Miten ihmiset kehtaa käydä lenkillä/pyöräilemässä perjantai-iltana?
Eikö nolota kun muut ovat menossa illan viettoon ja itselläsi ei ole muuta tekemistä kuin käydä lenkillä perjantai-iltana?
Kommentit (27)
Mene sinä vain nautiskelemaan perjantaista omalla tavallasi. Me muut teemme mitä meitä huvittaa.
Mitä nolostelemista on kunnon ylläpitämisessä. Ehkä ne bilevuodet on monella jo takana päin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nolota kun muut ovat menossa illan viettoon ja itselläsi ei ole muuta tekemistä kuin käydä lenkillä perjantai-iltana?
Sinun tapasi viettää perjantai-iltaa on se ainoa oikea. Muut on noloja.
Voi luoja, mikä sinua vaivaa? Ikä 14 v?
niin ja eräillä ei ole muuta tekemistä kun tehdä aloituksia aihe vapaalle.
Onhan se lenkillä käyminenkin illan viettoa. Kukin viettäköön iltansa tavallaan.
Ap, elämäsi kuulostaa kammottavan kapealta.
Pe ilta on hyvää aikaa nauttia urheilusta. Lösöt istuu terassilla...
Mene sinä pöhöttämään itseäsi ja pilaamaan maksasi sekä muut elimesi. Ja huomisissa oloissasi mieti voisiko pieni juoksulenkki tehdä sinullekin hyvää? Ai mutta krapulassa ei kannata juosta kun sydän voi pysähtyä!
Hmm, tuo ajatus suoraan mun päästä 15-vuotiaana. Nyt 38-vuotiaana olen se joka käy lenkillä perjantaina. Ja miettii et onneksi ei tarvi enää lähteä mihinkään.
Ap voi siis olla joku teini kesälomalla täällä ihmettelemässä. Se hänelle suotakoon. 😀
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse roikut vauva-palstalla, kun pitäisi olla menossa baariin, noloa?
Keksin tusinoittain parempaa tekemistä kuin kapakki tai muu törpöttely.
xD Tules käymään täällä meillä. Täällä on nimittäin erittäin suosittu frisbeegolfrata, jolla riittää porukkaa sadesäälläkin. Tällaisena aurinkoisena perjantai-iltana rata suorastaan kuhisee pelaajia. Monet ovat nuoria miehiä, joiden kai käsityksesi mukaan pitäisi aloittaa pohjien särpiminen jo puolilta päivin. Hölökyn kölökyn ja varo draiveria!
Kiitti vinkistä. Vois lähtee lenkille.
Just tulin metsästä, pari tuntia vierähti ihan vahingossa :)
samaa ihmettelin