Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ensimmäinen poikaystävä on kuin klassikko "paha poika"

Vierailija
29.06.2017 |

Tyttäreni (16v) on seurustellut elämänsä ensimmäistä kertaa nyt parin kuukauden ajan. Olen vain huolissani suhteesta, koska pojalla, jonka kanssa hän seurustelee on monia huonoja/epäilyttäviä tapoja: tupakoi, käyttää nuuskaa ja ajelee autolla holtittomasti. Hän on siis 18v. Asumme suht pienessä kaupungissa gissa, jossa ihmiset tuntevat toisensa ja poika taitaa olla hieman "gangstan" maineessa. Hän on kuitenkin esim. minulle erittäin asiallinen ja on kohdellut myös tytärtäni hyvin (tähän asti). Silti pelkään, että tytön sydän särkyy tai tapahtuu vielä jotain ikävää. Omasta nuoruudestani muistan myös niitä kylän hulivilejä, joihin joku kaveri saattoi aina, joskus langeta.. Sitten aina joukolla kauhistelimme jonkun poikaystävän mustaa silmää tai itkimme jonkun sydänsuruja, kun tämä poikaystävä olikin hypännyt vieraan tytön kanssa sänkyyn. Nyt tuntuu jotenkin pahalta ajatella, että omalla tytöllä on tuollainen poikaystävänä. Kokemuksia muilla aiheesta?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ensirakkauteni oli aikoinaan vastaava kuin tyttärelläsi. Muistan kuinka seisoin hänen kainalossaan ja hän sauhutti röökiä toisella kädellä. Itse en poltannut, mutta olin jotenkin kovin ylpeä (vaikken sitä kyllä näyttänyt) sen nahkatakkisen komistuksen kainalossa, jonka kanssa kaikki silloisen kotikylän pojat tulivat juttelemaan. Häntä jotenkin arvostettiin ja katsottiin ylöspäin. Kyllä hän välillä mokailikin ja saattoi olla pari päivää tavoittamattomissa tai tulla käymään silmä juuri mustuneena. Hän oli kylän sankari ja minä hänen prinsessa.. Kyllä me oltiin vuosi yhdessä, lopulta kyllästyin touhuun, vaikka rakastinki häntä. Nykyään olen naimisissa ja elän rauhallista perhe-elämää. Ajattelin, että tuo nuoruuden suhde oli ihan opettavainen kokemus, vaikka kyllä muistan kuinka äiti ja sukulaistädit välillä asiaa kauhistelivat. Ero oli kova paikka, vaikka olikin oma päätös. Kokemuksena ihan opettavainen kuitenkin. Ota rennosti vaan, mutta sitten "puutu peliin" jos alat epäillä jotain oikeasti rikollista toimintaa pojan puolelta.

Vierailija
42/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tyhmiä huoria. Ei siitä pääse yli taikka ympäri. 

Totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettää. Sinkkuus on helppoa.

Vierailija
44/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät koskaan opi.

Naisten liskonaivoihin on ohjelmoitu että mies joka rikkoo sääntöjä ja selviää siitä, on korkean statuksen mies, koska näin alkuasukasheimoissa oli.

Vasta vanhempana tyttäresi oppii materialistiseksi, ja sitten ahkera betamies kelpaa.

Vierailija
45/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootahan kun tyttäres saa vielä lapsen tuollaisen rentun kanssa. Siinä on sitten taas yksi surullinen yh lisää tinderin roskaosastolle.

Vierailija
46/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti törmää autollaan kylki edellä puuhun rajua ylinopeutta.

Vierailija
47/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tyttäreni kohdalla pidin vävyehdokkaalle ripityksen tyyliin : jos minun tyttärelleni tapahtuu jotain pahaa seurassasi, voit olla varma , että tulee seuraamuksia.

Tytärtäni kyllä ohjeistin ennen poikakavereita : tupakkaa vetävää, alkoa tms kamaa joka vkonloppu ottavaa ja housut alhaalla persvako vilkkuen olevaa tyyppiä et sitten näytille tuo.

Eikä ole muuten sellasta näkynytkään. Nyt asuvat miesystävänsä kanssa neljättä vuotta yhdessä, eivät tupakoi tms. kamaa. Alkoa n 4x vuodessa. Kasvatus lie onnistunut kummaltakin puolelta

Vierailija
48/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman tyttäreni kohdalla pidin vävyehdokkaalle ripityksen tyyliin : jos minun tyttärelleni tapahtuu jotain pahaa seurassasi, voit olla varma , että tulee seuraamuksia.

Tytärtäni kyllä ohjeistin ennen poikakavereita : tupakkaa vetävää, alkoa tms kamaa joka vkonloppu ottavaa ja housut alhaalla persvako vilkkuen olevaa tyyppiä et sitten näytille tuo.

Eikä ole muuten sellasta näkynytkään. Nyt asuvat miesystävänsä kanssa neljättä vuotta yhdessä, eivät tupakoi tms. kamaa. Alkoa n 4x vuodessa. Kasvatus lie onnistunut kummaltakin puolelta

Huiii, varmasti kiinnostaa jätkiä sinun uikutuksesi.

Vierailija
49/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt hirveän pahalta pojalta kuullosta. Ja miksi pitäisi ottaa nynny, jos on tarjolla komea ja itsevarmakin mies?

