Miten ihmiset kehtaa käydä lenkillä/pyöräilemässä perjantai-iltana?
Eikö nolota kun muut ovat menossa illan viettoon ja itselläsi ei ole muuta tekemistä kuin käydä lenkillä perjantai-iltana?
Kommentit (27)
Ei minulla ole parempaa tekemistä viikon muinakaan iltoina. Pakko käydä lenkillä ja salilla. Kyllä vituttaa.
Onko ap se, joka aiemmin mietti, miten ei-alkoholistit saavat aikansa kulumaan?
Olen aina ollut hylkiö joten ihan sama. Nuorena hävetti, mutta kun on elämän "kriittisimmät" vuodet joutunut olemaan yksin niin jäi kehittymättä ns. laumaan kuulumisen tarve eli sosiaalinen paine. Ja lenkkeily on mukavaa :)
Mitäs se ap tekee perjantai-iltana av:lla? Eikö hävetä kun ei ole muuta tekemistä kuin palstailla? No aina tänne yks luuseri mahtuu meidän entisten lisäksi 🙂
Hahahahahhaa! Päivän paras!! :'DDD
2/5
Vierailija kirjoitti:
Eikö nolota kun muut ovat menossa illan viettoon ja itselläsi ei ole muuta tekemistä kuin käydä lenkillä perjantai-iltana?
Illan vietto on so last season, kirjoitettuna yhteen ja varsinkin erikseen. Kuka oikeasti jaksaa raahautua perjantaina minnekään poislukien rauhallinen metsäkävely?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin noloa, kun perjantai-ilta klo 20:32 joku viettää aikaansa mammapalstalla, eikä ole menossa illan viettoon ystävien seurassa, ei edes yksin kävelylle tai pyöräilemään, jolloin voisi nauttia Suomen kesästä ja satakielen viserryksestä.
Perjantai-iltahan on heti lauantai-illan jälkeen viikon nautinnollisin hetki liikunnan harrastamiseen. Silloin tulee lenkkipoluilla ja salilla vastaan vain ihmisiä, jotka todella pitävät liikkumisesta ja siitä tulee kiva treenifiilis myös minulle.
Treenin jälkeen voi myös lähteä vielä radalle, jos huvittaa. Parasta on, jos ei tarvitse lähteä. m26