Onko yli 35-vuotiaiden naisten joukossa enää lapsettomia ja "normaaleja" naisia, joille kelpaa omantasoinen mies?
Olen ollut huomaavinani, että jos joku kunnollinen nainen on lapseton sinkku vielä tuossa iässä, niin hänelle on tarjolla paljon miehiä, mikä nostaa mieheen kohdistuvat vaatimuksetkin taivaisiin.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Daaamn. Täytyy pikkuhiljaa alkaa katsella uutta asuntoa, että pääsen tästä nopeasti muuttamaan kun se jono pamahtaa oven taakse!
Vai onko kellään kokemuksia kannattaako, kuinka pian ne löytää uuden osoitteen ja pitäisi taas muuttaa?
Tässä il mainen vinkki: älä jätä päivätyötäsi naiskoomikon uraa tavoitellessasi.
Minä olen 36v lapseton omasta mielestäni normaali nainen. Minulle kelpaa "omantasoiseni" mies oikein hyvin. Muunkin tasoinen kelpaa. Ei vain ole tullut sopivaa vastaan. Ei jonossa eikä yksittäin. Täytänkö otsikon vaatimukset?
En ole kelvannut miehille nuorempanakaan, joten eipä tarvitse tasoja miettiä.
N31
44 tarkentaa: vaatimuksena miehelle luotettavuus, uskollisuus ja ns. normaalit käytöstavat. Tuliko liikaa vaatimuksia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se oma taso ole se, millaisia voisi saada suhteeseen kanssaan? Minulla ilmeisesti elämäntapatyöttömät, elättäjää vailla olevat lusmut tai normaalit miehet, joilla on lapsia. Olen 40 v. vela ja kumpikaan vaihtoehto ei kelpaa. Jos on tasoista jauhavia kilttimiehiä jossain yksiöissään tarjolla, niille taidan olla liian vanha ja epäneitseellinen.
Mitä vikaa yksiössä on?
Ei mitään, tarkoitin sitä, että en tapaa tällaisia miehiä missään joten he lymyilevät ilmeisesti kodeissaan. Palstaa lukiessa on tullut sellainen mielikuva, ettei haittaa. Minua siis lähestyvät vain mainitsemani kaksi ryhmää. Vieläkin tulee vastaan miehiä, jotka ihmettelevät, enkö tosiaan aio hankkia lasta. Johan se tämän ikäisenä alkaa olla biologinen mahdottomuuskin, jos haluaa ensin tutustua kumppaniin. Enkä siis usko, että kaikki lapsettomat miehet ovat kelvottomia, mutta "tasoni" ei ilmeisesti riitä niihin parempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se oma taso ole se, millaisia voisi saada suhteeseen kanssaan? Minulla ilmeisesti elämäntapatyöttömät, elättäjää vailla olevat lusmut tai normaalit miehet, joilla on lapsia. Olen 40 v. vela ja kumpikaan vaihtoehto ei kelpaa. Jos on tasoista jauhavia kilttimiehiä jossain yksiöissään tarjolla, niille taidan olla liian vanha ja epäneitseellinen.
Mitä vikaa yksiössä on?
Ei mitään, tarkoitin sitä, että en tapaa tällaisia miehiä missään joten he lymyilevät ilmeisesti kodeissaan. Palstaa lukiessa on tullut sellainen mielikuva, ettei haittaa. Minua siis lähestyvät vain mainitsemani kaksi ryhmää. Vieläkin tulee vastaan miehiä, jotka ihmettelevät, enkö tosiaan aio hankkia lasta. Johan se tämän ikäisenä alkaa olla biologinen mahdottomuuskin, jos haluaa ensin tutustua kumppaniin. Enkä siis usko, että kaikki lapsettomat miehet ovat kelvottomia, mutta "tasoni" ei ilmeisesti riitä niihin parempiin.
Älä nyt viitsi lässyttää. :) Totta kai sä tarkoitit jotain sanoessasi, että tasoista jauhavia miehiä on jossain yksiöissään tarjolla, miksi on niin vaikea myöntää mitä sillä tarkoitit? Et sinä olisi "jotain yksiöitä" erikseen maininnut, jos et olisi sillä jotain tarkoittanut. Kuvitteletko meidät palstalaiset ihan tyhmiksi? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti heidän syynsä kumppanivaatimuksille on ihan oikeita, kokemusten kautta todettu, ettei siitä ja tästä joustaminen vaan toimi.
Lisäksi lapseton etsii jo tossa iässä varmasti lapsia haluavaa tai varmasti lapsia haluamatonta miestä. Ja moni lapseton ei tahdo äitipuoleksi.
Eli on heitä olemassa, eikä tason pitäminen tarkoita että valikoimaa olisi paljoa, se vain tarkoittaa, että valitsee yksinäisyyden yli alle tietyn tason olevan kumppanin.Naiset tuntuvat valitsevan miehen kuin jonkin keittiökoneen. Vertailevat miesten ominaisuuksia niin kuin kyseessä olisi jokin kiveen hakattu asia ihmisessä. Miehet taitavat sittenkin olla niitä romantikkoja ja inhimillisiä olentoja, jotka tutustuvat ihmiseen kokonaisuutena eivätkä jonain listana eri omiaisuuksia.
Tai naisille suhteet ovat raskaampia, eikä niistä halua luopua, eli ei myöskään sitoa alkuun mahdotonta suhdetta, kun tietää jo, ettei se onnistu. Jos vaikka haluaa asua kaupungissa ja on kariuttanut jo pari etäsuhdetta, jossa mies haluaisi asua maalla, ei vaan enää kiinnosta mennä siihen riitelyyn. Samoin ei haluta joustaa arvoista, jos on itse vaikka vihreät arvot omaava ja tullut jo kärsittyä miehen kanssa, jolla on persuisat arvot, raskasta kummallekin.
Iso naisten ja miesten ero on myös se, että naiset usein tahtovat valmiiksi sopivalta tuntuvan kumppanin, ja miehet taas tahtovat muokata toisesta sopivan. Myös tuo ikäjuttu, moni nainen tahtoo oman ikäisen miehen, mutta mitä vanhemmaksi sinkkumies käy, sitä enemmän tuntuu heidän halunsa kasvattaa ikäeroa. Niinpä vaikka 45v maalla asuva perussuomalaisia äänestävä vaikka jokin pikkuyrittäjä, jolla on jo esiteini-ikäisiä lapsia voi pitää itseään saman tasoisena tai parempana (jolloin olisi oikeutettu määräämään häntä muuttumaan) kuin korkeasti kouluttautunutta lapsetonta 34v punavihreän kuplan citysinkkunaista, nainen taas voi olla hyvin eri mieltä.
Juuri näin. Millä rahkeilla se 45+ tavallisesti jo rupsahtanut maalaismies kuvittelee saavansa itseään 15 vuotta nuoreman naisen. Ko. ikäinen nainen kuuluu ryhmään, jossa naisia on huomattavasti miehiä vähemmän. Naisten ulkomailleö muutto näkyy jo tilastoissa. Missä oikeasti realismi.
Voisiko joku kertoa, että mitä nämä naisten liialliset vaatimukset käytännössä ovat? Mitä nämä liikoja vaativat naiset miehiltä sitten haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, että mitä nämä naisten liialliset vaatimukset käytännössä ovat? Mitä nämä liikoja vaativat naiset miehiltä sitten haluavat?
Jos nainen on kuin hyasinth bucket jo kolmevitosena niin ei siinä paljon auta fabiota odotella. Oma taso on tosiaan silloin jo se richard.
Vierailija kirjoitti:
Onko yli 35-vuotiaiden naisten joukossa enää lapsettomia ja "normaaleja" naisia, joille kelpaa omantasoinen mies?
Varmaan jo sanottukin, mutta varmuuden vuoksi. Ne lapsettomat 35-vuotiaat sinkkunaiset ovat lapsettomia sinkkuja 35-vuotiaana juuri siksi, etteivät he ole "normaaleja".
Olen esimiesasemassa työskentelevä, akateeminen, urheilullinen, yli 180-senttinen ja lapseton keskimääräistä älykkäämpi kundi. Järjestään niin parturi-kampaajat, Alkon myyjät, peruskoulun opettajat kuin Kelan täditkin ovat olleet sitä mieltä, etten ole heille tarpeeksi hyvä. Mahdollista on toki sekin, että olen jollain tuntemattomalla tavalla viallinen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kuin hyasinth bucket jo kolmevitosena niin ei siinä paljon auta fabiota odotella. Oma taso on tosiaan silloin jo se richard.
Eli saisinko jotain konkreettisia esimerkkejä niistä liiallisista vaatimuksista, joita yli 35-vuotiaat lapsettomat sinkkunaiset miehille esittävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v on nimenomaan se aika jolloinj nainen pikkuhiljaa muuttuu yhtä näkymättömäksi kuin mitä miehet ovat koko elämänsä verran. Loppuu huomion saanti pikkhiljaa ja jos haluaa suhteen joutuu tekemään jotain sen eteen eikä vain odottaa että mies tekisi kaiken työn ja itse käskyttämässä ja valittamassa ja ellei suju vaihtaa vaan seuraavaan varamieheen,
Mä en ole koskaan ollut miehille näkyvä joten en ole huomannut muutosta.
Sama. En myöskään ottaisi miestä jolle en olisi tarpeeksi "kaunis", mutta paremman puutteessa voisi kelpuutettaa vain ja ainoastaan, jos voisi saada jotain hyötyjä irti minusta. Kuka nainen muka haluaisi olla sellaisen miehen kanssa joka ei aidosti arvosta naistaan ihmisenä?? Voihan sitä hemmetti soikoon olla sinkkukin.