Menin vanhempana naimisiin entisen pahan pojan kanssa ja olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
50/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko tyttäresi kiltti herkkis, vai voimakas justiina?

Justiina laittaa jätkän nippuun ja järjestykseen. Kohta on pulla uunissa ja ensi kesänä juhlitaan häitä. Mies alkaa kohta rakentaa pikkuperheelle taloa ja loppuu hulivili-meiningit.

Vierailija
51/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä "seuraamukset" olisivat?

Vierailija
52/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän särkyy tytöllä joka tapauksessa. Tämän tai seuraavan kanssa. Sellaista se nuorten rakkaus on.

Vierailija
53/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holtiton ajaminen on tietysti huolestuttavaa, koska se on oikeasti hengenvaarallista. Tupakointi ja nuuskaaminen on inhottavaa, mutta sille en niin painoarvoa pistäisi, todennäköisesti jää pois kun järkeä tulee vähän lisää. Tosin niin jää varmaan se poikaystäväkin. Sydänsuruilta ei voi eikä edes kannata yrittää tuon ikäistä suojella.

Vierailija
54/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huiii, varmasti kiinnostaa jätkiä sinun uikutuksesi.

Ei tarvii kiinnostaakkaan. Fiksu "jätkä" osaa käyttäytyä. En itse käytä sanaa jätkä vaan mieluiten nuorimies. Kasvatuksesta kertoo sinunkin kommenttisi.

Vierailija
55/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin nuorena kunnianhimoisen, päihteettömän ja säntillisen kumppanin, joka kontrolloi, mikromanageroi, ei kestänyt pieniäkään muutoksia arjessa, mykkäkoulutti ja räjähteli - ja on nyt viimein eksä, onneksi. Siskoni löysi nuoren miehen jostain huumejengistä ja löysikin helmen, joka jätti hörhöporukat taakseen ja on tosi hyvä ja ahkera puoliso ja isä, ovat edelleen yhdessä. Paperilla hyvä ja oikeasti hyvä eivät aina ole sama asia, voi nyt jälkiviisaana todeta. Mutta eipä sitä nuorena ollut viisas, en minä ainakaan.

Vierailija
56/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka poikaystäväni oli juoppo ja koulupudokas, pizzakuski siinä vaiheessa. Kyllä siinä aika nopeasti huomasi, että haluan jotain parempaa, kun itse aloitin korkeakoulun. Että anna ajan opettaa. Tietääpähän varoa jatkossa.

Vierailija
57/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Pahimmassa tapauksessa vaan tyttäresi voi päätyä ennenaikaisesti turpeen alle jonkin tiettömän taipaleen taa ja kukaan ei tiedä miten se sinne päätyi...

Vierailija
58/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten olisi kovin huolissani, mutta holtiton kaahailu voi päätyä ihan vahingossa sekunnin murto-osassa samalla tavalla, kuin pari viikkoa sitten se suorana nettiin streamattu kahden nuoren kuolonkolari. Jäbä ajoi holtittomasti ja tyttö vieressä meni mukana.

Tästä olisin itsekin huolissani. Nuoria poikia on tosin hankala kieltää etenkin silloin kun kaverit ovat kyydissä. Eipä omat puheet kavereilleni ainakaan auttanut kuin korkeintaan puoli minuuttia ja sitten lähti taas kaasu painumaan. Harmi, että jotkut löytävät ymmärryksen vasta paljon myöhemmin kuin toiset. Monesti oli lähellä ja kerran rysähtikin, mutta onneksi säilyin ilman pahempia vammoja. 

Sepä se, lopun ikää pyörätuolissa on kova kohtalo.

Vierailija
59/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän särkyy tytöllä joka tapauksessa. Tämän tai seuraavan kanssa. Sellaista se nuorten rakkaus on.

...ellei sitten käy kuten meille, ekat ja ainoat. 16-vuotiaista asti yhdessä, nyt 36 v. ja kolme lasta :-)

Vierailija
60/73 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten yhdessä jenkkidokkarissa äiti huolehti teinityttönsä ja tämän poikaystävän suunnitelmista aloittaa seksielämä. Tyttö koki olevansa tähän valmis ja halukas. Äiti sitten vähän haastatteli (hienotunteisesti) näitä heidän näköaloistaan suhteen kestävyydestä niin että olivat molemmat paikalla. 15-v. tyttö vastasi, ettei halua ajatella niin, että heidän suhteellaan olisi olemassa ns. parasta ennen -päivä. Poika sanoi myös, että hänkin etsii pitkäaikaista suhdetta. Äiti kysyi, että mikä pojasta on pitkäaikainen suhde. Poika sanoi että esim. puoli vuotta. Tyttö oli tästä aika shokissa, tippui suomut ns. silmiltä. Hän oli halunnut seksiä mahdollisen tulevan puolisonsa kanssa, eikä jotain puolen vuoden juttua...

Saa käyttää, jos haluaa. ;)

15-v. tytöllä on niin idealistiset käsitykset suhteista ja rakkaudesta, eikä pienintäkään käsitystä siitä että etenkin nuoret miehet ajattelevat aivan eri aikaskaalalla asioista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi