitenkään loista. Kaikenmaailman pullanaamaiset, setämäiset, työttömät tyhjäntoimittajatkin etsimässä sitä samaa 18-27v. nättiä pimatsua mitä muutkin. Paljon odotetaan kädet ojollaan, vähän on antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun olisi erittäin paljon helpompi pysyä normaalipainoisena, jos ei olisi tuota duunia 100% koneella istuen ja ajoittain ylityörupeamat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistä, että miehet valehtelevat ikänsä? Ikäänkuin nainen ei tuota asiaa treffeillä huomaisi.
Olen valehdellut iäkseni mm. 31v ja 46v. Ainoastaan jos sanon 50v niin alkavat syyttämään valehtelijaksi.
Useimmiten sanovat että oletpas nuorekas ollaksesi yli 30.
Totuus on ettei miehen iällä ole mitään väliä kunhan on komea. Poikkeus on suomi missä moni tyttö on niin anaali että jo 5v on liian suuri ikäero. Onneksi voi ulkomailta hakea naiset ja samalla saa parempaa laatua.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, BMIn mukaan. Eli kun sujuvasti unohdetaan että miehillä on isommat lihakset, isommat luut, ja isommat elimet, niin saadaan tuollainen lopputulos.
Rasvaprosenttihan on kyllä tuntuvasti korkeampi naisilla.
Ei miehillä mitenkään automaattisesti ole isommat lihakset, luut ja elimet. Se lihasten koko on kiinni ihmisestä, luiden ja elimien koko pääsääntöisesti pituudesta. Vai kelasitko, että esim 165 senttisen miehen elimet ja luut painaa enemmän kun 180 senttisen naisen? Bmi taas on suhteutettu pituuteen.
Ja kyllä, naisilla on korkeampi rasvaprosentti ja niin kuuluukin olla! Jos vähän tutkit ihmisen anatomiaa niin ymmärrät miksi näin on.
Lol. Koita vähän käyttää aivojasi, jos sinulla semmoiset on. Kyseessä oli bmi, joten 165 senttistä ei verrata 180 senttiseen, vaan toiseen 165 senttiseen. 165cm miehellä on luonnollisesti, kaikissa treeniluokissa, sekä tietenkin keskiarvona isommat lihakset, luut, elimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten läskinilitykset ovat koomisia, koska kaduilla lyllertää valtava määrä tuhteja, lihavia tai superlihavia miehiä.
Ei, se iso kumpu mahassa ei todellakaan ole lihasta.
Kyllä sen täytyy olla, se on vain omanlaistaan lihasta. Otetaan se hoikka nuorimies, ei grammaakaan ylimääräistä, täytyy olla täysin lihakseton ja luuton, koska sitten vasta kun mies on ylipainoista merkitsevissä bmi-lukemissa, hän on niin niin lihasta että. Outoa kyllä se nuori honkkeli kuitenkin pesee nämä keski-ikäiset lihastenkasvattajat fyysisissä haasteissa mennen tullen. Että lihas on uusi "isot luut".
Nuoremmillla on enenmmän nopeita lihassoluja, mutta kestävyys niillä on heikko.
Kun ikää tulee lisää, vähenevät nopeat lihassolut ja korvautuvat hitailla, jolloin samalla myös kestävyys paranee.
Liikunnanopettajmme kertoi miten hän oli ollut nuorena lastaamassa junanvaunuja. Kantoivat jotain säkkejä tms. ja hän oli töihin tullessaan katsonut miten muu työporukka on aika vanhaa ja laihanoloista. Itse hän oli nuori ja lihaksikas. Sanoi että arveli että pärjää paremmin kun kukaan noista muista, mutta hänen piti ensimmäisenä päivänä lopettaa muutaman jo tunnin kuluttua kun ei enää jaksanut kantaa mitään. Muuta jatkoivat koko päivän.
Seuraavina päivinä pärjäsi jo paremmin, mutta oli aina päivän jälkeen ihan poikki ja noista muista ei kuulemma huomannut edes että olisivat mitään tehneet.
Deittinet kirjoitti:
Olen itse pitkä nainen ja oli se sitten nirsoutta tai ei, aikoinaan kun deittailin, esitin toiveen, että mieskin olisi pitkä. Ilmeisesti suomalsiten miesten keskipituus ei ole kovin suuri - no, nuoremmat olivat kyllä pidempiä. Aika moni tapaamani oli minua lyhyempi, korkoni eivät yleensä (paitsi poikkeustilainteissa) olleet kuin jotain 5 cm. Luojan kiitos, sekin vaihe on jo ohi. Jotain iloa vanhenemisesta! Puolisoa en edes etsinyt, enkä sitä kyllä olisi tällä tavalla löytänytkään.
Taisi se olla 5 maata jossa keskipituus on suurempi, eli kyllä suomessa asiat ovat ihan hyvin sen puolen. Sinun kannattaisi hyväksyä se että satut olemaan amazoni eikä ruveta palstalle tyypilliseen tapaan dissaamaan suomimiestä.
Jos toisen ulkonäöstä ei tykkää, sitten ei tykkää, eihän kaikista voi tykätä. Mutta on eri asia laukoa se suoraan päin naamaa ja vielä osoittaa ne viat, että mistä ei tykkää. Todella törkeää käytöstä mieheltä! Olisi voinut pitää turpansa kiinni ja yksinkertaosesti vain kieltäytyä kohteliaasti jatkosta. Uskomatonta, miten joilla kuilla on pokkaa kommentoida toisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistä, että miehet valehtelevat ikänsä? Ikäänkuin nainen ei tuota asiaa treffeillä huomaisi.
Olen valehdellut iäkseni mm. 31v ja 46v. Ainoastaan jos sanon 50v niin alkavat syyttämään valehtelijaksi.
Useimmiten sanovat että oletpas nuorekas ollaksesi yli 30.
Totuus on ettei miehen iällä ole mitään väliä kunhan on komea. Poikkeus on suomi missä moni tyttö on niin anaali että jo 5v on liian suuri ikäero. Onneksi voi ulkomailta hakea naiset ja samalla saa parempaa laatua.
M40
Jos nainen on sen tasoinen, että voi saada komean miehen, niin miksi hän valitsisi vanhan komean miehen, kun voisi saada myös nuoren komean miehen? Mikä vanhemmissa miehissä on muka parempaa? Äläkä pliis sano, että kypsyys.. vain harva mies kypsyy mitenkään merkittävästi vuosien vieriessä, pahimmassa tapauksessa lapsellisuus vain pahenee kaikenmaailman ikäkriisien kourissa..
I'm waiting..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ensinnäkin se "juttu" oli youtube video, yksi näistä "social experiment" videoista. Toiseksi siinä oli musitaakseni pelimies-kouluttaja, ammatikseen siis pick-up:ia tekevä mies.
Kolmanneksi naisen läskit ovat miehen lyhyys. Siinä olisi pitänyt mainostaa 6'2" miestä, ja paikalle olisi tullut 5'6" mies (187/168). Silloin olisi voinut nähdä kuinka pinnallisia naiset ovat, paitsi että naisethan eivät ikinä sano mitään suoraan. Olisivat esittäneet mukavaa ja sitten ghostanneet.
Fat Suit Woman
Fat Suit Man
Vierailija kirjoitti:
Mun ystäväni näyttää itse ottamissaan kuvissa aina todella kauniilta. Hoikalta ja suorastaan täydelliseltä. Näyttää ihan eri ihmiseltä, kun joku muu ottaa kuvat. On kaksoisleukaa jne. On siis oppinut kuvaamaan itsensä tuoden parhaat puolensa esiin.
Saa ihan mielettömän paljon mätsejä js jatkuvasti käy treffeillä, joiden jälkeen miehet sitten katoavat.
Ylipainoa on 30-40 kg, mutta kuvissa näyttää hoikalta ja ihanalta.
Vähän vaikea uskoa että noin paljon ylipainoa ja se ei muka näy mitenkään? Onko kuvat passikuva tyylisiä, pelkät kasvot?
En kyllä ymmärrä mitäpä sitä valehtelemaan omaa kokoa. Sama koskee myös kuvien muokkauksia. Monet naiset (vaikka olisivat hoikkia) eivät näytä yhtään samalta luonnossa ja kuvissa. Totuus paljastuu kuitenki joten turhahan sitä on itseään yrittää silotella.
Mä olisin käskenyt looraan vettä kelaan pohjattomalla ämpärillä. Mulle ei klopit heittele ap. tapaista juttua.