Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18362)

Vierailija
18361/18361 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Suomessa käyttää natsiunivormua julkisella paikalla?

Vierailija
18362/18361 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lue, mutta se on ehkä valmistettu kertakäyttöön. Käytät aikasi ja heität pois. Kiinassa valmistetaan paljon tuotteita, joita ei voi käyttää siihen tarkoitukseen, joihin niitä myydään.

Tuo ehto, ettei saa pestä vedellä, on erikoinen. Verhohan yleensä kastuu suihkussa käydessä.

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä sille tapahtuisi, jos sen kiellosta huolimatta pesisi. 

Kertakäyttökulttuurista luulin että olemme jo kasvaneet ulos... Mutta ehkä tämä sitten on sellainen tuote, jota ei ole tarkoituskaan käyttää kuin väliaikaisesti, ja sitten heittää pois. Kamalaa.

Mikä ihme sinut tuollaiseen päätelmään on johtanut? Muovipillikieltoko? Katso nyt hieman ympärillesi, niin näet, että olemme kertakäyttökulttuurin pahimmassa kohdassa. Erityisesti naistenvaatteet ovat järjestelmällisesti kertakäyttöiseksi tehtyjä, kuten ilmeisesti keskustelun alla oleva suihkuverhokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän