Kauniit vanhemmat = kauniit lapset???
Musta tuo väittämä ei pidä lainkaa paikkaansa. Usein huomannut, että esimerkiksi misseillä on järkiään aivan tavikset, usein jopa rumat vanhemmat.
Uudesta seiskasta pisti silmään ex-salkkari naisnäyttelijä ja hänen tyttönsä, ex-taitoluistelijattaremme ja hänen tyttönsä, eipä voi kovin kauniiksi kehua kummankaan jälkeläisiä...
Ja jos koskaan olette sattuneet näkemään kaunareitten " taylorin" oikeita lapsia lehtikuvissa, niin huh, huh, kauheita mulkosilmiä. 3/4osa päästä pelkkiä silmiä.
Miettikääpä oikeestikin pitääkö yhtälö paikkaansa, kun mietitte vaikka lähipiiriänne??
Kommentit (36)
ja sitten minä ainakin tiedän monia jotka ovat olleet lapsina kauniita mutta sitten vanhempana (yli 13-vuotiaana) kasvonpiirteet on muuttuneet todella paljon ja on tullut rumemmaksi.
Sitten taas tiedän useita joilla on lapsena ollut " rumat" kasvonpiirteet esim. isot posket, isohko nenä jne. mutta vanhempana kasvoista on tullut todella kauniit ja sopusuhtaiset.
Toki tiedän sellaisiakin jotka ovat aina olleet kauniita mutta aika usein rumemmat lapset muuttuvat kasvaessaan kauniimmiksi.
Kun kattoo missien ja mallien vanhempia niin ovat ihan tavallisen näköisiä, eivät rumia mutta eivät mitään kauniitakaan.
kauniissa lapsissa on jotenkin hyvin yhdistyneet ne vanhempien parhaat piirteet.
Toisaalta taas monien missien ja mallien omat lapset on ihan tavallisen näköisiä, eivät läheskään yhtä kauniita kuin vanhempansa. Mistä lie johtuu?
Mun mielestä taas rumat vauvat on aina rumia aikuisenakin, että kyllä ne piirteet näkee jo vauvana/lapsena.
En ymmärrä miksi heitä aina sanotaan rumiksi. Odessakin on suloinen pikkutyttö. Alissan kuvaa en ole nähnyt.
ei mitään silmiinpistävää vikaa naamassa. Ja lapsista on tullut ihan ihmisen näköisiä.
Sieltä men ja Joni
On siis pohtamon poika. Mielestäni on paljon komeampi kuin tavallinen kaduntallaaja.
etelämaalaiseen (esim. italialaiseen tai ranskalaiseen) tummuuteen. Silloin ihmisellä on yleensä kauniit värit, muttei " liian tummat" .
Sen vielä jotenkin ymmärtää että arvostelun kohteena on joku missi tms. julkkis joka on aikuisena ihmisenä antautunut vartavasten omasta aloitteestaan julkisuuden hampaisiin. Mutta että pienet viattomat lapset. Hävetkää!!!!!
Hänen vanhempi tyttärensä syntyi alle kilon painoisena keskosena ja kamppaili elämästään. Keskosilla on tietyt piirteet yleensä, mutta ei se tarkoita, että loppuelämänsä on sen näköinen, vanhemmiten nämäkin lapset usein kaunistuvat.
minä en kaunatar mutta ihan nätti. Tytär 20v todella kaunis, missä liikkuukin niin aina saa kohteliaisuuksia miehiltä (pojilta).
että rumakin äiti tai isä saa kauniin lapsen ulkomaalaisen (eli tumman kanssa). Mulatit ovat vaan usein söpömpiä kuin puhtaat suomalaiset.
Minä olen ollut kaunis lapsi ja olen kaunis edelleen :) Mieheni on on ollut aina tavis lapsi, aikuisena muuttui komeaksi. Meidän poika on äärettömän söpö...on saanut juuri sopivasti molemmilta ne parhaat puolet.
kun lapset kasvavat, niin kaunistuvat ja saavat NE vanhempiensä nätit piirteet. Näin oon huomannut:)
vaikea sanoa. Esim. Lignellien ne kaksostytöt on niin erinäköset kuin lapset vain voi olla. Söpöjä molemmat, mutta ei kyllä yhtään samannäköisiä. Toinen ihan isänsä ja toinen äitinsä näkönen.
Mutta samoista vanhemmista ja kuitenkin niin erinäköiset.
Ihmettelin juuri äsken ristiäisissä yhtä tyttöä, joka oli todella kaunis ja vanhemmat ihan tavallisen näköisiä.
jotain ihmisisttä jotka luokittelevat ihmiset kauniiksi ja rumiksi.