Ap olisi voinut vakiintua jo parikymppisenä, mutta ei, pitäähän miehen elää villiä elämää päälle kolmekymppiseksi. Sitten voikin ruveta itkemään, missä kaikki parikymppiset neitsytnaiset luuraa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on. Itse olen siideri-konössööri, tatuoitu, rempseästi kiroileva menninkäinen jolla on 15 rescue-koiraa. Mielestäni oma tasoni on nuori miljonäärihughgrant. Kaiken maailman ikkunanpesijä-patet yrittää vinkkailla silmää mutta mä vaan korkkaan uuden sidukan ja odotan hughia.
Kuules siideri-menninkäinen.. Jokaisella ihmisellä on oikeus pitää rimaa niin korkealla kuin haluaa, eikä pariutuminen muutenkaan ole mikään pakollisuus tässä maailmassa. Sinulla on ihan oikea asenne, kunhan et vain sitten ala valittamaan muille kun sitä Hughia ei osukaan kohdallesi. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jo sanottukin, mutta varmuuden vuoksi. Ne lapsettomat 35-vuotiaat sinkkunaiset ovat lapsettomia sinkkuja 35-vuotiaana juuri siksi, etteivät he ole "normaaleja".
Olen esimiesasemassa työskentelevä, akateeminen, urheilullinen, yli 180-senttinen ja lapseton keskimääräistä älykkäämpi kundi. Järjestään niin parturi-kampaajat, Alkon myyjät, peruskoulun opettajat kuin Kelan täditkin ovat olleet sitä mieltä, etten ole heille tarpeeksi hyvä. Mahdollista on toki sekin, että olen jollain tuntemattomalla tavalla viallinen itse.
Peruskoulun opettaja on akateemisesti koulutettu. Aineenopettaja oman aineensa asiantuntija. Ei se opettajanpätevyys sitä vähennä.
Mulle kyllä kelpaa ne oman tasoiset, mutta kyllä mulle parempaakin tasoa olevat kelpaa! Itse en ole erityisen sporttinen enkä edes kovin hoikka, mutta olen huomannut, että hauskapitoseuraksi jokunen sporttinen kolmekymppinen mieskin haluaa tällaisen viittäkymppiä lähestyvät naisen. Minusta se on aika mahtavaa!
Eli joo, ei sillä omalla tasolla mitään vikaa ole, mutta joskus voi olla ihan kiva hyppiä vähän ylemmäskin :)
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan noin yleisellä tasolla, keskimääräistä älykkäämmät vähän menestymään ehtivät miehet ovat usein luonteeltaan epämiellyttäviä. Kovat arvot, ehkä vaikeuksia kunnioittaa naisia ja ihmisiä yleensäkin. Taipumus arvioida ihmisen hyvyyttä ammatin perusteella viittaa tähän. Miksi Kelan tädin tai parturi-kampaajan pitäisi olla sitä mieltä että olet hyvä saalis vain koska itse pidät itsestäsi? Oletko mielestäsi jotenkin näitä ihmisiä parempi ja se jonka pitäisi olla "kelpuuttaja".
Pro tip: ihmissuhteessa ei ole kyse kelpuuttamisista vaan yhteensopivuudesta. Nämä treffailemasi naiset ovat luultavasti tajunneet tämän vaikkeivät yhtälöitä ratkokaan ihan yhtä vikkelästi kuin sinä...
Riippuu, mitä pidät normaalina? Meitä on paljon isommissa kaupungeissa, jotka olemme opiskelleet akateemisen tutkinnon ja olemme keskittyneet työelämään. Monet lapsettomia ja sinkkuja. Kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on. Itse olen siideri-konössööri, tatuoitu, rempseästi kiroileva menninkäinen jolla on 15 rescue-koiraa. Mielestäni oma tasoni on nuori miljonäärihughgrant. Kaiken maailman ikkunanpesijä-patet yrittää vinkkailla silmää mutta mä vaan korkkaan uuden sidukan ja odotan hughia.
Kuules siideri-menninkäinen.. Jokaisella ihmisellä on oikeus pitää rimaa niin korkealla kuin haluaa, eikä pariutuminen muutenkaan ole mikään pakollisuus tässä maailmassa. Sinulla on ihan oikea asenne, kunhan et vain sitten ala valittamaan muille kun sitä Hughia ei osukaan kohdallesi. =)
Sama asia kun sanoisit että kaikilla on oikeus vaatia itselleen päävoittoa lotosta. Totta kai on oikeus vaatia mutta ei se tee siitä jättipotista yhtään sen todennäköisempää.
Ei.
No ehkä kauneilla naisilla, mutta meillä tavallisilla pulliaisilla ei todellakaan.