Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit vanhemmat = kauniit lapset???

Vierailija
30.03.2006 |

Musta tuo väittämä ei pidä lainkaa paikkaansa. Usein huomannut, että esimerkiksi misseillä on järkiään aivan tavikset, usein jopa rumat vanhemmat.



Uudesta seiskasta pisti silmään ex-salkkari naisnäyttelijä ja hänen tyttönsä, ex-taitoluistelijattaremme ja hänen tyttönsä, eipä voi kovin kauniiksi kehua kummankaan jälkeläisiä...



Ja jos koskaan olette sattuneet näkemään kaunareitten " taylorin" oikeita lapsia lehtikuvissa, niin huh, huh, kauheita mulkosilmiä. 3/4osa päästä pelkkiä silmiä.



Miettikääpä oikeestikin pitääkö yhtälö paikkaansa, kun mietitte vaikka lähipiiriänne??

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ihmisisttä jotka luokittelevat ihmiset kauniiksi ja rumiksi.

Vierailija
22/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten minä ainakin tiedän monia jotka ovat olleet lapsina kauniita mutta sitten vanhempana (yli 13-vuotiaana) kasvonpiirteet on muuttuneet todella paljon ja on tullut rumemmaksi.



Sitten taas tiedän useita joilla on lapsena ollut " rumat" kasvonpiirteet esim. isot posket, isohko nenä jne. mutta vanhempana kasvoista on tullut todella kauniit ja sopusuhtaiset.



Toki tiedän sellaisiakin jotka ovat aina olleet kauniita mutta aika usein rumemmat lapset muuttuvat kasvaessaan kauniimmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tosiaan.

Vierailija
24/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kattoo missien ja mallien vanhempia niin ovat ihan tavallisen näköisiä, eivät rumia mutta eivät mitään kauniitakaan.

kauniissa lapsissa on jotenkin hyvin yhdistyneet ne vanhempien parhaat piirteet.



Toisaalta taas monien missien ja mallien omat lapset on ihan tavallisen näköisiä, eivät läheskään yhtä kauniita kuin vanhempansa. Mistä lie johtuu?



Mun mielestä taas rumat vauvat on aina rumia aikuisenakin, että kyllä ne piirteet näkee jo vauvana/lapsena.

Vierailija
25/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi heitä aina sanotaan rumiksi. Odessakin on suloinen pikkutyttö. Alissan kuvaa en ole nähnyt.

Vierailija
26/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään silmiinpistävää vikaa naamassa. Ja lapsista on tullut ihan ihmisen näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä men ja Joni



On siis pohtamon poika. Mielestäni on paljon komeampi kuin tavallinen kaduntallaaja.

Vierailija
28/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelämaalaiseen (esim. italialaiseen tai ranskalaiseen) tummuuteen. Silloin ihmisellä on yleensä kauniit värit, muttei " liian tummat" .



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä jotenkin ymmärtää että arvostelun kohteena on joku missi tms. julkkis joka on aikuisena ihmisenä antautunut vartavasten omasta aloitteestaan julkisuuden hampaisiin. Mutta että pienet viattomat lapset. Hävetkää!!!!!

Vierailija
30/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vanhempi tyttärensä syntyi alle kilon painoisena keskosena ja kamppaili elämästään. Keskosilla on tietyt piirteet yleensä, mutta ei se tarkoita, että loppuelämänsä on sen näköinen, vanhemmiten nämäkin lapset usein kaunistuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kaunatar mutta ihan nätti. Tytär 20v todella kaunis, missä liikkuukin niin aina saa kohteliaisuuksia miehiltä (pojilta).

Vierailija
32/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rumakin äiti tai isä saa kauniin lapsen ulkomaalaisen (eli tumman kanssa). Mulatit ovat vaan usein söpömpiä kuin puhtaat suomalaiset.



Minä olen ollut kaunis lapsi ja olen kaunis edelleen :) Mieheni on on ollut aina tavis lapsi, aikuisena muuttui komeaksi. Meidän poika on äärettömän söpö...on saanut juuri sopivasti molemmilta ne parhaat puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset kasvavat, niin kaunistuvat ja saavat NE vanhempiensä nätit piirteet. Näin oon huomannut:)

Vierailija
34/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa. Esim. Lignellien ne kaksostytöt on niin erinäköset kuin lapset vain voi olla. Söpöjä molemmat, mutta ei kyllä yhtään samannäköisiä. Toinen ihan isänsä ja toinen äitinsä näkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samoista vanhemmista ja kuitenkin niin erinäköiset.

Vierailija
36/36 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin juuri äsken ristiäisissä yhtä tyttöä, joka oli todella kaunis ja vanhemmat ihan tavallisen näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan